Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kilpikonnan poikanen + vanha taloni (sansai ja muut?:)  (Luettu 2643 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« : 26.02.2012 23:02:59 »

Näin toissayönä; uin vedessä/kahlasin, ja vettä oli ainakin rintaan asti. Vesi oli kaunista ja kirkasta, trooppista. Pidin kilpikonnan poikasta vasemmalla kämmenelläni (vasemman olen ajatellut henkisyytenä itelleni), pinnan yläpuolella, ja yritin pitää siitä koko ajan huolta. Kerran se pääsi kai katoamaan (ui pois?) mutta löysin sen taas. Uni loppui kun se kilppari kädessä tarvoin/uin siellä vedessä, kilpikonna kämmenelläni kohotettuna veden yläpuolelle.

Mutta eihän kilpikonnat selviydy ilmassa? Ne tarvitsee uida, olla vapaita.. ei ihmisen huolehdittavia.. hmm hmm?
Se oli muuten aivan ihana, erityisluonteinen ja -energinen kilpikonna.

Kilpikonnathan muuten kantavat universumin viisautta mukanaan, muistan yhden tulkinnan. smitten

Tämän unen jälkeisenä yönä, viime yönä siis, näin todella merkittävältä tuntuneen unen, johon liittyi vanha ränsistynyt taloni (katselin sitä),
 jonka erillinen porstua-eteis"koppi", sen ikkunat oli vanereilla peitetty, ja talo oli hyvin ränsistynyt ja vaalenvihreä maali rapistunut ja haalistunut. En mennyt katsomaan edes taloa lähempää, seisoin vain porstuan edessä. Oli/on tunne, että ne laudat oli vanhempani asettaneet/minä myös sitten valinnoillani, jotka juontuvat lapsuudesta, ja varmasti sukupolvien karmasta/mallioppimisesta.

Tämän jälkeen/tai ennen (en muista) istuin auton kyydissä, takapenkillä (siis henkisessä mielessä toisten kuljetettavana), en nähnyt tai tiennyt unessa kuka ajoi, mutta mulla on vahva tunne että isä ja äiti olivat etupenkeillä, ja itse olin unessa teini-ikäinen/ihan nuori aikuinen.

Näin kuinka oikealla puolella (missä autoa istuin, ja joka on mulle käytännön puoli henkisesti) tietä oman taloni vieressä 3-4 muuta, samanlaista, vanhaa taloa. Tunnen että ne olivat sukuni/vanhempieni taloja. Niiden eteen oli rakennettu uusia taloja, ja ihmettelin kuinka ne vanhat hylätyt talot on jätetty sinne uusien taakse.

Onko ne siellä yhä vaikuttamassa, karmisesti, vaiko mallioppimis-mielessä tai sekäettä? Näin tuntisin.

Ajatuksia, näistä kahdesta unesta yhdessä?

Toisaalta, kilpikonnahan on feng shuissa hyvän onnen symboli. Toisaalta omassa symboliikassani ehkäpä eläin, joka piiloutuu suojakilpensä alle. Mulla on myös ollut feng shui -meininkiä kotona; vanhan siivousta jotta uutta saa tulla elämään tilalle (ja turhasta pois).

Oon niiin kiitollinen kaikista ajatuksistanne, rakkaat astrolaiset!! smitten 
Ja iloa jokaisen päivään tai iltaan. Cool Cheesy
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: