Sivuja: [1] 2 3 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Helppoja opasharjoituksia: ILO ja LAHJAT  (Luettu 73116 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« : 22.04.2012 02:15:18 »

Tässä teille henkioppaista kiinnostuneille pari simppeliä ohjetta, jonka avulla voitte lisätä yhteistyötänne henkimaailman kanssa ja saada iloa elämään.

ILON OPPAAT
Herätessäsi pyydä Puhtaan Rakkauden Tasolla työskenteleviä Ilon oppaita tuomaan päivääsi iloa. Kiitä etukäteen tulevasta ilosta ja kiitä nukkumaan mennessä saamastasi ilosta.

LAHJOJEN OPPAAT
Herätessäsi pyydä Puhtaan Rakkauden Tasolla työskenteleviä Lahjojen oppaita tuomaan päivääsi lahjoja. Voit määritellä mitä tahtoisit saada tai sanoa "yllättäkää minut!" Kiitä tulevista lahjoista ja mennessäsi nukkumaan kiitä saamistasi lahjoista. Huomaa, että jos et määrittele lahjaa erikseen, lahja voi olla mitä tahansa: ihan oikea lahja joltakulta, hyvä ruoka/juoma, uusi lempikappale, hyvä ostoslöytö, maasta poimittu heijastin, kukkanen, aikaa ihan vain itselleen jne. Päivän aikana voi saada useitakin lahjoja. Itse olen tähän mennessä saanut joka päivä lahjan; suklaata, ruokaa, omaa aikaa yksin, uusia kuvia, mielenkiintoisia uutisia, kangaspussin, ananaksen, pajunkissoja, maasta löytyneen rusettihiusklipsun, postikortteja... Joskus lahja voi olla myös esine, jonka ostat itse itsellesi.


Lahjojen oppaat toimittavat meille mielellään lahjoja. Ei ole väärin pyytää Universumilta lahjoja, koska me kaikki olemme oikeutettuja kaikkeen siihen mitä se voi meille tarjota. Minusta tämä on erinomainen harjoitus varsinkin suomalaiseen mentaliteettiin, jossa "mittään en pyydä, mittään en ota vastaan vaikka tarjottaisiinkin"  Grin Jos huomaat, että sinun on vaikeaa pyytää ja ottaa vastaan (tai jompaa kumpaa), Lahjojen Oppaiden kanssa työskenteleminen on oikein hyvää treeniä.

Muista aina pyytää Puhtaan/Pyyteettömän Rakkauden Tasolla työskenteleviä oppaita avuksesi. Näin varmistat, että saat aina kaikein parasta "palvelua" etkä vahingossa vedä puoleesi innokasta mutta ei niin hyvätapaista opasta. Ettei nyt käy esimerkiksi niin, että saat lahjan, joka paljastuukin varastetuksi ja joudut palauttamaan sen tai joudut ongelmiin sen kanssa :Smiley
« Viimeksi muokattu: 22.04.2012 02:19:23 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1 : 24.04.2012 21:49:38 »

 smitten

Parhautta!

Mä otin heti käytäntöön. aamusella murhedin että riittääkö mun rahat kun piti lähtee luennoitteen eikä ollu bensaa eikä rahaa. Mutta järjestyipä ruokakin kaupanpäälle Cheesy

Sitten yks toinen juttu oli pätkähtäny mailiin, ja jos se menee läpi , meikästä kuullaan saksassa, itävallassa ja sveitsissä  smitten smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #2 : 24.04.2012 21:50:48 »

Ja unohtu, että oli tullu yheltä taholta myös kokemuspuheenvuoro-pyyntö tekeillä olevaan laaja-alaiseen kirjaanki
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 24.04.2012 23:42:45 »

Hienoa hienoa! Näin ne asiat toimii, kun pyytelee vaan apua ja iloa ja lahjoja  coolsmiley

Mitähän minulla on tässä tapahtunut...? Hmmm, olen saanut limenvihreän kirjahyllyn, kukkalaatikoita ja lyhdyn (tulivat tarpeeseen), postikortteja, ruokaa, herkkuja, hyvää hammashoitoa (pelkopotilaana elämäni paras hoito ikinä!), ihania uusia kuvia tuonne inspiraatiokokoelmaan, apua verhojen laittoon (en yllä millään ilveellä), herkkuteetä... Paljon kaikenlaista pientä kivaa!
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #4 : 25.04.2012 11:27:53 »

Ihana!  Hyvä, että muistuttelet välillä, miten tämä universumin homma menee.  Arkisessa aherruksessa monesti unohtuu, miten helppoa on saada kaikkea hyvää ja ihanaa!  Kiitos!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #5 : 25.04.2012 13:42:40 »

Täällä kiittää myös  smitten
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #6 : 25.04.2012 13:54:36 »

Tämäpä kiinnostaa, kiitos AthaMaarit neuvoista!  smitten
tallennettu

Ilkka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #7 : 26.04.2012 11:27:19 »

Suurkiitos AthaMaarit, kokkeillaan... Smiley
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #8 : 26.04.2012 18:16:17 »

tänään löyty täydellinen lahja ukolle ensviikon synttäreille. oon ettiny yi vuoden. ½ hintaan oli vielä Cheesy
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #9 : 29.04.2012 19:47:17 »

Ihana ketju!

Mä sain onnistuneen asiakastapaamisen  (en ole parhaimmillani esiintymistilanteessa)
Tilasin geelilakkaus setin ja sain kaupan päälle hileitä ja extraviiloja  smitten

Itse laitoin kiertoon Kinder-yllätyshahmoista nukkapandan ja nukattoman myyrän (pari tanssivaa hippoa ja barbamama odottaa vielä tarvitsijaa  Wink menevät muuten roskiin)
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #10 : 01.05.2012 19:37:19 »

tuli yks ulkomaan juttu (hehkutan siitä sitten kun se on julkastu ettei mee idea vääriin korviin), sain äärimmäisen ihanaa palautetta viime syksyn ohjelmasta, ja mikä parhautta, tänään vapputorille a) sain ukolta rahaa b)lapset oli äärimääisen kiltisti (suuri lahja) ja c) esikoinen sai narunvedosta tähden, jolla sai ottaa minkä lelun tahansa ja sai siis sen minkä kovasti halus Smiley
sitte sain tietokoneen (hyvän ja halvalla!)
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
heguli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 175



Profiili
« Vastaus #11 : 01.05.2012 21:17:47 »

Kiitos AthaMaarit ja oppaat  :smitten

Toimi ensihetkestä lähtien..
Ihania asioita, sattumuksia, lahjoja , palveluksia, iloa ja ihmisiä (kasvokkain/puhelimitse) .. ja roppakaupalla ILOA, ONNELLISUUTTA JA KIITOLLISUUTTA!  smitten



tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
Siiri 58
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili
« Vastaus #12 : 01.05.2012 21:47:25 »

Täällä yksi kokeilun haluinen myös,joka lähti tansseihin erittäin negatiivisessa olotilassa,ystävän ja hänen seuralaisensa kanssa. Lähtiessä toivoin et näkisin edes jonkun uuden ihmisen joka tulisi hakemaan tanssimaan ja toisi jotain iloa mukanaan.Illan aikana sellainen ilmestyikin, ihana jälleen näkeminen,olin unohtanut ajatuksistani vallan entisen tanssitettavani,josta olin niin huolissani joskus.Ja iloinen siitä kun kaikki oli nyt hyvin hänen elämässään ja se näkyi kauas hänen kasvoiltaan.Toinen ilon tuoja oli nuoruuden ihastus melkein 40v takaa omalta kotikylältä,häntä olin nähnyt silloin tällöin joskus.Kotiin tullessa oikein ihmettelin ääneen et olipas hauska ilta ja kiitin ystäväänikin seurasta. Cheesy
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #13 : 02.05.2012 00:12:39 »

Upee topic ja toimiva  smitten
Pyysin aamulla iloista yllätystä ja mitä tapahtuikaan. Tapasin baarissa ystäväni synttäreillä aivan ihanan tytön joka oli aivan mun näköinen ja kiinnostunut näistä henkimaailman asioista.
19-vuotias eli voisin olla hänen äitinsä ja hän halusi halata mua koko ajan ja vaihdettiin numeroita.
Tuli magee mama-fiilis vaikken tod mikään äitityyppi olekaan ja ikäistäni kymmenen vuotta nuoremman näköinen.
Tuntui hassulta nähdä itsensä kopio parikymppisenä.  Cheesy
Ystäväni sanoivat samaa että te olette kuin kaks marjaa tai kuin äiti ja tytär.
Mul on kaunis "lapsi"  Smiley
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #14 : 02.05.2012 21:06:09 »

Cheesy Pyysin eilen illalla ennen nukkumaan menoa lahjaa ja sain tänään pizzeriassa pizzan mukana itikan. Noei, ei se varmaan se lahja ollut. Hyvä päivä oli kyllä kaikinpuolin sitä itikkaa lukuunottamatta smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: