Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unelmat toteen  (Luettu 35820 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #15 : 05.03.2009 16:24:11 »

Eileithyia: Koska noin vinkkaat silmää, niin oisko jotain "kahdenkeskistä kivaa" Cheesy Taisi osua arvaukseni nappiin Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #16 : 05.03.2009 16:28:20 »

Kun nyt puhutaan Unelmet toteen -aiheesta, niin olen sitä mieltä, että pitääkin oiken tehdä töitä toteuttaakseen unelmansa, tai unelmat. Mäkin oon vaikka kuinka puurtanut, ollut tuskastunut, miltei hiestä märkänä kun oon halunnut, tai yrittänyt toteuttaa unelmiani. Osa unelmista on toteutunut!

Kaikkein rakkain unelma on vielä kuitenki toteuttamatta. Matka Pohjois-Amerikkaan oman rakkaani kanssa, jota en vielä tiedä kuka hän on...  Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #17 : 06.03.2009 00:14:40 »


eikö ole hienoa että niitä unelmia ON! äsken esim tapasin "sattumalta" naisen joka tekee just sellaista työtä mitä voisin tehdä, olen 2 kertaa ollut häneen yhteydessä, kun oli kyse markkinoinnista ja eräästä erityismatkasta. eli hän järjestää matkoja pitkin maailmaa, kontakteja on Kiinaan, Jenkkeihin, Norjaan, Hollantiin jne jne. eli taas vakuutuin siitä, että jos todella haluaa, niin tapahtuu. ja ylläri, hänelle tuntuisi tuo espanjan kieli ja maa olevan puoleensavetävä - mutta oikeasti kohteet on Suomessa 70%! puhuttiin vaikka mistä, kaupallisista lisätutkinnoista, nettimarkkinoinnista, maailmasta jne. todella, näin uskon että kun jotain haluaa, se alkaa tapahtua.

cool... oli siinä "vähän muutakin" muistiin palautusta, esim piireistä jotka isäni ja itse olen tuntenut.. politiikan/kulttuurin huipulta jne. sitä aina jotenkin päätyy sellaiseen paikkaan, johon kuuluu.. nyt kun ajattelen seuraavaa firmaa vaikka.. tai kun en edes puhu jostain matkasta, joku jo kehuu kaupunkia hienoksi! jne. siis jännittävää. tai kun puhutaan matkakohteesta, jos ei toteudu yksi, niin toinen juuri siitä vierestä, mistä itse olen ollut kiinnostunut. tai näen paikan jossa olin aikaa sitten, uudella tavalla.

minusta taas Suomessa ei tunnu mikään tarrautuminen
..
« Viimeksi muokattu: 06.03.2009 00:25:57 kirjoittanut ^Chakwaina^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 06.03.2009 14:23:23 »

Eileithyia: Koska noin vinkkaat silmää, niin oisko jotain "kahdenkeskistä kivaa" Cheesy Taisi osua arvaukseni nappiin Wink

 uglystupid2 Grin Huh??

..on kilpatanssin puolelta..

Elwynhän tässä osui oikeaan. Paras laji ikinä, siinä on tarpeeksi vaihtia minun makuuni. Mutta kuitenkin se on sitten luova laji ja saa myös toteuttaa luovuuttaan. Rakastan tanssia (rakastan musiikkia) ja rakastan urheilua (voimaa ja vauhtia).. Niinpä Tanssiurheilu on minulle paras vaihtoehto. Cheesy Kun nyt pääsisi tästä johonkin..

Miehiähän ei tietenkään riitä (täytyyykö lähteä Venäjälle hakemaan?). Vielä vähemmän täällä peräpohjolassa. Edellinen parikin oli ulkomaalainen, lähti sitten takaisin kotiinsa. Toivotaan että etelässä on enemmän miekkosia tarjolla..
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #19 : 06.03.2009 14:26:02 »

No katos! En osunutkaan arvauksellani oikeaan. Ja mitäs tuosta jos mä jotain tuollaista heitin. idiot2
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #20 : 06.03.2009 14:36:54 »

ottaisin tähänkin kosmisen asenteen: eiköhän jossain kohtaa maailmankaikkeutta ole tanssipareja.. minusta näitä näkyy milloin missäkin, siis tanssivia miehiä! jos se on todella tärkeää, hae tyyppi mistä vaan!
« Viimeksi muokattu: 06.03.2009 14:54:16 kirjoittanut ^Chakwaina^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #21 : 07.03.2009 14:22:39 »

Tuossa tanssissa on vielä sekin puoli että vastaparin kanssa täytyy kemiat osua yhteen.. Muuten koko touhusta ei tule kunnollista Cool Luulenpa että etelästä löytyy enemmän samanhenkisiä tyyppejä.

Eräs vanha koulukaveri on muuten tanssitaiteilija nykytanssin puolella ja opettaa yms. tällä hetkellä.

Niinpä, ne kemiat (uskon kyllä että sellaisen kyllä vielä joskus löydän varsinkin kun minä tulen hyvin toimeen kaikkien kanssa). Tosin tällähetkellä treenaus ja sarjassa eteneminen ovat etusijalla.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #22 : 07.03.2009 19:51:38 »

kaikki tulee oikeaan aikaan, sanovat.. katsokaa sillävälin mitä teillä on jo..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #23 : 07.03.2009 19:55:28 »

Mulla on tällä hetkellä kolme suurta unelmaa, joita tulee mietittyä joka päivä...
Uskon, uskon, kaikki ajallaan.  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #24 : 07.03.2009 20:00:53 »

TOTEUTA UNELMASI
Tarvitaan täysin hereillä oleva ihminen tekemään unelmistaan totta. - Roger Babson

Unelmat toteutuvat jos toivot riittävän voimallisesti. Voit saada elämässä mitä tahansa, jos uhraat kaiken muun sen takia. - Sir James M. Barrie

Onnellisia ne, joilla on unia ja unelmia ja halua maksaa hinta tehdäkseen niistä totta. - Albert Camus

Kaikki unelmamme toteutuvat ... jos meillä on rohkeutta tehdä työtä sen hyväksi. - Walt Disney

Emme ole todella kiitollisia niille, jotka tekevät unelmistamme totta; he pilaavat unelmamme. - Eric Hoffer

Kaikki ihmiset uneksivat mutta eivät yhtä lailla. Ne jotka uneksivat yöllä mielensä tomuisissa sopukoissa, heräävät aamulla ja huomaavat uniensa olleen vain turhuutta. Mutta ne, jotka uneksivat päivällä silmät auki, ovat vaarallisia; he toteuttavat unensa ja tekevät niistä totta. - Thomas Edward Lawrence

Tehdäksesi unelmistasi totta, sinun on herättävä ja ryhdyttävä toimiin. - Natasha Newsome

On hienoa olla nuori ja omata unelma, mutta on parempi olla vanha ja nähdä, että unelma oli totta. - John Osteen

Olet keskellä sotaa: taistelulinja kulkee sen joukon välillä, joka yrittää saada sinut luopumaan unelmistasi, ja todellisen näkysi voima luoda ja antaa panoksensa. Se on taistelu niiden välillä, jotka kertovat sinulle mitä et voi tehdä, ja sen osan itseäsi, joka tietää - joka on aina tiennyt - että olemme enemmän kuin ympäristömme; ja että unelmalla, jota tukee lannistumaton tahto saavuttaa se, on todella välittömät mahdollisuudet tulla todellisuudeksi. - Anthony Robbins

Voimakkaan suoritustavoitteiset huomaavat nopeasti antoisat tilaisuudet, tekevät pian suuret päätökset ja alkavat heti toimia. Seuraa näitä periaatteita ja teet totta unelmistasi. - Dr. Robert Schuller

Älä uneksi siitä, mitä haluaisit tehdä, pysy valveilla ja tee se. - Marvin Yagoda

Unelmat ovat vailla merkitystä, ellet ole tarpeeksi voimakas taistelemaan niiden puolesta ja tekemään niistä totta. - Bruce Springsteen

Amerikka on maailman suurin maa. Voit olla mitä haluat olla Jumalan ja ihmisen lakien rajoissa. Voit tehdä unelmistasi totta, jos työskentelet lujasti, keskityt päämäärääsi ja annat jotain takaisin yhteisölle, joka sinua tukee. - Dave Thomas

Sanon ihmisille, että olen liian typerä tietämään mikä on mahdotonta. Minulla on naurettavan suuria unelmia ja puolet niistä toteutuvat. - Debi Thomas
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #25 : 07.03.2009 22:08:11 »


Heips kaikille oman elämänsä luojille. smitten

On ollut hieman kiireistä aikaa,joten tupsahdin nyt sinulle Chakwaina ja muillekin kiinnostuneille tuomaan linkin kanavointiin,jossa käsitellään mm uutta parisuhdetta.

Hieman vaikean mutkan takana,mutta toivottavasti löydätte.Siinä on myös jotain yleistä tämän hetken omista ylösnousemusoireistamme ja pientä infoa maailman tilanteesta.

Allaolevan linkin kautta (karneolikuu) löydätte kanavointini.Kun sivu avautuu,klikatkaa ajankohtaista ja siitä avautuu alalinkkejä,joissa yhdessä kanavoinnit.Helmikuun kanavointi käsitteli nk."puoskarilakia" ja miten suhtauua siihen.
Palautetta voi antaa vaikka linkin vieraskirjaan,tai minulle suoraan.Jos useampi jää miettimään jotain kysymystä,saattaa siihen tulla uutta tietoa.

Ja tuossa oli kyllä viisautta,muistaa olla kiitollinen joka hetki siitä,joka jo on elämässä ja pitää kiinni unelmistaan.

Terveisin;Chandra  smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #26 : 08.03.2009 12:45:02 »

Nämä tuntemukset,kuin myös painon tunne raajoissa viestivät siis ainoastaan siitä,että kehonne tarvitsee hetkellisen lepokauden kyetäkseen tasapainottamaan tämän voimallisen uuden energia aallon.
Haluttomuus ja se että tunnette tarvetta vetäytyä yksinäisyyteen yhä useammin on viesti samasta asiasta.Käytte läpi tätä voimallista prosessia myös tunnetasolla poistaen elämästänne sitä,mikä ei enää tunnu kuuluvan siihen. Ette yksinkertaisesti kykene enää viettämään aikaanne tiettyjen ihmisten seurassa tai tilanteissa joissa vallitsee epätasapaino. Värähtelette korkealla ja aistitte vahvasti kaiken sen,joka ei ole enää osa teitä.

Olette viime aikoina olleet hämmentyneitä ja jopa peloissanne teitä kohtaan kohdistuvasta hyökkäyksestä,kuten osa teistä sen näkee.Hyökkäyksestä koskien työtänne tässä ylösnousemusprosessissa.
Mistä tuossa hyökkäyksessä on kyse?Miettikääpä sitä. Pelosta.Se syntyy pelosta työtänne kohtaan,työtä jota te teette rakkaudesta Äiti maan ja kanssakulkijoitanne vuoksi.Edistätte ylösnousemusprosessia ja joukkoonne on liittynyt yhä enemmän tätä työtä tekeviä.

Ajatelkaapa vaikkapa kahta pöytävalaisinta,joihin asennetaan saman energiamäärän sisältävä lamppu.Eivätkö ne kauneudessaan tasapainotakin toinen toistaan,valaisten kauniisti ympäristöään.Aivan kuten te,löydettyänne Kaksoisvalonne.Täydellisessä tasapainon ja rakkauden tilassa,samalla taajuudella värähdellen ja loistaen yhdessä rakkauden valoa ympäristöönne.
Pyytäkää että hän saapuu elämäänne,miettien mitä te kykenette ja haluatte antaa suhteeseen ja mitä odotatte toiselta,jotta suhde toimisi näin.Pyytäkää,luokaa ja vastaan ottakaa ja erityisesti minä,Jeesus Kristus,sekä Äiti Maria johdatamme teidät yhteen.

Luomistyön,joka on tapahtunut vieläkin nopeammalla vauhdilla mikä alkuperäinen suunnitelma oli.
Olette astumassa suuren askeleen kohti rauhan maailmaa ja se tulee mahdolliseksi tämän talouskriisin osana. Kommunikoimalla eri kulttuurin omaavien ihmisten kanssa,te tulette huomaamaan,että he haluavat täsmälleen samoja asioita kuin tekin ja opitte näkemään ja hyväksymään erilaisuutta.Nekin,jotka eivät tietoisesti luo tätä.


**tässä oli mielestäni pointtia, samoin siinä että aina tulee noita hyökkäyksiä, jos kovin henkisissä sfääreissä liihottelee, ja sitten kumma kyllä myös jos liikkuu normaaleissa kuvioissa, huvittelee jne.. oh well..  Wink

mutta noista suhteista en tiedä mitä ajatella, esim nytkin kun tuossa 2-3 tyyppiä pyörii eikä ketään tunne elämää suuremmaksi, varsinkin yhden kanssa on huvittavaa kun hän ei millään tunnista mitään syvällisempää jutussa (ja edelleen kysyn onko kaksoisliekkejä 1 vai 7!). parin muun kanssa se on sellaista seksin ympärillä pyörivää, edelleen en tunne suurempaa vetoa.. mutta sittenpä voi miettiä mitä odotan!

kivoja kursseja sivulla, tänä vkl:na olisi myös Nathalla ollut naisenergian kurssi-

unelmiahan voi tunnetusti aina uudelleen arvioida.. ja kun joku toteutuu, tulee uusia.
« Viimeksi muokattu: 08.03.2009 12:52:22 kirjoittanut ^Chakwaina^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #27 : 08.03.2009 20:16:10 »


Eiköhän ole niin,että on aikoja,jolloin liihottelee sfääreissä,mutta arkielämääkin on pyöritettävä ja ne vain pitää jotenkn tasapainottaa.
Aina ei tee mielikään muuta kuin olla ja hassutella muuta hömppää. Grin

Ilo on ja nauru ovat ihania asioita,joskin kuuluvat henkisyyteenkin mitä suuremmassa määrin.Pois on onneksi se aika kun mustat huivit tiukasti lauan alta sidottuna kuljettiin kirkkotietä ja jokin pappi päätti sitten mikä olet.

Nyt on vapaus valita.Tänään tätä ja huomenna tuota,,mikä nyt huvittaa.
Ja onhan itsellänikin ollut noita miespuolisia ehdokkaita muutamia,vaan kun ei sellaista,josta jotain voisi syntyä.Mutta en koe heitä kaksoisliekeiksi,joku ehkä jollain tasolla sielunkumppani.Joten se loppuu siihen tai jää ystävyystasolle.
Tiedän tarkalleen mitä haluan ja luon sitä suhdetta,enkä jaksa lipsua edes yrittämään muuta,jos yhteys ei toimi.

Mutta ei se ole kiellettyä.Seksi on hyvinkin tarpeellinen ja voimakas energia,joten kuka kieltää olemasta seksisuhteessa pelkästään,jos ei sillä ketään tietoisesti satuta?
Ei moralisoida liikaa itseäämme sen enempää kuin muitakaan.Jokainen viime kädessä kantaa vastuun omasta elämästään.

Ja paljon on pitänyt nähdä ja kokea,ennen kuin todella tiedän mikä minun kohdallani toimii.Se kantapää oppi kun on ollut oma oppini. Grin
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #28 : 09.03.2009 11:25:44 »

jess, no ajattelin tässä vähän noita muita toiveita kuin suhteita (eihän seksi mitään oikeastaan ratkaise). lähinnä elämäntehtävä - työ - raha - matkailuasiat.

mikä estää unelmienne toteutusta, mikä edistää? se oli juuri tuolla ketjun alussa, että jos voimme alkaa mielellä luoda kaikkea, mikä sitten estää muuten (aika, ihmiset, suhdanne tms?)-

tai entäs sitten jos äkkiä tulee mahdollisuuksia ja kontakteja ja kaikki alkaa toteutua?
« Viimeksi muokattu: 09.03.2009 11:27:16 kirjoittanut ^Chakwaina^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #29 : 09.03.2009 12:54:31 »

Kannattaa aloittaa pienistä asioista ja olla myös varovainen ajatustensa kanssa: sitä saa mitä tilaa..
Itse halusin mustan kissan, joka tielleni tupsahti yhtäkkiä tuttavaperheen pentueen ainoana mustana mörrinä. Nyt muutin kämppään, josta haaveilin, kun kuulin että edellinen asukki oli muuttamassa pois. En tuolloin tehnyt asialle mitään, koska aikomus ei ollut muuttaa tälle paikkakunnalle, mutta toisin kävi. Ja perhe on ollut haaveena kauan aikaa + kaikkine muine puitteineen, mutta miestä ei ole ollut. Nyt sitten jo tapasin sellaisen miehen ja minulla on vahva tunne siitä, että olen ansainnut hänenkaltaisen hyvän miehen. Edellinen suhteeni olikin katastrofi, jossa varmasti puhdistauduin omilta tekemiltäni vääryyksiltä, mutta tajusin ja muistin joskus ajatelleeni jonkinlaisessa depressiossa että varmaan tarvitsisin tielleni jonkun, joka ei olisi hyvä minulle. Mutta sitten olen muuttanut ajatukseni ja ne tuottavat tulosta..

tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: