Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neptunuksen transiitit  (Luettu 159191 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
myyri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #30 : 11.01.2006 15:42:20 »

...pakko heittää tähän väliin että minullakin oli tuo tarkka neptunuksen ja marsin yhtymä sinä päivänä kun nykyinen mies päätti jäädä mun luo, eli tässä kolmas tapaus. (Itse olin ollut jo 2 vuotta epätoivoisen rakastunut ja pidin koko tapahtumaa ihmeenä )  :Smiley
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #31 : 12.01.2006 13:54:00 »

Jaaha, kiitos myyri! Löytyykös vielä muita? Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #32 : 27.03.2006 18:52:51 »

Heips!!

Mulla on juuri tänään tarkimmillaan päällä  neptunus  aspect_tri  venus ja olo on kyllä ollut sen mukainen... Siis ihan pihalla!!!  idiot2

Ihmettelin tätä "leijuvaa" mielialaa päivällä töissä, kunnes vasta myöhemmin tajusin yhteyden...

Omituisinta tuntuu olevan tämä transiittien kokeminen fyysisesti... Tänään olen palellut koko ajan, eikä ajatus pysy kasassa.. Pluton neliö Plutoon aiheutti fyysisiä kipuja... Muilla kokemusta tämmöisistä?
tallennettu

enska
Vieras
« Vastaus #33 : 27.03.2006 22:30:18 »

Muutamia menneitä juttuja Neppis-transiittien aikana
-neliö AC-DC  kuu uranus: elämä yhtä sekoilua ja häränpyllyä..
kolmio  saturnus. Opiskelijan "ELÄMÄ" vei voiton opiskelusta
yhtymä Venus: todella huonoja valintoja ihmissuhteissa
kolmio  pluto: pelkoa ja huolia mm. asunnosta, perheestä, terveydestä jne
sekstiili  jupiter lupaavia työjuttuja, mutta loppupelissä vähemmän lupaavia
sekstiili AC-DC  kuu uranus: suurten uhrausten tekemistä

Nyt on ollut Neppiksen kanssa hieman hiljaiseloa, paitsi että tällä hetkellä neliöi SATURNUSTA. Liekö taas tiettyä hapuilua elämänhallinnassa, suunta jotenkin hukassa jne..Voi kun tuon Neppiksen saisikin toimimaan niin, että tuo luovuus pulppuaisi ja henkisyys viriäisi..
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #34 : 30.03.2006 19:12:41 »

Neptunus    kolmio    Venus      95pv
60-120 vuoden välein.
Alk:23.01.06 Tark:27.3.2006 Lop:27.04.06   
Onnelliset "sattumat" kuuluvat nyt erottamattomasti elämäsi ku­vioihin. Törmäät uusiin tilanteisiin ja asioihin, jotka saavat sinut hehkumaan innosta ja ilosta. Välillä jopa lapsellisen rie­hakas käytöksesi saa aikaan monenlaisia reaktioita. Omistamiseen perustuva ihmissuhde ajautuu välirikon partaalle, sillä sinun intosi johonkin omaan juttuun on aina toiselta pois. Nyt sinua on kuitenkin hankala pysäyttää sillä kerran elämän nektaria maistettuasi et hevillä suostu siitä luopumaan. Todellinen rak­kaus saa tästä ajasta lisää voimaa ja energiaa, sillä uudet löy­tösi rikastuttavat hurjalla tavalla myös yhteistä elämäänne. Tämä on tietysti erittäin otollista aikaa myös uusien ihmissuh­teiden syntymiselle, sillä uusien löytöjen myötä itsevarmuutesi lisääntyy eikä se jää vastakkaisen sukupuolen edustajilta huo­maamatta. Nauti rohkeasti saamastasi huomiosta, sillä tällaisia aikoja ei osu kohdallesi turhan usein.

ONNELLISET SATTUMAT TODELLA!!!
Sain eilen töihin puhelun palkanlaskijalta, jossa hän kehoitti minua istumaan alas ennen kuin kertoo kuulumisia..(ajattelin tietysti että ikäviä on tulossa).. liittyen kokemuslisieni maksamiseen.
Hetken kuluttua olinkin lentää pyrstölleni kuullessani että olen ollut oikeutettu kokemuslisiin vuodesta 2003 lähtien, mutta tietokone-ohjelmiston muutoksen vuoksi varhaisimmat ja lyhyimmät työsuhteeni (tällä samalla työnantajalla) eivät koneella näkyneet ja nyt saan sitten takautuvasti 2700 € kokemuslisiä!!!

 2funny  2funny  2funny  2funny
tallennettu

m
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47


Profiili
« Vastaus #35 : 30.03.2006 19:58:55 »

No olipas onnellinen sattuma tosiaan! Hassua!  Cheesy
Sori että en ole vieläkään kerennyt sitä sun progressiokarttaa ym. katsoa tarkemmin, on ollut  vähän semmoiset työajat ettei hirveesti oo pystynyt lintsaamaan  Undecided Tai ehkä olen vaan laiska...  Huh No mutta kyl mä sen vielä katson........
tallennettu
m
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47


Profiili
« Vastaus #36 : 30.03.2006 20:04:41 »

Mulla neptunus on tehnyt kolmiota kuulle päälle puol vuotta ja tänä aikana aivan merkillisesti on elämä "runoutunut", siis runosta on tullut  mulle luontevin itseilmaisun ja elämänhallinnan keino. Aika hullua. Ja se alkoi ihan sattumalta ja todella yllättäen, tosin asteen verran ennen tarkkaa transiittia. Voiskin katsoa mitä muuta sillon oli, mutta nyt en ehdi.
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #37 : 31.03.2006 12:35:06 »

Kiva sattuma Emelialla! Smiley Tuli siitä mieleen, että voisiko tuo peräytynyt ja nyt taas etenemään lähtenyt Merkurius myös osaltaan kuvata tällaisia tapahtumia, että hoksataan joku aiemmin tapahtunut virhe tai moka? Meillä nimittäin töissä huomasimme juuri tällä viikolla erään fiban puhelinnauhoitteissa, virhe oli sattunut juuri Merkuriuksen pakittaessa...

Venushan liittyy rahaan, mutta linkittyykö tuo Merkurius Emelia sinulla mitenkään samaan kuvioon? Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #38 : 01.04.2006 10:29:32 »

Kiva sattuma Emelialla! Smiley Tuli siitä mieleen, että voisiko tuo peräytynyt ja nyt taas etenemään lähtenyt Merkurius myös osaltaan kuvata tällaisia tapahtumia, että hoksataan joku aiemmin tapahtunut virhe tai moka? Meillä nimittäin töissä huomasimme juuri tällä viikolla erään fiban puhelinnauhoitteissa, virhe oli sattunut juuri Merkuriuksen pakittaessa...

Venushan liittyy rahaan, mutta linkittyykö tuo Merkurius Emelia sinulla mitenkään samaan kuvioon? Smiley

Itseasiassa KYLLÄ!! Jälleen osuit oikeaan Ajatus.  Wink Silloin kun eka kokemuslisä olisi pitänyt tulla maksuun Merkurius peruutteli ja lisäksi vielä radix-kartan 3. huoneessa ihan IC:n tuntumassa eli oppositiossa MC:n ja radix-Neptunukseen..
 uglystupid2
tallennettu

Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #39 : 01.04.2006 10:58:42 »

Helinä! Itselläni neptunuksen tr. kuuhun aikanaan aiheutti sen, että sain ensimmäisen lapseni. Raskaus alkoi ehkäiystä huolimatta, sillä 0,01% todennäköisyydellä, mikä on tietenkin  tooosi yleistä Smiley.

Neptunus dc:llä toi hieman hämmennystä parisuhteeseen ja nepparin konjuktio venukseen, sitten aivan käsittämättömiä I'm in love -juttuja. Konjuktio merkuriukseen olikin sitten jo haasteellisempaa.. vaikka kuinka selkokielellä itseään ilmaisi, niin eihän sitä kukaan ainakaan kerrasta hoksannut Wink.

Seuraavaksi olisi tulossa kolmio marsille... ja kun kukaan ei ottanut kantaa tuohon tekstien jakamiseen kts. tulkinnat, niin voinhan nuo tänne liitellä... kait...
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
helinä
Vieras
« Vastaus #40 : 02.04.2006 19:22:21 »

Kiitos Hansuli
Toi lapsi heitto oli tosi pelottava - varsinkin kun tuo  kuu aspect_con  neptunus tr oli vielä huone 5:ssa!!!
Mut onneks transiitti jo ohi - ja EI tullut  Wink

Seuraavat  neptunus kuviot vasta vuoden päästä.
Silloin  neptunus tr  aspect_con  mars (Ja  chiron tr  aspect_con  kuu)...
Ehkä se lapsi teema vielä jatkuu....
Semmonen meinaan synty jo  chiron tr  aspect_tri  kuu aikana...  angel
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #41 : 23.04.2006 18:10:45 »

Jos transiitit Marsille kerran tarkoittaa miesjuttuja, niin tarkoittaako transiitit Venukselle sitten naisjuttuja?! Eli mulla olisi tulossa se unelmien naisen kohtaaminen vuonna 2015 Cheesy Grin ...vasta buck2

Transiitit Marsille voi tarkoittaa mies/nais -juttuja, koska Mars liittyy seksuaalisuuteen, ilemenemiseen ja toteuttamiseen, elinvoimaan ja elämänasenteeseen;  mutta Venus puolestaan liitetään usein mm. rahaan, tavaraan, menestymiseen, kunniaan jne. taloudellisiin juttuihin...
tallennettu

Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #42 : 23.04.2006 22:35:29 »

Huum..

Neptunus muuttaa tajuntaa sulavammaksi luotuja olentoja kohtaan..
« Viimeksi muokattu: 10.08.2006 14:03:08 kirjoittanut Lumor » tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #43 : 24.04.2006 16:02:47 »

Nousukuu,

Kyllä nuo Venuksen ohitukset voivat mielestäni liittyä myös naisasioihin. Onhan Venus kuitenkin symboliakin katsoen naiseuden planeetta - ja myös rakkauden.

Mutta ei se tarkoita, ettetkö voisi löytää hyvää kumppania ennen vuotta 2015.  Wink

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Norna
Vieras
« Vastaus #44 : 17.05.2009 18:49:44 »

 Noniin, meneillään on  neptunus  aspect_squ MC, alkoi helmikuussa, loppuu joskus syksyllä ja kyllä ollaankin kiitettävän pihalla elämän seuraavista suuntaviivoista työn tai opiskelun suhteen -vielä kun tietäisi mitä alaa ja *huokaus*. Samaan aikaan  jupiter  aspect_squ MC ja  uranus  aspect_sex MC. Hjälp.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: