Sivuja: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 499754 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #510 : 07.12.2008 13:37:06 »

mur. tiiän kokemuksesta, että osaan olla viileä ja sen kuulee äänestä et nyt vituttaa, mutta jousimiesmäisesti (?) en jaksa mököttää kauaa. yks hymy tai hyvä sana ja meitsi on taas mukana.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #511 : 07.12.2008 13:42:39 »

ajatella jos kaikki menisi vielä kerran täysin uusiksi, nyt on ihmeellistä mennä matkalle kun ei mene missään sydänsurussa vaan ihan todella nauttimaan paikasta, valosta, maisemista, merestä, vapaudesta ja takaisin tullessa on jo "suhde" valmiina" outoa" - hän vitsaili vielä kun soittelin kentälle asioista

tulipa hyvä ja innostava tv ohjelma, tai pari.

siis täysin uusiksi niin että vaikka kokee jonkun suhteen kunnolla ja sitten kun on aika, tulee jotain aivan uutta. nousuvaaka.. heikkous on tämä suhteiden ajattelu. venuksen voima on viettelys ja valuutta. no pitää kai jotain muutakin olla kuin työ ja ura,, matkat,, njee.

valoisaa.

Your Horoscope - Tomorrow, December 8, 2008
A legal matter, perhaps the establishment of a new business partnership, could require a lot of paperwork today. It might be really tedious trying to make sense of all the jargon involved, but it's important to you, so you're likely to be more persistent than usual. Someone more familiar with these matters may explain the ins and outs to you. This is likely to be a very fortunate development for you, so don't lose heart. Hang in there!
« Viimeksi muokattu: 07.12.2008 13:46:11 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #512 : 07.12.2008 13:51:55 »

Mä osaan kyllä mököttää. Se on nousu-rapujen aito ja ärsyttävä taito. Oon sillä tavalla aika pitkävihanen, että mun mielestä asiat ei oo sovittu pelkällä yhdellä hymyllä tai kauniilla sanalla. Ne vaan pehmentää ilmapiiriä, mutta ei automaattisesti tarkota sitä että kaikki on sovittu ja hyvin. Se on joskus vähän raskastakin.

Se jouskari puoli mussa ei olis varmaan koskaan ikinä vihanen kenellekään, mutta rapu minussa alkaa mököttää.  Huh Grin Kuu kalat alkaa itkeen ja sitten on parempi mieli.  angel

Näillä kuvioilla mitä mulla on niin mulle on suorastaan vahingollista yrittää olla vaan viilee, jos on paha olla.

Mutta ehkä se sulta onnistuu.  Smiley
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #513 : 08.12.2008 17:43:51 »

tuntuu onnistuvan viileys. saa nähä kuinka jatkuu huomenna.

tuntuu, että eteen tulee koko ajan justiin kaikki vaikeimmat asiat.. mut en mä silleen valita, haluan kyllä oppia ja nähä! onko tää nyt jotenki mun tulikaste? oispa kiva tietää mitä ens vuos tuo tullessaan.. tätä samaa, työntekoa?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #514 : 09.12.2008 11:25:18 »

Fialle onnea!  smitten
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #515 : 09.12.2008 11:27:31 »

ONNEA kaikille joukkareille yht'aikaa  angel
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Lizzy
Vieras
« Vastaus #516 : 09.12.2008 11:32:54 »

Kyllä kyllä.  Smiley Mutta Fia on tänään päivänsankari.  smitten
tallennettu
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #517 : 09.12.2008 11:36:02 »

Voi kiitos paljon onnitteluista  smitten
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #518 : 09.12.2008 13:42:57 »

Onneksi olkoon vaan!

Tämä joukkari tuhlasi taas..  Tongue
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #519 : 09.12.2008 22:44:58 »

kattelin transiitteja ja mulle on tulossa parin kk:n sisällä vielä vaikka kuinka paljon neliöitä!! nyt seuraava on vissiin jupiter neliö pluto, kuinkahan sen kans käy? ja mars yhtymä aurinko oli kans jossain kohtaa..

ainiin, aamulla ku herään ni oon taas vuojen vanhempi Tongue mur!
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #520 : 10.12.2008 19:07:21 »

onnea mulle ja muille! Wink
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #521 : 10.12.2008 19:17:55 »

Paljon onnea Marix ja Kimo  smitten

tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #522 : 10.12.2008 20:14:07 »

KIITOS ja Paljon Onnea Marix!!!

Äiti soitti ja sovittiin et menen nyt sit kuitenkin kotiin jouluksi parin vuoden tauon jälkeen.

Et koitahan Marix taikoa sinne Pohjanmaalle lunta jouluksi, ei kauheesti pakkasta, pari astetta riittää!  smitten

Nii, ja jos tonttuja näkyy, heille voi muistuttaa missä jouluni vietän... tulee se lahjasäkki oikeaan osoitteeseen!  Wink
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #523 : 10.12.2008 20:42:45 »

hohoo kimo, onnea vaan joo Smiley ja täytyy sanoa, että kyllä täällä paljon enemmän lunta nyt on ku vuos sitte. ja koska lokakuussa oli lunta niin täytyy nyt joulunakin olla tai muuten en enää usko vanhan kansan viisauksiin Wink (tosin pohjanmaahan on eri asia takuulla ku e-p, en mä sitä takaa, että vaasan suunnalla lunta olis Wink)
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #524 : 10.12.2008 20:57:53 »

Kauhajoelle mä olen menossa, tänään oli kuulemma maa just ja just valkonen. Seinäjoellakos sä asustit? Menee samoilla viisauksilla lumentulo...
Toivois sitä lunta tänne etelärannikollekin, räntää sataa vaakatasos... voi, voi, lomaa odotellessa ja siihen pirhana on kolme kuukautta!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: