Äänestys
Kysymys: Mikä merkki hallitsee imum coeliasi
Oinas - 37 (9%)
Härkä - 24 (5.8%)
Kaksonen - 35 (8.5%)
Rapu - 36 (8.7%)
Leijona - 32 (7.7%)
Neitsyt - 30 (7.3%)
Vaaka - 34 (8.2%)
Skorpioni - 45 (10.9%)
Jousimies - 40 (9.7%)
Kauris - 32 (7.7%)
Vesimies - 39 (9.4%)
Kalat - 29 (7%)
Äänestäjiä yhteensä: 361

Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: IC merkkisi (ja miten se näkyy)  (Luettu 118575 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 178


"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."


Profiili
« Vastaus #75 : 22.03.2006 13:40:41 »

ic-kauris ..onko isä puuttunut kuvioista lapsuudessa tavalla tai toisella?

Mietin itsekin tuota, kun se on tullut niin monella palstalla esille, en heti tunnistanut asiaa enkä ole ajatellut että isä olisi ollut oikeasti poissa. Isäni on ollut koko ikänsä 3-vuorotyössä, joskus meluisassakin. Oli väsynyt ja joskus tietenkin nukkui päivät, hieman poissaoleva, ehkä. Ja äiti  huolehti koko huushollista, ja nautti siitä. Pitkät vapaat tietysti olivat yhteistä aikaa, paljon vesillä, luonnossa, kalastaen ja marjastaen. Se oli ihanaa aikaa. Edelleenkin heillä asetelma on sama. Äiti energinen ja isä haluaa levätä, sanomistahan siitä tulee...
tallennettu

*nouseva Vaaka
*aurinko Härässä
*kuu Kaksosissa
*merkurius Oinaassa
*venus Kaksosissa
*mars Ravussa
*Punainen Resonoiva Maa
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #76 : 22.03.2006 14:32:13 »

Niin, ja meikä lisää vielä että mulla tuo IC  jousimies näkyy mm.urheilullisilla harrastuksilla, mies on liikunnanohjaaja smitten
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #77 : 23.03.2006 21:52:41 »

Minun kartallani IC jakaa huoneet  3, 4  ja on siis keskellä, näin ollen IC merkkini on kalat ja vesimies??? idiot2
Ompas erikoista??? Huh

Niin se jakaa kaikkien kartalla kun IC sattuu olemaan 4.huoneen kärki. Wink Eli jos 4.huoneesi on kaloissa, on IC-merkkisi kalat.

No niin tässä taas huomaa ettei tää tyttö tiedä astrologiasta hölkäsen pöläystä! idiot2 :Smiley Wink
 Grin

Mutta oppii hyvää vauhtia, kun kysyy. Ei kukaan meistä luonnostaan astrologiaa osaa, kaikkien nämä asiat on jossain vaiheessa täytynyt opetella. Smiley
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #78 : 24.03.2006 00:17:37 »

Mulla on IC Härässä ja olisin kyllä mielellään kotiäiti jos lapsia olis ...
Rakastan ruuanlaittoa ja leipomista  smitten
Tykkään et kaikki järjestyksessä kotona, vaikka ei kauheen siistiä aina oliskaan..
Mä tosiaan suunnittelen kyl kaiken mielellään etukäteen ja pikkasen sit ärsyttääkin avokissa se kun se ei sitten suunnitele ikinä mitään etukäteen, sillä onkin IC Jouskarissa....

              Kiss   -Oinas73-
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #79 : 24.03.2006 23:20:18 »

mulla myös IC härässä.
Koti on minulle juuri se turvapaikka ja haluankin että se on lämminhenkinen ja mukava.
Takuulla kotini henkii enemmään härkää kuin vesimiestä.
Tykkään vanhoista esineistä ja kiva olisi alkaa harrastamaan antiikkijuttuja.
Mutta pieniasunto, niin en viitsi ruveta keräämään hurjasti tavaraa.
Heh, ehkä sen verran veskaria kuitenkin, että fengshui jutut kiinnostaa paljon.
Juuri saatiin kylppäriremppa tehtyä ja ai että se on kyllä mieleinen nyt....
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #80 : 25.03.2006 01:41:47 »

Hei kaikki Astro-ystävät! Smiley

Minulla IC = 8 ast. 40' Kauriissa

4huone Mars myös Kauriissa.Näin sanotaan tiedoissa.
Mutta kartassani ulkopuoleela on kuitenkin Vesimies- merkki.

Noususolmuni on 2huoneessa ja Skorpionissa.

Mitähän nämä kuitenkin merkitsee?

Kumppanillani on IC Kaloissa ja 4huone tyhjä.Noususolmu 3huoneessa.


    smitten    maarita         smitten



Hu-huu, nikki tai joku muu.
En löytänyt kommenttejanne, kiitos jos viitsitte kertoa jotakin.

 smitten    maarita            smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #81 : 25.03.2006 12:53:22 »

luminant mermaid
ensinnäkin hienoo kun te kirjotatte esimerkkejä elävästä elämästä,
tää kaikki aukee paljon paremmin ymmärrettäväksi,
esim.sinunkin tapauksessasi:
saturnushan auringon ohella yhdistetään myös isään ja esi-isiin (taustalla tarina kronoksesta joka kastroi isänsä )
4 huoneeseen kuuluu UNET-isäsi alitajunta sai rauhassa työskennellä varsinkin kun saturnus tasaa HÖYRYPÄISTÄ (äitisi energisyys ) toimintaa
toisaalta 4 huoneeseen kuuluvat ne harrastukset kotona ja nuo harrastukset sopivat kauriin teemaan siten että esim. marjastamalla pakastimen täyteen selviät hyvin talven yli,OMAVARAISUUS
missähän isäsi ic merkki on?
kaloissa?
nukkua sinä haluat ,nukkua,päästä kärsimyksen (saturnus)tuolle puolen
...se oli hyvä muistolause ,en sitäkään muista kokonaan..
ystäväni kirjoitti sen  aurinko kalat.lle (sopivasti..)tämän kolaroitua 17 vanhana ja siirryttyä ajasta ikuisuuteen..
ja mitenkähän tuokin taasen liittyi tähän...
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #82 : 24.04.2006 14:28:02 »

IC löytyy kaksosissa...  Cheesy
On aivan 3 ja 4 huoneen rajalla.. siis keskellä rajaviivaa.. Cheesy Cheesy

Oma aurinkomerkkinikin on kaksoset joten mitenkähän se nyt sitten näkyis?!?

 2funny  Grin
« Viimeksi muokattu: 24.04.2006 14:32:18 kirjoittanut Jinx » tallennettu
katiska
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #83 : 24.04.2006 14:41:20 »

Mulla löytyy neitsyessä IC ja olen kyllä tavallaan kotioloissa aika erakkomainen siinä suhteessa että minulla on esim. aika suuri kynnys pitää juhlia/bileitä. Minua stressaa usein jos kotonani on paljon ihmisiä kerrallaan. Turvallisuudenhakuisuuden tunnistan kyllä myös piirteekseni, erityisen pikkutarkka siivouksen suhteen en sen sijaan ole...
tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #84 : 24.04.2006 15:09:36 »

Minulla on IC skorpparissa ja ekana tulikin mieleen hämärä tunnelma: joko päivänvalo tai kynttilät valonlähteenä, kattolamput yleisvalaistuksena ovat aina olleet kauhistus! Tästä mulle huomautellaan koko ajan: "näkö huononee kun luet pimeässä jne."  Tongue Ehkä myös kuu kaloissa vaikuttaa himmentävästi...  Cool

Kodin merkitys on todella tärkeä, ja vaikka olen muuttanut melko usein (myös uranus 4. huoneessa), jokaisesta kodista on heti tullut henkinen turvapaikka, oma koti on siellä missä itsekin olen. Esim. opiskeluaikana en millään voinut sisäistää väliaikaista kämppä-ajatusta, johon raahataan vain joku patja ja televisio eikä tunnelmallisesti muuten mitään väliä. Viihdyn kotona mainiosti itsekseni, mutta hyvät ystävät ovat aina tervetulleita!  Smiley Vieraita käy aika usein, mutta jos energiat ei okein osu yksiin, sen kyllä huomaa: tuntuu kuin koko koti hetkeksi muuttuisi.  Sad

En ole mikään tip top, mutta nättiä pitää olla, ja paljon värejä! Sisustuselementit vaihtuu kohtalaisen usein etenkin nykyään, kun ammattikin liittyy sisustamiseen (venus  &härkä 10. huoneessa). Että aika hyvin koen omakseni nuo edelliset asetelmat kartalla.  Smiley
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #85 : 24.04.2006 15:20:55 »

Härässä.........

Pyrit huolehtimaan siitä, että kaikilla perheenjäsenillä on riittävän vakaa ja turvallinen olo kestämään maailmassa ja yhteiskunnassa tapahtuvat muutokset.
Heittäydyt helposti ylihuolehtivaksi, ja riskientorjunta-fanaattisuutesi saa muun perheen tukehtumaan rakentamiisi suojauksiin.

Kotisi ei tule pysymään kasassa niin kauan, kun et uskalla antaa oman sisäisen uudistumisprosessisi pyörähtää liikkeelle ilman ehtoja ja etukäteisvalmistelua.
Kun sinä olet varma itsestäsi, kestää perheesikin paljon enemmän.



Jep!! Grin
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
aurinkoinen77
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22



Profiili
« Vastaus #86 : 24.04.2006 16:42:14 »

Minulla on IC näköjään skorpparissa, mutta mitään skorpparimaista en itsessäni tunnista. Kotini on paremminkin vaakamaisen ilmava ja valoisa. Pidän vaaleista ja sopusointuisista väreistä ja tarvitsen paljon tilaa ympärilleni.
tallennettu

Hymy sulattaa jäätyneenkin sydämmen.
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #87 : 25.04.2006 14:07:26 »

IC kauriksessa, mutta ei uskoisi ihan ensimmäiseksi näin.

Tosin neppis on ollut melkein koko aikuisikäni nelosessa, joten kämppää on vaihdettu usein ja ajoittain paikkaa voisi kutsua enemmänkin lääväksi kuin miksikään sisustuslehtien idylliksi. Alkukodistani lähdin omalle tielleni jo 16-vuotiaana ja eikös sellainen itsenäistymisen tarve liitetä kauriisiin?
Kaurista lienee myös se että aika paljon haluan itse päättää yksityisasioistani enkä hirveän usein kutsu  ihmisiä kylään, varsinkaan puolituttuja. Koti on eräänlainen retriitti, olipa missä tai minkälaisessa kaooksessa tahansa, se on silti paikka jossa olen rennoimmillani ja teen mitä ikinä haluan (tietty naapureista riippuen)
Koti on minulle käsitteellinen asia jollain tapaa esim. jos en ole viihtynyt siellä enää tai jos se ei vaan jostain syystä tunnu kodilta, olen sanonutkin tutuille että lähenpäs tästä asunnolle tai meenpä koulukadulle, ihan kuin en enää asuisi siellä.. Liekö tuo käsite-homma myös kauriin peruja?
Mitäpä mieltä muut IC-kauriit asiasta?

Suunnilleen sama juttu. Asetun milloin mihinkin reikään ja muunnan sen välittömästi toimiston ja kuntosalin kodikkaaksi sekoitukseksi. Tongue
tallennettu
_Sofia_
Vieras
« Vastaus #88 : 01.05.2006 23:29:58 »

Mulla on IC vaa'assa. Tietäiskö joku millainen on IC vaa'assa?  idiot2
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #89 : 09.07.2008 11:24:16 »

Minulla on Ic Leijona

Koin tuossa viime talvena joskus pimeimpään aikaan sellaisen "näyn" tai vision tai minulla oli sellainen meditatiivinen kokemus, jossa olin yhtäkkiä sellaisella elokuisella viljapellolla, johon aurinko paistoi ja viljat hulmusivat tuulessa ja välkehtivät sitten se aurinko vain jotenkin vahvistui ja vahvistui ja minulle "selitti" jokin kertojaääni telepaattisesti kuinka sisälläni loistaa aina aurinko ja se valaisee elämääni koko ajan.

Tuo oli ihan hurja kokemus ja minulle tuli siitä heti IC merkkini mieleen. Kun muuten olen niin vesipainotteinen
(kuu ja nousu) että en ole mitenkään järin leijonamainen. Mutta ehkä hyvin syvällä sisimmässäni. Kyllä.  Smiley

Tällainen kokemus Ic Leijonasta...  Wink Se on se sisäinen aurinko

IC merkkini on varmaan yksi syy siihen miksi pidän niin viljapelloista ja elokuusta.  smitten Vaikka viljat liittyvät kyllä myös  neitsyt  Smiley

tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: