Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto neliö Aurinko - kokemuksia hurjasta transiitista?  (Luettu 15188 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« : 14.04.2006 17:05:44 »

Hei!

Minä en näistä kartoista ja transiiteista vielä paljoakaan ymmärrä, mutta sen verran pyörryksiin sai kohtalokkaan tuntuinen ja pitkähkö kuvaus tuosta kyseisestä  pluto aspect_squ aurinko transiitista, että ajattelin kysäistä, josko jolla kulla olisi kokemuksia, kuinka siitä selviää?! Lyhykäisyydessään kyse on alitajuisten pelkojen kohtaamisesta ja voittamisesta sekä ehdottomista luopumisista ja elämänmuutoksista... Shocked

Tuo ensimmäinen ohitus meni alkuvuodesta ja pian on toinen tulossa, nähtävästi syksypuolella vielä kolmaskin!  Undecided Kuluneena keväänä olen tosiaankin tuntenut suuria mielenmyllerryksiä ja luopumisen tuskaa, ja ollut keskimääräistä väsyneempi, sairastellutkin enemmän kuin yleensä.  buck2

Pääasiassa elämäni on onnellista: olen saanut ihanan työpaikan, aloittanut opiskeluja, minulla on hyviä ystäviä jne...  smitten Olosuhteista ja asuinpaikasta johtuen vietän paljon aikaa itsekseni ja vaikka olo on välillä yksinäinen, tiedän että pohjimmiltaan tämä tekee minulle hyvää ja on ennen kaikkea omien valintojen tulosta!  Smiley

Pari viime vuotta on ollut yhtä muutosta muutoksen perään, niin ihmissuhteissa kuin työn ja kotielämänkin suhteen. Paljosta olen luopunut, mutta paljon olen myös saanut!  Wink Näiden muutoksien myötä olen huomannut, että ulkopuoliset rajoitteet ja pitkän ajan suunnitelmien tekeminen aiheuttaa yhä enemmän ahdistusta, ja viime aikoina huomaan olleeni tavallista suorasanaisempi ja itsekkäämpi, tehnyt selväksi omia rajojani ja samalla vähän testaillut muiden omia...  knuppel2

Mutta sitten vielä tällaiset planeettakuviot!  idiot2 Lisää muutoksia? Oi voi, olispa elämässä edes jotakin pysyvää, vaikka en enää edes tiedä, osaisinko enää pitkäksi aikaa sitoutua mihinkään. Kaipaan rakkautta ja kumppanuutta, mutta ehkä olenkin pohjimmiltani erakko, joka kulkee omia polkujaan...?  Embarrassed Olisin niin kovin kiitollinen, jos ottaisitte kantaa ja kertoisitte omista kokemuksistanne!!! 

smitten hannuli
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #1 : 14.04.2006 18:08:18 »

Lyhykäisyydessään kyse on alitajuisten pelkojen kohtaamisesta ja voittamisesta sekä ehdottomista luopumisista ja elämänmuutoksista... Shocked

Kuluneena keväänä olen tosiaankin tuntenut suuria mielenmyllerryksiä ja luopumisen tuskaa, ja ollut keskimääräistä väsyneempi.
Paljosta olen luopunut, mutta paljon olen myös saanut!  Wink Näiden muutoksien myötä olen huomannut, että ulkopuoliset rajoitteet ja pitkän ajan suunnitelmien tekeminen aiheuttaa yhä enemmän ahdistusta, ja viime aikoina huomaan olleeni tavallista suorasanaisempi ja itsekkäämpi, tehnyt selväksi omia rajojani ja samalla vähän testaillut muiden omia...  knuppel2


Minäpä en tuohon osaa kyllä vastata oikealla tavalla   idiot2....

mutta kommentoin tähän sen verran että itselläni on menossa  pluto  aspect_squ  pluto   ja se loppunee vasta kesällä... ainakin toistaiseksi.. kyllä näyttää jylläävän taas syksyllä ja ensivuoden alkupuolella..huh huh..

Melkoista myllerrystä ollut tämä elämä eikä tiedä mihin meneekää.. kunpa tietäis!!!
Mulla on ollut ihan samoja oloja kuin sinulla... luopumisen tuskaa..mielenmyllerrystä...
ja nykyisin pitkän ajan suunnitelmien tekeminen aiheuttaa yhä enemmän ahdistusta.. Tuntuu kuin ei mistään saisi otetta  Undecided

Mutta uskon että joskus tiedän mitä oikeasti tahdon elämältä ja tunnen itseni ja sisimpäni ja opin kuuntelemaan omia sisäisiä ääniäni.. sitä tässä olen yrittänyt opiskella.

Voimia päiviisi   smitten
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #2 : 19.04.2006 21:19:07 »

Mutta uskon että joskus tiedän mitä oikeasti tahdon elämältä ja tunnen itseni ja sisimpäni ja opin kuuntelemaan omia sisäisiä ääniäni.. sitä tässä olen yrittänyt opiskella.

Voimia päiviisi   smitten

Hei Perhonen!  smitten

Voimia sullekin ja kiitokset vastauksestasi! Tuo sun  pluto aspect_squ pluto kuulostaa vähintään yhtä pelottavalta kuin  pluto aspect_squ aurinko... Täytynee kai vain uskoa että kaikki vaikeatkin asiat ovat loppuviimein pitkällä tähtäimellä meille vain hyväksi, ja toivoa ettei taas ihan pohjamutia pitkin tarttis tonkia...  Tongue Minäkin olen tuota sisäisen äänen kuuntelemista harjoitellut, ja yleensä intuitio on johdattanutkin oikeaan. Se vain taitaa olla niin, että sisäinen ääni tarvitsee ravinnokseen rauhoittumista ja tietynlaista heittäytymistä, stressin alla tai pakotettuna se puhuu palturia puuta heinää, ainakin minulla. En tiedä minkälaiset asiat sun päätä vaivaa, mutta mä taidan ainakin olla ihan onneton nuissa ihmissuhdeasioissa, parempi kun pysyn erossa.  Embarrassed

Oon aika paljon lueskellut näitä foorumin juttuja viime aikoina, ja yllättävän paljon on jääny mieleen näistä planeettaohituksista jne. Kunpa itsekin osais joskus neuvoa muita tällasissa! Tai edes jossain... Joku muuten tuolla yhdessä topicissa kertoi, että mm. pluto (ja olikohan myös saturnus ja uranus...?) voi ohjata astrologian pariin. No näinhän tässä sitten kävikin, vaikka ainahan tää on jonkin verran kiinnostanut . Smiley

Jaksamisia ja aurinkoisia kevätpäiviä! Purot solisee jo!!! smitten smitten smitten
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
enska
Vieras
« Vastaus #3 : 19.04.2006 21:44:02 »

Transiittina Pluto neliöi Aurinkoani tarkimmillaan poikani syntymän aikoihin. Aurinkoni on radix-kartalla huoneessa viisi (jälkeläiset), joten kyseessä olikin tosi perusteellinen elämänvoimaan liittyvä muutos. Samaan aikaan oli tietenkin epävarmuutta omista kyvyistä äitinä..
Muuta tuohon aikaan liittyvää oli se, että tuolloinen kotikaupunki alkoi tuntua pieneltä, ahdistavalta ja kaikkinensa loppuunkalutulta pakkopullalta. Halusi vaihtaa maisemaa ja aloittaa jotain uutta puhtaalta pöydältä mikä tuntuisi sopivan hyvin  pluto teemaan..No muuttohan siitä seurasi  Wink

Reilua vuotta myöhemmin Pluto peräytyi ja neliöi jälleen tarkasti aurinkoani. Tällä kertaa taas tuntui siltä että huone 3 (sisarusten huone), jossa koiraplaneetta liikkui, nousi hallitsevaksi teemaksi. Lähisuvussa sattui erittäin traumaattisia asioita ja jotenkin alkoi tuntua, että moni asia näyttäytyi aiempaa raadollisemmassa valossa. Suomut putosivat silmiltä niin sanoakseni.

Tämä toinen ohitus oli paljon rankempi, sisälsi hyvin paljon epämiellyttäviä käänteitä, epäonnistumisia, pettymyksiä ja turhautumia. Osa näistä asioista tuli ulkopuolelta, osa omasta itsestään.. Cry

Toisen ohituksen aikoihin alkoi olla merkkejä tuosta vuotta myöhemmin tulevasta Saturnuksen yhtymästä itseensä, mikä ehkä rankensi kuvioita entisestään..
Näin siis minun kohdallani, mutta jospa se sinulla Hannuli menee vähän jouhevammin. Riippuu varmaan vähän huonesijainneistakin mitä tuleman pitää..
tallennettu
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #4 : 19.04.2006 21:55:12 »

Hei!

 Kannattaa lukea myös "Pluto yhtymä aurinko"-ketjuakin. Sama teema sielläkin. Itse kirjoitin sinne Pluton neliöstä Aurinkoon.
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #5 : 19.04.2006 23:05:14 »

Hieman taas tutkiskelin, mut asiaa on niin paljon että tässähän on laholatva pian ihan sekaisin. Tarttis varmaan jotain opintovapaata ottaa, jotta pystyis kunnolla perehtymään...  Smiley

Mulla on pluto 3. ja aurinko 8. huoneessa syntymäkartalla. Oon vähän pöljä  Huh  mutta mistä mä tiedän missä huoneessa mikäkin merkki tai planeetta milloinkin on, esim. nyt..? Vai onko jotku aina samoja?  :Smiley Mielenkiintoisia juttuja teillä, käväsin siellä pluto yhtymä arska-osiossakin, rankkoja näemmä tämän pluton touhuilut! 

 smitten  smitten hyvää yötä  smitten smitten
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #6 : 20.04.2006 12:26:06 »

Hieman taas tutkiskelin, mut asiaa on niin paljon että tässähän on laholatva pian ihan sekaisin. Tarttis varmaan jotain opintovapaata ottaa, jotta pystyis kunnolla perehtymään...  Smiley

Oon vähän pöljä  Huh  mutta mistä mä tiedän missä huoneessa mikäkin merkki tai planeetta milloinkin on, esim. nyt..?

Täällä toinen pölijä laholatva  Grin  tickedoff   2funny

Tosiaa väliin tuntuu että tarttis vapaata että olis aikaa perehtyy kunnolla tähän astrologiaan!  Ilmeisesti tää pluto on minutkin ohjannut tähän, on aina kiinnostanut mutta puolivuotta sitten sain oikeen kunnon inspiksen  Cheesy ja nyt kevähällä sit aloin surffailee tääl foorumis kunnolla  :Smiley

Odottelen vain astro-kurssia alkavaksi niin sais perehdyttyy paremmin  Smiley.

Mulla muuten Pluto 8. huoneessa vaa'assa. Käy kurki tuota osiota "missä huoneessa pluto on kartallasi".. mielenkiintoisia kommentteja.

Kevättä rintaan  smitten
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
m
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47


Profiili
« Vastaus #7 : 20.04.2006 18:48:55 »

Mulla pluto neliö aurinko on juuri tuossa puoli vuotta sitten viimein takana. 1. ohituksen aikoihin aloin todella tajuamaan miten kammottavan rajoittava elämäntilanteeni oli ja niihin aikoihin alkoi hirveä hinku pois, parisuhteesta, kaikesta. (Pluto oli 3. huoneessa ja todentotta, se suhde rajoitti opiskeluani ja kanssakäymistä muiden ihmisten kanssa!!!) Se luopumisen käsittely oli kauheaa, ja siihen tosiaan meni se koko aika, puolisentoista vuotta... kunnes sain sen siihen pisteeseen että oli pakko tehdä jotain, etten räjähdä. Toisen ohituksen aikoihin muutin vihdoin ja viimein pois ja lopetin jarruttavan, rajoittavan ja kaikin puolin elämänsä eläneen suhteen, vaikka se oli tuntunut täysin mahdottomalta tempulta. Ja niin se vaan sitten lopulta järjestyi ihan ihmeellisesti suorastaan. Pluto oli tässä vaiheessa sattuvasti seilannut myös neloshuoneen puolella. Viimeinen ohitus oli syksyllä, ja siinä olikin sitten enemmän kesällä juuri edellisen ohituksen aikaan alkaneet kuutoshuoneen teemat (aurinkoni sijainti), eli henk.koht. kriisit, itsensä hyväksyminen ja näin pois päin (tosin kyllä nelonenkin vielä hyvin vahvasti pinnalla, en vieläkään ole sijoittunut pysyvästi omaan kotiin asumaan.) En ollutkaan tajunnut ajatella näitä huoneita yhtään, muuta kuin tuon IC:n tietysti, mutta hyvin näköjään toimii, suorastaan täydellisesti ! Vautsi sentään.

Pluton transiitit kyllä tuntuu. Mutta se on vapauttavaa, vanha pitää tuhota että uusi ja parempi pääsee syntymään! Olen ihan rakastunut plutoon näiden juttujen myötä  smitten hahaa. Se haastaa turvallisuudentunteen ja kaiken vanhan, tutun ja jämähtäneen ja palkitsee rohkean.
« Viimeksi muokattu: 21.04.2006 19:22:21 kirjoittanut mongolia » tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #8 : 20.04.2006 20:42:01 »

Kuulostaa tutulta!

Mutta toi mulla mättää etten osaa tulkita että missä se pluto nyt menee tällähetkellä, missä huoneessa. Mistä mä sen nään? Mä oon tätä parisuhdeasiaa pähkäilly ja pitkään crazy2
Asuin asumuserossakin välillä mutta palasin takaisin. Saa nähdä mitä tästä tulee, aika näyttää.
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #9 : 20.04.2006 20:50:30 »

Olen ihan rakastunut plutoon näiden juttujen myötä  smitten hahaa.

Pervo.  :Smiley
tallennettu
m
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47


Profiili
« Vastaus #10 : 21.04.2006 19:30:08 »


Pervo.  :Smiley

nii oonki
elämä on myös  coolsmiley
tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #11 : 23.04.2006 13:04:50 »

Heissuli! Sain transiittipähkäilyyni vastauksen ! smitten

Nikita tuolla toisessa osiossa antoi ohjeita transiittien katseluun: "Heitän yllätysvastauksen... elikkäs astro.comista extended chart selection
sieltä natal chart and transits

Näyttää kartan ja kartan ulkopuolella vihreällä missä tällä hetkellä ollaan menossa."


Siellähän se pluto palloili 5. huoneessa ja jousimiehessä. Ihmissuhteisiin liittynee..? Erästä tässä juuri pähkäilenkin kovasti, pitäis vissiin vihdoin päästää irti typerästä illuusiosta.  Embarrassed  Toisaalta oma vapaus tuntuu ihanalta!  smitten Jouskarin vaikutusta kaiketi. Nämä ekat keväiset päivät on saaneet mut ihan sekaisin, voisin vaikka lähteä lentoon! Auringon valolla on uskomaton vaikutus mielialaan! Ja ihanaa kun huomaa oppineensa näistä asioista jotain... Nyt syömään ja sitten punaiset kumpparit jalkaan ja kipin kapin metsään!  Cheesy
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #12 : 11.06.2009 13:06:45 »

Minulla alkoi juuri  pluto aspect_squ aurinko tässä ja kun  aurinko on 1. huoneessa, sinne se varmaan kallistuu, eli vähän jännityksellä odotetaan miten menee...! Pluto on seikkaillut muutenkin kartalla eri aspekteissa todella vahvana koko vuoden, mutta oikeastaan en muista milloin minulla olisi viimeksi ollut näin mukavaa ja vapauttava fiilis! Vaikka sinänsä mitään konkreettista ei materian tasolla ole tapahtunut lukuunottamatta lapsuuden kodin myymistä, tuntuu, että energiapuolella on tapahtunut vaikka mitä. ...Vaikka en sinänsä tiedäkään, että mitä. Uskoisin tämä aspektin vetävän viimeiset sisäiset muutokset esiin, jotta pääsisin viimeinkin kulkemaan sitä ihan omaa tietä ilman karmallisia sidoksia toisiin ihmisiin ja paikkoihin. Että sellaiset kuristavat sidokset putoilevat pois (luopumista, plutoteema) mutta tilalle tulee sitten valoisampia ihmisiä.

Temperamentti on kasvanut ( aurinko oinas) sanan positiivisessa mielessä jo aiemmin ja ilmeisesti positiivinen itseensäuskomisen kovakalloisuuden opiskelu jatkuu yhä (olen  askendentti kauris ja  kuu rapu)

Olen kuitenkin hyvällä mielellä, sillä tiedän, että nyt menee energisesti tosi voimakas ja merkittävä kausi elämässä eteenpäin, joka tulee ilmenemään enemmän sielun puolella (minuus, 1.huone). Kenties jotain esimerkkiä tästä ovat antaneet painajaiset, joita en normaalisti näe. Mieluummin tietysti unien aikana kauheaa rysyytystä painajaisineen kuin tässä valveillaoloaikaan kaikkea kauheutta niskaan.

Plutonikkona ja muutenkin koko elämäni Pluton teemojen mukaan eläneenä odotan jännittävää, mutta positiivisesti kasvattavaa aikaa! Täytyy vaan muistaa levätä Smiley
« Viimeksi muokattu: 11.06.2009 13:08:19 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #13 : 11.06.2009 13:13:46 »

Jaha, ja pluto kiitääkin minulla näköjään nyt 8.huoneessa ja onkohan tuo Vaa'an merkissä. Sopii sinänsä aurinkokarttaani, kun olen  pluto vaaka 8. huoneessa noin normaalistikin. Jännittävää, tätä täytyy tutkailla lisää...
tallennettu
Lia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #14 : 11.06.2009 15:44:06 »

Hei,
minulla  pluto aspect_squ  aurinko 1. h on vihdoinkin ohi. Rankkaahan se aika oli, silti sanoisin että mulle se teki hyvää... vahvistuin naisena ja äitinä, tiedän nyt oman paikkani ja asemani paremmin tässä maailmassa.  Kartallani ona niin paljon kalaa ja rapua sekä nepparin ikävä aspekti aurinkooni että tarvitsin plutoa selkiyttämään asioita.

Atha Maarit, sulla siis  askendentti  kauris , missähän asteessa?  pluto kulkee nyt kauriin alussa, jossain vaiheessa ylittää sun askendentin? silloin luulisin tuntuvan luissa ja ytimissä asti. Pojallani tapahtui huikea identiteetin muutos - kaikki muuttui - kun  pluto ylitti ascin ja kulki 1. huoneessa.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: