Sivuja: 1 ... 262 263 [264] 265 266 ... 340
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Energiahoitoa haluavia  (Luettu 1846087 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Tuisku12
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #3945 : 05.03.2013 23:08:47 »


Ilmottaudun mukaan to 7.3. Smiley
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #3946 : 05.03.2013 23:57:53 »

Kiitos, voisin ottaa vastaan energiapläjäyksen torstaina.  smitten

/A
tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #3947 : 07.03.2013 22:41:01 »

Mukana kissojen kanssa angel
tallennettu
Tuisku12
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #3948 : 08.03.2013 13:21:54 »

Kiitos eilisestä energialähetyksestä  Smiley

Annan nyt vähän palautetta  :Smiley

Jotakin mielenkiintoisia juttuja siinä hoidon aikana tapahtui, mm. pitkään jumissa ollut kohta hartioissa kihelmöi todella vahvasti, otsalla tuntui jännä tunne (niin kuin olisi avautunut tunnelukko?), muutaman kyyneleenkin tirautin ja mm. jaloissa tuntui kihelmöintiä. Huomasin myös (en tiiä voiko tää nyt liittyä tähän hoitoon?), että mulla oikean käden kämmenpuolessa tuntui sellanen pieni jomottava kipu hetken aikaa. Onkohan tuo sitten normaalia vai ei?  Cheesy
Aamulla herätessä oli hyvin positiivinen olo ja nyt koko ajan.
Kuitenkin aika mieletön juttu kaiken kaikkiaan  :Smiley
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #3949 : 08.03.2013 13:47:07 »

Jotakin mielenkiintoisia juttuja siinä hoidon aikana tapahtui, mm. pitkään jumissa ollut kohta hartioissa kihelmöi todella vahvasti, otsalla tuntui jännä tunne (niin kuin olisi avautunut tunnelukko?), muutaman kyyneleenkin tirautin ja mm. jaloissa tuntui kihelmöintiä. Huomasin myös (en tiiä voiko tää nyt liittyä tähän hoitoon?), että mulla oikean käden kämmenpuolessa tuntui sellanen pieni jomottava kipu hetken aikaa. Onkohan tuo sitten normaalia vai ei?  Cheesy
'

Täysin normaalia ja ihan tuttua: Hoito menee aina sinne missä sitä eniten tarvitaan, eli ne paikat kihelmöivät tai  jopa kipuilevatkin, joihin se hoito menee. Tunteita voi myös tulla vaikka minkälaisia, surun lisäksi vaikka naurua tai raivoakin.

Minulla yleensä hoitoa saadessa kipuilevat melkoisesti vanhat urheiluvammatkin välillä, eli niillekin tapahtuu sitten jotain paranemista hoidossa.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #3950 : 08.03.2013 16:03:26 »

Jotakin mielenkiintoisia juttuja siinä hoidon aikana tapahtui, mm. pitkään jumissa ollut kohta hartioissa kihelmöi todella vahvasti, otsalla tuntui jännä tunne (niin kuin olisi avautunut tunnelukko?), muutaman kyyneleenkin tirautin ja mm. jaloissa tuntui kihelmöintiä. Huomasin myös (en tiiä voiko tää nyt liittyä tähän hoitoon?), että mulla oikean käden kämmenpuolessa tuntui sellanen pieni jomottava kipu hetken aikaa. Onkohan tuo sitten normaalia vai ei?  Cheesy
'

Täysin normaalia ja ihan tuttua: Hoito menee aina sinne missä sitä eniten tarvitaan, eli ne paikat kihelmöivät tai  jopa kipuilevatkin, joihin se hoito menee. Tunteita voi myös tulla vaikka minkälaisia, surun lisäksi vaikka naurua tai raivoakin.

Minulla yleensä hoitoa saadessa kipuilevat melkoisesti vanhat urheiluvammatkin välillä, eli niillekin tapahtuu sitten jotain paranemista hoidossa.


Kuule Ekl... coolsmiley  ei millän pahalla, Mut sun ei tarvii vastailla minun puolesta..  police
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #3951 : 08.03.2013 16:07:18 »

Anteeksi nyt ihan kauheasti, en tiennyt/huomannut että tämä on 'yksityinen' ketju.  Shocked
(Vastailen usein suoraan 'tuoreimmat viestit' osiosta jota useimmiten ensin katselen, mikä ehkä sitten turhaan hämärtää asiaa minun kannaltani.)

(Oliko vastaus ei-validi? Toimiiko sinun energiahoitosi tässä suhteessa eri lailla kuin muut? Ihan uteliaisuuttani kyselen, sillä se mitä kirjoitin oli se mitä paitsi olen itse kokenut, niin myös kuullut puoleltakin tusinalta energiahoitajalta. Mutta näitä hoitojahan on kovin monenlaisia.)
« Viimeksi muokattu: 08.03.2013 16:13:38 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #3952 : 08.03.2013 16:32:46 »

Anteeksi nyt ihan kauheasti, en tiennyt/huomannut että tämä on 'yksityinen' ketju.  Shocked
(Vastailen usein suoraan 'tuoreimmat viestit' osiosta jota useimmiten ensin katselen, mikä ehkä sitten turhaan hämärtää asiaa minun kannaltani.)

(Oliko vastaus ei-validi? Toimiiko sinun energiahoitosi tässä suhteessa eri lailla kuin muut? Ihan uteliaisuuttani kyselen, sillä se mitä kirjoitin oli se mitä paitsi olen itse kokenut, niin myös kuullut puoleltakin tusinalta energiahoitajalta. Mutta näitä hoitojahan on kovin monenlaisia.)

Ai et huomannut..heh.. Grin Grin Grin

Nooh, jos haluat  välttämättä tietää,niin oisin vastannut aika samalla lailla...mutta en kerennyt vastaamaan..ennen sinua.. :Smiley
Helpottiko.. Wink :Smiley :Smiley

Mutta voi käydä näinkin, et nukahtaa heti melkeen, eikä oo sitten mitään muistikuvaa hoidosta angel smitten :Smiley
« Viimeksi muokattu: 08.03.2013 16:45:02 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5936



Profiili
« Vastaus #3953 : 08.03.2013 19:01:18 »

Minä olen nukkunut aina lähetyksen jälkeen erinomaisesti  smitten
Kiitän Smiley
tallennettu
Tuisku12
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #3954 : 08.03.2013 19:41:53 »

Hienoa kuulla, että on normaalia ja helpottavaakin.  :Smiley Mietin jo, että toivottavasti ei mitään vakavempaa.

Kiitoksia vastauksista ja ennen kaikkea unelmassa hoidosta!  Smiley Kyllä vaan on ollut energiaa tänään täynnä  knuppel2

Oikein ihanaa naistenpäivää!!  smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #3955 : 09.03.2013 15:20:57 »

Jatkuu..kuka vaan haluaakaan.. angel smitten plus ihanat eläimet  smitten
Parantava kauko Rakkausenergia lähetys angel smitten
Maa. 11.3. klo. 22.00 angel smitten
Kesk.13.3. klo. 22.00 angel smitten
Perj. 15.3.klo.22.00  angel  smitten

Palautetta..kiitos. :Smiley
« Viimeksi muokattu: 09.03.2013 15:23:58 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5936



Profiili
« Vastaus #3956 : 09.03.2013 16:55:03 »

IN.
tallennettu
siiliemo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #3957 : 09.03.2013 18:34:41 »

Siiliemo, mies ja poika mukana

Kiitos viimeisestä

tallennettu
Angellica
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150


Profiili
« Vastaus #3958 : 09.03.2013 20:54:51 »

Mukana ensi viikolla!
tallennettu
*Miia*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #3959 : 10.03.2013 00:06:54 »

Mukana samalla kokoonpanolla  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 262 263 [264] 265 266 ... 340
  Tulostusversio  
 
Siirry: