Sivuja: 1 ... 148 149 [150] 151 152 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1661581 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2235 : 06.04.2013 04:10:13 »

Voimia sulle  smitten
Täällä suunnassa valtavan levoton olo, ahdistaa. Ihmisiä liikkuu ulkona tähän aikaan yöstä ja autot ajelee viereisellä tiellä koko ajan
Niin outo tapaaminen tänään etten tiedä mitä ajatella ja ihan tuntemattomat ihmiset lähestyneet mua kun olin liikenteessä aiemmin. Tuntui kuin joka toisella miehellä olis ollut asiaa tai sit ne halus avautua henk.koht. asioista
Jokainen perjaintai kuoleman jälkeen on ollut hieman vaikea ja sit pitäis olla vielä auttajan ominaisuudessa
Koitan mennä nyt nukkumaan ettei pää räjähdä
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2236 : 06.04.2013 05:18:09 »

Sain hieman mieleni rauhoitettua ja olin menossa nukkumaan niin sit soi puhelin ja frendi soittaa Tallinnasta et tuu pelastamaan minut kun oon pelannut kaikki rahani ja nyt on hätä
Voi perkele!!!!!! Pitääks mun nyt kukkuu koko yö ja lähtee aamubotskilla sinne Viroon?
GRRRRR! Mun pää räjähtää kohta ihan oikeesti
Koitan nyt uinuu muutaman tunnin ja mietin sit mitä tehdä
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #2237 : 07.04.2013 21:25:12 »

Voiko hatutukseen ja väsymykseen kuolla?Viime yö alkoi oikein loistavasti,kun työpaikkani tuotanto oli sen vertaa reippaasti myöhässä,että jakamaan pääsin vasta aamuviideltä.Juuri kun olin ekalle piirille menossa pomo soittaa et pääsetkö jakamaan vielä yhden lisäpiirin,kun vakijakaja ei pääse toisen työn takia.Okei ihan ymmärrettävää,että mut kutsutaan piiriä jakamaan,kun olen ainoa joka sen piirin tuntee joten tottakai suostuin.Saan lisää rahaa.Ei siinä mitään,mutta vasta 10.30 työpäivä päättyi ja sain nukutuksi tasan neljä tuntia jaon jälkeen ja ehkä noin kolme tuntia ennen jakoa.Koko päivä on mennyt kuin unessa ja tätä turhautumista on purettu elokuvalla sekä sukan neulomisella. Sitten tähän päälle se,että Athenen urpo ei osaa laskea omaa työaikaansa oikein tunti papereihin ja pomo palauttaa ne takaisin!Aargh turhaa työtä ja taas tehdään kaikki alusta. Toivon todella,että ens yönä ei olla myöhässä ja saisin itseni nukkumaan ennen jakoa. tickedoff
Jep on mullakin ongelma....
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2238 : 10.04.2013 09:36:51 »

flunssssaaaaa pukkaaaaa.kaamea olo!! väsy mut ei nuku!! tickedoff tickedoff
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #2239 : 11.04.2013 19:38:44 »

Elisan DNS-palvelin pätkii knuppel2
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2240 : 17.04.2013 20:39:55 »

jos tääkylmä ja sade ei kohta lopu nii menee lopullisesti hermo tickedoff tickedoff
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #2241 : 17.04.2013 20:46:44 »

joo eihän tätä p***a säätä oo kestänykkää ku puole vuotta vasta.. mihin meni se 4 vuodenaikaa 3 kk kutakin häh..!?
ja entä jos se kesä on samanlaine ku viimevuonna tai edelline.. eli ei ole edes kunnon kesää.. täytyy oikeesti harkita muuttoa jonneki 365 lämpimään maahan..!!
tallennettu

..just go with the flow..
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2242 : 18.04.2013 20:17:08 »

No lumet ainakin lähtee sateen myötä mutta kieltämättä toi harmaa näky ei kaunista ole.
Mulla on läpiveto taas päällä ollut jo kaksi tuntia ja tykkään raikkaasta ilmasta.
Toivottavasti tulee aurinkoinen kesä mutta helle on kamalampi kuin tällainen keli. Mielummin 20 astetta pakkasta kuin 30  kesähelle ja painostava ilma. Tosin ukkonen ja kunnon salamointi on parasta mitä Suomen kesä voi tarjota  smitten
Joku sääukkeli kertoi näkevänsä sateisen alkukesän ja vasta elokuussa alkaisi lämmin jakso. Loppukesä, sadonkorjuuaika on paras. Lämpimät, pimenevät illat mutta vielä kesän tuoksu...Siinä on jotain lempeyttä ja maagista.. Huhtikuu on julma kuu, sanottiin aikoinaan
Talven ruokavarastot alkoivat ehtyä eikä luonnosta saanut mitään.
Antaa sataa vaan. Huomenna tulee jo kirkkaampaa
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2243 : 19.04.2013 15:42:27 »

Jumalauta että ärsyttää!!!! Pesukoneen korjaaja tuli puoli kymmenen aikoihin aamulla. Haisi niin vahvasti homeelle et mä sain oireet ja oireilen edelleen vaikka olen tuulettanut koko päivän.
Mä en käsitä miten voi olla haistamatta?HuhHuh!!!!!!!!!
Rappukäytävässä en huomannut vaan vasta sit kun hän oli sisällä ja pakko toi kone oli saada kuntoon.
Silmät vuotaa, nenää kirvelee ja ihoa pistelee. Olen tullut ihan älyttömän herkäksi ja Allergiasairaalan lääkäreiden mukaan mulla ei ole homeallergiaa. Mitä tää sit on ? Ainakin mun hajuaisti on muuttunu eläimellisen tarkaksi

Faijalle kerroin päivällä tästä aamusta ja hänen sanansa oli " Sun olis kyllä parempi kuolla pois"
Sanoin että samaa mieltä olen kun ei tästä elämästä näin jumalattoman herkkänä tule yhtään mitään.
Nyt illalla perui sanojaan mutta kyllä tää ärsyttää! Niin henkimaailman ilmiöt kuin nää allergiaoireet iskee niin yllättäen ettei mihinkään voi varautua tai sopia tapaamisesta ym kun yht`äkkiä olet kipeenä tai muuten oudossa olossa. Fuck!!!!!
« Viimeksi muokattu: 19.04.2013 20:39:25 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #2244 : 21.04.2013 01:45:37 »

Olen aivan jumissa tän mun elämäni kanssa!Kovasti koitan hakea muuta työtä,mutta itsetuntoni on aivan pohjalla.Koko ajan kauhea huoli raha-asioista ja työkuvioista.Ei vaan jaksa!Ahdistaa,ahdistaaaaaaa...... Undecided Cry

Ainoa järkevä asia mihin pystyn energiaani kohdistamaan on käsityöt.Tuntuu,että en mitään muuta vapaa-ajalla teekkään,kun neulo!Ehkä tämä on sitten minun tapani purkaa stressiä ja ahdistusta tai osoittaa,että osaan tehdä edes jotain.
« Viimeksi muokattu: 21.04.2013 01:52:20 kirjoittanut Athene » tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Indium
Vieras
« Vastaus #2245 : 21.04.2013 13:07:42 »

Miksi se on niin, että viikon nauraa ja toisen itkee? Ja kummankin kohdalla luulee että no nyt tää olo jää?

Ei pää kestä tälläst....
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #2246 : 21.04.2013 13:15:00 »

Emmä tiä muru, kaippa se siitä tasaantuu ku kesään päästään <3
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2247 : 21.04.2013 13:23:48 »

Tsemppiä kaikille! Nyt on sellaiset energiat liikenteessä että pitää vain oppia ottamaan sopivan annoksen, välillä levähtää ja sitten uuteen nousuun  Tongue smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #2248 : 21.04.2013 13:27:16 »

Mulle tuppaa tähän elämään semmonen pakkorako, et paska, joka on vaivannut pitkään, täytyy nyt väkisin ottaa pöydälle ja selvitykseen...mikä on erinmoaisen hyvä ja positiivinen asia, mutta toooosi rankkaa, joten siitä mulla ainakin varmaan nää ylös-alas hommat johtuu. Hyvä tilanne, asiat lähtee ettenpäin, mutta se vaatii samalla todella paljon.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2249 : 21.04.2013 13:29:08 »

I know. Mulla taas sydänsuruja, oh dear..  Tongue
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Sivuja: 1 ... 148 149 [150] 151 152 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: