Sivuja: 1 ... 147 148 [149] 150 151 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1661683 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2220 : 01.04.2013 02:17:21 »

Teillä on niin vahva menneisyys jostain ikiajoista joka voi sekoittaa jotkut "heikot" näkijät siinä että kuuluisitte tässäkin elämässä yhteen. Tai mistä sitä tietää miten elämä kulkee?
Kyllähän nuoretkin ihmiset voi kuolla.
Ei tollaseen angstiin ainakaan kannata vajota, silloin et tasan tarkkaan vedä ketään puoleesi
Henkimaailma ei tunne aikaa joten ne sun näkijät voi hyvinkin olla oikeessakin mutta jos takerrut, elämä ei etene mitenkään joten move on
Tulee jos on tullakseen. Katkeruus ei kaunista ketään. Hymyä ja Valoa Sinulle  angel
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #2221 : 01.04.2013 07:49:05 »


Henkimaailma ei tunne aikaa joten ne sun näkijät voi hyvinkin olla oikeessakin mutta jos takerrut, elämä ei etene mitenkään joten move on


Toi on hyvä pointti. Jos joku näkijä on nähnyt mahdollisuuden, että menette yhteen vuosien päästä, kun molemmat ovat hankkineet muita kokemuksia (esim miehen pitää maksaa karmavelka nykyiselle vaimolleen). Sinä tulkitsit sen toiveesi kautta; nyt heti kaikki mulle ja äkkiä.

Elä elämääsi.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2222 : 04.04.2013 05:36:59 »

Kello on taas sata enkä mä saa unta.
Mikä pohjois-Koreaa riivaa että niiden täytyy provota niin voimakkaasti ja kohta tapahtuu kauheuksia joka toivon mukaan saa myös avaruuskaverit aktivoitumaan
Olen ODOTTANUT jo monta vuotta milloin tulisi tyhmälle ihmiskunnalle viesti mutta näköjään tarvitaan vahva tilanne päälle että niin tapahtuu
Hymyilen jo pelkästä ajatuksesta että täällä olis pieni paskat housussa paniikki kun tulee "ulkoinen uhka" eikä mikään vinosilmien vitutusohjelma jota ne urpot nyt toteuttaa. Anteeksi kamala kieli mutta se mitä ne suunnittelee on jotain paljon kauheempaa.
Vuosi 2012 vaati paljon voimia. Mikä aika nyt on? Sieltä viime vuodesta kumpuaa vielä jotain...mut kuinka kauan?
En nyt ajattele omia juttuja mutta ihmeissäni olen ollut taas kun tuntuu että niin moni on oudossa vaiheessa
Olen koittanut taas auttaa parhaani mukaan ja rukoillut mutta tuntuu kummalta muiden puolesta buck2
Vahva on energia.
Mun korvat soi koko ajan
Se 4-vuotias pikkutyttö joka kuoli katolta pudonneeseen lumeen jäi mieleeni. Mesta on ihan lähellä mun vanhempien taloa. Tulee vaikuttamaan koko "kylään"
Mä koitan mennä nyt nukkumaan vaikka aivot ylikäy ja täällä naksahtelee koko ajan ääniä sekä seinissä on vilkahduksia.
Oman enkelini tunnen/näen voimakkaana väreilynä ympärilläni.
Annoin ison voimahalin tänään ihanalle nuorelle naiselle ja hän takertui minuun. No problem, mutta tosiaan kertoo tän ajan laadusta. Me tarvitsemme toisiamme ja nähdään uusia puolia niissä lähi-ihmisissäkin
Silmät auki!

tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2223 : 04.04.2013 06:03:55 »

Jatkuu...Tää väreily mun ympärillä on niin voimakas että haluan jakaa sitä ja meedion maalaamassa taulussa on kirjotus: Vain rakkaus on todellinen

Toteuttakaa sitä normal arjessa. Mä kaipaan rakkautta enemmän kuin ikinä, ihan sitä fyysistä kuten henkistäkin.
Oman itsensä rakastaminen on maailman tärkeintä.

Jos ei tykkää itsestään, ei myöskään vedä puoleensa muita ihmisiä. Silmätkin muuttuu kauniimmiksi kun katsoo rakastavasti toista ihmistä. Oli se sit ystävä, lapsi tai naapurin mummo  smitten

Yösaarnaaja lopettaa nyt. Voikaa oivasti!
tallennettu
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #2224 : 04.04.2013 16:51:05 »

siitä mitä sanoin näkijöistä yms ja sitten siitä miehestä eli olen todella menettänyt uskonut kaikkiin jotka "sanovat näkevänsä asioita" en minä minä sitä miestä haikaile vaikka rakastankin häntä hän on valintansa tehnyt mutta se että jos minä olen jonkun kanssa niin en minä hauku eksääni ja sitten mene haukkumani ihmisen kanssa naimisiin - jos hän on mennyt niin so what mutta en pidä mistään epärehellisyydestä jos minua ei haluta olla jonkun kanssa niin sanon sen enkä ole että voi kun sinun kanssa on niin hyvä olla ja se xxxxx saa painua v...uun minä vihaan sitä ei vihasta mennä naimisiin vai mitä mieltä olette?Huh kyllä minä pärjään niinkuin ennenkin mutta miksi voi sanoa kaikki näkijät joilta olen kysynyt on sitten päivä tai yö kesä tai talvi sanovat että odota rauhassa kyllä se sieltä tulee?Huh? niin koska en minä enää ajattele mitään "kotiinpaluuta" tulee jos on tullakseen mutta tämän sanon siksi että joku epätoivoinen voi tehdä ns. lopullisia ratkaisuja kun hänelle aina sanotaan että kyllä te vielä olette yhdessä odota vaan ja ole kärsivällinen ja sitten tulee tieto että voi kuule minä olen naimisissa sehän pudottaa sen ihmisen elämästä pohjan pois ja voi tapahtua vaikka mitä kamalaa
siksi kantakaa näkijät vastuunne tai vaihtakaa ammattia, sorry!
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2225 : 04.04.2013 17:32:38 »

Luitko sinä mitä sulle vastattiin siis sisäistitkö viestit? Et. Siksi sulle ei ole avautunut ne näkijöiden sanomatkaan
Ihmisten pitäis ihan yleisestikin tajuta se että jos maailmankaikkeus toteuttaisi kaikki meidän toiveet, olis elämä yks sekamelska
Sä et rakasta itseesi joten se on asia jonka kanssa kannattaa työskennellä ensiksi. Muu tulee sen jälkeen - ehkä se ihana ihminenkin  smitten
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #2226 : 04.04.2013 17:52:17 »

merjaperhana.. ihan mielenkiinnosta kysyn, että kuinka pitkä aika siitä on kun viimeksi joku näkijä kertonut teidän olevan vielä yhdessä..?
Kärsivällisyyttähän tarvitaan jokaisessa asiassa.. näkijät tosiaan näkevät mahdollisuuksia ja hyvin harvoin mitään varmaa tulevaa ennustusta pystyvät sanomaan.. Etkö sitten usko, että tulette vielä olemaan yhdessä jos näin kerran on useaan otteeseen sanottu.. naimisiin meno nykypäivänä ei kuitenkaan tarkoita sitä lopullista sitoutumista ja kuka tietää vaikka kuolema erottaa.. turha sitä on näkijöitä syyttää asioista jotka eivät välttämättä tapahdu.. se on todellakin voinut näkyä mahdollisuutena, mutta jokin on tullut tielle ja muuttanut suuntaa.. voihan se edelleenkin olla mahdollista..
niinkauan kuin on elämää on toivoa..!! Smiley Iloa, valoa ja rakkautta elämääsi..!!
 smitten angel smitten
tallennettu

..just go with the flow..
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #2227 : 04.04.2013 21:12:13 »

Jos rakastat jotakin, päästä siitä irti jotta se voi palata luoksesi  :Smiley
Vanha viisaus.
tallennettu
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #2228 : 04.04.2013 21:47:46 »

joopa joo... se pointti mitä tässä vuodatuksessani ajan takaa on se että osa ihmisistä löytää vain kerran elämässään sen SUUREN RAKKAUDEN ja tämä ihminen on minulle se mutta haluan että toinen on rehellinen eikä muiden seurassa kuuluta "ei me seurustella" ja kahden ollessa että "sinun kanssasi/lähellä on niin hyvä olla etten ole sellaista koskaan kokenut?Huh herää kysymys mistä on kysymys onko tämän eksän kanssa vain sellainen riitatilanne jossa vain pitää olla joku??? enkä ole katkera koska rakkautta ei voi pakottaa se vain tulee jostain ja vie on se sitten yksipuolista tai ei ja se että viimeksi kuulin eräältä näkijältä asiasta n. kolme viikkoa sitten kun kysyin tästä ja kerroin tilanteen niin ko. ihminen sanoi minulle ettei silti näe loppua meidän tarinalle se vain pitkittyy ja pari päivää myöhemmin sain sen puhelinsoiton jossa tämä mies kertoi että on naimisissa niin mitä tästä pitää päätellä, häh kyseessä oli sellainen joka on jo koko ajan eli n. neljä vuotta sanonut että olemme vielä yhdessä. se ettei se tämä mies voinut minulle heti eli viime kesänä kertoa rehellisesti olisin sen silloin ehkä ymmärtänyt mutta kun piti vaatia että kertoo edes jotain.se 40 vuoden erossa olo voi olla sitä mitä minulle tapahtuu ehkä ja se olisikin IHANAA koska sitä tuttuuden ja läheisyyden tunnetta en ole kenenkään kanssa koskaan kokenut ja en ole kuitenkaan enää mikään "tyttö" ja senjälkeen on todella vaikeaa enää päästää ketään niin lähelle kuin päästin hänet ja sitten kun vielä tunnen tämän kolmennen osapuolen ja olen  kuullut omin korvin millaista tekstiä hän suustaan sujuvasti päästi kun yhtenä iltana solvasi ja löi tätä miestä julkisella paikalla en ymmärrä tällaista käytöstä muuten kuin riippuvuuden kannalta - ei minusta tämä ole rakkautta tai sitten minulla on virheellinen kuva rakkaudesta. nyt tuli vähän romaani mutta en tästä enää kirjoita - rauhoitti kun sai purkaa ja erilaisia mielipiteitä ihmisiltä nekin mistä en tykkää ovat rakentavia ja herättävät ajatuksia. MINÄ RAKASTAN TÄTÄ MIESTÄ AINA ja annan asiat suuremman käsiin - tapahtuu sitten mitä tahansa      UGHHHH OLEN PUHUNUT
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #2229 : 04.04.2013 23:36:20 »

Merjaperhana, en todellakaan ymmärrä ihmistä, joka vihaa, tai ainakin sanoo vihaavansa jotain ja sitten menee naimisiin  idiot2

Ennustajat ja selvännäkijät saavat usein tietonsa henkimaailmasta (silloin, kun oikeasti näkevät) Tai oikeastaan jokainen meistä saa tietoa henkimaailmasta. Henkimaailman "ongelma" on se, ettei siellä ole aikaa. Oikein korkealta katsottuna kuolema ei ole mikään iso juttu, joten jotkut sielunkumppanit voivat näkyä yhdessä "aina". Jotkut näyttävät olevan yhdessä, koska he ovat niin yhtä. Se ei kuitenkaan tarkoita, että pitäisi automaattisesti olla silleen yhdessä  Wink Joskus näissä kohtaamisissa on suuremmat syyt. Yksi tärkeä on Pikkarin mainitsema Rakkauden oppiläksy. Nämä ihmiset tulevat elämäämme opettamaan rakkauden - ja itsensä rakastamisen taidon.

Tuon ystäväsi käytöksestä tulee mieleen läheisriippuvainen ja tahdoton ihminen, joka ei hallitse itse omaa elämäänsä. Samoin sinusta, annat toisen ihmisen epämääräisten puheiden ja käytöksen sitoa itsesi tunnelukkoon. Kaksi läheisriippuvaista?

Tuo kaveri on tuonnut elämääsi oppiläksyn. Voit jäädä jumiin ja miettiä kaverin käytöstä vaikka maailman tappiin asti, tai valjastaa kokemasi Rakkaus voimaksi, jolla voit oppia rakastamaan itseäsi - ja muita. Onnea matkaan!
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2230 : 05.04.2013 02:04:44 »

Baareilin taas tänään ja näin kundin joka oli paikalla silloin kun mieheni ruumista nostettiin ambulanssiin
Olen nähnyt sen ihmisen aiemminkin mutta mun muisti on ollut mitäsattuu neljä kuukautta ja kyllä tuntui rintakehässä (sydänchakrassa) viilto kun tajusin kenen kanssa puhun
Tosi kiva tyyppi ja saattoi mut just kotiin mutta kädet tärisee hieman vieläkin
Tässä tapauksessa on nyt jotain outoa.
Mua johdatettiin siihen paikkaan jossa mieheni kuoli mutta tää silminnäkijä sanoo sen paikan olevan eri mesta.
No kyse on vaan sadan metrin heitosta mutta mä olen saanut siinä tietyssä kohdassa merkin joka oli tosi vahva ja meedio vahvisti mun oman vaistoni.
Ärsyttävää!!! Tähän aikaan en jaksa enää lähtee mutta huomenna eli aamulla menen tutkimaan sen mestan uudestaan.
Tuli kamala olo kun tää tapaamani ihminen kuvaili näkemäänsä: mieheni makaamassa mustissa vaatteissaan kasvot maahan päin ja lunta ainakin viisi senttiä hänen päällään.
Ihan jäätynyt ja jäykkä.
Sen takia mulle tuli sinä yönä niin tajuttoman kylmä. Luojan kiitos naapuri oli käymässä luonani ja hänkin aisti että jotain kamalaa tapahtuu
Just soi puhelin ja ystäväni kysyi voitko hyvin ja voinko tulla käymään. En tajuu miten hän aistii aina sen kun olen itkuinen. Ihana  smitten
Oli matkalla kotiin ja lupasi soittaa uudestaan. Tänään 18 viikkoa kuolemasta
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2231 : 05.04.2013 05:29:15 »

Mulla on edelleen tosi ristiriitainen tunne henkimaailmaa kohtaan. Äsken säikähdin kun enkeli oli niin vahvasti lähelläni ja tiesin heti että kohta tapahtuu jotain.
No täällä oli pikavisiitti toiselta puolelta.
Toisaalta tykkään siitä että käydään moikkaamassa mutta ne vanhat pelot kummittelee mielessäni vieläkin
Sitten kun henkimaailmasta tulleet lähtee pois on ihan tyhjä olo, yksinäinen fiilis
Kahden maailman kansalainen olen todellakin
Niin toivoisin että jokainen voisi nähdä oman enkelinsä ja kokea sen varjeluksen
Siunausta päiväänne astroväki

Muoks. Tuli jo parempi olo ja hieman huvittaa jo kun mietin tota yötä ja kun se kundi saattoi mut kotiin
ja sanoi "Mä en oo koskaan tavannut noin outoa ja pelottavaa ihmistä" Hehe  laugh

« Viimeksi muokattu: 05.04.2013 07:09:45 kirjoittanut pikkari » tallennettu
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #2232 : 05.04.2013 10:12:43 »

Merjaperhana, en todellakaan ymmärrä ihmistä, joka vihaa, tai ainakin sanoo vihaavansa jotain ja sitten menee naimisiin  idiot2

Ennustajat ja selvännäkijät saavat usein tietonsa henkimaailmasta (silloin, kun oikeasti näkevät) Tai oikeastaan jokainen meistä saa tietoa henkimaailmasta. Henkimaailman "ongelma" on se, ettei siellä ole aikaa. Oikein korkealta katsottuna kuolema ei ole mikään iso juttu, joten jotkut sielunkumppanit voivat näkyä yhdessä "aina". Jotkut näyttävät olevan yhdessä, koska he ovat niin yhtä. Se ei kuitenkaan tarkoita, että pitäisi automaattisesti olla silleen yhdessä  Wink Joskus näissä kohtaamisissa on suuremmat syyt. Yksi tärkeä on Pikkarin mainitsema Rakkauden oppiläksy. Nämä ihmiset tulevat elämäämme opettamaan rakkauden - ja itsensä rakastamisen taidon.

Tuon ystäväsi käytöksestä tulee mieleen läheisriippuvainen ja tahdoton ihminen, joka ei hallitse itse omaa elämäänsä. Samoin sinusta, annat toisen ihmisen epämääräisten puheiden ja käytöksen sitoa itsesi tunnelukkoon. Kaksi läheisriippuvaista?

Tuo kaveri on tuonnut elämääsi oppiläksyn. Voit jäädä jumiin ja miettiä kaverin käytöstä vaikka maailman tappiin asti, tai valjastaa kokemasi Rakkaus voimaksi, jolla voit oppia rakastamaan itseäsi - ja muita. Onnea matkaan!

hei sinulle ei pitänyt enää kirjoittaa tästä mutta luettuani vastauksesi oli vähän pakko vielä kerran laittaa "kootut selitykset"
siitä läheisriippuvuudesta niin rakastamallani miehellä se on suurempaa koska hän ei osaa olla yksin vaan pitää "olla joku" ja jotenkin tuntuu että hän yritti minun avullani irti siitä naisesta mutta jostain syystä ei onnistunut rakkauttakin on niin monenlaista vähän "itseäni kehuakseni" kukas se kissanhännän jos ei... niin en minä vaatinut tai pyytänyt häntä lähtemään minun kanssani vaan tapahtumien kulku oli yleensä hänen puoleltaan ei suoraa pyyntöä mutta; tilaa kaksi taksia niin mennään kotiin - hän tilasi yhden ja joskus pilkun tullessa ei edes "huomannut" että olin vielä paikalla ja kun lähdin kotiin niin saattoi soittaa ja "ihmetellä" minne katosin että sillee...
ja siitä toisesta naisesta en myöskään kysellyt vaan hän aloitti itse ja se oli aina pelkkää vihaa ja kiukkua "tahdon päästä eroon" ja sitten minulle että "tallaista läheisyyttä en ole kenenkään kanssa kokenut" en sitten tiedä minä jatkan elämääni kyllä mutta se mitä harrastukset ja
kaverit ennen antoi tuntuu tyhjältä vaikka olin ns. tyytyväinen elämääni vaikka olinkin yksin ja nyt sydämessäni on aukko ja se ihmisten hokema haeuusi ei ole niin helposti tehty kuin sanottu - itse en koskaan tyrkytä tätä jos joku on menettänyt sen jota rakastaa koska se ei auta sitä menetyksen kokenutta!!!! mutta mitään ei saa väkisin eikä voi myöskään väkisin pitää - rakkaus on sellainen että vain on tai sitten ei.
vielä lopuksi senverran että äitini oli 30v kun minä synnyin eikä koskaan senjälkeen "hankkinut" ketään ihmistä rinnalleen koska rakasti isääni että sillee... nyt tietysti minulle sanotaan ettei minun pidä "matkia" äitiäni mutta vaikka olimme hyvin eri luonteisia niin tämä piirre on häneltä...!!!!
nyt pitää laittaa piste tälle vuodatukselle - minä rakastan tätä miestä sellaisena kuin hän on ja jos olemme vielä yhdessä niin se on sitten tarkoituskin ja tämä on hyvin "terapeuttista" edelleenkin mutta se että sydämeni kertoo minulle ettei hän ei ole onnellinen vaan "mitäpä se minulle kuuluu" minähän vain rakastan häntä en elä hänen kanssaan  uglystupid2
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2233 : 05.04.2013 13:58:19 »

Anna itsellesi aikaa. Jos rakastaa niin rakastaa eikä se tarkoita etteikö jatkossakin saisi rakastaa. Mutta mieti millaisen hinnan joudut tästä maksamaan jos jäät vain odottamaan ilman takeita siitä että tuleeko hän koskaan takaisin. Tiedän pitkän liiton jälkeen kuinka helppoa on lähteä jonkun ex luokse takaisin, tuttuun ja turvalliseen. Ehkä tällä miehellä on nyt vain jotain kesken ex kanssa ja ei ole vielä valmis uuteen. Itse uskon myös siihen että jos on tarkoitus, tulee takaisin mutta sillä aikaa voi tietenkin katsoa avoimin mielin mitä elämä tuo tullessaan. Itse parhaiten tiedät mihin olet valmis. Tsemppiä nyt kuitenkin!  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
*Miia*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #2234 : 05.04.2013 18:25:57 »

Vaikka kuinka yrität olla ystävällinen ja auttaa, ymmärtää, välittää niin silti tuntuu että kuraa lentää niskaan...  Embarrassed Oppisin olemaan kuitenkin kiitollinen siitä mitä minulla on, ihanat koirat, koti, perhe... sitten elämäni valo, pieni chihu herrani vietiin minulta pois.. koirien taivaaseen  Cry Ikävä on suunnaton!! Kun eniten olisin tarvinnut ystävää niin tuntui että ne parhaimmat nimenomaan vetäytyi ja en saanut tukea tai apua suruuni... ex mieheni auttoi <3 Miksi senkin pitää olla niin helvetin hankalaa... niin lähellä mutta niin kaukana.. Haluisin kysyä suoraan että mitä ja kertoa kuinka välitän mutta pelkään että menetän yhden parhaista ystävistäni, ystävän joka auttoi kun apua tarvitsin  smitten haluaisin siis exäni takaisin...

Ehkä joskus paistaa se aurinko tähänkin risukasaan...   crazy2

tallennettu
Sivuja: 1 ... 147 148 [149] 150 151 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: