Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paasto - parannuskeinojen kuningas  (Luettu 21939 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lake
Vieras
« : 22.02.2006 10:14:20 »

Tässä mielenkiintoista juttua vesipaastosta:

- Sydänvikainen kaveri diagnosoitiin työkyvyttämäksi -> 10 paastopäivän jälkeen parantui täysin.
- Flunssa lähti välittömästi 3 päivän vesipaaston jälkeen.
- Tulehtunut / kuollut hammas poistui kivuttomasti itsestään 13-18 vesipaastopäivän aikana:
- Psyykkiset kyvyt kuten telepatia voimistui
- Hyvin herkistynyt hajuaisti -> haistoi heti tuttujen vaivat.
http://www.angelfire.com/ny2/bass/firstfast.html

Tässä paastolla itseään puhdistanut alkoi ottaa lihaa ja leipää diettiinsä ja heti alkoi huomata emotionaalisten vaihteluiden ja himojen astumisen ajatusmaailmaan.
http://www.angelfire.com/ny2/bass/aboutfruit.html

Hyviä kirjoja aiheesta:
Luetzner: Virkistävä paasto
Teo Snellman: Parantava paasto
tallennettu
boboo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Keltainen Resonoiva Soturi


Profiili
« Vastaus #1 : 22.02.2006 10:19:44 »

Paasto on kyllä hyvä juttu, kerran sitä yritin mutta heti ensimäisen päivän aikana tuli niin kova nälkä että meni plörinäksi  Cheesy
Tiedän, tiedän, se valmistautuminen mutta silti. Embarrassed
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 22.02.2006 10:37:10 »

Paastosta on ollut täällä puhetta ja muistelen jonkun... tai no, useammakin astrolaiset sanoneen, että paastoa ei tule aloittaa ennen kuin elimistö on puhdistettu liiasta hiivasta, sillä muuten paasto aiheuttaa vain pahoinvointia. Itse en esimerkiksi voi kuvitellakaan vesipaastoa, sillä tulen entistä huonovointisemmaksi johtuen elimistössäni riehuvasta hiivasta. Jos syö puhtaasti ja hyvin (kuten esimerkiksi Lake) on vesipaasto/paasto yleensä helppoa ja hyvä aloittaa!
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #3 : 22.02.2006 10:46:19 »

Kaveri oli kesällä aloevera -paastolla. Sanoi ettei ikinä ole ollut niin helppoa paastoa eikä olo ollut niin hyvä. Itsekin olin 3 päivää täysin vedellä ja aloella, ei tehnyt yhtään tiukkaa =) Viikon verran jatkoin vielä aloe + 500kcal ateria / päivä. Teki hyvää. Vaikka työkaverit mussuttivat vieressä pitsaa, niin ei "ahdistanut" yhtään  smitten
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #4 : 22.02.2006 13:58:03 »

Hei mammamma.  Smiley

Tuo vesi-aloe-paasto kuulosti hyvältä..voisin jopa harkita keväämmällä. Paljon joit aloeta päivittäin paaston aikana? Voiko siitä saada "yliannostusta"? Nyt kun itse otan vaan aamulla sellaisen pikku naukun..
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
mammamma
Vieras
« Vastaus #5 : 22.02.2006 17:34:21 »

Paastoon kuuluu 3dl aloeta päivässä. Jenkeissä aloe on puolet edullisempaa kuin meillä (ne rahtikustannukset...) ja ihmiset juovatkin sitä usein lasillisen kerrallaan kuin mitä tahansa hedelmämehua. Mulla ei aiheuttanut annoksen nostaminen mitään ihmeempää, elimistöhän pysyy suhteellisen puhtaana kun sen "aamusnapsin" muistaa ottaa  smitten Aterialla ei tietenkään kannata syödä mitään rasvaista, mielellään kasviksia ja kalaa =)
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #6 : 22.02.2006 20:35:20 »

Heippa
Olen tehnyt suoliston puhdistuksen aleo veralla  ja sen jalkeen 3kk minulla oli taivaallinen olo: kevyt olo ja todellinen energiapommi.
Suosittelen Diamond
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #7 : 22.02.2006 20:52:46 »

Heippa
Olen tehnyt suoliston puhdistuksen aleo veralla  ja sen jalkeen 3kk minulla oli taivaallinen olo: kevyt olo ja todellinen energiapommi.
Suosittelen Diamond

Hei "Diamond"

(http://www.aloevera.fi/images/barbadensis_miller.gif)

Täällä nuo Aloe-Vera juomat ovat kalliita. 
Ainakin 17 e litra. (tukkuhinta)  Varmasti enemmänkin.
- en ole neljään vuoteen ostanut

Mikä hintataso siellä Israelissa on?


 smitten  Elämänilo   smitten
« Viimeksi muokattu: 23.02.2006 00:28:16 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #8 : 22.02.2006 21:39:34 »

Heippa
Minulle sen teki homeopatiahoitaja, eika ollut edes kallis, tarkistan aleovera liuosten hintoja, taallahan se kasvaa joka nurkassa.
Terkkuja Diamond
ps:suoraan suolistoon
tallennettu
ilosilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


ILO on kirkkaat silmät, ONNI on mielenrauha


Profiili
« Vastaus #9 : 22.02.2006 23:32:24 »

  Smiley PAASTOAMINEN on hieno juttu ...kun se tehdään oikein ja siihen valmistaudutaan kunnolla. Olen paastonnut VAAHTERAPALMUSIIRAPILLA...sitä saa luontaistuotekaupasta ja siitä on myös kirja olemassa. Onko kellään kokemuksia ? Nautintoaineiden poisjättäminen ajoissa..ennen paaston aloittamista ja suolihuuhtelut ovat tärkeitä asioitata.Voitas vaikka yhdessä kevään aikana paastota..se voi olla mukavaa kokemusten vaihtoa.  Smiley
siitä sais "iloa sielulle ja parannusta keholle".   Wink  Cheesy
AloeVera juoma maksaa täällä jotain n. 31-35€/litra.
  KESÄÄ KOHTI..........ilosilmä  smitten  smitten  smitten
tallennettu

~Sininen Galaktinen Yö ~
Lake
Vieras
« Vastaus #10 : 23.02.2006 10:50:20 »

  Smiley PAASTOAMINEN on hieno juttu ...kun se tehdään oikein ja siihen valmistaudutaan kunnolla. Olen paastonnut VAAHTERAPALMUSIIRAPILLA...sitä saa luontaistuotekaupasta ja siitä on myös kirja olemassa. Onko kellään kokemuksia ?

On melko kallista ja tuntuu että ei tee hyvää hampaille.
Olen lähinnä mehupaastossa käyttänyt mehujen rinnalla.
Mehupaastotkin (esim porkkanamehu) tuntuu jämähtävän hampaisiin.
Aloeta voisi kokeilla. Mahtaako se jämähtää hampaisiin?
Vesi on ainakin neutraalia hampaille ja ilmaista. Smiley
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #11 : 23.02.2006 11:46:06 »

Aloeta voisi kokeilla. Mahtaako se jämähtää hampaisiin?
Vesi on ainakin neutraalia hampaille ja ilmaista. Smiley

Aloe on täysin vesiliukoista, ei jämähdä =)
tallennettu
ilosilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


ILO on kirkkaat silmät, ONNI on mielenrauha


Profiili
« Vastaus #12 : 23.02.2006 18:33:44 »

Heii...VAAHTERAPALMUSIIRAPPI on aitoa palmusta saatua tuotetta..joka sekoitetaan  raikkaan veden kanssa juomaksi..ei se jää hampaisiin eikä se ole liian makeaa... 1dl siirappia/1l.vettä on suhde. Tosi helppo paastojuoma!! Siitä saa myös kaikki mahdolliset hivenaineet ja muut mitä tarvitaan. Pelkkä vesipaasto on arveluttavaa.
No aloittelijoille on hyviä paastopaketteja.Hinnasta vielä että...jos se peltitörppö maksaa n. 20-25€..niin "syön" siitä 10-12 päivää eli se kestää paastoni pituuden. En pidä sitä kalliina mutta se on maku asia.
Lake jos tuntuu että hampaisiin jotain jämähtää...niin se on kuonaa...jota paaston aikana kertyy paljon.   Smiley  smitten   Kuinka usein paastoat?
itse olen paastonnut useimmiten yksin..muutaman kerran ryhmässä myös.Paastoja on jo kertynyt yhteensä 13 päiväkirjan mukaan...menneninä vuosina.  Smiley
                          smitten ilosilmä   smitten  smitten
tallennettu

~Sininen Galaktinen Yö ~
Lake
Vieras
« Vastaus #13 : 24.02.2006 08:56:58 »

Kuinka usein paastoat?

Se vähän vaihtelee innostuksen mukaan.
1...3 kpl 1 päivän paastoja / kk (tavoite 1 / vko)
1 kpl 2-3 päivän paastoja / 2kk
2...3 kpl 7-18 päivän paastoja / vuosi
Tarkempa kirjaa en ole pitänyt.

Varmaan siirryn enemmän vesipaastoihin kun ovat tehokkaampia lyhyessäkin ajassa ja en jaksa sitä suolihuuhtelurumbaa varsinkaan pidemmän päälle.
Toisaalta vesikin alkaa maistua tylsälle kun sitä tarpeeksi kauan juo Smiley
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #14 : 24.02.2006 11:38:56 »


Varmaan siirryn enemmän vesipaastoihin kun ovat tehokkaampia lyhyessäkin ajassa ja en jaksa sitä suolihuuhtelurumbaa varsinkaan pidemmän päälle.
Toisaalta vesikin alkaa maistua tylsälle kun sitä tarpeeksi kauan juo Smiley

Aloen "aktiivikäyttäjät" eivät tarvitse suolihuuhtelua ennen paastoa, koska aloe puhdistaa kuona-aineita koko ajan  smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: