Sivuja: 1 ... 8 9 [10]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vastauksia Jumalalta  (Luettu 74423 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #135 : 23.04.2007 08:42:04 »

TEKSTIÄ MUOKATTU 7:50 ... kun tuli oivallus tuon Metsätontun kanssa
metsässä käydessä....aamuauringon kirkkautta ihaillessa ....

Kiitos Rakkauden valo  Kiss ... ja tämä kuin mikä pitää olemuksen sopivasti, oikealla ja aidolla tavalla nöyränä ja kiitollisena -" säilyttää kosketuksen inhimilliseen ihmisyyteen" - ihmisenä olemisen " iloon ja suruun -  moninaisuuteen silti" ,säilyttää herkän kosketuksen elämisen arkeen ja juhlaan, pieniin ja vielä pienempiin ilon hetkiin ja onnenhippusiin ...rakkaudenhippusiin... Cheesy ...


                        Lips Sealed

     Voiko tuo olla enää ihan täältä? VOIKO, ihminen olla

       noin jumissa ITSENSÄ kanssa, ettei tiedä, kuinka päin

         makaa, jos petaa?


                             Cry    angel   coolsmiley




Kiitos  Kiss  Kotkansilmä kun pysähdytit minut tämän asian äärelle..... Shocked ... sitäkös SE on Huh ..... vaan onneksi HENKI KULKEE ja kuljettaa tätä pientä ihmistä KAIKESTA HUOLIMATTA silloinkin josjakun ihmisenä jumitun Smiley-  ja tämä kokemuukseni jos mikä pitää olemukseni sopivasti, oikealla ja aidolla tavalla nöyränä ja kiitollisena - eli " säilyttää kosketukseni inhimilliseen ihmisyyteeni" - ihmisenä olemiseni iloon ja suruun -   ah tätä elämää kaikkinensa - säilyttän herkän kosketukseni elämiseni arkeen ja juhlaan, pieniin ja vielä pienempiin ilon hetkiiin ja onnenhippusiini ...rakkaudenhippusiini.... Cheesy

Rakkaudenhippusiini ... joita  saan kokemuksestani ETTÄ kun HENKI KULKEE Virtaus on niin voimakas ETTÄ minussa oleva jumalallinen rakkaus ylittää harhan joka kerta, joten antirakkauden harhakuva on sittenkin poissa ja olen KAIKESTA JUMITUKSESTAKIN HUOLIMATTA  Jumalan sydän, täynnä vahvuutta, elämää, elinvoimaa, hurmiota, pyhyyttä ja iloa...  Smiley

...ja mikä onkaan ihanampaa kuin kokea tämä ...ihmisen pienuus, haavoittuvuus kaikkine inhimillise puolinensa/puolineni .... ja SAMALLA HENGEN SUURUUS = Upeasti havainnoivan sydämeni kautta JUMALA - HENKI paljastuu ja kertoo minulle : " Minä olen rakkaus, ja rakkaat ystävät, hyväksykää rakkauden lahjat, sillä niiden täytyy elää lempeinä sydämessänne"

.....tällainen olen - riittää minulle  Cheesy ....ja josjakun en aina kaikkea ymmärrä, parhaasta ja vilpittömästäni tahdostani huolimatta ... JA SITTEN JUMITAN - niin so what " vain elämää se on kaikki tää " .... sillä LOPPUJEN LOPUKSI  kuitenkin, inhimillisenä ihmisenä tulee aika, jolloin tiedostan  ja oivallan ja ymmärrän   kaiken mitä olen .... SIIS NO HÄTÄ   sillä HENKI - sydämessäni hereillä oleva jumalallisuus auttaa minua muistamaan hetki hetkeltä, sydämenlyönti sydämenlyönniltä, että olen Jumalan rakkauden sydän... Cheesy
 
...lopputulos tästä  Huh on tämä että mitä väliä - eli mitä väliä jos vaikka jumitankin ELI olen  näin jumissa ITSENSÄ kanssa, etten toisinaan välttämättä edes  tiedä, kuinka päin makaan.... mitä väliä lopultakaan  jos näin elämäni vilpittömän onnellisena ja kiitollisena kuitenkin  petaan?

....tahtoni ja aikeeni ovat vilpittömät itseäni ja toisia kohtaan - ja TÄMÄ on kuitenkin tärkeintä ETTÄ josjakun välillä jumitankin - ei siitä ole haittaa kuin itselleni .....  - kun olen " jumissa mutta onnellinen pieni ihminen jossa HENKI kulkee ... Smiley

MUOKS:
" Vastauksena Jumalalta" että näinhän tämä totta onkin, että elää kiitollisena sekä hengestä että ruumiista-ihmisyydestä kumpaakaan unohtamatta  = totuus olemukseni kokonaisuudesta ...

.. että tämä fyysinen ruumiini on Taivaallisen olemukseni Hengen koti - maallinen kotini .... tämä on oma totuuteni olemisestani ja tämän olen oppinut rakkaudella hyväksymään - omat inhimilliset rajoitukseni, joihin jumituskin kuuluu, ja toisaalta Hengen rajattomat potenttiaalit ja mahdollisuudet toteuttaa itseään , eli tehdä itseään näkyväksi ihmisyyteni kautta  = aineen ja hengen eli ihmisyyden ja jumaluuden liitto  Cheesy

...ja tästä "sovittelutyöstä kertoo ajoittainen jumituskin" .... ja Henki vaikuttaa aina kaikkeen minussa , ravitsee ihan kuin fyysinenkin ravinto - ja Hengessä Luoja luo kauttani näkyväksi rakkautta ELi olen kanssaluoja ... melkoinen oivallus seurasi tätä jumitusta ... Cheesy  Wink

... ja vielä - kun henki on aineeton ja " sinänsä näkymätön" meille ihmisille NIIN juuri tämä on ihmisyyden tarkoitus - antaa hengelle mahdollisuus tehdä itseään= EHDOLLISTAMATON RAKKAUS näkyväksi...ja siitä syntyy " ihanaa oikeaa elämää " Esmiraldaa lainatakseni tuolta toiselta topicilta ( kaikki maskit riisuttiin)...  smitten

...ja tämäkin ETTÄ ruumista " ei ole ilman henkeä-elämän virtaa " mutta Henki on olemassa vaikka ruumista ei ole ... eli kyllä minä kovasti tahdon elää tätä elämääni täällä maaplaneetalla juurikin ihmisenä ja kokea kaikki ne rajoitukset joita inhimillinen ihmisyys ja fyysinen ruumis mukanaa tuo ja samalla kokea aineettoman hengen rajattoman potenttiaalin ja mahdollisuuden joka ei ole sidottu tähän fyysiseen ollooni - ruumiiseeni VAAN henki on vapaa kulkemaan ja liikkumaan .... Cheesy JA ennenkaikkea tahdon kokea tämän hengen ja ruumiin yhteensovittamisen - yhteyden josta syntyy kokonaisuus ja vain kokonaisena olen läsnä tässä hetkessä - ilman harhoja ELI ajatuksia siitä että olen ´vain ja pelkästään tämä fyysinen ruumiini - tai että vain henkenä vaeltaisin .... jotain tästä samasta on muuten Sisäisen Soturini sivuilla ....  että näin tämä lähteeni pulppusi... tärkeää ainakin itselleni .... Smiley
...ja tässä se syntyy se nöyrä kiitollisuus ETTä muistaa ... tässä on myös silmätysten inhimillisen haavoittuneisuutensa kanssa... ja kun riisuu ns,vahvuuden kuoret ja naamiot niin voi olla SITÄ MITÄ ON  Cheesy


ja Wink ...kertokoon kuvat kokemustani " omasta  ihmisen olemisen inhimillisestä pienuudestani ja rajallisuudestani - ja Hengen "suuruudesta" - rajattomasta potenttiallista ja mahdollisuuksista .... klikkaa kuvaa Kiss  Kiss keskimmäinen kuvista kertoo, kuvastaa ja symbolisoi omaa kokemustani siitä kuinka KAIKKI ON YHTÄ JA KAIKKI ON SAMAA - SAMAA ILMAA HENGITTÄEN KAIKEN LÄPI LYÖ SYDÄN YHTEINEN ...eli nuo ääriviivat eli ihmisen ruumiini rajat " ihoni pinta"  rajaa minut ihmiseksi yksilöksi ja kuitenkin olen samaa sisältä kuin ympärilläni oleva JOKA ON JUMALAN RAKKAUS kaikessa luomakunnassa olevana - ja hengityksessäni sitäkin hengitän - ELI se läpäisee ihoni rajat - virtaa lävitseni .... virtaa sisään minuun ja minusta ulos  = YHTEYS ja ykseys..... CheesyKiitollisuudella sinulle Kotkansilmä angel 
 t. Kiss Rakkaudenliekki  smitten
« Viimeksi muokattu: 23.04.2007 09:37:23 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10]
  Tulostusversio  
 
Siirry: