Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Puuttuva elämänhalu  (Luettu 10331 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jobana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 22.05.2007 16:10:03 »

Voisiko joku katsoa tilannettani. Olen todella väsynyt elämään.
En jaksa ottaa kantaa tai kiinnostua mistään, univakeudet ovat jokapäiväiväisiä  buck2.
Näin on jatkunut jo puolivuotta. Pitäisi perheen vuoksikin jaksaa  Sad
Onko muutosta tulossa vai ...tai no alemmaksi tästä ei voi mennä  coolsmiley
Tuntuu että tulevaisuudella ei ole mitään tarjottavaa minun kohdallani.
Olisi ..noh enemmänkuin kiitollinen vastauksesta  Smiley

t. Yksinäinen
tallennettu
inkivääri
Vieras
« Vastaus #1 : 22.05.2007 16:24:14 »


En katso kortteja tms. mutta toivon siunausta elämääsi
ja voimaa jaksaa eteenpäin. Voimahalaus.

 angel
tallennettu
kaiko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Profiili
« Vastaus #2 : 22.05.2007 18:22:49 »

Jobana, oletko käynyt lääkärissä, tai puhumassa jollekkin? Tiedän tunteen kun mikään ei kiinnosta, kaikki tuntuu siltä samalta peeltä. Minä taas olisin päinvastoin voinut nukkua kokoajan, kunpa voisin sanoa jotain helpottavaa, masentuneena olo on kyllä kuin olisi pimeässä loukossa.
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 22.05.2007 19:19:21 »

tarkkaile omia ajatuksiasi,sanojasi ja uskomuksiasi. uskalla puhdistautua oikein kunnolla. olla noin kuvannollisesti kuin kovaa virtaava vesi.kun pystyt tämän myötä poistamaan itsestäsi kaiken kielteisyyden sen ettei omassa elämässäsi mitään mieltä enää olisi niin alkaa oma elämäsi taas puhjeta kukkaan. päätä omaan elämääsi selviä päämäriä joiden ei tarvitse olla mitenkään isoja. edes jokin yksi pieni asia päivässä ja uskalla tuntea sen tuoma hyvä tunne. ihminen on tavallaan kuin magneetti joten koita vaihtaa hitaasti mutta varmasti kaikki negatiivinen varaus positiiviseen jotta positiivisuus voisi viedä voiton ja turha negatiivisuus kadota.

ja aivan kuten kaiko tuossa aiemmin jo sanoi ettei se koskaan tee ihmisestä heikkoa pyytää apua toisilta ystävältä/ammattilaiselta silloin kun itse ei enään näe ulospääsyä vaan se on sitä suurinta sisäistä rohkeutta.

voimia myös minä sinulle paljon lähetän jotta elämäsi jaksaisi muuttua taas aurinkoiseksi.  angel  smitten
tallennettu

Indico
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #4 : 24.05.2007 10:20:03 »

Pitaisi loytaa aito itsestaan valittaminen. Rehellinen arvostus itseaan kohtaan.
Joka ei ole riippuvainen ulkoisista tekijoista kuten: rahasta tai ulkonaosta.
Ja loytaa se sisainen voima ja huomata miten paljon siita on muille jaettavaa, kun sita jakaa ymparistoon  smitten smitten
Masentuneella on yleensa oma arvokkuus hukassa.  Cry
Voimia mamma  smitten smitten
tallennettu

Indico
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #5 : 24.05.2007 10:48:16 »

Voisiko joku katsoa tilannettani. Olen todella väsynyt elämään.
En jaksa ottaa kantaa tai kiinnostua mistään, univakeudet ovat jokapäiväiväisiä  buck2.
Näin on jatkunut jo puolivuotta. Pitäisi perheen vuoksikin jaksaa  Sad
Onko muutosta tulossa vai ...tai no alemmaksi tästä ei voi mennä  coolsmiley
Tuntuu että tulevaisuudella ei ole mitään tarjottavaa minun kohdallani.
Olisi ..noh enemmänkuin kiitollinen vastauksesta  Smiley

t. Yksinäinen

.....täältä sinua kunnioituksella lähestyn Indico - ja kerron että ET OLE YKSIN - vaikka juuri nyt yksinäisyyttä koetkin ..... ja usko ja luota alhaalta on aina mahdollisuus NOUSTA ylöspäin - kun on käynyt alhaalla on myös löytänyt SEN POHJAN jolta ponnistaa ylöspäin - saanut maata jalkojensa alle - ja siellä alhaalla on hyvä olla ja kasvattaa juurensa - tai löytää juurensa - siellä hiljaisuudessa on lupa olla - siellä hiljaisuudessa saa olla - omassa rauhassa - ja hyvä että sinulla on yhteys sieltä - ettet ole jäänyt "sinne ihan yksin" ... ja kun siltä tuntuu että tarvit olla omassa rauhassa - omassa yksinäisyydessäsi NIIN silloin olet MUTTA tiedät myös mitä reittiä myöten löydät yhteyden ....

Ja usko tämäkin ja luota tähänkin vaikka vain pienen pisaran verran - että ei sinun pidä jaksaa enempää kuin juuri nyt tunnet ja koet jaksavasi - sitä myöten löytyy elämänilo takaisin - vähä vähältä - että annat itsellesi luvan olla juuri sen oloinen ja kokoinen kun itsellesi on totta - eli ettei asiat ympärilläsi - " se mitä ehkä luulet että sinun sinun pitäisi - vaan et jaksa " - ettei ne kasva isommaksi kuin koet itsesi ja voimasi olevan juuri nyt .... ehkä kokemuksesi itsestäsi juuri nyt on SE että koet voimasi vähäisiksi ja elämänhalusi vähäisiksi - ja olet väsynyt ... usko tähänkin että sinulla on lupa olla väsynyt ja levätä ..... eikä sinun tarvi tai pidä tehdä enempää kuin juuri nyt jaksat ollaksesi hyvä äiti, kumppani tai hyvä ihminen - olet rakas ja rakastettava, arvokas ja tärkeä ihminen juuri sellaisena ihmisenä kuin koet itsesi olevan juuri nyt - väsyneenäkin - anna itsellesi~salli itsellesi lupa pyytää apua ja ottaa vastaan apua - olet kaiken sen avun arvoinen .... ehkä sinun ei tarvitsekkaan ajatella tulevaisuuttasi - vain tätä hetkeä - ympärilläsi on rakkautta ~ihmisiä- pieniä ja suuria tuttuja ja jopa tuntemattomiakin jotka välittää sinusta - kyselemättä ja ihmettelemättä ... joille sinä olet tärkeä  ja rakastettava juuri nyt juuri sellaisena kuin olet - väsyneenäkin - olet sinä - ainutkertainen ja ainutlaatuinen Indico ..... ei ole mitään syytä hävetä että on väsynyt  ei ole mitään syytä hävetä~tuntea häpeää siitä että jaksaa vain pieniä asioita ja vähän kerrallaan .... elämää on jokainen hengenveto ja sydämenlyönti ~riittää kun tunnet ja tunnistat kuinka sydämesi lyö~olkoon se rakas kumppanisi joka rytmillään muistuttaa sinua että et ole yksin .....  t.aaviisuinen  smitten
« Viimeksi muokattu: 24.05.2007 10:52:09 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Indico
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #6 : 24.05.2007 22:13:36 »

Mina Indico voin ihan hyvin mutta Jobana on vasynyt coolsmiley
Mutta viesti oli varmaan tarkoitettukkin hanelle  smitten
tallennettu

Indico
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #7 : 25.05.2007 10:48:26 »

Voisiko joku katsoa tilannettani.t. Yksinäinen
Mina Indico voin ihan hyvin mutta Jobana on vasynyt coolsmiley
Mutta viesti oli varmaan tarkoitettukkin hanelle  smitten
Jobana tämä alla oleva "lainattu " teksti on kirjoitettu SINULLE....,ja sitten kävi niinkuin kävi - enkä usko että vain sattumalta - vaan paremminkin muistutuksena meille kaikille lähimmäisyyden ja hyväksyminen merkityksestä ....  vaan kun tässä näin kävi että sen ensittäin Indicolle nimesin tai osoitin niin .....tulee itselleni kokemus ETTÄ yhtäkaikki kun olemme - se tilanne mitä sinä olet juuri kokemassa ja elämässä läpi VOI olla totta - hetkenä minä hyvänsä meistä jokaiselle .... eli et ole yksin - et tässä kokemuksessa - etkä myöskään siinä ETTÄ vaikka juuri nyt koet yksinäisyyttä ja elämänhaluttomuutta NIIN sekin voi vaihtua hetkenä minä hyvänsä - eli aina on toivoa olemassa.....ja sitä toivonliekkiä kun muistamme vaalia ja suojata - ja sen olemassaolon muistamme - vaalimme omaa elämänliekkiämme...

Voisiko joku katsoa tilannettani. Olen todella väsynyt elämään.
En jaksa ottaa kantaa tai kiinnostua mistään, univakeudet ovat jokapäiväiväisiä  buck2.
Näin on jatkunut jo puolivuotta. Pitäisi perheen vuoksikin jaksaa  Sad
Onko muutosta tulossa vai ...tai no alemmaksi tästä ei voi mennä  coolsmiley
Tuntuu että tulevaisuudella ei ole mitään tarjottavaa minun kohdallani.
Olisi ..noh enemmänkuin kiitollinen vastauksesta  Smiley

t. Yksinäinen

.....täältä sinua kunnioituksella lähestyn Jobana - ja kerron että ET OLE YKSIN - vaikka juuri nyt yksinäisyyttä koetkin ..... ja usko ja luota alhaalta on aina mahdollisuus NOUSTA ylöspäin - kun on käynyt alhaalla on myös löytänyt SEN POHJAN jolta ponnistaa ylöspäin - saanut maata jalkojensa alle - ja siellä alhaalla on hyvä olla ja kasvattaa juurensa - tai löytää juurensa - siellä hiljaisuudessa on lupa olla - siellä hiljaisuudessa saa olla - omassa rauhassa - ja hyvä että sinulla on yhteys sieltä - ettet ole jäänyt "sinne ihan yksin" ... ja kun siltä tuntuu että tarvit olla omassa rauhassa - omassa yksinäisyydessäsi NIIN silloin olet MUTTA tiedät myös mitä reittiä myöten löydät yhteyden ....

Ja usko tämäkin ja luota tähänkin vaikka vain pienen pisaran verran - että ei sinun pidä jaksaa enempää kuin juuri nyt tunnet ja koet jaksavasi - sitä myöten löytyy elämänilo takaisin - vähä vähältä - että annat itsellesi luvan olla juuri sen oloinen ja kokoinen kun itsellesi on totta - eli ettei asiat ympärilläsi - " se mitä ehkä luulet että sinun sinun pitäisi - vaan et jaksa " - ettei ne kasva isommaksi kuin koet itsesi ja voimasi olevan juuri nyt .... ehkä kokemuksesi itsestäsi juuri nyt on SE että koet voimasi vähäisiksi ja elämänhalusi vähäisiksi - ja olet väsynyt ... usko tähänkin että sinulla on lupa olla väsynyt ja levätä ..... eikä sinun tarvi tai pidä tehdä enempää kuin juuri nyt jaksat ollaksesi hyvä äiti, kumppani tai hyvä ihminen - olet rakas ja rakastettava, arvokas ja tärkeä ihminen juuri sellaisena ihmisenä kuin koet itsesi olevan juuri nyt - väsyneenäkin - anna itsellesi~salli itsellesi lupa pyytää apua ja ottaa vastaan apua - olet kaiken sen avun arvoinen .... ehkä sinun ei tarvitsekkaan ajatella tulevaisuuttasi - vain tätä hetkeä - ympärilläsi on rakkautta ~ihmisiä- pieniä ja suuria tuttuja ja jopa tuntemattomiakin jotka välittää sinusta - kyselemättä ja ihmettelemättä ... joille sinä olet tärkeä  ja rakastettava juuri nyt juuri sellaisena kuin olet - väsyneenäkin - olet sinä - ainutkertainen ja ainutlaatuinen Jobana..... ei ole mitään syytä hävetä että on väsynyt  ei ole mitään syytä hävetä~tuntea häpeää siitä että jaksaa vain pieniä asioita ja vähän kerrallaan .... elämää on jokainen hengenveto ja sydämenlyönti ~riittää kun tunnet ja tunnistat kuinka sydämesi lyö~olkoon se rakas kumppanisi joka rytmillään muistuttaa sinua että et ole yksin .....  t.aaviisuinen  smitten

... Ja  smitten.kiitos INDICO - "nikkisi mukainen olet" Cool....
Ja  Wink... kuva sinulle Jobana.... klikkaa sitä niin saat sen isommaksi smitten
« Viimeksi muokattu: 25.05.2007 21:34:39 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #8 : 25.05.2007 10:52:52 »

itse olen ajatellut eetä vastoinkäymiset ovan enkelten siiveniskuja..jos aina menisi hienosti ja hyvin ei sitä enää osaisi arvostaa. Itse masennuksesta juuri nousseena tuumasin että nyt asiat ovat selkeempiä, mitkä asiat ovat tärkeitä ja mitkä eivät, ketkä ystävät pysyneet rinnalla, ketkä kaikonneet. ehkä jos ei itse tajua pysähtyä niin elämä pysäyttää  smitten voimia *hali*
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #9 : 25.05.2007 11:31:30 »

MUOK.
itse olen ajatellut eetä vastoinkäymiset ovan enkelten siiveniskuja..jos aina menisi hienosti ja hyvin ei sitä enää osaisi arvostaa. Itse masennuksesta juuri nousseena tuumasin että nyt asiat ovat selkeempiä, mitkä asiat ovat tärkeitä ja mitkä eivät, ketkä ystävät pysyneet rinnalla, ketkä kaikonneet. ehkä jos ei itse tajua pysähtyä niin elämä pysäyttää  smitten voimia *hali*
.....tämän kaiken allekirjoitan kanssasi ms.ronya - pitkä syvä uupumus,-ja vaikea  masennusjakso minulla myös takana ..... kuin sekin kokemus että ...olen ennen uupumusta "työkseni auttanut ihmisiä jotka syystä tai toisesta - tavalla jos toisella" - ovat joutuneet elämässään tilanteeseen jossa vastoinkäymiset hetkellisesti ns.lyovät yli - ja voimat ja elämän rakenteet hajoaa ... joko omasta tilanteestaan tai lähimmäisten tilanteesta johtuen... ja siinä hetkessä katoaa sillä hetkellä..... voimat ja elämänhalukin .... ja kun rakenteet romahtaa ja voimat valuu niin romahtaa itsekin....ja se on pelottava ja usein lamaannuttavakin kokemus - jossa lähimmäisten apu ja tuki on kultaakin kalliimpi - kuin myös heidän ammattiauttajien".... jotka ammattiauttajat voivat nähdä ja kokea tilanteen katsoen kokonaisuutta ... ja heillä on myös se tieto ja taito että mitä tehdä ensimmäiseksi ja mitä sitten ja missä järjestyksessä... niin että läheiset voivat VAIN olla ja tukea läsnäolollaan ...

 NO ja yllättäin "jouduin " itse autettavaksi ..... eli ns. pöydän toiselle puolen.....auttajasta autettavaksi  Embarrassed  Cry ...siinä tuli myös melkoinen häpeän taakka koettavaksi ja ymmärrettäväksi..... ja koettavaksi ETTÄ VAIKKA RAKENTEET HAJOAA NIIN OLIN JA OLEN EDELLEEN SE SAMA KALLISARVOINEN ARVOKAS IHMINEN eikä ihmisarvoni~ olemiseni arvo hajonnut eikä kadonnut ~vaikka jonkin aikaa sitäkin koin ~ eikä siinä kokemuksessakaan ollut mitään mitä hävetä tai josta itseään syyllistää ja siitäkin selvisin ~ja itseäni löysin ja kohtasin jälleen aidompana ja todempana.... .....   smitten ...halaan myös täällä  angel  smitten

 Wink .....
« Viimeksi muokattu: 25.05.2007 21:34:19 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #10 : 25.05.2007 12:00:51 »

Olen myös kokenut näitä tuntemuksia jo jonkin aikaa.
Silloin tällöin hyvinkin voimakkaana tulee tunne,en halua olla täällä enää.Olen jo nähnyt ja kokenut niin paljon ja haluan valoon ja kotiin.
Nykyisin yhä tiheämmin ja kun sen sanon jollekin läheiselle,he pelästyvät. Undecided
Vaikka olen yrittänyt valikoida kenelle näin voin sanoa,niin vain pari on ehkä ymmärtänyt mitä tarkoitan.
Se ei ole itsetuhoisuutta,vaan kyllästymistä kun kaikki tuntuu polkevan paikallaan.

Mutta ne jotka ymmärtävät,ovat nauraen todenneet,ettei ole aikasi,sinulla on vielä tehtäviä. Angry
Olen ollut kovin väsynyt,itkuinen,vihainen ja unimaailma suorastaan rehottaa.Pyydän välillä rauhallisempia öitä.

Mutta tänään on taas parempi päivä.Nuo edellä saamasi neuvot ovat hyviä,vaikket nyt niitä sellaisina kokisikaan. angel
(karkasi teksti jo foorumille) Grin
Nuo pienet päämäärät.Minulla nyt tuo kissanpentu hanke,kun tuntuu että viimein olen omani löytänyt. smitten
Lähettelen nyt nimiehdotuksia,pyhimysten,koska Pyhä Birma on emona.
Ja muustakin pienestä saan välillä taas potkua elämään.

Mutta lepää sinä vaan niin usein kun rauhassa saat.Se on sinun oikeutesi.Ja miten ihanalta tuntuu,kun näet taas jonain aamuna iloiten tämän kauniin luomakunnan. smitten
« Viimeksi muokattu: 25.05.2007 12:06:19 kirjoittanut Chandra » tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #11 : 25.05.2007 12:10:11 »

Olen myös kokenut näitä tuntemuksia jo jonkin aikaa.
Silloin tällöin hyvinkin voimakkaana tulee tunne,en halua olla täällä enää.Olen jo nähnyt ja kokenut niin paljon ja haluan valoon ja kotiin.
Nykyisin yhä tiheämmin ja kun sen sanon jollekin läheiselle,he pelästyvät. Undecided
Vaikka olen yrittänyt valikoida kenelle näin voin sanoa,niin vain pari on ehkä ymmärtänyt mitä tarkoitan.
Se ei ole itsetuhoisuutta,vaan kyllästymistä kun kaikki tuntuu polkevan paikallaan.

Mutta ne jotka ymmärtävät,ovat nauraen todenneet,ettei ole aikasi,sinulla on vielä tehtäviä. Angry
Olen ollut kovin väsynyt,itkuinen,vihainen ja unimaailma suorastaan rehottaa.Pyydän välillä rauhallisempia öitä.

Mutta tänään on taas parempi päivä.Nuo edellä saamasi neuvot ovat hyviä,vaikket nyt niitä sellaisina kokisikaan. angel

.....  smitten juurikin näin että " vaikka ei juuri samanlaisina kaikkkea kokisikaan" ... hyvä huomio ja tarkennus Chandra... on niin henkilökohtaisia ja omakohtaisia nämä kokemukset että hyvä muistaa ja muistuttaa itseään ja toisia että jokaisella on oma tapamme kokea ~vaan yhteistä on se ETTÄ selviytyä voi ~jopa " ns. nimellisesti ja kokemuksellisesti" yksinkin .... tarkoitan että itse koen että tiedän että emme ole yksin - vaikka välillä tuleekin vahvastikin näitä yksinäisyyden kokemuksia - silloin on hyvä että "on jotain mihin tarttua" - jotain mikä vie" allolta aallolle " :

Niin kuin aalto uittaa
aallon yli valtameren
niin selviydymme mekin
toinen toistamme tukien.

-Risto Rasa

...kantaa ylitse ylitsepääsemättömältä tuntuvan hetken....  angel  smitten
« Viimeksi muokattu: 25.05.2007 21:33:56 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #12 : 01.06.2007 00:05:31 »

Jobana, nappasin sinulle enkelikorttia! Toivottavasti sen neuvosta on sinulle hyötyä ja apua ^__________^

Arkkienkeli Samuel
Arkkienkeli Samuel on rakkauden enkeli.
Olet siunattu saadessasi tämän viestin joka osoittaa että olet valmis avaamaan sydämesi
ehdottomaan rakkauteen.
Anna rakkauden virrata sydämestäsi, koskettaen kaikkia; rakkaitasi ja tuntemattomia, sekä niitä joista et pidä.
Samuel työskentelee vaaleanpunaisella säteellä. Visualisoi itsesi vaaleanpunaisen valon ympäröimänä.
Pyydä Arkkienkeli Samuelia laajentamaan rakkaudenliekkiä sydämessäsi, auttamaan sinua luopumaan menneistä ja antamaan itsellesi ja muille anteeksi.
Pyydä Samuelia kehittämään sydänchakraasi.

Kaikki se, mikä ei ole meille hyväksi, saa alkunsa Pelosta, ei Rakkaudesta. Rakkaus tuo mukanaan kaiken hyvän, mitä tarvitsemme ja haluamme, kun taas Pelko riistää meiltä sen kaiken ja tuo vain turhaa taakkaa sydämeemme. Nyt on aika sanoa hiuthait peloille, huolille, murheille, säädöksille, omille kangistuneille ajatusmalleillesi jotka eivät enää palvele sinua, rajoituksille, ehdollistumisille, suruille, ahdistuksille ja kaikelle muulle, joka vain kulkee riippakivenä mukanasi. On aika astua Rakkauteen ja Valoon - ensimmäinen askel lähtee sinusta itsestäsi.
Heitä siis taaksesi menneet ja keskity universaaliin Rakkauteen, joka on sama kuin Elämä ja Jumala/Alkulähde itse. Meissä jokaisessa lepattaa pala Elämää ja Jumalaa/Alkulähdettä, joten pienellä kaivamisella löydät rakkauden myös Itsestäsi. Ota arkkienkeli Samuel avuksesi, hänhän tarjoaa apuaa juuri tämän kortin kautta Wink
Elämänhalu syntyy siitä, kun kulkee tietänsä eteenpäin Rakkaudessa leväten tai ainakin sitä kohti pyrkien aina, kun mahdollista, ottaen elämän takaiskut ja ongelmat haasteina vastaan sen sijaan, että pitäisi niitä ongelmina. Rakkaus tuo mukanaan myös uteliaisuutta ja inspiraatiota, jotka raikastavat ja maustavat elämää uuteen uskoon!

Jos voit, suosittelen sinua lainaamaan/ostamaan ja lukemaan Neale Donalt Walschin kirjan "Keskusteluja Jumalan Kanssa". Siitä voisi löytyä sinulle ja tilanteeseesi valaisevia AHAA!-elämyksiä. Kirja on aika suosittu, joten kirjastosta sitä saattaa joutua vähän jonottamaan. Kirjaa voi kuitenkin ostaa ihan kirjakaupoista kuten Suomalaisesta ja Infosta, sekä Ultra-lehden kirjamyynnistä Smiley
Samoin Wayne W. Dyerin kirja "Vaikuta Kohtaloosi" käsittelee asioita, joiden kanssa painiskelet ja antaa neuvoja, kuinka niistä selvitään. Kirjan pointti on, ettei sellaista ongelmaa olekaan, jota ei saisi selvitettyä, kun tietää, mitä sille pitää tehdä!

« Viimeksi muokattu: 01.06.2007 00:09:56 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: