Sivuja: 1 ... 122 123 [124] 125 126 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2110856 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
*Tiina*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #1845 : 15.02.2011 21:10:26 »


                  Topaasi:
     smitten Kiitos tulkinnastasi,mielenkiinnolla jään odottamaan mihin suuntaan tulkinta kallistuu.
                  Työ kuvioissa olen hoiva-alalla yksin eli ei työkavereita,hoidan vakavasti sairasta naista
                  hänen kotonaan.Tuota aion kokeilla het tänä iltana että toivon rauhallisia,positiivi-
                  sia ja rakkautta ja kauneutta täynnä olevia unia! smitten





                 
                 
tallennettu

Sininen Yliääni Käsi
Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen!
Opas:Kotka
Vastapartneri:Maa
Planetaarinen partneri:Ihminen
Okkultti:Taikuri
Nefertari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100



Profiili
« Vastaus #1846 : 16.02.2011 12:29:45 »

Näen paljon unia ja pohdin niitä myös, mutta tämä viimeisin vaikuttaa vieläkin inhottavasti...

Käsivarrestani tököttää kasvi, se on kasvanut siihen, se on ihan parin sentin mittainen. Minulle jäi olo, että se oli ruusu. Se on vain "tappi" mutta sellainen käkkyräinen, samean vihreä. Se ällöttää minua ja minulle tulee paniikki ottaa se pois. Katson sitä tarkasti, kun otan sen pois. Se sattuu paljon, mutta irroitan sen. Juuret ottavat kiinni. Käsivarteen jää pyöreä syvä monttu/avohaava (noin sentin halkaisija), jossa näkyy mustana sinne jäänyt juuri. Sitä ei saa otettua pois. Jotenkin alistunut olo...

Pieni paniikin poikanen iskee ja tajuan, että niitä tököttää minussa lisää: nenässä ja korvassa...Ne ovat samalla tavalla kiinni. Ajattelen vaan, että nyt muuten sattuu vielä enemmän ja irroitan ne molemmat, ja samanlaiset montut jäi, juuria en luonnollisestikaan päässyt tarkemmin etsimään.

Uni loppuu paniikin, pelon ja ällötyksen, ja avuttomuuden tunteeseen. Minulle harvemmin tulee näin voimakkaasti vaikuttavia unia ja ahdistaa vieläkin. Katselin itse unikirjasta ja ei tuo mitään hyvää kerro...Olkaa kiltit ja kertokaa mielipiteenne!  idiot2

tallennettu

Härkä
Nousumerkki skorppioni
Aurinko härässä
Kuu oinaassa
Merkurius oinaassa
Venus Oinaassa
Mars skorppionissa
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #1847 : 16.02.2011 13:17:52 »

Näen paljon unia ja pohdin niitä myös, mutta tämä viimeisin vaikuttaa vieläkin inhottavasti...

Käsivarrestani tököttää kasvi, se on kasvanut siihen, se on ihan parin sentin mittainen. Minulle jäi olo, että se oli ruusu. Se on vain "tappi" mutta sellainen käkkyräinen, samean vihreä. Se ällöttää minua ja minulle tulee paniikki ottaa se pois. Katson sitä tarkasti, kun otan sen pois. Se sattuu paljon, mutta irroitan sen. Juuret ottavat kiinni. Käsivarteen jää pyöreä syvä monttu/avohaava (noin sentin halkaisija), jossa näkyy mustana sinne jäänyt juuri. Sitä ei saa otettua pois. Jotenkin alistunut olo...

Pieni paniikin poikanen iskee ja tajuan, että niitä tököttää minussa lisää: nenässä ja korvassa...Ne ovat samalla tavalla kiinni. Ajattelen vaan, että nyt muuten sattuu vielä enemmän ja irroitan ne molemmat, ja samanlaiset montut jäi, juuria en luonnollisestikaan päässyt tarkemmin etsimään.

Uni loppuu paniikin, pelon ja ällötyksen, ja avuttomuuden tunteeseen. Minulle harvemmin tulee näin voimakkaasti vaikuttavia unia ja ahdistaa vieläkin. Katselin itse unikirjasta ja ei tuo mitään hyvää kerro...Olkaa kiltit ja kertokaa mielipiteenne!  idiot2



Nefertari:
Intuitiooni perustuva tulkinta, nostin myös yhden tarot-kortin tälle aiheellesi. Tuli sauvojen kakkonen, eli Herruus/ Komento. Astrologisesti symboli on Mars Oinaassa.

Varoitus! Komento, minun mielestäni enemmän kyseessä on. Vaara uhkaa sinua tällä hetkellä, sinun pitää nyt muuttaa toimintaasi. Tiedät ehkä jo valmiiksi itse, että mitä pitäisi tehdä.

Herruus - tarkoittaa, että sinulla on kaikki menestyksen avaimet kyllä kädessäsi, sinussa on potentiaalia vaikka mihin, mutta nyt se menee hukkaan. Et tuo sitä oikealla tavalla esiin. Nyt aikaa menee liikaa negatiiviseen energiaan tai turmiolliseen toimintaan, sinua varoitetaan näillä unilla. Sauvojen kakkonen sisältää myös varoituksen:

"Parempi ilmaisu olisikin "komento" siinä mielessä, että ihmisellä on myös komento itsensä suhteen.Tämän edellytyksenä on, että energiasi ovat yhdistyneet ja keskittyneet luomaan rohkeuden, jota tarvitaan uusille teille lähtemiseen. Miten voimakkaasti vaikuttavia muutoksia matkan varrella tapahtuukin, uranuurtajan tasapaino ei horju."


Uni viittaa kasveineen ja kaikkine kammotuksineen, että muuta jotain häiritsevää elementtiä elämässäsi nyt pian, tai kohta on liian myöhäistä. Sinä kyllä pystyt ja menestyt, mutta toistaiseksi tässä tilanteessa jokin estää sen ja on tielläsi. "Kasvanut kasvina kiinni sinuun, tunkeutunut tiellesi. Yrittää viedä reviirisi ja elintilasi, kasvattaa tiesi umpeen omalla kasvin voimallaan." Mieti siis strategiat kuntoon hyvin, nyt on tärkeän muutoksen aika.
Is my advice to you.  smitten
Ilo auttaa, jos apuna olin.  Smiley
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Sojnas
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #1848 : 16.02.2011 15:08:14 »

moi

Yhtenä yönä näin unta tappajamuurahaisista, joita yritin päästä pakoon, mutta ne purivat minua joka puolelta. Sitten heräsin siihen että minulla oli iho täynnä paiseita ja puremia. Onneksi heräsin vielä tämänkin jälkeen eikä mitään..  mitä tämä tarkoittaa?  idiot2
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1849 : 17.02.2011 12:29:47 »

Violette.. Mulle tuli olo, että oletkohan nyt itse luonut itsellesi noin kapeat vaihtoehdot. Että valitse oikein tai kuole. Mies voisi kuvastaa jotakin ihmistä, läheistäsi tms., joka on määräilevä, dominoiva, päättämätön, mikään ei kelpaa- asenne, hänellä on tunnelukkoja, tarve "sitoa sinut penkkiin" siis estää kulkuasi elämässä vapaasti. Sinun on nyt päätettävä, annatko tuon jutun/ihmisen vaikuttaa elämääsi noin paljon.

Tuo asia/ihminen on jo aiheuttanut paljon vahinkoa, tappanut niitä tyttöjä ennen sinua.. Seitsämän on henkinen luku, mieti, mitä se sinulle merkitsee, googleta siitä numerologiasta.

Laitos/sairaala paikkana, kuvastaa että tuo asia on sinua henkisesti kahlitseva, ja koska asioilla on aina kaksi puolta, se on myöskin parantava haaste sinulle.

Ase ja seksin harrastaminen viittaa seksuaalisuuteesi, minuuteesi, nehän kulkevat käsi kädessä. Pelkäätkö jotain dominoivaa ihmistä tai puolta itsessäsi, seksuaalista, jotain alkukantaista voimaa.. hmm hmm.. pohdi kanssani lisää jos haluat. Smiley Mulle kyllä tuli olo että tuo mies ois sinun maskuliininen puolesi joka väkivalloin yrittää tulla esiin, itsevarmuus, dominointi, ja kuitenkin se päättämättömyys siinä.. ja se seksuaalisuus, se on syvintä minuutta.. Smiley

Sojnas Tulee mieleen, jotakin ikäviä asioita, joista et pääse eroon vaikka yrität paeta.. Jotakin jotka "syövät" sinua henkisesti. Pikku kiusankappaleita muurahaisethan ovat, koetko että joku yhteisö esim. töissä tai yhteiskunta, vaan "puree" sinua. Et pääse pakoon koska se on oma mielesi joka ajattelee noin, että ehkä olet "olosuhteiden", niiden ihmisten "uhri"/"hampaissa".. Heräsit unessa täynnä paiseita ja puremia, siis luulet heränneesi tuossa asiassa kun näet olevasi uhri.. Herättääkö mitään ajatuksia..
Vinkkinä tilanteeseen, muuttaisin katsantokantaa ja katsoisin peiliin. Itse luomme kaiken mitä tahdomme, tietämättämme yleensä.. Kokemusten vuoksi. Mitä tämä voisi opettaa sinulle, itsestäsi, että näet näin? Ota muurahaiset ystäviksi, eli siis muuta jossain katsantokantaa.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1850 : 17.02.2011 19:03:17 »

Viime yönä näin painajaisia.

Taistelin taas kerran. Vastassani oli paholainen tai monet paholaiset. Rukoilin melkein tauotta unessa "Isä meidän" -tukousta ja hoin "Minä olen valo, minä olen kirkkaus" sekä "Isän pojan ja Pyhän Hengen nimeen poistukaa, Jeesuksen Kristuksen nimessä poistukaa". Eivät ne poistuneet. Virnuilivat vaan, mutteivat kuitenkaan pystyneet tekemään minulle mitään. Odottivat heikkoa hetkeäni, että ns. suojaukseni pettäisi.

Olin siis ulkona jossain kummallisessa paikassa, oli marraskuinen semitalvinen sää. Kävelin hautausmaan ohi. Hautausmaa oli aidattu vanhanaikaisella rauta-aidalla. Hautausmaalta minun menoa katseli tumma, peikkotukkainen lyhyehkö mies/poika huppukaapuisen luurangon kanssa. Kaapu oli haarmaanliila. Luuranko oli luonnottoman iso ja muistutti hyvin paljon viikatemiestä, jollaiseksi kuolema yleensä kuvataan taiteessa.
Menin hautausmaan ohi kohti ränsistynyttä kartanoa. Väritys oli haalistunut ja harmaa. Sisältä huoneet, joissa kävin, olivat lämpimästi valaistuja ja kauniisti sisustettuja. Sisustus oli aivan tavallinen vaaleine tapetteineen. Kontrasti ulkokuoren ja sisäpuolen välillä oli hurja.
Huomasin, että kartanossa käyskenteli paljon semipaholaisia ja paholaisia sekä paholaisiksi muuttuneita tuttaviani. Yritin pelastaa heidät hokemillani ja kanavoimalla käsieni kautta energiaa. Epäonnistuin.
Jonkin ajan kuluttua nämä paholaiset alkoivat tehdä lähtöä talosta eivätkä huomioineet minua mitenkään. Olin turhautunut ja surullinen, koska tuntui ettei tekemisilläni ollut mitään vaikutusta ja sain vain ivallisia virnistyksiä osakseni. Paholaiset kulkivat ovesta ja ikkunoista sisään sekä ulos. Seisoin vain sisällä talossa avuttomana suojaukseni kanssa ja katselin kun ystäväni katosivat muiden kanssa.
Ystäväni näyttivät muuten aivan tavallisilta ihmisiltä, vain heidän silmistään ja ilmeistään näki, ettei kaikki ollut hyvin. Heidän silmänsä olivat punertavareunaiset ja he hymyilivät pahaenteisesti. Ihan kuin he olisivat lähteneet tekemään jotain pahaa.
Yritin siis estää heitä tekemästä jotain. Enkä pystynyt kuin hidastamaan heidän vauhtiaan. Jouduin siis sivusta seuraamaan heidän tekemisiään... sitä minulle tosin ei näytetty.

Kaiken kaikkiaan uni oli erittäin painostava. Siitä on aikaa, kun viimeksi olen paholaisten tai vampyyrien kanssa taistellut. Ikinä siihen ei totu.  Sad
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #1851 : 18.02.2011 00:24:49 »

Tuossa eilen illalla heitin toiveen, että kateltaisko ens yönä jotain mukavia unia vaihteeksi.
No unessa sitten olin pukeutunut tosi tyylikkäästi, jokin tunnetun merkin mekko ja laukku ja jalassa oli korkeat korot. Kävelin nilkkoihini katellen ja ihmettelin että miten ihmeessä mä osaan näin korkeilla koroilla kävellä. Menin ravintolaan ja monesta pöydästä viittoiltiin että tule tänne istumaan. Menin kuitenkin baarin puolelle ja heti tarjoilija tuli kysymään haluaisinko neiti maistella uusia viinejä....  Grin

Saattoi tietysti vaikuttaa, että töissä juteltiin Gossip Girlistä, oli jotenkin samanoloiset maisemat.
Mutta oli kyllä kiva kun toive toteutui, oli oikein mukava fiilis aamulla herätä!  Smiley

Mitäköhän ens yölle toivoisi?
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1852 : 18.02.2011 13:29:44 »

Näin tuossa viimeyönä sellaista unta että olin siskoni kanssa kaupassa ja meidän piti ostaa jotain ruokaa sieltä. Päätimme ostaa sellaisen ison paketillisen vanukasta, mutta minä halusin eri merkkiä kuin siskoni koska siskon valitsemat vanukkaat oli pieniä ja näytti joltain kiisseliltä Cheesy

Minä ostin sitten ne mun vanukkaat ja sisko taisi ostaa ne mitä hän halusi...... Jotain muutakin unta taisin nähdä mutta siitä en muista enää mitään.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1853 : 18.02.2011 14:06:59 »

Mieki heitin toiveen illalla, että katellaas jotain kivoja unia. No, en muista paljoakaan, kuin että autolla mentiin miehen kanssa jonnekkin kerrotalojen pihaan. Sitä ennen oli joku selvitettävä ongelma jota mieheni siinä selvitti, joka liittyi siihen autoon. Sitten pihalla lähdimme eri suuntiin, meillä oli molemmilla jotkin omat tekemiset siinä tiedossa. Huikkasimme rakkaudellisia lentosuukkoja, ja minä menin johonkin rappuun ja mies jonnekkin toiseen taloon/muualle.. Smiley Aika ihana uni kyllä oli symboliikassaan angel ja se rakkauden tunne siinä vahvana.. smitten

Toissa yönä muuten minäki kävelin ihan järkyttävän korkeilla koroilla, nättinä ja laitettuna johonkin kivaan ravintolaan! Smiley Mun kävely oli vähän huteraa/hakevaa niillä koroilla, mutta ei se minnuu haitannut, olin silti varmana niiden kenkien kanssa. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Weeping Willow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56



Profiili
« Vastaus #1854 : 18.02.2011 17:17:51 »

En millään keksi oikeaa paikkaa mun kysymykselleni, vaikka kuinka pengoin koko foorumin läpi... Mulla ei ole kyseessä oikeasti uni, mutta mua kiinnostaa silti symboliikka. Mitähän voisi symboloida soihdun sateenkaaren eri väreissä palava tuli? Entä tulesta nostettu vihreä jalokivi? Sen mä arvaan itsekin, mitä myrskyn puhkeaminen tarkoittaa, kun meinaa olla liian utelias Smiley
tallennettu
jalmari
Vieras
« Vastaus #1855 : 20.02.2011 12:23:22 »

Nyt on pakko laittaa tänne kysymys unestani, jospa saisin viisaimmilta vastauksen Smiley

Olen nyt muutaman kuukauden ajan nähnyt viikottain unta uudesta miehestä (vaihtuu ulkonäkö), jonka kanssa aloitan suhteen... Muutenkin uneni liittyy paljon veden äärelle, ihmisten ympäröiviin maisemiin. Välillä unissa seikkailee työympäristö ja työkaverit sekä vaikeudet siellä. Välillä on varsinkin nuorempi tyttäreni, jolla on aina jotain ikävää tapahtunut..

Mitä ihmettä nämä jatkuvat samanoloiset unet oikein tarkoittavat???
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1856 : 20.02.2011 21:00:01 »

Pari yötä sitten näin unta jossa löysin rannasta kiven. Semmoinen pieni ja harmaa. Kävelin äitini isovanhempien pihalle, ja pihan vierestä löysin uuden, täsmälleen samanmuotoisen, mutta isomman kiven, jossa oli kiiltäviä viistoraitoja.

Äidin äiti istui pihakeinussa ja sanoin hänelle että iso kiiltäväraitainen kivi olisi hänen kissalleen sopiva hautakivi.

Seuraavaksi olin siinä pihalla lammikon vieressä ja olin laittanut jomman kumman kiven semmoselle korokkeelle. Se olikin yhtäkkiä laatikko jossa oli oksia ja lehtiä ja vaalean vihreä toukka, sekä muurahaisia. Seurasin toukan eloa ja se kuoriutui monen monta kertaa uuteen 'asuun' ja joka kuoriutumisen jälkeen se oli 'hienompi'.

Lopulta toukka oli pitkä, litteä, pinkki-vihreä käärme, joka livahti laatikon kannen alta pois ja kiipesi lipputankoa ylös. Sen litteä ja tylppä häntä aina tipahti alaspäin jonkun verran kun se kiipesi. Seuraavaksi se oli taas maassa ja luikerteli kovaa vauhtia. Sitten se kiipesi taas puuhun ja viiletti kamalaa vauhtia siellä oksistossa kunnes tippui maahan.

Ajattelin silloin että eikös sen puissakiipeämisen mestari pitänyt olla, puukäärme, mutta huomasinkin sen liikkuvan paljon nopeammin maalla.

Käärme luikerteli äidin äidin vierestä ja sanoin tälle että 'katso, käärme' ja tämä kiljahti ja nosti jalat ilmaan.

Herätessä mulla oli myös sellainen tunne kuin se olisi unessa se käärme kulkenut unessa myös mun kurkusta johonkin koska tuntui herätessä kuin kurkussa olisi joku mennyt, tai oikeastaan heräsin juuri siihen Cheesy Cheesy

Tarkoittaako tuo 'puukäärme olikin maakäärme' jotain että olen pienestä pitäen pitäny jotain asiaa itsestäänselvyytenä että osaan jotain, ja kehittynytkin siinä jonkin verran mutta sitten huomaan että löydän vahvuuteni aivan jostain muualta jonkun kömmähdyksen kautta? Ja isovanhemmat tai suku, tai joku ei pidä siitä. ?
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1857 : 21.02.2011 12:31:04 »

Weeping Willow Mitäs itte aattelisit? Smiley
Mulla tulee mieleen.. soihdussa palava tuli; tulenkantaja, tuli jota kannetaan, kuljetetaan, siis liikkuva tuli, soihtu valaisee pimeässä kuljina tietä.. Tien valaisua siis! -Sateenkaaren väreissä; kaikki värit, kaikkeus, ykseys, kaikenkattava tuli, joka valaisee pimeässä kantajaansa. Tuli symboloi myöskin suurta elämänvoimaa, aurinkoa (ja leijonaa), alkuvoimaa... Jos tarkempia ominaisuuksia haluaisi löytää, mulla tulee mieleen leijonan luontenpiirteet..
Yhdistelehän näitä.. Smiley

Tulesta nostettu vihreä jalokivi.. No, se on tulesta nostettu, eli suuresta, voimakkaasta alkuvoimasta, siellä se on kehittynyt, kuumuudessa, paineessa, kovaksi jalokiveksi. Vihreä = luovuus, ilo, parantaminen, luonto, rauhallisuus, myöskin rakkaus.. Luovuus, parantaminen ja luonto ainakin hyvin vihreän symboliikkaa..  Smiley

maisaliini Toivotko tapaasi jonkun, aloittavasi suhteen? Veden äärellä olo kertoo tunnemaisemistasi.. jos siellä on paljon ihmisiä, on tunnemaailmassasikin.. Työympäristö/vaikeudet siellä, onko niitä oikeastikin? Huoli tyttärestä, pelkäätkö äitinä ettei tyttäresi pärjää, vaikeuksia.. Unet käsittelevät päivätietoisuutta (suurimmaksi osaksi).. Smiley

maurimourulainen Oikein hyvä tulkinta tuokin! Huomaan, että sulla on kaikki avaimet tulkita uniasi, se vaan tarvii vähän harjoittelua niin kuin mikä tahansa taito.. jatka ihmeessä unityöskentelyäsi.. Smiley
Mulla tulee mieleen käärme seksuaalisuuden symbolina.. Transformaation symboli myöskin. Sekä sinä (Minuus, Itse) että seksuaalisuutesi, jotka kulkevat ja kehittyvät käsi kädessä, kokevat tuota transformaatiota joka jatkuu ja siinä oli monta nahanluontia, ovat niitä vaiheita/oivalluksiasi elämässä..
Lammikon vieressä olit, siis tunteiden vieressä (tunnemaailmaan liittyy).. Se että se (seksuaalisuutesi,/tämä prosessi) meneekin paremmin maata pitkin, voisi olla vinkki että tarvit maata jalkojen alle näissä asioissa, silloin sujuu paremmin kuin liidellä puissa ja lipputangoissa vallattomana. Wink
Siis maan ominaisuuksia. Äitisi säikähtelee sinun muutosprosessiasi/aikuiseksi kasvamistasi, se on varmaan sellaista äidillista huolta.. Smiley Kurkusta en keksi muuta kuin kurkkuchakran symbolin, voisiko se olla vinkki tämän asian etenemiseen, kommunikointi, jonkun tai vaikka itsesi kanssa, kirjoittamalla esim. tai miten nyt ikinä tahtoo itsetutkiskella.. Smiley

Kivi/kissa-kohta on vähän hämärä mulle.. Rannasta löydetty harmaa kivi, kuulostaisi hyvältä, tunteiden luona löytyy jalat-maassa-symboli.. kivi on kestävä, vakaa, ja harmaa kuvastaa myös sitä. Tämähän aloittaa sen unesi transformaatioprosessin.. Seuraava kivi on jo isompi ja siinä on "syvyyttä", raitoja.. kiven sisältä paljastuu siis uutta.. Niistä kiven ominaisuuksista siis..
En osaa tulkita kissa-juttua.. Mieti sitä itse, mitä mummosi sinulle symboloi? Entäpä hänen kissansa tai kissat yleensä.. tiesit kissan kuitenkin kuolevan.. hyvässä mielessä.. pitäähän vanhan kuolla ennen kuin uutta voi syntyä, transformaation laki. Smiley

Käärmeen väri pinkki-vihreä on sydänchakran väri.. Nämä asiat/tämä prosessi siis synnyttää sellaisen käärmeen; sydänchakrasi siis alkaa toimimaan / aukemaan / paranee tms. tämän prosessin myötä. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #1858 : 21.02.2011 13:19:49 »

Normien sekoilu-unien sadosta voisin poimia taas pari pätkää, josko näihin tulisi tolkkua täällä..?

Eräs kaverin mies tilitti mulle mun "ihastukseni" olevan viittä vaille rakastumassa muhun, josta hieman yllätyin, kun en oo k.o. tyyppiä nähnyt reiluun puoleen vuoteen.. mutta tämä tiesi, kovasti kehoitti olemaan kärsivällinen etc.
En sit tiedä oliko suoraa jatkumoa tosta vai ihan eri uni, mutta olin kuitenkin saanut tältä "ihastukseltani" tekstarin jo edellispäivänä, mutta jostain syystä niin kiireinen, etten millään ehtinyt vastata ja sitten vaan jotenkin ajattelin, et no, hyvää kannattaa odottaa Kiss

Toivossa on hyvä elää.. sanos lapamato  smitten
 Cheesy Kyllikki
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1859 : 21.02.2011 13:37:38 »

Kyllikki6 Hyvä vastaus itseltäsi.. hyvää kannattaa odottaa. Sellainen "kaikki aikanaan" -olo jäi tuosta. Hyvä ettet kiirehdi vastaamaan siinä siihen viestiin, onhan sinulla omatkin "kiireesi"; oma elämäsi, niin kuin pitääkin, ja kaikki tapahtuu aikanaan. Smiley Uni kehottaa näin toimimaan / kertoo tilanteen, että keskityt vaan omaan elämääsi ja asiat tulevat sieltä itsestään.. Kärsivällisyys, omassa keskusksessa olo, on nyt tärkeää. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Sivuja: 1 ... 122 123 [124] 125 126 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: