Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihana, ihana Reiki!!!!  (Luettu 23620 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #15 : 12.04.2007 10:56:32 »

Ainoastaan se auttaisi kelle tahansa sen terveytensä takaisin, jos voi uskoa itsensä OMAAN voimaan. Mutta niin kauan, kun kuvittelee sen kaiken ihanuuden tulevan jostain tuolta "ulkoa" saakin odottaa sen tapahtuvan omalle itseilleen aivan turhaan. Eli otapa itseäsi "niskasta kiinni", limoviikuna, ja sen jälkeen kätesi välittävät aivan uudenlaista energiaa siihen kohtaan, jossa vieläkin näemmä joku tunnemöykky "junnaa", koska se estää veren virtaamisen aivoihin ja sitä kautta kautta kiristää myöskin hartioita.  Wink Smiley

Eikä se olekaan mitenkään muuta kuin siitä juurikin pelkoa, että joudut ottamaan vastuun ihan itse omista teoistasi (tai paremminkin se väärin perustein tehty uskomus, ettet mitenkää tätä Reikiäkään osaa, ellei joku muu sinulle sen tekoja opeta, vaikkei ketään muita edes ole kuin tämä yksi ja samainen Luoja, jonka kehona sinäkin olet päällä maan). Ja sen olemmekin kyllä jokainen jo sille omalle Jumaluudellemme "velkaa" eli sen, että alamme uskoa itsemme OMAAN voimaan.  smitten

Kokeilehan sinäkin, limoviikuna, mitenkä se tekee elävälle energioillesi mukavia kokemuksia, kun leikittelet sellaisellakin kokemuksella, jonka se OMA sydämesi sinulle tulee tästä energioiden teoista opettamaan. Eli uuden Ajan nopeutetut muunnokset on todellakin helpomi kuulla suoraan omalta tietoisuudeltaan kuin odotella "sopivia" kursseja.  Wink smitten

Kiitos neuvosta Kaarina  smitten.  Ehkäpä usko itseeni ja omaan voimaan on ollut hieman hakoteillä, mutta uskon kyllä löytäväni ne tässä pikkuhiljaa... Smiley sillä olenhan vasta taipaleeni alussa, mutta kun luonteeltani olen hieman sellainen, että kaiken pitäisi tapahtua heti  Wink Cheesy
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #16 : 12.04.2007 21:47:10 »

Ihania kokemuksia reikistä  smitten

Uskaltaudun kysymään asiasta, jonka vuoksi olen jahkaillut jo pitkään reiki-kurssille menoa. Arastelen hiukan vieraan ihmisen kosketusta, ja pelkään, etten osaisikaan rentoutua reiki-hoidon aikana. Saattaisin olla "lukossa", mikä taitaisi estää hoidon onnistumisen (?). Eikö olekin niin, että reiki-hoidon aikana hoitaja käy läpi chakrat ja pitää kättään keholla niiden päällä? Energia virtaa siis käsien kautta?

Haluaisin niin kovasti oppia reikiä ja opetella aikaa myöten ehkä hoitamaan myös muita  Smiley. Olisi myös ihanaa päästä tuosta arastelusta. Auttaisikohan reiki?
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Sula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 90



Profiili
« Vastaus #17 : 12.04.2007 22:13:55 »

Reikiä voidaan antaa koskematta, kädet ilmassa. Hoitajan kädet vaan väsyvät pidemmästä kannattelusta ja tämän vuoksi mukavempaa kosketuksen kautta tapahtuva hoito. Energia tulee hoitajan käsien läpi ja jokainen chakra käydään molemmin puolin kehoa läpi. Vaatteet pysyvät päällä ja ketään ei kosketella yksityisiin paikkoihin.

Ei hoidon vaikutusta estää voi "olemalla lukossa". Energia kulkee vaikka kuinka jännittäisi.

Olin tosi ujo mennessäni kurssille ja ihan hyvin silti pärjäsin. Kohtaamalla pelkosi saisit varmasti lisää rohkeutta kaiken muun kivan lisäksi mitä reiki tuo tullessaan.

 smitten
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #18 : 12.04.2007 22:33:31 »

Kiitos Sula  smitten

Enköhän saa vielä rohkeutta kerätyksi niin paljon, että menisin kokeilemaan!! Yksin kun asiaa pohdiskelee, sitä miettii helposti olevansa "ainoa" jännittäjä (ehkä jopa koko maailmassa  2funny).  Kiva kuulla, että energia virtaa siitä huolimatta.

Kevään reiki-kurssit taisin kyllä jo missata... Olin itse asiassa ilmoittautunutkin, mutta arkailu voitti. Mutta syksyllä alkaa taas uusia!

tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #19 : 12.04.2007 22:37:47 »

Minervalle!

Olisitpa nähnyt minut,kun kurssille menin. 2funny
Olin kuin pulttipoikien APUVA-mies.Aivan tiukkana jännityksestä.

Mutta siellä esitellessämme lyhyesti itsemme,huomioin saman tunteen muissakin.Ja meillä olikin ihanat 2 vrk:tta.Pian olimme kuin vanhoja ystäviä kaikki.Ja löytyipä joukosta ystävä jostain kaukaa,kaukaa.
Tunne oli kummallakin
 ollut sama.Molemmat olimme aluksi ihmetelleet,missä kummassa olemme ennen tavanneet.
Hän oli minua hyvin paljon nuorempi tuore äiti.Nätti ja siro kuin Keiju.

Samalla sain vahvistusta uskooni sielunvaellukseen.En silloin vielä niin kovasti ollut asiaan perehtynyt.

Ja limoviikunalle sanon terveiset,että harjoitus tekee mestarin!
Energia voimistuu ajan myötä.Mitä jaksaa hoitaa itseään,sen paremmin sen energian kanssa tulee sinuksi.
Olen itse samanlainen.Kärsivällisyys 0.Kaikki tänne ja heti. knuppel2
Onpas mahtanut oppailla olla hauskaa,kun ovat tietäni seuranneet. 2funny
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #20 : 13.04.2007 08:00:47 »

Niin, ja ne jotka eivät parane, ja muutu, jätetään sikseen.  Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #21 : 13.04.2007 08:48:03 »

Minerva ei muuta kuin rohkeasti mukaan vain!  Cheesy Jälkeenpäin harmittelet ainoastaan sitä, ettet lähtenyt kurssille jo aiemmin  Cheesy smitten
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #22 : 13.04.2007 20:01:01 »

Kiitos kannustuksesta  smitten

Olen hyvillä mielin, että uskaltauduin kysymään. Kynnys lähteä reiki-kurssille madaltui kovasti sanojenne ansiosta!! Sitä paitsi, reiki taitaa tosiaan olla myös loistava keino tutustua saman henkisiin ihmisiin  Smiley.
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #23 : 13.04.2007 20:26:18 »

Kiitos kannustuksesta  smitten

Olen hyvillä mielin, että uskaltauduin kysymään. Kynnys lähteä reiki-kurssille madaltui kovasti sanojenne ansiosta!! Sitä paitsi, reiki taitaa tosiaan olla myös loistava keino tutustua saman henkisiin ihmisiin  Smiley
... ja itseensä smitten ...ja energioihin....Reikistä se "minullakin alkoi" ... oleminen ja eläminen energioiden kanssa - ja luota itseesi - ja siihen , että mikään mikä polulla vastaan tulee, ei tule turhaan - no on ainakin oma kokemukseni - eikä aina edes tiedä - että mitä varten ...ja joskus myöhemmin ymmärtää...se on kuitenkin tosi, että kun innostus pulppuaa omasta sisimmästään ja se tuottaa iloa NIIN , jälleen oma kokemukseni - aina seuraa jotain "hyvää"... iloa elämään... Kiss
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #24 : 13.04.2007 22:39:39 »

Kauniisti sanottu, Rakkaudenliekki - ja niin totta  smitten

Juuri noin koen reikin, vaikken ole sitä vielä edes kokeillut; innostus pulppuaa sisimmästä ja vetää puoleensa! Vaikka olen jo jokusen kerran hylännyt ajatuksen mennä reiki-kurssille, se sama innostus purskahtaa esiin yhä uudestaan. Se on enemmän kuin vain uteliaisuutta kokeilla jotakin uutta. Jokin sisimmässäni sanoo, että reikillä olisi annettavaa myös minulle  Smiley

 
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
mammamma
Vieras
« Vastaus #25 : 14.04.2007 22:24:57 »

Vaikka olen jo jokusen kerran hylännyt ajatuksen mennä reiki-kurssille, se sama innostus purskahtaa esiin yhä uudestaan.

Ovelle koputetaan niin monta kertaa, että menet avaamaan  Wink
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #26 : 15.04.2007 19:06:06 »

Pitää paikkansa - ja hyvä niin  Smiley. Välillä kun tulee jahkailtua aivan turhan päiten!
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #27 : 21.04.2007 17:09:06 »

Tässä olen mietiskellyt noita käsien asentoja hoitoa tehdessä  :Smiley Meille sanottiin reiki ykkösellä ettei se niin väliä miten niitä käsiä pitää... Nyt kun olen tutustunut reiki-kirjallisuuteen ja eri sivustoihin, niin törmää useisiin eri tekniikoihin  Shocked

Mitkäs teidän kokemukset ovat?
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #28 : 21.04.2007 18:03:34 »

Tässä olen mietiskellyt noita käsien asentoja hoitoa tehdessä  :Smiley Meille sanottiin reiki ykkösellä ettei se niin väliä miten niitä käsiä pitää... Nyt kun olen tutustunut reiki-kirjallisuuteen ja eri sivustoihin, niin törmää useisiin eri tekniikoihin  Shocked

Mitkäs teidän kokemukset ovat?

.... kyllähän ne ohjeet ovat suuntaa-antavia ja sellaisenaan ihan hyviä - vaan josjakun  " kädet alkavatkin kulkea omia teitään" niin anna mennä vaan - ne kyllä kuulevat ohjausta - ja usein toisen "keho ihan pyytää" käsiä liikkumaan jossain ihan eri  järjestyksessä  kuin teroriassa  .... tämä nyt omana kokemuksenani - joka toimii very hyvin - intuitio on usein intensiivisempi kuin " yrittää ulkoa muistaa jotain järjestystä " se ei ole pääasia kuitenkaan -siis  käsien asento ja liikkeiden järjestys - taas oma kokemukseni -  opettele oma rytmisi - ota " kätesi haltuusi - omina" ns. taivaallisina  työvälineinäsi" opetelkaa rauhassa kuulostelemaan toisianne ( sinä ja kätesi ja sydämesi...) - vaikka onkin kyse energian työstä - ei omasta - ja juuri senvuoksi onkin parasta mitä vähemmän " pää-järki puuttuu " läsnäoloon - niinkuin kutsuisin " hoitoa " energian läsnäoloksi ja kosketukseksi... angel  smitten

 Wink ....
« Viimeksi muokattu: 21.04.2007 18:09:13 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #29 : 22.04.2007 18:04:57 »

Lainaus
Itse sanoisin myöskin, että kuule sydämesi ääntä, joka aina ohjaa oikein.

Sydämen äänen kuuntelu johti minut tänne spekuloimaan. Smiley

Olen pohtinut tätä onko rahasta tehty reiki hyvästä vai pahasta.
Emanuel Swedenborg selventääkin asiaa aika hyvin kirjassaan Taivaallinen oppi.

Lainaus
Ansio

Ken tekee hyviä töitä ansion toivossa, ei tee sitä rakkaudesta hyvyyteen vaan rakkaudesta palkintoon. Sillä toivoa ansiota, on samaa kuin toivoa tulla palkituksi. Kaikki, jotka näin tekevät, asettavat ilonsa palkintoon ja näkevät sen siinä, mutta ei hyvyydessä. Siksipä he eivät ole henkisiä, vaan luonnollisia ihmisiä.

Tehdäkseen hyvää, joka on (tosi) hyvää, täytyy sen tapahtua rakkaudesta hyvyyteen, siis hyvän itsensä takia. Ne, jotka hyvyyttä rakastavat, eivät halua kuulla mitään palkinnosta, sillä he rakastavat tekoaan ja löytävät tyydytyksensä siitä.
...
Palkinnon toivossa tehdyssä hyvyydessä on siis kätkettynä itserakkauden ja maailmanrakkauden hyvä; se hyvä taas on lähtöisen ihmisestä eikä Herrasta. Ja mikään ihmisestä lähtöisen oleva ei ole hyvyyttä, vaan pahaa, mikäli siihen sisältyy itserakkautta ja maailmanrakkautta.

Puhdas ihmisrakkaus ja aito usko eivät ajattele ansiota, sillä edellistä ilahduttaa hyvyys itse ja jälkimmäistä itse totuus. Sentähden ne, joilla on tämä usko tietävät mitä sellainen hyvyys on johon ei liity ansion ajatus, kun taas ne, joilla mainituja hyveitä ei ole, eivät sitä tiedä.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: