Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Savuton tulevaisuus(ko?)  (Luettu 12553 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tinkle
Vieras
« Vastaus #15 : 10.01.2007 10:33:59 »

*Inanna*,  Shocked huih.. mitä oireita jotkut saaneet.. Kiitos kun toit tietoisuuteen!

Olipa tuolla sitten kun aloin tutkia, niin muitakin juttuja joiden takia
en siten harkitsekaan tätä tuotetta..
Siispä tuumaileminen jatkuu  Smiley
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #16 : 10.01.2007 17:26:30 »

"Hättäilemällä ei tule ku kuspäitä pentuja" sanottiin minun lapsuudessani ja kaipa minä silleen sitten tupakoinninkin lopetin. Poltin yli 20 vuotta ja 1-2 askia päivässä, joten siltä osin olen oman osuuteni hoitanu kiitettävästi. Lakkoja tein varmaan parikymmentä ja kaikki keinot hypnoosista Zybaniin kokeilin.   Lips Sealed

Se, että toukokuussa vihdoin onnistuin lopettamisessa, johtuu mielestäni korvien välistä. Aloitin jo vuosia sitten ikioman ´tutustu tupakkaan ja muuta tapojasi´-projektin. Aloin siis tietoisesti kiinnittää huomoita missä tilanteessa savuke oli pakollinen. Muutin tapoja pienesti eli purin tapojani. Esim. kun tapa, että kahvikupin kilahtaminen lautaselle automaattisesti sytytti savukkeen löytyi, siirsin tupakin sytyttämistä viidellä minuutilla. Tällä tavalla vuosien mittaan jotenkin purin itsestäni tapaohjelmoidun savukkeen sytyttämisen ja kun lopulta asetin lopetuspäivän, niin ensimmäisen kerran eläessäni myös kykenin lopettamiseen.   Smiley

Voin suositella tätä keinoa käytettäväksi sen aikaa, kun vielä mietit milloin lopetat. Siirtele tupakointia eri paikkaan ajallisesti ja paikallisesti eli pura pois totuttu rutiini tupakoinnista. Polta kuitenkin sen minkä haluat tässä vaiheessa. Minulla tämä toimi ja saattaa toimia jollakin muullakin.  Smiley
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #17 : 10.01.2007 17:29:26 »

Mä suosittelen että se olis kerrasta poikki ja ilman mitään nikotiinipurkkia sun muita..
Tai että jos lopettaa, niin sen pitääkin tuntua siltä että lopettaa, että osaa olla ylpee itsestään sitten kun tajuaa, että ei ole enää riippuvainen, eikä tule oireita!

Mä ainakin sain hemmetisti voimia siitä, että ketutti ja oli hirveä olo... Mutta ehkä kaikki ei ole yhtä masokisteja kun minä.. Olen muutenkin sellanen että yritän aina karaista luontoani ja kokeilla sen äärirajoja..  Cheesy Grin
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #18 : 10.01.2007 18:59:58 »

Jep, kyllä me vielä  Smiley
tallennettu
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #19 : 10.01.2007 21:18:36 »

Kannan myös oman korteni kekoon...

Minä lopetin 18 vuotisen tupakan polttoni hypnoosihoitoihin joissa kävin 2 kertaa. Ensimmäisen käynnin jälkeen tupakointini väheni puolella ja toisen kerran jälkeen tupakka jäi hypnoosiin. Olin erittäin kova polttelemaan ja tupakka oli mulle hyvä kamu. Ennen hypnoosia yritin kaikilla mahdollisilla keinoilla, onnistumatta.
Nikotiinipurkilla sain hampaat huonoon kuntoon ja sen seurauksena oli mittava hammaskaluston remontti. Hammaslääkäri tuomitsi nikotiinipurkat syvälle...
Nyt siis olen - kiitos hypnoosin - ollut ilman tupakkaa 7,5 vuotta.
Ja edelleen jaksan hämmästellä että minä tapa-ja ketjupolttaja onnistuin päämäärässäni joka ei ollut helppo. Nyt näin pitkän ajan mentyä en edes muista millaista oli poltella. Mutta, kerran nikotinisti, aina nikotinisti. Eli, jos yhdet savut menisin imaisemaan, kaikki alkaisi uudestaan.

http://www.hypnoosi.fi/irtit.html

Toivon kovasti tsemppiä ja pitkää mieltä matkalla savuttomuuteen!!
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
Jasca
Vieras
« Vastaus #20 : 11.01.2007 13:07:32 »

YES! Hypnoosi oli tosi hyvä juttu. Ken tuntee siihen vetoa, niin suosittelen lämpimästi.  Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #21 : 11.01.2007 16:42:59 »

Silloin kun lopetin tupakipolton, mulla ei ollut varsinaisesti mitään motiivia eikä edes halua lopettaa. Kerran vain päätin, että nyt se on loppu. Se oli. Muutaman kuukauden päästä aloin odottamaan lastani - se oli kai intuitiivinen lopetus 11:llä hetkellä  :Smiley Sen jälkeen kaikki sivusavut ovat saaneet pidättämään hengitystä  Shocked  knuppel2
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Tinkle
Vieras
« Vastaus #22 : 12.01.2007 13:12:26 »

Risama, kiitos kun muistutit hypnoosista  smitten

Tuota hypnoosia mietin jo aiemmin, mutta meni sitten "pupu pöksyyn" jostain
syystä ja unohdin koko jutun.. mutta josko.. Huh

Nyt olen testannu itseäni ja huomannu, että ei ole ollenkaan mahdotonta olla
polttamatta ruoan tai kahvin jälkeen ja aamulla en mene heti aamupalan jälkeen
parvekkeelle,, monena aamuna polttanu ekan vasta työpaikalla..
ja 5-8 kessua menny päivässä.. Pinnakaan ei kummasti ole kiristyny.. siis normia enempää.. Cheesy
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #23 : 12.01.2007 15:14:51 »

Loistavaa  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #24 : 12.01.2007 18:09:17 »

Itse koin hypnoosin erittäin rentouttavana ja miellyttävänä.
Rohkeasti vaan Tinkle hypnoosiin!! smitten
Mutta, on muistettava että hypnoosi onnistuu vain jos itse olet vakaasti ja harkiten päättänyt lopettaa sauhuttelun.
 Fyysiset vieroitusoireet kestää hyvin kun ei ole sitä tupakan himoa kuvioissa. Itselläni ainakin ennen lukemattomissa lopettamisyrityksissä kaikki kaatui viekkareihin, jolloin se "hyvä" kamu tupakka toi "helpotuksen".
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
Tinkle
Vieras
« Vastaus #25 : 12.01.2007 22:05:17 »

YÄK.. eihän sitä purkkia voi edes katsoa,, saati haistaa  Tongue
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: