Sivuja: [1] 2 3 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: astrolaisia unessa  (Luettu 110536 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Freyja
Vieras
« : 21.03.2007 13:52:46 »

Tämä oli KIRKAS uni eli epäilen että nyt olivat sielut liikkeellä  smitten

Souls Adventure purjehti pienellä suurella aluksella merellä, hän oli voittanut miljoonan rahaa ja päätti hyväsydämisyyttään jakaa sitä niille astroihmisille joista hän piti. Paikalla oli parikymmentä ihmistä, joista kukaan ei juuri tuntenut toistaan. SA mainosti ja tiedotti kaikille  Grin että oli nyt saanut miljoonan ja järjesti meille muille kilpailun missä voi voittaa jotain (en muista mitä).

Tulin pienellä veneellä kurkkimaan paikalle ja tuijotin SA:ta, että tuoko on nyt "Souls Adventure"  Smiley

SA tuijotti takaisin. Muut ihmiset antoivat hänelle kulkukortin jolla pääsivät laivaan, mutta minulla sitä ei ollut. Kerroin SA:lle, että vaihtelen nikkiäni niin usein, ettet taida tuntea minua. Sitten pääsin laivaan   Cheesy

SA oli järjestänyt kilpailun, joka oli jokseenkin hassu enkä muista mitä siinä piti unellista merkitystä kun en nyt muista sitä.

Siellä me sitten laivassa kiikuttiin ja minä yritin tunnistaa ihmisiä. SA puolestaan mietti kuka on Asterix  Grin vaikka hän ei tainnut olla kutsulistalla niin A oli silti tullut paikalle  Grin  smitten

Uni taisi loppua niihin merellisiin tunnelmiin, aurinko paistoi ja kukaan ei tapellut  Grin ja sitten siirryin siitä kilpailusta jo toisiin unikuvioihin.

 smitten
« Viimeksi muokattu: 21.03.2007 13:54:25 kirjoittanut Ardith » tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #1 : 21.03.2007 13:55:24 »

Lainaus
Lähetetty: tänään kello 12:52:46Kirjoittanut: Ardith
Tämä oli KIRKAS uni eli epäilen että nyt olivat sielut liikkeellä 

Souls Adventure purjehti pienellä suurella aluksella merellä, hän oli voittanut miljoonan rahaa ja päätti hyväsydämisyyttään jakaa sitä niille astroihmisille joista hän piti. Paikalla oli parikymmentä ihmistä, joista kukaan ei juuri tuntenut toistaan.

angel  ************************** angel :
Uni taisi loppua niihin merellisiin tunnelmiin, aurinko paistoi ja kukaan ei tapellut   ja sitten siirryin siitä kilpailusta jo toisiin unikuvioihin.
ja josko mie siellä olin mukana NIIN omaani laitan kiertoon ....eli liikkeelle....ja järjestän kevät juhlat rakkaudenhengessä-rakkaus sydämissä koko foorumille...   smitten angel  smitten  2funny
« Viimeksi muokattu: 21.03.2007 14:03:16 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #2 : 21.03.2007 14:02:35 »

Sorry, tulen kuokkimaan tähän ketjuun, mutta pakko kertoa, että myös minun unessani oli viime yönä astrolaisia.

Ajatus (ja mahdollisesti May jossain taustalla) yritti välittää jotain hyvin tärkeää viestiä koskien tämän hetkistä elämäntilannettani ja oikeaa suuntaa jatkossa.
Heräilin välillä ja uni jatkui aina vaan, mutta viesti jäi vähän hämäräksi kuitenkin. Sad

Mahdollisesti sillä oli jotain tekemistä luovien voimieni käyttämisen kanssa, mutta en kuollaksenikaan muista tarkkaan viestin sisältöä.

Olisiko Ajatuksella mitään muistikuvaa?   2funny
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #3 : 21.03.2007 14:03:59 »

NYT MUISTAN!!! JADEANIA oli koko yön kimpussani, hän yritti selvittää elämäni tilannetta mutten oikein ottanut viestiä vastaan  Grin (sori  Huh)


Heräilin välillä ja uni jatkui aina vaan, mutta viesti jäi vähän hämäräksi kuitenkin. Sad


ihan sama homma!!  Shocked  Shocked  Shocked
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #4 : 21.03.2007 14:14:12 »

okei... huhhuh...  Shocked Shocked

jotain selvästi on ilmassa
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #5 : 21.03.2007 14:31:35 »

Ajatus (ja mahdollisesti May jossain taustalla) yritti välittää jotain hyvin tärkeää viestiä koskien tämän hetkistä elämäntilannettani ja oikeaa suuntaa jatkossa.
Heräilin välillä ja uni jatkui aina vaan, mutta viesti jäi vähän hämäräksi kuitenkin. Sad

Mahdollisesti sillä oli jotain tekemistä luovien voimieni käyttämisen kanssa, mutta en kuollaksenikaan muista tarkkaan viestin sisältöä.

Olisiko Ajatuksella mitään muistikuvaa?

Kappas, enpä kyllä tiennytkään missä oikein olen viime yönä liikuskellut! Grin Valitettavasti ei siis minkäänlaista muistikuvaa. Undecided

Yritin (tietystikin astrologiselta kannalta välttymättä) miettiä, mitä yhteistä minulla ja Maylla on ja ekana mieleen tuli kuumerkki, joka on Vesimies. Voisiko asia liittyä jotenkin Veskarin edustamiin asioihin: vapaus, veljeys, tasa-arvoisuus? Smiley Tämä on kyllä aivan hatusta vedettyä. Auttaisiko viimeaikaisten viestiemme lueskelu, jos sieltä on jotain jäänyt alitajuntaan muhimaan?
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 21.03.2007 15:04:41 »

NYT MUISTAN!!! JADEANIA oli koko yön kimpussani, hän yritti selvittää elämäni tilannetta mutten oikein ottanut viestiä vastaan  Grin (sori  Huh)


minäkin siellä..no tämäpä ei ole mitään uutta yleensäkkin tuppaan vaeltelemaan milloin missäkin  Smiley.itsellä ei aina kylläkään mielikuvaa että missä...

mielenkiintoista...toivottavasti pyynnöstäsi selvittelin elämääsi??? tuntuisi pahalta jos ilman lupaa olen alkanut jo toisten elämään sotkeutumaan...

tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #7 : 27.03.2007 20:31:28 »

Ettehän ole katsoneet Twin Peaksiä sitä jaksoa jossa se Jättiläinen tuli agentti Cooperin uniin ja kertoi henkilöistä, jotka välittävät hänelle viestejä? Tuli vaan mieleen...

Minäkin olen joskus nähnyt teistä unta, mutta en nyt muista keitä siinä oli!  Undecided

No, aika monenhan olen jo tavannut livenä... 
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #8 : 27.03.2007 20:34:15 »

Souls Adventure purjehti pienellä suurella aluksella merellä, hän oli voittanut miljoonan rahaa ja päätti hyväsydämisyyttään jakaa sitä niille astroihmisille joista hän piti.

Tuosta vielä että tuo kohta nauratti minua todella paljon, tilanne on jotenkin niin hauska! Eipä silti, itse tuskin kuulun hänen suosikkeihinsa täällä, joten en tainnut esiintyä unessa...  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9 : 27.03.2007 21:39:19 »

Huh, alan olla jo useammissa unissa, jos minulla olisi egoa tallessa, se olisi otettu!

Tämä oli kyllä loistava!

Olen siis saavuttanut haluamani mielentilan, eli lugnisti seilaamassa maailman merillä kun miljoonat vain kertyvät... toden totta.. no, oikeastihan tulen kyllä perimään rahaa, mutta se kenet purrelle kutsun hehehhehee... ja näitä odotellessanikin rahaa kertyy..  :Smiley :Smiley

Kaikki! Saatte tulla mukaan, kerron sitten osoitteet!  smitten smitten smitten

Ja miten minä olen odotellut 6 päivää kuullakseni tämän!  laugh laugh Cool
« Viimeksi muokattu: 28.03.2007 09:28:18 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #10 : 27.03.2007 21:42:42 »

Olen siis saavuttanut haluamani mielentilan, eli lugnisti seilaamassa maailman merillä kun miljoonat vain kertyvät... toden totta.. no, oikeastihan tulen kyllä perimään miljoonia, mutta se kenet purrelle kutsun hehehhehee... ja näitä odotellessanikin rahaa kertyy..  :Smiley :Smiley

Oletko materialisti?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #11 : 27.03.2007 21:49:37 »

Ei kai sinulla ole minua vastaan?  Cool

Ei ole.  Smiley

Olisi vaan hauska nähdä sinut purjehtimassa... 
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12 : 27.03.2007 21:51:07 »

Olen ollut purjehtimassa sekä pienenä että eräälläkin kansainvälisellä purjehduksella, jossa oli 4 suurta antiikkivenettä, siitä oli aikanaan lehdissä kun voitimme erään turismikilpailun..  Cool ja ent pomoni oli kilpapurjehtija sekä vanhempieni tutut. Isovanhempiani on ollut jäänsärkijäkapteeneina ja myös Kap Hornin kiertäjinä.

Ei mutta nyt nukkumaan itse ja uneksimaan teistä ja muista..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #13 : 27.03.2007 21:53:16 »

Ei kuitenkaan Hjalliksen aluksella?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #14 : 28.03.2007 07:32:43 »

Mutta anyway, en meinannut saada unta kun aloin ajatella että vierailen jo unissa, tai muut näkevät kohtaloani tms.

Paatista tuli mieleen myös katamaraani, jolla olimme reilu vuosi sitten katsomassa valaita ja delfiinejä Atlantilla. Siellä oli juoma ja ruokatarjoilua.. aurinkoa.

Onhan siinä vastuuta jos alkaa ihmismieliin vaikuttaa, sitä mietin eilen taas, vaikka koetan olla ihan huomaamaton..  Cool Cool toisaalta tuli mieleen että jospa olin inspiroimassa Ardithia ajattelemaan rajattomasti?  angel
« Viimeksi muokattu: 30.03.2007 21:41:01 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2 3 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: