Sivuja: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5643539 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #765 : 08.04.2008 10:50:28 »

Huomenta. smitten Hyvin nukuttu yö takana,nyt maistuukin paahtoleipä vallan mainiosti. Eilinen äidinkielen koe tais mennä vähän penkin alle. Embarrassed Oli tekstin analysointia ja vaikka neitsyenä luulis että osaan hyvin analysoida mutta mutta...
no,sen näkee sitten joskus miten meni,mun kirjoitukset alkaa vaan aina rönsyilemään kun mielikuvitus saa vallan,sitten hetken päästä huomaan että oon kirjoittanut monta sivua "vähän" aiheen vierestä ja vaikka mistä,enemmän omia ajatuksiani kuin siihen itse tekstiin liittyen. Cheesy Tänään on vuorossa psykologian koe,siinä uskon pärjääväni aika hyvin,kun se on niin mielenkiintoista ja sitä jaksaa lukeakin ja seurata tunneilla. Smiley (ehkä ainut aine mikä kiinnostaa tuolla lukiossa  Grin)

Sasha: Niinhän se on,että hyvän ystävän kanssa se kesätyöpaikka on varmasti mitä hauskin,eikä se ikkunanpesu varmaan hullumpaa olekaan. angel :Smiley

Nyt mä lähden tästä aamulenkille  Smiley En vaan malta millään odottaa huomista kun näen itselleni tärkeän henkilön jota en oo taas pariin kk nähnyt... ja pääsee junaan matkustamaan. smitten Ihanaa matkustaa junalla varsinkin iltamyöhään kun on pimeää.. smitten Mutta se on huomenna ja tänään pitää malttaa vielä elää tätä päivää!
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #766 : 08.04.2008 10:57:24 »

Lainaus


Lähetetty: tänään kello 03:32:21
Kirjoittanut: Paz
 2funny
Yökukkuja vauhdissa jälleen - ei ole pariin yöhön pahemmin nukuttanut.  :Smiley 

Muistaessani toin tullessani nuo kupit, joita olen etsinyt kissojen ja koirien kanssa.  Wink Niissä näyttää pysyvän juomat hyvin kuumana.  smitten

Tää on " tupahengelle  Wink "

Paz ihanat kupit toit ja KIITOS kun jaksoit niitä etsiö ja kiitos " kissoille ja koirille kanssa"  Kiss Kiss  - juonkin tänään tuosta HONESTY ~rehellisyys kupista ainakin ekan kupillisen  smitten sitä tarvin tänään  Smiley

JA  Kiss
Joskus pääsee vähemmällä  Wink kun ei nuku  Grin meinaan vaan että minulla ainakin on menossa semmoinen matkailubuumi tuolla !" unimaailmassa" että  crazy2 toisaalta tarkoituksensa silläkin  smitten että auki on unimaailma täälläkin - ETTÄ CHANDRA varmasti otan hihastasi kiinni - viime yönä minä olin melko kummallisessa  vaiheessa - jossa oli tällainenkin juttu ETTÄ olin keittiössä joka oli tappiin asti täynnä tiskiä , likaisia astioita ja likaista tiskivettä oli NIIIIN paljon että tiskipöytä meinasi luhistua ja likavedet valui jo lattialle - muutenkin oli se keittiö tosi kaponen ja ahdas - SIINÄ sitten kuulostelin ETTÄ voisin iloisesti yllättää JONKUN ? ja siivota keittiön - tiedostin kyllä unitilassa ETTÄ sen homman osaan - MUTTA sitten pysähdyin kuulostelemaan ETTÄ minkä vuoksi - ei ole mun homma - ja  JÄTIN tiskit ynnä siivoamiset niiden " omistajalle itselleen "

  Cheesy TOSI kiitollinen olen unen tästä kohdasta KERTOO mulle että olen ottanut muutaman askeleen siihen suuntaan ETTÄ ei mun kuulu siivota toisten jälkiä - vaan keskittyä omiin tiskeihin  2funny tuntuu hyvältä  smitten

 smiley6600 Olisko Chandra tuossa unen viestissä jotakin  :Smiley smitten angel

Ja Chandra
laitan mukaan liitekuvan siitä " seppelepäisestä" niin ymmärrät varmasti mitä varten siitä luovuin , vaikka   Cry Cry ( tätä luopumista tämäkin )  EN näet enää " ole raskaana"  Wink oleva ELI uusi vaihe on jo nähnyt päivänvalon - ja nyt on hakusessa sopiva " arkkityyppi avatar " jossa tuo " seppelepäisen " energia , mutta ilman " raskautta "  smitten

Ihanaa päivää kaikille MITEN  http://img.123greetings.com/eventsnew/friend_hugsncaring/1029-020-26-1068.gif ja MISSÄ  http://img.123greetings.com/eventsnew/gen_takecare/1012-014-11-1099.gif tunnelmissa nyt itsekukin päivänsä aikoo viettää  Kiss angel Kiss   ja kiitos aamueväistä  kuin muistakin " ravinnoista " http://img.123greetings.com/eventsnew/friend_hugsncaring/1029-020-31-1084.gif   jota täällä Tupasella on ETTÄ its mai pleasure  Wink t. Aaviisuinen
« Viimeksi muokattu: 08.04.2008 11:27:39 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #767 : 08.04.2008 11:28:10 »

Kylläpä tänne hukkuu, ei meinaa saada kommenttia ellei oikein ravistele.. nyt ei sillä tuulella.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #768 : 08.04.2008 11:51:30 »

Huomenta kaikille.  smitten

W.S huomioitu on; kyllä kai hyvin kristillinen voi nuorekas olla? Ja kristillinen kirkkohan ei kai virallisesti "usko" jälleensyntymiseen yms. joten eivät kai sen "virkamiehet" voi julkisesti noiden asioiden puolesta puhua. Kyllähän se meidän uusi ulkoministerikin kannattaa Natoa, muttei voi nyt virkansa puolesta paljon julistaa, kun asia on toisin Suomen virallisessa kannassa. Uskon silti, että kritityissä on paljonkin ihmisiä, jotka uskovat sekä jumalaan/jeesukseen ja jälleensyntymiseen semes.

Näin ajattelen asiasta  Smiley
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #769 : 08.04.2008 12:16:29 »

Mikä on oikea usko..?

Onko sillä merkitystä enää?

Minua huvittaa nuo Sashan seksilelupaljastukset, ihan kuin olisi kyse jostain valtakuntaa mullistavasta, salainen operaatio jolla saadaan kansakunnan elämä raiteilleen.. vaikkapa.. Afrikassa.. miten kauan jaksaa lukijoita kiinnostaa yksityiselämän paljastukset siitä kuka katsoi ketä.. minäkin voisin, mutten halua. 

Toisaalta jos tämä ON juorupalsta.. Cool
« Viimeksi muokattu: 08.04.2008 12:19:26 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #770 : 08.04.2008 12:35:44 »

Minusta tämä on tupa, johon jokainen saa tulla sellaisena kuin on ja sellaisten asioiden kera mitä valitsee.

Antaa kaikkien kukkien kukkia  smitten  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #771 : 08.04.2008 13:10:11 »

Ehkä väärä topic puhua asiaa, sitten. Kun yksityisasiat on yksityisiä.

Eiku! NYT paljastetaan KAIKKI mitä viime vkl tapahtui   2funny 2funny

 
Today, you reach a balance in your emotional life. Justice and the World set the scene for stability and faithfulness – it may even be that an affair you’ve kept secret up until now will be brought out into the open. You feel as if you’re on solid ground and you’re not afraid to look into the future of your relationship with confidence. And marriage is in the air


Kotimaa
Seksiriippuvuuteen on vaikea saada apua
Helsinki

Julkaistu: 07.04. klo: 03:06
Päivitetty: 07.04. klo: 10:17
Seksiriippuvuuden hoito on edelleen huonolla tolalla Suomessa, vaikka ongelma yleistyy. Päihde- ja peliriippuvaiset löytävät tukea jo aika helposti, mutta seksiriippuvuudesta irtautumiseen ei apua helposti saa, sanoo Sexpo säätiön koulutuspäällikkö, psykoterapeutti Jussi Nissinen.

Seksiriippuvuudesta irtautumiseen apua joutuu hakemaan usein kaukaa. Nissinen arvelee Sexpon olevan ainoa, joka tarjoaa apua ongelmaan julkisesti omissa esitteissään.

Seksuaaliterapeutteja on Nissisen mukaan ympäri maata, mutta heillä ei yleensä ole kokemusta riippuvuuksien hoidosta. Nissisen mielestä esimerkiksi päihdehuolto voisi laajentaa kenttäänsä niin, että heidän työntekijöistään koulutettaisiin myös seksuaaliterapeutteja.

Seksiriippuvuutta on aina ollut, mutta ongelman laajuus on Nissisen mukaan nyt aivan toista luokkaa kuin parikymmentä vuotta sitten.

– Ongelman yleistyminen näkyy työssämme selkeästi. Internet on luonut aivan uudenlaisen mahdollisuuden jäädä koukkuun seksisivustoille, kontaktipalstoille ja muihin seksipalveluihin.
« Viimeksi muokattu: 08.04.2008 13:39:05 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #772 : 08.04.2008 13:31:33 »

Seuraako joku kiinalaista, nyt on Lohkarin kk..

Your Chinese Reading - Month of April
The month of the Dragon brings a powerful energy for making changes. Make time early in April for your favorite people and activities. The first week of April is the ideal time to plan a holiday. April 6 brings the potential for a new start. Speaking with confidence can gain support and admiration for your plans. Around April 12 you might lose interest in goals and feel like avoiding important commitments. Don't lie to get what you want. April 20 is especially lucky for romance or making a good impression socially. Say yes to any invitation. Married Goats can make it a special night at home around April 24. On April 27 take time to get outside and enjoy the beauty of nature. At month's end ask yourself what talents you have to share. Look for ways to communicate the experience you've gained in order to benefit others.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #773 : 08.04.2008 13:39:04 »

Minusta edelleenkin se valita jonka kaikki täällä tekee, mitä kerron mitä en.

En koe hankalaksi, eihän kukaan edellytä minun tekevän mitään mihin en ole halukas/ valmis. Kaikkien juttuja arvostan, toisinaan nauran mukana, toisinaan suren ja välillä  Shocked. Yksityisasioitahan tämä tupa on täynnä, ihmisten iloja, suruja ja elämää.

Muisteles, elettiinhän me kaikki Tigrun tuska, muutos ja muuttovaiheet yhdessä. Surren, tsempaten ja iloiten.

Tämän enempää en nyt tähän puutu, tunnen että tämä oikeastaan olisi Sashan asia vastata.

Mutta toivon tuvan ylipäätään pysyvän tällaisena avoimena ja sallivana paikkana.  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #774 : 08.04.2008 13:40:52 »

Jaa, en kaipaa vastausta lainkaan Sashalta, mietin vain missä ketjussa voisi silleen keveästi mutta älykkäästi puhua uskon asioistakin/politiikasta/taloudesta eikä henk koht veivausta.. enkä eläytynyt kovasti T: n tuskaan koska kun miehet vaihtelee kovin tiuhaa tahtia.. hm.. tai siis annoin vinkkini. Se on vaan hassua.. no en kannata kovin tarkkaa paljastelua OIKEASTI, itse en tekisi sitä enää..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #775 : 08.04.2008 13:48:02 »

Parasta on ettei tarvitse.  Wink

Pitäisikö sinun perustaa sellainen filosofis/teologinen keskustelu palsta? Kysyntää on varmasti ja keskustelua syntyy. Tulen itsekin tohottamaan, kun on sanottavaa.
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #776 : 08.04.2008 13:49:41 »

Voih, olen harrastanut sellaisia jo liikaa..  2funny kesäkuu 2006 kirjoitin TOOODELLA pitkän alustuksen tuonne..

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=6760.0

SA´n kootut viisaudet, sinne ne on kasattu.
« Viimeksi muokattu: 08.04.2008 13:52:11 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #777 : 08.04.2008 13:54:32 »

Voih, olen harrastanut sellaisia jo liikaa..  2funny

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=6760.0

SA´n kootut viisaudet, sinne ne on kasattu.

Miksi etsit sitten paikkaa jossa voi keskustella keveästi uskonnosta/politiikasta jne.?  Undecided
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #778 : 08.04.2008 13:55:36 »

Minusta tämä on tupa, johon jokainen saa tulla sellaisena kuin on ja sellaisten asioiden kera mitä valitsee.

Antaa kaikkien kukkien kukkia  smitten  smitten

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #779 : 08.04.2008 13:56:27 »

Katsos kun juorukahvila kutsuu eniten väkeä, vanhoja aiheita pitäisi pitää pinnalla jos keskustelua aikoo saada. Siksi pyörähdän välillä täällä.. mutta this is not the place..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: