Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ennustajat?  (Luettu 85758 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1335



Profiili
« Vastaus #105 : 22.11.2013 15:15:16 »


Eipä saanutkaan jatkua asiapohjalla tämä viestiketju!  knuppel2   tickedoff


Eikö tänne saa enää kirjoittaa sitä mitä on kokenut. Pitääkö täälläkin alkaa lässyttää jotain, mitä joku toinen/ kolmas tahtoo. pitääkö tämän sivuston vierailijan olla ajatustenlukija kolmansienkin henkilöitten suhteen.
Johan nyt on p*r*.

Josko tässä olisi moderaattoreillakin sanomisen paikka.
Ottaa hattuun (vaikka en sellaista sisällä päässäni pidäkään) tällainen ylidiplomaattisuuden vaade.
Voisiko lässyttäjille perustaa oman viestiketjun, jos hipiä on niin arka, ettei toiset enää voi / saa kirjoittaa omia näkemyksiään?

 tickedoff   knuppel2    tickedoff  buck2  idiot2  tickedoff

Olisiko aihetta sipisijöitten ja silittelijöittenkin lukea M I T Ä henkilö todella K I R J O I T T I.

Minun kirjoitukseni ainakin oli kirjoitettu pohdiskelumielessä, eikä suinkaan jollekin tietylle 'näkijälle'.  Tokikin olen työ- sekä persoonahistoriani pohjalta pakotettukin menemään suoraan asiaan, eikä silittelemään kakkaa lattiaan kauttaaltaan. Siistijät lie eri tavoin toimivat, eiväthän he enää siivoa kunnolla, kunhan siistivät...  buck2  yäk.
« Viimeksi muokattu: 22.11.2013 15:23:47 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #106 : 22.11.2013 15:46:39 »

Täh?  Shocked

Mielensäpahoittajan Pojan Paluun Kosto ja Valkoinen Nainen Viidakosta osa 25.  Grin Cheesy

Omista kokemuksistaan kritisoitu kirjoittajakin kirjoitti. Eikä dissannut mitään siteeraamassaan kirjoituksessa, kunhan kertoi oman mielipiteensä. Kannattaisikohan kiinnittää vähän huomiota siihen, mitä toisten kirjoituksista ajattelee, ettei ajattelisi ajatuksia jotka ovat mielipahaa aiheuttavia. Vain ajattelija itse on niistä vastuussa.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #107 : 22.11.2013 16:00:43 »


Eipä saanutkaan jatkua asiapohjalla tämä viestiketju!  knuppel2   tickedoff


Eikö tänne saa enää kirjoittaa sitä mitä on kokenut. Pitääkö täälläkin alkaa lässyttää jotain, mitä joku toinen/ kolmas tahtoo. pitääkö tämän sivuston vierailijan olla ajatustenlukija kolmansienkin henkilöitten suhteen.
Johan nyt on p*r*.

Josko tässä olisi moderaattoreillakin sanomisen paikka.
Ottaa hattuun (vaikka en sellaista sisällä päässäni pidäkään) tällainen ylidiplomaattisuuden vaade.
Voisiko lässyttäjille perustaa oman viestiketjun, jos hipiä on niin arka, ettei toiset enää voi / saa kirjoittaa omia näkemyksiään?

 tickedoff   knuppel2    tickedoff  buck2  idiot2  tickedoff

Olisiko aihetta sipisijöitten ja silittelijöittenkin lukea M I T Ä henkilö todella K I R J O I T T I.

Minun kirjoitukseni ainakin oli kirjoitettu pohdiskelumielessä, eikä suinkaan jollekin tietylle 'näkijälle'.  Tokikin olen työ- sekä persoonahistoriani pohjalta pakotettukin menemään suoraan asiaan, eikä silittelemään kakkaa lattiaan kauttaaltaan. Siistijät lie eri tavoin toimivat, eiväthän he enää siivoa kunnolla, kunhan siistivät...  buck2  yäk.

Sillä lailla.  Grin
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #108 : 22.11.2013 16:05:14 »

Tulin tässä juuri miettineeksi, että siitä lähtien kun olen tavannut nykyisen mieheni, ovat näkijät nähneet minulle periaatteessa joko hänet tai ainakin hänen tyyppisen miehen, vaikka kuvioissa on ollutkin muita juttuja sillä hetkellä (tavattiin kavereina siis). Samaa ovat omat korttini näyttäneet. Tämä kuitenkaan ei ollut alkanut ennen kuin olin häntä tavannut. Mietein tuossa, että josko se oli vielä epävarmaa, että tulenko koskaan tapaamaan hänet vai en, mutta sitten kun kerran olin tavannut, hän jäi elämääni ja suurella todennäköisyydellä meille olisi joka tapauksessa jossain vaiheessa syntynyt tämä suhde? Itse kun en usko, että koko elämänpolku olisi ennaltamäärättyä, mutta mielenkiintoista kuitenkin että jotkut asiat sitten kai voivat olla niin suurella todennäköisyydellä tapahtuvia?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #109 : 22.11.2013 16:11:23 »


Eipä saanutkaan jatkua asiapohjalla tämä viestiketju!  knuppel2   tickedoff


Eikö tänne saa enää kirjoittaa sitä mitä on kokenut. Pitääkö täälläkin alkaa lässyttää jotain, mitä joku toinen/ kolmas tahtoo. pitääkö tämän sivuston vierailijan olla ajatustenlukija kolmansienkin henkilöitten suhteen.
Johan nyt on p*r*.

Rauhoitu, t.touhula. Ei Avicii ollut mitään riitaa haastamassa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #110 : 22.11.2013 18:22:12 »

Mää kanssa ajattelin, että puuttuuko tästä joku viesti välistä vai mistä T.touhulalla kärähti?
Pakko tulla tunkeen nenänsä, ko toisesta ketjusta vinkin sain Cheesy

tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #111 : 22.11.2013 19:05:52 »

Tulin tässä juuri miettineeksi, että siitä lähtien kun olen tavannut nykyisen mieheni, ovat näkijät nähneet minulle periaatteessa joko hänet tai ainakin hänen tyyppisen miehen, vaikka kuvioissa on ollutkin muita juttuja sillä hetkellä (tavattiin kavereina siis). Samaa ovat omat korttini näyttäneet. Tämä kuitenkaan ei ollut alkanut ennen kuin olin häntä tavannut. Mietein tuossa, että josko se oli vielä epävarmaa, että tulenko koskaan tapaamaan hänet vai en, mutta sitten kun kerran olin tavannut, hän jäi elämääni ja suurella todennäköisyydellä meille olisi joka tapauksessa jossain vaiheessa syntynyt tämä suhde? Itse kun en usko, että koko elämänpolku olisi ennaltamäärättyä, mutta mielenkiintoista kuitenkin että jotkut asiat sitten kai voivat olla niin suurella todennäköisyydellä tapahtuvia?

Meidän vapaa tahto on se joka viime kädessä sitten raktkaisee suunnan.
Vaikka henkimaailma olisi nähnyt että olisitte sopiva pari niin ei koskaan tiedä mitä kaikkea siinä voi tapahtua ennen kun oikeasti on pari. Minulle yksi tosi arvostettu näkijä näki aina vain yhden kaltaisen miehen minun elämässäni. Ei koskaan toteutunut, ei tavattu missään. Sen sijaan hän ei nähnyt tätä miestä jota nykyään tapailen silloin tällöin. Mutta minun kohdallani kaikki on muutenkin mennyt pieleen, näkevät hyvin tämän hetkisen tilanteen mutta ei koskaan tulevaa, joten lakkasin myös kysymästä.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #112 : 22.11.2013 19:07:53 »

Mää kanssa ajattelin, että puuttuuko tästä joku viesti välistä vai mistä T.touhulalla kärähti?
Pakko tulla tunkeen nenänsä, ko toisesta ketjusta vinkin sain Cheesy

Taisin osua t.touhulan hermoon ihan 10 tänään  Grin
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #113 : 22.11.2013 21:17:58 »

Olen tästä ongelmasta kirjoittanut tänne ennenkin, siis että useimmat näkijät eivät jostain syystä näe minulle mennyttä, nykyistä eivätkä tulevaa vaikka kuinka hartaasti toivoisin ja olisin totisesti "auki" ja vastaanottavainen. Ja kyse ei siis ole siitä, että en itse haluaisi hyväksyä niitä tulevia ja torjuisin ne asiat, vaan useimmat näkijät näkevät jostain syystä myös sen nykyhetken ihan päin pöpelikköä  Grin

Luin juuri läpi tragikoomisia viestittelyjä muutaman näkijän kanssa, kirjeenvaihto oli käyty jokunen vuosi takaperin, joten aika objektiivisesti niitä voi nyt tarkastella: minä ihmispolo yritän saada kanavoinneista jotakin irti, näkijä käyttää jopa "apukanavoitsijaa" (kollegoita) mutta jutut menevät vain enemmän ja enemmän solmuun mitä enemmän niitä hämmennetään  laugh

Toki minäkin olen kohdannut näkijöitä jotka ovat pystyneet minua auttamaan, mutta enemmistö alalla toimijoista ei siis jostain syystä ole kyennyt uglystupid2   Eli vähän sama todennäköisyys voittaa kuin Veikkauksen sivuilla............  2funny

Silti useimmat "ammttilaiset" ovat lähes suuttuneet kun kerron ihan vilpittämästi, että metsään meni, että en tunnista itseäni ollenkaan kanavoinnin kohteeksi. Ja yrittäneet sitten joskus ilmaiseksi jatkaa auttamista (ammattiylpeys!) ja syvemmälle metsään jällee mennään  buck2



tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1335



Profiili
« Vastaus #114 : 23.11.2013 16:14:46 »


Eipä saanutkaan jatkua asiapohjalla tämä viestiketju!  knuppel2   tickedoff


Eikö tänne saa enää kirjoittaa sitä mitä on kokenut. Pitääkö täälläkin alkaa lässyttää jotain, mitä joku toinen/ kolmas tahtoo. pitääkö tämän sivuston vierailijan olla ajatustenlukija kolmansienkin henkilöitten suhteen.
Johan nyt on p*r*.

Rauhoitu, t.touhula. Ei Avicii ollut mitään riitaa haastamassa.

Annoinpa hiukan noottia, kun pitäisi jo kirjoittaessaan tietää mitä jälkeenpäin joku kolmas / jotkut kolmannet - kuin se jolle vastaan- muka ajattelee ja kuinka liirum laarum hän / he ovat. On tämä nykyaika kummallista! Aina pitäisi huomioida mahdolliset kofliktit. No huh huh! Tyhjää on nykymaailma ja lässyttäjien päät.

Nyt ei ainakaan tarvi vastata kenenkään, olen jälleen kerran tehnyt selväksi mitä tarkoitan/ kuinka omalta kannaltani  - tämän aiheen tiimoilta ja juuri tässä kohtaa ketjussa ajattelen.
« Viimeksi muokattu: 23.11.2013 16:26:05 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1335



Profiili
« Vastaus #115 : 23.11.2013 16:25:11 »

Ai niin. Mä taisin unohtaa kirjoittaa, että pitää katsottavan ja näkijänkin olla aito, ennenkuin heillä synkkaa. Voi sitten ihan suoraan vaan katsoa ja puhua ihan ymmärrettäviä asioita.  Näin vain hyvin harvoin itsellenikään kävi nuorena kun joillain näkijöillä vierailin, tosin
 en paljon odottanutkaan nähtäväksi, kun oma elämä on elettävä ihan omien ajatusten ja toimintamallien kautta ja avulla.

En lähtenyt enää tätä perusasetelmaa tuonne asiapitoisen ketjun jatkeeksi - ennen silittelijöitten sotkentaa - muokkauksena sanoin piirtämään.

Pahus! Taisin taas odottaa epäloogisilta  l o o g i s u u t t a, j o k a itselläni kuitenkin luonteeni ja suhtautumistapani kalliopohjana.
JO kouluvuosieni alkutaipaleella annoin itselleni opettaa, että kronologinen eteneminen ja asiapohjasta kiinnipito ovat olennainen osa ymmärrettävää kirjoitusketjua ja johon jälkeenpäin kuittailevat ovat todellakin jälkeenpäin kuittailevia. Alkuperäistä tekstiä ei jälkijunasta enää voi muuksi muuttaa.

Kiitos kaunis kaikki opettajani, olitte hyvän ohjenuoran antajia. Siinä se asiapitoisuuteni perusjuonne. Onneksi kaikkien ei tarvitse olla tunnelässyttäjiä.
« Viimeksi muokattu: 07.02.2014 15:26:38 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #116 : 23.11.2013 18:18:10 »


Eipä saanutkaan jatkua asiapohjalla tämä viestiketju!  knuppel2   tickedoff


Eikö tänne saa enää kirjoittaa sitä mitä on kokenut. Pitääkö täälläkin alkaa lässyttää jotain, mitä joku toinen/ kolmas tahtoo. pitääkö tämän sivuston vierailijan olla ajatustenlukija kolmansienkin henkilöitten suhteen.
Johan nyt on p*r*.

Rauhoitu, t.touhula. Ei Avicii ollut mitään riitaa haastamassa.


Annoinpa hiukan noottia, kun pitäisi jo kirjoittaessaan tietää mitä jälkeenpäin joku kolmas / jotkut kolmannet - kuin se jolle vastaan- muka ajattelee ja kuinka liirum laarum hän / he ovat. On tämä nykyaika kummallista! Aina pitäisi huomioida mahdolliset kofliktit. No huh huh! Tyhjää on nykymaailma ja lässyttäjien päät.

Nyt ei ainakaan tarvi vastata kenenkään, olen jälleen kerran tehnyt selväksi mitä tarkoitan/ kuinka omalta kannaltani  - tämän aiheen tiimoilta ja juuri tässä kohtaa ketjussa ajattelen.


Keskustelupalstojen luonteeseen kuuluu, että viestejäsi saatetaan kommentoida. Useimpien mielestä se on jopa toivottavaa. Niin kauan kuin sinua ei henkilökohtaisesti rienata, haukuta, panetella, uhkailla, kiristetä tai aiheuteta muuta vakavaa harmia, niin eriävätkin mielipiteet, näkemykset ja kokemukset on kestettävä. Sinulla on toki oikeus kommentoida edelleen sinulle kommentoineen henkilön viestiä ja vaikka väitelläkin asioista, kunhan se tehdään foorumin sääntöjen puitteissa.

Ajatuksenlukua ei tarvitse harrastaa kenenkään suhteen. Minun on suoraan sanoen vaikea edes ymmärtää, miksi sinusta tuntuu tältä.
« Viimeksi muokattu: 23.11.2013 18:58:16 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
S_Elina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #117 : 24.11.2013 13:38:55 »

Hmmm...mielenkiintoista lukea ihmisten kokemuksia ennustajista / näkijöistä / kanavoijista.

Itselle paukahti päälle aikamoinen kriisi vuosi sitten ja sen seurauksena otin tulkintoja moneltakin näkijältä. Aikaa on kulunut nyt tosiaan vasta vuosi ja jotkuthan ovat sitä mieltä että ajat voivat heittää paljonkin, ainakin parilla kolmella vuodella - mikäli siis nyt oletetaan että on kyse asiasta joka tulee toteutumaan. Ymmärrän toki että jokaisella on vapaa tahto ja että tulevaisuutta ei voi kukaan 100 %:n tarkkuudella nähdä. Mutta uskoisin että hyvä näkijä voisi kuitenkin nähdä suurimalla todennäköisyydellä toteutuvan elämänpolun.

No....osa ottamistani tulkinnoista oli mm.taroteille pohjautuvia ja selkeästi sanottiin että tämä on nyt sitten puolelle vuodelle tms. Omalla kohdallani nämä eivät osuneet alkuunkaan, ei millään elämän osa-alueella. Suurin "huolenaiheeni" oli tietysti miesasia (olin kohdannut miehen jonka koin tunnistavani sielutasolla; se kokemus oli kyllä niin absoluuttisen todentuntuinen etten sitä yhtään epäile etteikö kyseessä olisi ollut erittäin tuttu sielu ainakin), mutta ei osunut muillekaan elämänalueille kuten työhön.

Pari kolme oli sellaista jotka tuntuivat realistisilta, katselmukset siis, ja niistä odotankin eniten, mikäli jotain on todella toteutuakseen. Ans kattoo ny mitä tulemaan pitää seuraavan parin vuoden aikana.

Olen senkaltainen ihminen hieman normi-ihmisen elämästä poikkeavan elämänkaareni kera että minulle ei ainakaan täyshuijarin ole helppo ennustaa, joten joukosta erottuivat  kyllä selvästi ne joiden touhussa ei ollut päätä eikä häntää - luettelivat mm. entisiä miesystäviä (joita ei ole), kertoilivat sisaruksistani (joita ei ole) ja sen sellaista. Lottovoitoista ja matkustelusta en niin välitä, joidenkin tyyliin tuntui niidenkin luetteleminen kuuluvan  Cheesy
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #118 : 24.11.2013 23:22:28 »

^
Meneekö joku ihan totta ennustajalle kuulemaan, että saako lottovoiton?  Grin Mua on aina hieman tympinyt se, että vaikka ihan huvin vuoksi menenkin ennustusjuttuja kuuntelemaan silloin joskus kun menen, niin jos se alkaa mennä liikaa semmosiin ehdottomiin juttuihin, että näin tulee tapahtumaan, tai tää mies selkeästi ei oo/ on sulle hyvä. Kaipaan kuitenkin aina semmoista pohtivaa ja asioita esille tuovaa otetta, enkä mitään "tee näin" -juttuja. Itse haluan päätökseni tehdä. Mutta moni kai sitten kaipaa jotakin suoraa ja konkreettista ennustajalta? Siitä kyllä sanoisin, että kukaan toinen ei voi niitä omia päätöksiä tehdä, sitä on pakko ottaa se vastuu ihan itse.



Tulin tässä juuri miettineeksi, että siitä lähtien kun olen tavannut nykyisen mieheni, ovat näkijät nähneet minulle periaatteessa joko hänet tai ainakin hänen tyyppisen miehen, vaikka kuvioissa on ollutkin muita juttuja sillä hetkellä (tavattiin kavereina siis). Samaa ovat omat korttini näyttäneet. Tämä kuitenkaan ei ollut alkanut ennen kuin olin häntä tavannut. Mietein tuossa, että josko se oli vielä epävarmaa, että tulenko koskaan tapaamaan hänet vai en, mutta sitten kun kerran olin tavannut, hän jäi elämääni ja suurella todennäköisyydellä meille olisi joka tapauksessa jossain vaiheessa syntynyt tämä suhde? Itse kun en usko, että koko elämänpolku olisi ennaltamäärättyä, mutta mielenkiintoista kuitenkin että jotkut asiat sitten kai voivat olla niin suurella todennäköisyydellä tapahtuvia?

Meidän vapaa tahto on se joka viime kädessä sitten raktkaisee suunnan.
Vaikka henkimaailma olisi nähnyt että olisitte sopiva pari niin ei koskaan tiedä mitä kaikkea siinä voi tapahtua ennen kun oikeasti on pari. Minulle yksi tosi arvostettu näkijä näki aina vain yhden kaltaisen miehen minun elämässäni. Ei koskaan toteutunut, ei tavattu missään. Sen sijaan hän ei nähnyt tätä miestä jota nykyään tapailen silloin tällöin. Mutta minun kohdallani kaikki on muutenkin mennyt pieleen, näkevät hyvin tämän hetkisen tilanteen mutta ei koskaan tulevaa, joten lakkasin myös kysymästä.

Hmm, jotenkin mielenkiintoista se, että millä tavalla henkimaailma määrittelee sen mikä olisi itselle hyväksi? Voihan toki olla, että tuo arvostettu näkijä ei sillä kertaa nähnyt oikein, mutta jos taas se olisi ollut henkimaailman suositus, niin miksi? Elämä on minusta aina sellaista, ettei mikään tulevassa voi olla varmasti vain yhden kaltaista, siinä mielessä tuntuu hassulta että henkimaailma suosittelisi vain yhtä vaihtoehtoa? Itsekin ajattelen, että olen ihan itse tehnyt valinnan siitä, että tämän miehen kanssa haluan olla, eikä se ole minulle joka tapauksessa määrättyä tms. Mutta ehkä se kuitenkin oli jollain tapaa aistittavissa, että näin tulen päättämään? Jaa-a..
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #119 : 25.11.2013 09:04:01 »

Tarkoitin vain että joskus esim oppaani jo tietää kenen kanssa tulisin juttuun jne. En itse usko siihen että henkimaailma naittaa ihmisiä ympärille tmv puutu meidän vapaaseen tahtoon. Onhan meillä varmaan monia miesehdokkaita mutta mikä sitten lopulta saa meidät valitsemaan juuri tuon yhden on mielenkiintoisaa. Kyllä kait siinä sitten resenoi jollaikin tavalla joka yhdistää kaksi ihmistä  Smiley
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: