Sivuja: 1 ... 125 126 [127] 128 129 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1667992 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1890 : 16.11.2012 21:43:04 »

Otin taas kortisonia ja olo parani mutta kyllä se aikamoista myrkkyä on elimistölle ainakin pitkäaikaiskäytössä.
Sen takia mun tuuliviiriluonne menee vielä enemmän sekaisin koska aiheuttaa mm mielialojen vaihtelua. hah!
Ihan kun ei olis valmiiks jo huru  crazy2
Päivän paskauutinen on kuitenkin et on sittenkin epävarmaa pääsenkö Allergiasairaalaan tutkimuksiin vaikka lääkäri puoliksi jo lupasi.
Miten ihminen voidaan jättää hoitamatta tukehtusmisvaarasta huolimatta niin että pikalääke (adrenaliini) täytyy olla koko ajan käden ulottuvilla?
Vanhukset makaa psyykelääkittyinä pissat ja kakat vaipoissa vuodeosastolla. Pienet lapset hengittää huonoa (homeista) sisäilmaa päiväkodeissa ja kouluissa  tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff
Mikä vitun sivistysmaa tää oikein on olevinaan?
Raivostuttavaa    knuppel2
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1891 : 17.11.2012 18:54:47 »

Mies kiukutteli ja raivos mulle eilen illalla taas täysin ilman syytä, lähti vihaisena baariin ja puhelin pois päältä ollut siitä asti eikä ole äijää näkynyt. Ystävä kertoi että se paskiainen nukkuu yhden meidän yhteisen tutun luona.
Stupido  knuppel2 tickedoff
Mä haluun uuden miehen ja nopeesti!!
Olen seurustelevaa ihmislajia  Smiley Tykkään asua yhdessä ja jakaa arki kimpassa. Muutenkin kiva että kotona on puheseuraa säännöllisestä seksielämästä puhumattakaan.
Joulukuussa tulis viis vuotta yhdessäoloa tässä paskasuhteessa. Ihan tasan kuukauden kuluttua. Saas nähdä kestääkö enää siihenkään asti.
Sit saa saa ilmestyä pikkujoulutonttu piakkoin tai kunnon pukki sopii myös  Cheesy
Mä keskityn nyt pelkästään itseeni tästä eteenpäin. Ensi viikolla tulee lisää tietoja terveydentilasta ja faija tulee jatkaa remonttia täs mun asunnossa. Pikkujuttuja mut mun pitää olla pois täältä silloin joten meen pariks päiväks hotelliin.
Toiv siltä löytyis kivaa seuraa... Cheesy
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1892 : 17.11.2012 19:54:21 »

Mies kiukutteli ja raivos mulle eilen illalla taas täysin ilman syytä, lähti vihaisena baariin ja puhelin pois päältä ollut siitä asti eikä ole äijää näkynyt. Ystävä kertoi että se paskiainen nukkuu yhden meidän yhteisen tutun luona.
Stupido  knuppel2 tickedoff
Mä haluun uuden miehen ja nopeesti!!
Olen seurustelevaa ihmislajia  Smiley Tykkään asua yhdessä ja jakaa arki kimpassa. Muutenkin kiva että kotona on puheseuraa säännöllisestä seksielämästä puhumattakaan.
Joulukuussa tulis viis vuotta yhdessäoloa tässä paskasuhteessa. Ihan tasan kuukauden kuluttua. Saas nähdä kestääkö enää siihenkään asti.
Sit saa saa ilmestyä pikkujoulutonttu piakkoin tai kunnon pukki sopii myös  Cheesy
Mä keskityn nyt pelkästään itseeni tästä eteenpäin. Ensi viikolla tulee lisää tietoja terveydentilasta ja faija tulee jatkaa remonttia täs mun asunnossa. Pikkujuttuja mut mun pitää olla pois täältä silloin joten meen pariks päiväks hotelliin.
Toiv siltä löytyis kivaa seuraa... Cheesy

 Huh Huh :Smiley Tongue
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1893 : 17.11.2012 20:12:57 »

No, nythän on pikkujoulu-ukotkin liikenteessä, joten eiköhän sieltä joku yksilö Pikkarinkin buduaariin löytyne Wink
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1894 : 17.11.2012 20:18:43 »

Porsas tuli kotiin ja on kovin hiljaista poikaa. Minä en ole hiljainen vaan päinvastoin todellakin  tickedoff
Faija sattui soittaa vielä kesken läksytyksen ja sai oman osansa hänkin.
Vuosi remontista, 15 rankkaa allergiakohtausta eikä uskoa siihen hänellä että tulipa tehtyä muutama moka omassa työssään.
Tää kotiin saapunut possu ei myöskään tajua että haluun eron. Uskottavuusongelma mulla.
Hitto että venaan sitä hotellireissua  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1895 : 17.11.2012 20:22:15 »

Pikkarin buduaari  Wink  Kiitti päivän ekasta naurusta   Grin
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1896 : 17.11.2012 20:29:16 »

Olikohan häll IIIIsopikkujoulu..tuli mieleen tuosta porsaasta..röh röh saparo.. uglystupid2 2funny Huh Huh Voe sua pientä..Voimiiiii   coolsmiley angel angel angel angel angel smitten smitten smitten smitten smitten smitten

tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1897 : 17.11.2012 21:31:52 »

Kiitti  smitten smitten smitten
Pieni porsas riisui vaatteensa edessäni kun pakotin likaisen ukon suihkuun.
Mä nautin kuunnellessani Rihannan S&M biisiä  coolsmiley
Poispois kakkaukko, tule pikkujoulu-poikanen  Cheesy
Kauheelta puumanaiselta kuullostan mut ei tarvitse enää köpöä joka kohtelee niin huonosti.
Isä oli ihana koska säikähti mua puhelimessa niin että toi juomista, ruokaa ja rahaa pahalle lapselleen.
Mulla on niin kultaiset vanhemmat  smitten Joka päivä rukouksissani heitä muistan
Tekis mieli vetästä kännit, pikkuiset sellaiset baarissa.
Olen ollut taas viikon kotona näkemättä ystäviä. Mut on heistäkin moni muuttunut ja liian päihdeorientoituneita (paraskin sanoja) on liikaa ympärilläin.
Stadin spiritual seurassa on mielenkiintoinen talviohjelma. Sieltä voisi saada hieman eri henkisempiä ihmisiä kavereiksi.
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1898 : 17.11.2012 23:27:44 »

Buduaarissa vois odotella niitä pukkeja sonnustautuneena läpinäkyvään mustaan aamutakkiin ja näihin kenkiin Grin

Buduaari olisi oikeasti hieno omistaa Cool
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1899 : 17.11.2012 23:30:55 »

Hitsi ku oli hieno kenkä.. :Smiley Cheesy smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #1900 : 17.11.2012 23:35:05 »

Buduaariin pukkeja odottamaan tästä minäkin -> ja absoluuttisesti tuommosilla kengillä. Kai niillä vähän vois buduaarissa pyöriskellä, vaikka jalalle se tekeekin näin: http://blog.myesr.org/wp_live_esr11_23zcq/wp-content/uploads/2011/10/high-heels.jpg
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1901 : 17.11.2012 23:43:29 »

Kirjahyllyyn tuommoset..koristeekss   coolsmiley buck2
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1902 : 17.11.2012 23:44:00 »

Siellä buduaarissa pitää ottaa sopiva odotteluasento Afro Tai vaihtoehtoisesti esim. näin.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #1903 : 17.11.2012 23:53:45 »

http://a2.typepad.com/6a0120a65f64b9970c017c31c746aa970b-pi
Riittäneekö tuo aamutakiksi? Tulee vilu.
Sopisi hyvin ko. kenkien kanssa.
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1904 : 17.11.2012 23:57:23 »

Buduaarissa on tietysti takka ja siinä tulet Cool Ei tuu kylmä vaikka olisi vähissä vaatteissa Cool
tallennettu
Sivuja: 1 ... 125 126 [127] 128 129 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: