Sivuja: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5643867 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #915 : 14.04.2008 14:26:02 »



                                       coolsmiley

                  On syytäkin, lunta on satanut jo 5 cm. ja lisää

                     tulee.

                                                  angel

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #916 : 14.04.2008 15:12:34 »


Ihmeellisiä  Shocked Cheesy Afro  angel Kiss asioita  tapahtuu " uniaikana "  ....




Viime yön aikana itse olin " unimaailmassa" josta muistan suht tarkkaan keskikohdan  Kiss

Olin jälleen samassa paikassa josta aina lähden " juuri näille tietyille unimaailmamatkoille" ELI paikassa joka on kotikaupungissani ihan oikeasti olemassa ... ja siitä paikasta lähden aina tiettyyn suuntaa ELI itään vievää tietä , milloin milläkin kyydillä ( tässä maisemassa olen ollutkin tuhkatiheään viimeaikoina)  No alan muistaa unen tapahtumia kohdasta jossa seurassani ovat viimeisimmän opinnäytetyöni ohjaava opettaja ~tutorini ja menen sitten suureen auditorioon joka on pullollansa väkeä - ja minä heille esittelen jotain " ihmekeitosta"  Shocked

Keitos jää porisemaan hellalle - ja jostain syystä, jota en enää päivätietoisuudessa muista, lähden kiertämään taloa - siellä on samaan aikaan tapahtumassa todella paljon ja monenlaista tapahtumaa - ja kaikki tapahtumat joissa käyn tai jotka rekisteröin kertovat jotain menneestä elämästäni ( tässä elämässä) niin että ihmiset ovat elämässäni olleita , niin ja eläimet  Kiss angel

Sillä kirkkaimmin muistan nyt kohdan jossa meni johonkin tilaan ( mahdollisesti se oli ison talon alakerrassa ) jossa oli pitkiä ihmisen oloisia olentoja - ....

ja kun nyt kuulostelen NIIN olivat ihan samanoloisia kuin Oppaani ~suojelusenkelini yleensä KUN He uniini tulevat - JA heillä on aina tärkeää kerrottavaa , ja ilmankos tämän keskikohdan ( tai ainakin koen tämän olevan unitilani keskikohdan) niin kirkkaasti muista - ...

Nä "pitkät olennot" alkavat heijastaa seinälle suurta kuvaa, filmiä, ja ilokseni näen tässä värifilmissä  Kiss METSÄTONTUN, rakkaan enkelikoirani , ajattelen siinä unessa, ETTÄ VOI KUN SAISIN KOPION TÄSTÄ filmistä ... no Metsätonttu menee jonkun ihmisen luo- siis siinä filmissä, ja alkaa kiivetä jalkaa pitkin ylös - ja yhtäkkiä Metsätonttu menee karvojen sekaan ja ihminen on muuttunut HEVOSEKSI  Shocked . Metsätonttu roikkuu tämän suuren hevosen vatsan alla JA lopulta puraisee hevosen ( joka on uros) sukuelimistä, oikein lujasti ja terhakkaasti puraiseekin - eikä sieltä tule verta vaan valkoista ja hohtavaa siemennestettä jota sitten suihkuaa joka puolelle ... siihen se filmi loppuu ... ja minä jatkan siinä talossa  Shocked

Sitten tulen tilaan jossa on ihmisiä elämäni varrelta - siellä on myös mieshenkilö ( olen hänen kanssaan ollut yht.kunnallisissa luottamustehtävissä, hän oli pääluottamusmies ja minä oman ammattialani luottamusmies , meillä on aina ollut vain ystävyys ja luottamustoimisuhde  angel ) ja hänellä on IIIISO paketti koiranmuonaa - ja kiinnostun siitä kun ajattelen ETTÄ saan Metsätontulle ( oikeasti on kuollut viime elokuussa ) hyvää ravintoa - ja tämä mieshenkilö näyttää suuuuren säkin jossa on valkoista ja nestemäistä ravintoa ... sanon ernsin etten mitään plasmajuttuja huoli MUTTA hän näytti lähempää tätä pakettia - ja kun otin sitä käteeni NE olivatkin pieniä kultahippuja tai niinkuin kultaharkkoja mutta pieniä ... ja taas jatkan matkaa ....  Shocked

Lopulta saavun takaisin sinne auditorioon johon ihmekeitokseni oli jäänyt porisemaa - ja tulen nk. 11 hetkellä - sillä keitokseni on juuri palamassa pohjaan ( ei vielä mustunut mutta meinaa tarttua jo pohjaan) ja ihmiset on melkein kaikki lähteneet - vain muutama ELI unessa sanotaan vain viisi viiva seitsemän ihmistä on uskollisesti jäänyt odottamaan minua ....  angel

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<unessa koen että koetan kertoa olleeni tekemässä todella tärkeää asiiaa sillä aikaa - ja unessa muistan ihmetelleeni ETTÄ miten nyt niin kävi ETTÄ minulla oli samaan aikaan kaksi todella tärkeää tapahtumaa - ja jotenkin siinä unessa olin uskonut että se " ihmekeitos" porisee siellä ihan rauhassa ja turvassa VAIKKA en vieressä ollutkaan ...  Cry

Kaikki meni kuitenkin hyvin - eli että ehdin keitokseni luo ajoissa 11 HETKELLÄÖ ( ja ohjaavat opettajani - tutorini olivat kuitenkin olleet siellä odottamassa minua - mutta he eivät olleet koskeneet keitokseeni VAIN seuranneet tapahtumia  angel ) , lopulta kuitenkin pelastin sen keitoksen JA olin saanut itselleni - SITÄ - taloa kiertäessäni todella tärkeää tietoa ...


JA TÄTÄ NYT SITTEN KUULOSTELEN  Shocked angel

http://www.youtube.com/watch?v=_jYntRX_Uq4&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=tvuy_tYDp24&feature=related

Aamulla uni jotenkin jatkui valvetilassa SILLÄ tehdessä aamu chakraharjoituksen siinä tuli ihan samat fiilikset JA jatkui vielä lukiessani
James Redfieldin Shambhalaa  angel

Saa kommentoida t. viisuinen


Jiikoo huomaan että täällä on tapahtunut VAIKKA mitä ihanaa  smitten - tää unen viesti on vain nyt päällimmäisenä - sii juu  smitten
« Viimeksi muokattu: 14.04.2008 15:14:09 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #917 : 14.04.2008 15:13:48 »

chandra,

taidan allekirjoittaa "analyysin" pohdin sitä tossa päivällä niin eikös syntymä/raskaus edusta myös uuden alkamista tms. Tai ainakin lohduttelen itseäni sillä että saan muuta työtä  Grin
 

2 vkoa pätkähti  sairaslomaa, saan nyt aikaa itselleni ja asioille kun ei paukut ihan jokapaikkaan riitä. Lääkäri kehui että hyvin osaan jäsentää eri tuntemukseni  Smiley muisti jopa  (vuosi sitten kun  oon ekan kerran käyny ja nyt toisen kerran) että moottoripyörää varen kävin ja että jokos oon ajellut  idiot2 hyvä muisti tai sitten oon tosi mieleenjäävä persoona  Grin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #918 : 14.04.2008 15:59:49 »

Kiva, että te muut muistatte unianne. Minulla on nyt jonkin aikaa ollut sellainen vaihe, etten jostain syystä muista uniani.  Sad Normaalisti muistan ne lähes 100% aina ja se on ihanaa. Mikähän lienee syynä ettei minun nyt "anneta" niitä muistaa... Tiedän, ettei "anneta", sillä normaalisti itse pystyn kyllä muistamaan huolimatta siitä missä ns. univaiheessa herään jne. :Smiley Olen nukkunut hyvin ja kuin tukki. Olo on ollut herätessä aina levollinen. Silti kaipaan sitä ihanaa unimaailmaani.  Undecided
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #919 : 14.04.2008 16:08:04 »

Noista liian aikaisin heränneistä eläimistä huoli on ollut täälläkin. Koulun metsiköstä löytyi puunrunkoon kyntensä iskeneen ja jäisiä kiteitä täynnä oleva lepakko. Selvinneekö sekään nyt yöpakkasissa?

Ei hänellekään mitään apua tohdittu antaa. Toivoa vain, että kestää.  angel
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #920 : 14.04.2008 17:11:54 »

voi vitsi, oliskin niiiin ihanaa vaannukkua kuin tukki yhtäsoittoo vaikka 8h  Sad
jotenkin musta on kehkeytynyt niin huonouninen että joka rasahdukseen herään ..ja muutenkin heräile..jos kellon mukaan nukun 10-12h nii todellisuudessa 5-7h erikokoisissa pätkissä
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #921 : 14.04.2008 20:31:32 »

Juu I-Ronia! Cheesy
Uutta pukkaa,mutta vielä raskaus(odotus)aika.
Odotahan kun pääset synnyttymään.Toisaalta tuo 11 on myös mestariluku ja henkinen sellainen.
Mietin itse aina numeroitten kohdalla,miten ne liittyvät unen tunnelmaan.
Jos kyse on enne-unesta,mietin sitä päivämääränä.Vain tuo unen näkijä itse voi täysin ymmärtää unen viestin,koska hän on siinä tunnelmassa.
Muut voivat antaa avaimia sen ratkomisessa.

Kotkansilmälle ja Esmiraldalle. Kiss
Nyt kun luin tuosta teidän säätilastanne,niin en ihmettele,että olette huolissanne.
Täällä kun mittari kipusi parvekkeella taas tuonne 27 asteeseen,niin sitä unohtaa,että jossain päin Suomea todella on vielä lunta.
Ja ovathan nuo yöt vielä kylmiä täälläkin,mutta siilit ovat kekseliästä porukkaa,joten täällä ne varmaan löytävät jo paikan,missä suojautua yön kylmyydeltä.
Sitä en osaa sanoa miten lumessa.
Otin kerran myöhään syksyllä siilin sisään,kun se oli vain paikallaan ja näytti sairaalta.
Söi kyllä ja nukkui korissa,mutta soitin eläinsuojeluvalvojalle,jonka tiedän hoivaavan esim.emonsa menettäneitä siilejä.
Hän vei sen sitten kotiinsa ja eläinlääkärille.Oli huolissaan jo siitä,että siihen aikaan niitten kuuluisi jo olla talvipesässään.Tämä siili jouduttiin lopettamaan,koska osottautui sairaaksi.
Eipä ressu ainakaan kuollut jäätymällä ja nälkäisenä.
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #922 : 14.04.2008 21:22:36 »

Hellou!

Täälähän on tupa täynnä siilejä! Cheesy
...ja oravan raatoja... Lips Sealed  Grin 2funny
Ihana tarina isästäsi Tigru. smitten

Olen raato hiukan itsekin, korvaani aristaa vielä hiukan,
huuhtelut whiskyllä ovat auttaneet,
mutta pitäisiköhän kokeilla jotain muutakin
vai jatkaa whisky-kuuria..? Huh

Pitäisi päästä Salsa-tunneille riekkumaan
ja kipeällä korvalla se ei ole niin mukavaa. Undecided

Vaaka menee Osho-keskukseen Stuttgardiin 9:ksi päiväksi
tämän kuun lopussa.  Smiley
Kesällä sitten painelemme yhdessä sinne Intiaan,
koska olen täystyöllistetty ko. aikana, jolloin Vaaka menee Stuttgardiin
ja muutenkin, on se kivempi, että hän menee sinne juristinsa kanssa. Wink

Jouduin tekemään aivan mielettömät uskollisuus-lupaukset
tuon hänen Osho-seminaarinsa ajaksi.
Hän myös lahjoi minua, joten huoli minun menettämisestä
on todella aito. Reppana... Kiss

Tässä linkkiä Oshoketanista;
http://www.oshoketan.de/
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #923 : 14.04.2008 22:39:09 »

Hellou!

Täälähän on tupa täynnä siilejä! Cheesy
...ja oravan raatoja... Lips Sealed  Grin 2funny
Ihana tarina isästäsi Tigru. smitten



Tässä lisää siiliä  Grin

Tunteellinen siili
   
Oi, sanoi siili,
olen tunteellinen siili,
olen hyvä, kiltti, hellä.
Ja kelläpä, kellä
on vastaansanomista?

Se vain on surullista,
että piikkikuoren alla
siilin hellyys piili.

Oi, sanoi siili,
olen surullinen siili,
niin yksinäinen jotta!

Ja se on aivan totta:
Se yksinänsä eli
ja piikein piikitteli,
ja piikkikuoren alla
sitten itkeskeli.

-- Kirsi Kunnas


http://www.kiroilevasiili.fi/

http://www2.eduskunta.fi/kerhot/luonto/eurosiili/tunnista.htm

http://www.luontoliitto.fi/kevatseuranta/siili.html

http://www.nicehouse.fi/puutarha/ajankohtaista/siili.htm

http://www.soivasiili.fi/

Afro http://www.youtube.com/watch?v=V0FaDtlT3vk&NR=1 Afro

  Kiss http://www.youtube.com/watch?v=eCHz19CtuMA  Kiss
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #924 : 15.04.2008 08:50:05 »



                               coolsmiley

                      Huomenta tasapuolisesti kaikille, myös

                         Chandralle, joka nukkuu vielä.

                            Tee olikin hyvä juoma

                               valtaisan kahvi

                               buumin jälkeen.


                                         smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #925 : 15.04.2008 10:30:44 »

Otin kerran myöhään syksyllä siilin sisään,kun se oli vain paikallaan ja näytti sairaalta.
Söi kyllä ja nukkui korissa,mutta soitin eläinsuojeluvalvojalle,jonka tiedän hoivaavan esim.emonsa menettäneitä siilejä.
Hän vei sen sitten kotiinsa ja eläinlääkärille.Oli huolissaan jo siitä,että siihen aikaan niitten kuuluisi jo olla talvipesässään.Tämä siili jouduttiin lopettamaan,koska osottautui sairaaksi.
Eipä ressu ainakaan kuollut jäätymällä ja nälkäisenä.

Voi tästä tuli mieleen taas se yksi tarina jonka kenties olen joskus aiemminkin kertonut, mutta kun siitä on jäänyt niin lämmin muisto mieleen..

Olin alle kouluikäinen ja siskoni olivat ala-asteikäisiä. Leikimme pihalla ja löysimme sairaan näköisen oravan pennun. Itkien menimme sisälle isälle ja äidille kertomaan ja isä tuli katsomaan. Joku meistä sisaruksista katsoi isää silmiin sanoen että orava pitää viedä lääkäriin.

Isä mietti hetken, nosti oravanpoikasen laatikkoon ja otti meidät lapset mukaan ja ajoi 70km:n päähän eläinlääkäriin. Vastaanotolla orava kuoli. Sen perna oli revennyt.

Näin myöhemmin tietenkin tajuan että isä ei voinut olla tajuamatta, että orava on kuolemaisillaan joka tapauksessa hyvin pian. Mutta hän otti lapsen huolen vakavasti. Ja osoitti kunnioitusta sitä kohtaan, että lapset halusivat auttaa eläintä.

Voi miten minä isääni rakastankaan.  Smiley

Huomenta kahvitupalaiset!

Tästä muistui mieleeni tapahtuma, joka sattui kun pikkuveljeni oli 4 ja minä ekaluokkalainen.
Kotimme ohi menevällä pikkutiellä oli orava jäänyt auton alle. Veljeni kävi hakemassa sen ja tuli itkua tuhertaen kotiin, vei oravan äidille ja sanoi: "Korjataan tää laastarilla."

Nyt naurattaa, mutta silloin kyllä kovasti itketti.  angel
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #926 : 15.04.2008 11:27:40 »

Huomenta! Cheesy

Mistäs tiesit Kotkansilmä,että nukuin? Grin
Tosin unimaailma oli taas niin vilkasta,että viideltä jo nousin kirjoittamaan untani ja jäinkin sitten kuuntelemaan lintujen aamukonserttia.
Olipas voimakas orkesteri ja paljon "instrumentteja". angel smitten

Rakkauden Valon muistamattomuuden koen kyllä niin,että silloin käymme paikoissa opiskelemassa ja ei ole tarkoitus muistaa niitä päivätajunnassa,vaan opit nousevat sitten intuitiivisesti. angel
Joskus saatan herätä heti unen loputtuä,mutta se on kuin kumilla pyyhkäisty.En saa mistään kiinni.

Ja Aaviisuinen keitti nyt keitostaan,jota ei siellä pienessä ja likaisessa keittiössä suostunut keittämään.Vaelteli myös universaaleja käytäviä pitkin sen ihmeitä katsomassa.Muuten pitkä uni tulkittavaksi.

Itse tein viime yönä jonkun keksinnön,jota esittelin sitten muille.Ja näytin myös,miten minulla on sänkyni vieressä yöpöydällä kännykkä.
Vähän kauempana sängyn päädyssä kaksi lankapuhelinta ja vielä kauempana kaksi.
Herasin kun nenäni eteen tuotiin lappi jossa luki:"Mikä mättää?Nyt eteenpäin ja ala lentää! 2funny

Vieläkin touhuan tuon Jonetten Valinta kanavoinnin puitteissa,vaikka pitkälle jo on päästykin,mutta koko ajan nousee uusia asioita,joissa edelleen jokin vanha ajatustyyli vallalla.
Ja minä kun luulin,ettei niitä enää ole. Shocked Grin
Kamalasti ihminen luo itselleen rajoituksia,eikä sen vuoksi pääse eteenpäin.Ja kun ne ovat kätkeytyneet vuosikausiin,ei ihan helposti tajua,mikä vielä mättää.
Onneksi on unet ja kanavat mitä kautta löytää ne ja heittää pois! smitten
tallennettu

Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #927 : 15.04.2008 12:01:51 »

vitsi että on erikoinen olo  Shocked vähän niinku jännittää, poskia kuumottaa ja punoittaa, tekis mieli sinkoilla ja säntäillä mutten liiku ja tunne että tapahtuu jtn ..kohta 2 pvä kestänyt jo  idiot2 Cheesy Grin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #928 : 15.04.2008 12:44:16 »



                               coolsmiley

                      Huomenta tasapuolisesti kaikille, myös

                         Chandralle, joka nukkuu vielä.

                            Tee olikin hyvä juoma

                               valtaisan kahvi

                               buumin jälkeen.


                                         smitten


Kiss angel smitten Afro  :Smiley

vitsi että on erikoinen olo  Shocked vähän niinku jännittää, poskia kuumottaa ja punoittaa, tekis ... mutten liiku ja tunne että tapahtuu jtn ..kohta 2 pvä kestänyt jo  idiot2 Cheesy Grin

 Shocked sitä on liikkeellä - täälläkin päin  Cheesy

Ja Chandra  smitten angel Kiss
Lainaus
Lähetetty: tänään kello 11:27:40
Kirjoittanut: Chandra
- Ja Aaviisuinen keitti nyt keitostaan,jota ei siellä pienessä ja likaisessa keittiössä suostunut keittämään.Vaelteli myös universaaleja käytäviä pitkin sen ihmeitä katsomassa.Muuten pitkä uni tulkittavaksi.

Yhtään ajatusta sinulla  minulle  idiot2 ... Rakkauden Valo Unitopicilla jo jotain laittoikin  smitten mutta en ihan vielä saanut " valaistusta"  Cool
Saisipa yhtä selkeät ohjeet kuin sinä  2funny
Vaan ihanaa leijonat ihanaa   Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss että ootte olemassa ... terveisin viisuttajatar  smiley6600
« Viimeksi muokattu: 15.04.2008 12:46:50 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #929 : 15.04.2008 12:48:19 »

tänään postinjakotöissä nähtyä ja kuultua; 3 (juopunutta?) miestä käveli lähistöllä, kun minä tulin erään talon d-rapusta ja jatkoin matkaa c-rappuun.. kuulin, että ne jutteli meikäläisestä (postinjakajahan on niin erikoinen nähtävyys..) ja sitten yks niistä tuumas, että "tuo likka ei laskuja tuo!" Smiley huvitti siinä mielessä, että kun ihmisten ensimmäinen asia aina on, että "ethän tuonu laskuja..".

oon ennenkin samassa paikassa törmänny johonki tollaseen mieheen, joka kommentoi.. edellisellä kerralla nimittäin mun hiuksia, että "varo ettei tuo letti jää pinnojen väliin" Cheesy ei sillä et mun tukka letillä olis ollu, mut onhan siinä pituutta..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Sivuja: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: