Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä muuta teit kuin menit naimisiin 07.07.07?  (Luettu 21674 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« : 07.07.2007 22:33:22 »

Hei!

Yritin etsiä tämän merkitsevän päivän topikkia, mutta en vain löytänyt.

Uutisissa oli esillä tämä päivä vuoden halutuimpana hääpäivänä. Yksi syy, ainakin miehillä, se että tämän päivä olisi helppo sitten muistaa.

Minäkin olin eräissä häissä. Elosuojan tiloissa istui hääväki vähän apeana kylmyydestä ja sateesta. Lasten prässihousut ja pitsimekot olivat kuraisia ja tunnelma vähän latteana. Huviteltta pihalla yksinänsä.

Tanssittiin heille ja juuri ja juuri saimme hymyä huulille. Morsian oli onnellinen, kun kutsuimme hänet tanssiimme mukaan lämmittelemään ja rohkeimmat tulivat myös yleisön joukosta.

Siis sadetta ja koleaa läpi koko maan.

Miten olette sen viettäneet?

ps. Aamulla klo 07.o7 heräsin meditoimaan ja lähettämään Maamme vesille puhdistusenergisointia. Voi kun oli hyvä olo! Onko muille tuttu juttu?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1 : 08.07.2007 00:33:40 »

Yritin etsiä tämän merkitsevän päivän topikkia, mutta en vain löytänyt.

Uutisissa oli esillä tämä päivä vuoden halutuimpana hääpäivänä.

Hei "Esmiralda"

Minä olen ollut kotosalla koko päivän
- siivonnut ja järjestellyt kotiani ymv.
- Timmy-kisun haavaa hoidellut, oli eilen kissatappelussa
- naapurista sain kaksi nojatuolia nuorisoa ajatellen

- saas nähdä kelpaako
(onneksi on Eko Center:it olemassa)
- uudet opiskelijat saapuvat pian Jyväskylään
ja tuoleille löytyy takuuvarmasti ottajia



 smittenElämänilo    smitten

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 08.07.2007 01:27:38 »

Meillä oli Pöljällä ystäväni äidin siunaamistilaisuus tai no, oikeastaan muistotilaisuus. Itse lähdin evakkoon perheeni luo tänne 80km päähän, jotta kaukaa tulleista sukulaisista joku voisi majoittua minun huoneeseeni ja sänkyyni tarvittaessa. Kuulen huomenna miten tilaisuus meni.

Minun täytyy myöntää, että nukuin pitkään, sillä valvoin edellisen yön puoli kuuteen koneella etsimässä ihania kuvia ja katsomalla animea. Animella jatkettiin myös päivä ja kävin saunassa pitkästä aikaa.

Aika tuollainen avataarani kaltainen rento meininki oli! Cheesy
tallennettu
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #3 : 08.07.2007 09:28:46 »

Heräsin klo 9.30 onnellisena siitä kun kesälomani on alkanut ja nyt saa vaan olla.
Päivällä kävin Tangomarkkinoilla ja illalla ajelin lavatansseihin eräälle lavalle.
Elikkä, tanssin merkeissä se minun 7.7.-07 meni.  Wink

Onneksi, en minäkään naimisiin mennyt!  Cheesy
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 08.07.2007 12:29:08 »

Meillä oli Pöljällä ystäväni äidin siunaamistilaisuus tai no, oikeastaan muistotilaisuus. Itse lähdin evakkoon perheeni luo tänne 80km päähän, jotta kaukaa tulleista sukulaisista joku voisi majoittua minun huoneeseeni ja sänkyyni tarvittaessa. Kuulen huomenna miten tilaisuus meni.

Minun täytyy myöntää, että nukuin pitkään, sillä valvoin edellisen yön puoli kuuteen koneella etsimässä ihania kuvia ja katsomalla animea. Animella jatkettiin myös päivä ja kävin saunassa pitkästä aikaa.

Aika tuollainen avataarani kaltainen rento meininki oli! Cheesy

Olen ihan pöhlö, kun en taas tiedä jotakin. Anime? Miten katsotaan animea. Olisko se sitä japanilaista sarjakuvaa? Huh
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #5 : 08.07.2007 12:47:23 »

Mulla on siskon teiniikäiset penskat kylässä ja olivat tohkeissaan, että on 7.7.07.

Teinit nukkuivat kolmeen iltapäivällä ja minä surffailin netissä ja siivoilin. Sitten teinit heräsivät ja söivät aamupalaksi jugurttia. Katsoimme kaks tuntia musiikki-TV:ltä kaikkia sarjoja, kuten family man ja se Ville Valon kaveri skeittari -en muista nimeä- kellä on oma sarja ja aina kiusaa isäänsä. Puoli kuusi lähdimme kaupunkiin. Teinit olivat kaks tuntia elektroniikkakaupassa ja itse ihmettelin vaatteita - ja huomasin lihoneeni.
Teinit halusivat elokuviin ja menimme katsomaan Die hard neljä. Kauhiaa räiskettä, mutta loppujen lopuksi ihan hyvä elokuva  :Smiley

Puoliltaöin tulimme kotiin, minä ihan voipuneena, mutta teinit halusivat vielä katsoa M-TV:tä ja pelata pleikkaria.

MUOKS. Toinen näistä on syntynyt 3.3.1993, että siksikin innostunut näistä päivämääristä ?!

Mietin vaan, että tämmöstäkö se elämä oli ittelläkin aina 12 vuotta sitten  Grin
« Viimeksi muokattu: 08.07.2007 13:51:20 kirjoittanut Yussra » tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Nefertari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100



Profiili
« Vastaus #6 : 08.07.2007 13:43:58 »

Jaa-a. Mina olin toissa, joka ei ollutkaan ihan tavanomainen paiva. Olen talla hetkella toissa Etela-Intiassa kehitysmaahommissa.

Eilen herasin klo 7.00. Intian aikaa, menin syomaan intialaisen aamiaisen, piirsin rakennuksen kuvia, menimme rautakauppa ostoksille, ja lopulta tyomaalle. Tyomaalle, jossa ei ollut urakoitsijaa lupauksista huolimatta. Aloitimme purkuhommat, kahdestaan, naisina riittamattomilla valineilla. Porukkaa alkoi keraantya ymparille, ja intialaiseen tapaan vain tuijottivat, etenkin miehet. Yksi mies lahti alusta asti auttamaan ja lopulta han oli tehnyt eniten koko hommaa. Han asui lahella ja tuli talkoisiin, eika pyytanyt palkkaa tai mitaan, mika ON outoa. Saimme purkuosion valmiiksi.IHANA JUTTU.

Kesken toiden pyysin lapsia auttamaan, ja annoin heille valkoiset tyohanskat...Lapset oppivat laittamaan hanskat kateensa ja auttoivat reippaasti. (rakennus on heille tarkoitettu vessa) Ehka he nyt sita arvostavat enemman, kun he ovat itse sita tehneet, ja ovat nahneet, miten sita tehdaan. Taalla on koko vessa-aihe tabu, vaikkakin aiheuttaa eniten ongelmia.

Illalla olin vasynyt mutta tyytyvainen paivaan, vaikka ne kierot urakoitsijat eivat tulleetkaan. Purkamisen lisaksi kateen jai nelja isoa rakkoa. (niin laiskoillahan niita yleensa...)

Ihan ok paiva. Unelmoin siita, kun paasen kotiin oman poikani luo (kissa).  Smiley
tallennettu

Härkä
Nousumerkki skorppioni
Aurinko härässä
Kuu oinaassa
Merkurius oinaassa
Venus Oinaassa
Mars skorppionissa
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #7 : 08.07.2007 13:45:09 »

7.7.07 Kävin tuttujen luona vierailulla, katsoin telkusta Live Earthia aika paljon, kävin kävelyllä ja illalla menin mieheni kanssa lasillisille baariin.
Täällä etelä-suomessa satoi kaatamalla ja oli aika raju ukkoskuurokin.
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #8 : 08.07.2007 13:55:48 »

Jaa-a. Mina olin toissa, joka ei ollutkaan ihan tavanomainen paiva. Olen talla hetkella toissa Etela-Intiassa kehitysmaahommissa.

Eilen herasin klo 7.00. Intian aikaa, menin syomaan intialaisen aamiaisen, piirsin rakennuksen kuvia, menimme rautakauppa ostoksille, ja lopulta tyomaalle. Tyomaalle, jossa ei ollut urakoitsijaa lupauksista huolimatta. Aloitimme purkuhommat, kahdestaan, naisina riittamattomilla valineilla. Porukkaa alkoi keraantya ymparille, ja intialaiseen tapaan vain tuijottivat, etenkin miehet. Yksi mies lahti alusta asti auttamaan ja lopulta han oli tehnyt eniten koko hommaa. Han asui lahella ja tuli talkoisiin, eika pyytanyt palkkaa tai mitaan, mika ON outoa. Saimme purkuosion valmiiksi.IHANA JUTTU.

Kesken toiden pyysin lapsia auttamaan, ja annoin heille valkoiset tyohanskat...Lapset oppivat laittamaan hanskat kateensa ja auttoivat reippaasti. (rakennus on heille tarkoitettu vessa) Ehka he nyt sita arvostavat enemman, kun he ovat itse sita tehneet, ja ovat nahneet, miten sita tehdaan. Taalla on koko vessa-aihe tabu, vaikkakin aiheuttaa eniten ongelmia.

Illalla olin vasynyt mutta tyytyvainen paivaan, vaikka ne kierot urakoitsijat eivat tulleetkaan. Purkamisen lisaksi kateen jai nelja isoa rakkoa. (niin laiskoillahan niita yleensa...)

Ihan ok paiva. Unelmoin siita, kun paasen kotiin oman poikani luo (kissa).  Smiley
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #9 : 08.07.2007 14:03:34 »

Mie ratsastin ja se meni todella hyvin, ainakin omasta mielestäni Cheesy jäädyin vesisateessa ja tuulessa,  mutta olin liian innoissani välittääkseni.
Illalla erään uudelleenlämmenneen entiseni piti tulla tänne, vaan ei tullut, ja sovimme, että se juttu on sitten totally finito.

Ole 7.7.07. Pääsin vihdoin aloittamaan täysin rinnoin railakkaan sinkkukesäni!  Cheesy :Smiley knuppel2 smiley6600 smitten
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 08.07.2007 15:10:57 »

Voi mitä väriläikkiä löytyy foorumilaisten tavasta elää 07.07.07!  Cheesy Huh, ympäri maailmaa ja niin erilaisissa puuhissa.

Mietin juuri, miksi se tämä päivä olikaan niin tärkeä...

Ehkä me muistamme sen jotenkin näin, että silloin....tein sitä ja olin siellä.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #11 : 08.07.2007 17:44:12 »

Heräsin aamulla 5.30
kävin aamiaisella työtoverini kanssa
käväisin työelämässä (oli hiljainen päivä)
sai lähteä puoliltapäivin kotiin.
Menin torille ostin mansikoita ,ja
tulin kotiin.
Viikon päästä aloitan kuukauden mittaisen
loman.
Tällainen oli minun 7.7.07
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #12 : 09.07.2007 09:58:12 »

mää lähin puskeen rovaniemelle pe aamuna poronpurijaisiin nollaan päätäni, keskelle ei mitään 200 muun hlön kanssa..kemijoen rannalla..kai sitä pitää mennä kauas että näkee lähelle..sitten vedin niin hirveen kännin kun vaan osasin.sitten sainkin ahaaelämyksiä, päästin irti kaikesta, tuntu että oon vetäny kivirekee perässäni ja sen toteaminen oli sitte aikas helpotus..

kyllä kosinnankin sain 0707 mutta en suinkaan omalta äijältäni  2funny

ja nytkun olikin sitten kartalla viellä jupiter yhtymä venus nii pisti miettimään  tätäkin:Et voi luvata itseäsi kaikille halukkaille, joten ajan laadusta tietoisena sinulla on velvollisuus suorittaa tiukat valintakokeet ennen lopullista päätöstä. Hallitseva mestari eli nykyinen kumppanisi ei ole lainkaan kadehdittavassa asemassa tässä kisassa, sillä entisillä eväillä ei päästä eroon edes lähtöruudusta. Jotain uutta on pystyttävä esittämään eikä se ole sen kummempaa kuin antaa sinun pitää uusi ja varmasti hiukan pelottavalta tuntuva arvomaailmasi sekä kannustaa sinua siirtymään uusien asioiden pariin elämässäsi. Tähän pystyy vain todellinen rakkaus, sillä omistaville suhteille tämä on myrskyvaroitus.
 Shocked
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #13 : 09.07.2007 14:13:43 »

Hei, arvatkaa muistinko koko päivää, kuin vasta kun kaveri kuiskasi;" tänään voi tapahtua mitä vaan. Muistitkos aloittaa paivän puhdistautumalla ja suojaamalla?"  Shocked
Olin niin tohkeissani kun kauan odotettu nitronationals päivät koitti ja se lauantaina näytti taivaanranta niin synkältä, mutta päivä parani loppua kohden... oli ihanaa  smitten tuossa linkki mitä kaikkea tuli nähtyä, sivulla 2. tokalla rivillä 2.viimistä on näit jytyvehkeit... harmi ettei tänne saa elämyskokemuksia jaettavaksi... katsomossa on 2.richterin tärinät kun nitrot päräyttävät pari metriset lieskat pakoputkista ulkona ohi ja se ääni... aah! Nyt on kroppa tahdistettu  Cheesy
http://public.fotki.com/Rinnewood/races/fhranitroalastaro07/
tallennettu
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #14 : 09.07.2007 16:36:25 »

Itsehän en tajunnut koko päivää, mutta kun olimme avokkini kanssa matkalla itä-suomeen, tajusin hirmu määrästä häälappuja pitkin matkan vartta että niin, tänään tais olla 7.7.-07. Noh, eipä oikein kummempia tapahtunut, ukon ja veljensä välillä oli hiemna kähinää jota joutui kuuntelemaan, mutta onneksi veljet saivat sovittua ja pääsimme yhdessä viihteelle illalla ja oli oikein hauskaa!   coolsmiley
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: