Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vieraita vierelläni  (Luettu 2515 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Miimuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« : 14.07.2006 17:30:21 »

     
      Tällaista kolmena yönä perätysten: Herään yöllä ja katson vieressä nukkuvaa(jonka pitäisi olla oma mieheni),siinä makaa joku,jota en tunne,jota en ole koskaan nähnytkään.Tutkiskelen hetken vieraan piirteitä,katson kelloa ja nukahdan uudelleen.Sama juttu useita kertoja yön aikana,vieras vaan on aina eri tyyppi.Olen varma,että olen hereillä,en pelkää vieressä olijaa,vähän vaan hätkähdän,kun näenkin jotain niin odottamatonta;sitä sen sijaan en halua,että vieras avaa silmänsä ja näkee minut,joten olen ihan hiljaa,etten herätä.
       Yöllä minua ei ole juuri edes kiinnostanut keitä nämä ihmiset ovat,eivät herätä oikeastaan mitään mielenkiintoa eikä uteliaisuutta,haluan nukkua yöllä ja tuollainen on lähes ärsyttävää häirintää.Mutta oikeasti kyllä kiinnostaisi tietää,miksi näen näitä vieraita,pitäisikö vastaisuudessa nousta vaikka ylös ja katsoa tarkemmin?
tallennettu
Miimuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« Vastaus #1 : 17.07.2006 12:08:23 »

   
     En minä pienistä säiky,en edes avaruusolentoja!Nuorempana ollut kaikenlaisia unikokemuksia,joiden tarkoituksesta en koskaan päässyt perille.
     Kolmeen yöhön taisi nämä tämänkertaiset vierailut jäädä.Jos vielä palaavat niin kysyn kyllä,että mitä asiaa  Smiley
     Onko teille kelleen koskaan selvinnyt,mikä tarkoitus vastaavanlaisilla  kokemuksilla oikeasti on ollut,onko kyse omassa olemuksessa tapahtuvasta muuttumisesta vai tuleeko joku kutsumatta kylään?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: