Sivuja: 1 ... 183 184 [185] 186 187 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3022262 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Tastgagta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #2760 : 11.01.2010 01:16:51 »

Uskallatko ottaa riskejä?

Nuorenpana kyllä tuli otettua vaikka minkälaisia riskejä, eikä niitä edes tajunnut, että voisi henki lähtä. Esim. kerran moottorikelkalla kokeilin ajaa tiellä olevalla pitkällä suoralla, joka oli ihan kalijamalla, elikkä aivan jäässä ja liukas ja semmoinen nollakeli/pääkallokeli, niin varsin kokeilin omia rajojani, että kuinka kovaa sitä uskaltaa ajaa, no ehkä onnekseni kelkka ei kulkenut kuin vain n.150-160 km/h. Ja hyvä tuuri kävi eräässä onnettomuudessa, kun en saanut alaraajahalvausta. Että kiitollinen häätyypi olla. Nykyään ei tule otettua hirveitä riskejä.

Oliko sinulla lapsena jokin erikoinen kyky, vai onko kenties vieläkin?

(esim. itse kykenin pikkupoikana nykäisemään omat kassini ropan sisään.(kenties siitä johtui silloinen korkealle pääsevä lauluäänikin))

 Olen osannut muksusta asti "tärisyttää" silmiäni nopeasti sivusuunnassa ja osaan sen vielä nykyäänkin.

 Tämä oli niin loistava kysymys, että laitetaan eteenpäin. Eli: Oliko sinulla lapsena jokin erikoinen kyky, vai onko kenties vieläkin?
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Neitsyessä
Kuu Leijonassa
Merkurius Leijonassa
Venus Vaa'assa
Mars Vaa'assa
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #2761 : 11.01.2010 10:32:02 »

Perjantai, siitä alkaa viikonloppu.

Millä tavalla saat itsesi piristymään, jos olet ihan maassa?
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #2762 : 11.01.2010 10:45:34 »

Tuo oli paha,
meditoimalla, kirjoittamalla, eläimiä hellimällä, siivoamalla, soittamalla ystävälle, kuuntelemalla musiikkia, shoppailemalla, kävelyreissulla luonnossa

Mikä on tämän päivän tarkoituksesi?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2763 : 11.01.2010 14:37:14 »

No huh huh Sasha, kuka tuollaisiin kysymyksiin uskaltaa edes vastata? Ehkä minä armahdan muut ja uhraudun tässäkin yhteisen edun nimeen.


 Tongue coolsmiley

 Grin


Hauskin muistosi?

Teen sitä parhaillaan.  angel Naimisiin meno miehen kanssa 2 päivää erosta exän kanssa,
tai ainakin sen vakava suunnittelu, hmmm... vihkiminen tapahtuu 2 viikkoa - 6 kk. Tongue
Suunnitelma on ainakin hurja, joten sen täytyy olla myös hauska,
joten sinne Dubaihin muutaman päivän päästä ja sieltä Suomeen, sitten USA:han (kait?)
ja tai siinä välissä Etelä-Amerikaan tai Intiaan, koska Jouskari haluaa
yhdessä lomalle.

Jos nukkumista ei lasketa, niin mikä auttaa uneliaisuuteen?
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2764 : 11.01.2010 14:47:51 »

Vastaus: Raitis ilma ja ulkoilu! Se tehoaa uneliaisuuteen, esim. sisällä toimistossa istutun päivän jälkeen kunnon piristysruiske on reipas kävely raittiissa ilmassa!


Kysymykseni:
Mikä on tehokkain pakaratreeni?  Cheesy Jotain millä saa suhteellisen nopeasti piukat kankut  Cool
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #2765 : 11.01.2010 18:06:35 »

Hiihto! Tai kesällä rullaluistelu. Näin väittävät.  knuppel2


Onko Ok tapailla useampaa miestä / naista samaan aikaan (sikäli mikäli on rehellinen itselleen ja muille) ? Jos se ei ole Ok - Miksi niin?
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #2766 : 11.01.2010 19:51:36 »

Onko sellaisia olemassakin, sory ei ole tässä päivässä ollut mitään vitsiä, mutta ehkä sellainen sitten pitäisi keksiä. Riittääkö hyvä tarina, jos tuota huumorin tajua ei ole?

Olin koirieni kanssa lenkillä, oli pimeää ja en juurikaan kävellessä niskavammani takia kykene katsomaan jalkoihini. Olin puhelimessa samanaikaisesti ja ystäväni varoitti minua, että nyt kävelet varovasti ja katsot jalkoihisi, ettet vaan kaadu ja loukkaa itseäsi. Naurahdin hänelle, että enköhän minä pärjää ja osaa huolehtia itsestäni, kyllä tässä sen verran kaikenlaiseen paskaan on viime aikoina astuttu, että osaan kyllä varoa itseäni.

Kotiin tullessani jouduin toteamaan, että nyt joku pitää minun kustannuksella hyvinkin hauskaa sillä totisesti tuolla reissulla olin astunut koiran paskaan ja ehkä sillä tavalla minulle yritettiin viestittää, että älä likka liikoja itsestäsi luule.

Miksi ihmiset haluavat pitää kiinni omasta kärsimyksestään?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2767 : 11.01.2010 20:21:22 »


Miksi ihmiset haluavat pitää kiinni omasta kärsimyksestään?

Mä olen aina ihmetellyt tätä, myöskin, miksi ne oikein kerjää ongelmia itselleen? uglystupid2
Se on huomattavasti yleisempää Scandinaavisten ystävien ja tuttujen parissa
kuin täällä, mutta löytyy muutama tyyppi täältäkin, jotka eivät osaa muuta tehdä,
kuin täyttää ongelmattomat paikat ja asiat jollain ongelmalla
ja kukaan ei halua niitä seuraansa.  buck2 Talvi pahentaa tuota taipumusta.  crazy2

Mitä illalliseksi tänään? Smiley


tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #2768 : 11.01.2010 20:44:30 »

Joku muu saa vastailla, minä puutun vain tuohon Sashan kommenttiin. Niin eikö ole omituista, mikä saa ihmisen pysymään esimerkiksi huonossa suhteessa, ottamaan päällensä kaikki vihat ja alistumaan sellaiseen toimintaan? Ja kun heille tarjotaan mahdollisuus onneen eivät he enää usko siihen ja kuvittelevat, että kyllä tässä tilanteessa on jotakin opittavaa ja kyllä tämä täytyy käydä itse läpi. Kuinka väärä ajatusmalli se onkaan.

Niin täytynee toivoa, että kevät toisi muutoksia muutaman ihmisen elämään, minut etujoukkoihin lukien. Sitä kun haluaisi jo pikkuhiljaa mukaan elämän virtaan, niin kovin janoinen kuin sitä nykyään on, mutta kun tuo elimistön reppana on niin kovin heikko vieläkin.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2769 : 12.01.2010 02:58:56 »


Mitä vastustat?

Hyvin monia asioita, esim. eläinkokeita, eläinrääkkäystä, väkivaltaa jne.
Ihmiset, jotka tekee sitä, saisi ampua, tai ei! kiduttaa hitaasti kuoliaaksi -parempi.  Tongue

Kuulutko johonkin (ääri-)järjestöön? Jos niin, niin mihin?

tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #2770 : 12.01.2010 20:08:36 »

Astraalitasosta, minä kuulemma vierailen sellaisessa tietämättäni mitä teen. Jälleen kerran ensin koen ja sitten kuulen asiasta. Miten tämä tälläiseksi on mennyt? Siis se ei ollut kysymys tai itseasiassa sehän on äärimmäisen hyvä kysymys?

Kuinka sinun elämäsi tälläiseksi on tullut?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2771 : 12.01.2010 20:52:52 »


Kuinka sinun elämäsi tälläiseksi on tullut?


Omalla vaivannäölläni, rohkeudellani ja hienoisella onnella.
Juuri tänään tajusin, kuinka onnekas olen ollutkaan, että tiettyjen perheiden lapset
kiusasivat minua koulussa, eivätkä olleet ystäviäni. Shocked
Tsiisus, mitä elämäni voisi niiden ihmisten vaikutuksesta olla ja vieläpä missä!! buck2
Hemmetti, mähän olen päässyt pitkälle ja korkealle elämässäni! Shocked smitten

Mitä investoit elämääsi ja tulevaisuuttasi varten energiatasoilla? Smiley
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #2772 : 12.01.2010 23:22:46 »

Rakkautta, viisautta ja ymmärrystä. Ja hyvin paljon nautintoa. Olen taipuvainen ajattelemaan, että ihminen auttaa toisia ihmisiä eniten sillä, että hän rakastaa itseään ja voi hyvin. Silloin meidän energiamme valaisee toistenkin elämää jopa ilman valokorvia.

Kierrätetään...
tallennettu
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #2773 : 13.01.2010 11:40:36 »

Oman kullan kainalossa, siellä tuntee rakkautta ja hyväksyntää juuri sellaisena kuin itse on  smitten

Paras neuvosi maailmalle?
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #2774 : 13.01.2010 13:10:40 »

Tosi kuivan jutun löydät tuolta kiukutteluketjusta. En jaksa samaa tähän kirjoittaa.

Osaatko ihan oikeasti arvostaa terveyttäsi?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 183 184 [185] 186 187 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: