Sivuja: 1 ... 109 110 [111] 112 113 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3021647 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Valo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #1650 : 22.07.2008 14:25:44 »

Ihmemies tietenkin.
Voiko riippumatolla pyörähtää ympäri?
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1651 : 22.07.2008 14:38:00 »

Voi, mutta se taito vaatii kovasti harjoittelua, isot vauhdit ja pienen tekijän  Grin Naamallensa sitä yleensä mätkähtää.  2funny Riippuu myös riippumatosta..


Jos sinun pitäisi piirtää kukka, niin minkä värinen se olisi?
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #1652 : 22.07.2008 14:39:26 »

olisi ehdottomasti vaalea sininen

jos nyt piirtäisit kukan niin minkä kukan piirtäisit ja miksi?
tallennettu

indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1653 : 22.07.2008 15:59:21 »

Vaaleanpuna-valkoisen liljan. Ne ovat sekä hellän kauniita että klassisia. Ja sopivat tunnelmaani nyt. Häihin että hautajaisiin, tunnen olevani molemmissa samanaikaisesti *syntymässä ja kuolemassa, siinä välissä on elämä...

Mikä oli lapsuuden haaveammattisi?

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #1654 : 22.07.2008 16:38:32 »

Eikös Puff Daddy oo nykyään P. Diddy? Cool


On, mutta kerrottakoon selvennykseksi, että teidän super julkkis Johanna Tukiainen pääsi
uutisointiin kertomalla blogissaan, että hän tuntee hyvin P.Diddyn
ja heti samaisessa yhteydessä vähän myöhemmin,
että on ollut samoissa bileissä sellaisen megaluokan julkkiksen kanssa kuin Puff Daddy. Cheesy Grin 2funny

Ko. blogi-kirjoitus tuolta osalta korjattiin heti, kun uutisiin tuli,
että Tukiainen ei ilmeisesti tiedä, että P.Diddy ja Puff Daddy ovat yksi ja sama henkilö. Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #1655 : 22.07.2008 16:41:57 »


Mikä oli lapsuuden haaveammattisi?


Näyttelijä-laulaja, juristi tai olla vain tosi rikas. Cheesy Grin smitten
Mikä lapsuuden haaveesi on toteutunut/toteutuu? Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1656 : 22.07.2008 17:48:25 »



Mikä lapsuuden haaveesi on toteutunut/toteutuu? Smiley

Elää rakkaudelle ja vapaudelle  smitten

Mitä etsit?
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1657 : 22.07.2008 18:14:42 »

Itseäni.
Etsin myös tarkoitusta sille, miksi linnut lentävät ja aurinko paistaa, miksi talven jälkeen tulee kevät, miksi jokainen on mitä on, miksi tuli polttaa, miksi.. Niin.


Tiedäthän sen tuoksun ja tunteen syksyn ensimmäisenä pakkasaamuna? Tai se ensimmäisen kevätpäivän tuoksun? Entä se kesäisen tuulen tuoma juhannusruusun tuoksu? Asfaltin haju sateen jälkeen.. Mikä kaikista luonnon tuoksuista on suosikkisi?  :Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1658 : 22.07.2008 18:32:20 »



Tiedäthän sen tuoksun ja tunteen syksyn ensimmäisenä pakkasaamuna? Tai se ensimmäisen kevätpäivän tuoksun? Entä se kesäisen tuulen tuoma juhannusruusun tuoksu? Asfaltin haju sateen jälkeen.. Mikä kaikista luonnon tuoksuista on suosikkisi?  :Smiley

Puun tuoksu , erilaisena, kuivan puun, märän puun, pihkaisen puun, nuotiopuun savun tuoksut - jos ja kun oikein haen lempituoksua - juontaa juurensa johonkin lapsuuden muistoon kun vietin ihania kesäpäiviä vastavalmistuneessa leikkimökissä joka oli valmistettu männystä tai kuusesta ja jätetty maalamatta sisältä eli uutena ja tuoreena se tuoksu jätti jälkensä ... joskus vuosia myöhemmin , jo aikuisena, kävin vielä sitä mökkiä sisältä haistelemassa - ja löytyihän se  Kiss   muuten on aika hankalaakin laittaa tuoksuja järjestykseen  smitten Paras tuoksu on luonnon ja luonnonelementtien tuoksut kaikkina aikoina  smitten

Keräiletkö jotain ?  Cheesy
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1659 : 22.07.2008 19:38:51 »

 Cheesy
Keräilen juu! Cheesy
Olen aina jotain keräillyt,vaan tällä hetkellä keräilen erilaisia Buddha patsaita ja ikoneja.
Norsuja minulla oli valtaisa kokelma,vaan kyllästyin ja myin ne pois muutamaa lukuun ottamatta.

Miltä pelko maistuu?
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1660 : 22.07.2008 19:54:01 »

Se maistuu kuivalta ja kuristavalta, tykytyksenä ja vihlovana kipuna rinnassa ja haluna kadota, paeta, kuolla, vajota miten vain mihin vain... Tiedän sen hyvin eläväisenä nyt kuin pelkäsin viime yönä niin että hyvä etten unissani pissinyt alleni... Shocked

Olin oikeudenkäynnissä, jossa pelkäsin että minua syytetään ystäväni pahoinpitelystä, vaikka itse näin että toinen ystäväni oli tehnyt sen.. Pelkäsin epäoikeudenmukaisuutta, syytöksiä ja häpeää, sitä että minuun lyötäisiin ikuinen leima joka kertoo minun olevan huono ystävä ja väkivaltainen ihminen!
Tziisus mikä uni........ Shocked

Mitä teet jos mielesi tekee jotain herkkua.. Hillitsetkö itsesi vai lähdetkö kauppaan henkesikin uhalla kaatosateeseen vaikka tietäisit sen menevät kahden minuutin päästä kiinni?  Grin
Nimimerkillä olen kolmesta asti miettinyt jäätelöä, en mene kauppaan..... yleensä menen.
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1661 : 22.07.2008 20:00:33 »

ookei - jäin niinkuin resiinaan

Cheesy

Miltä pelko maistuu?

Chandra  Kiss Kiss Kiss angel


Kuvat kertokoon ....

http://www.hel2.fi/hkr/siivoustalkoot/press/tunkio1.jpg

http://www.passi.net/wp-content/katakombeissa2.jpg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/00/Pariisi_katakombi_01.jpg

http://www.ellenburgin.com/painting_images/I_Scream__You_Scream.jpg siis tunkkaiselta , rikiltä,
niljakkaalta , metalliselta ....  crazy2


Mitä odotat juuri nyt?  Grin
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1662 : 22.07.2008 20:30:35 »


 Cheesy
 Haa Aaviisuinen!
Sinä näköjään olet tuntenut tuon maun! Smiley
Muistan vuosia sitten odottaessani tilannetta,jonka tiesin olevan edessä huomaavani että nyt tiedän miltä pelko maistuu.
Se oli vahva metallin maku.

Mutta Aaviisuinen siis kysyi;Mitä odotat juuri nyt?
tallennettu

indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1663 : 22.07.2008 20:40:58 »

Johdatusta,
työpäivän loppumista,
keskustelua,
automatkaa,
ratsastusretkeä,
Bonesia,
kämppiksen näkemistä,
äidin kanssa juttelemista,
rakastajaa  Smiley
suunnitelmien toteutumista,
näytelmän kirjoituksen aloittamista...
oho, odotanpas paljon....

Mikä saa silmäsi tuikkimaan?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1664 : 22.07.2008 21:44:37 »

Minun silmäni saa tuikkimaan kaikki sellainen, joka tuikkii silmiin - piirtäjä ei voi itselleen mitään, hahaha Grin Ihan sama onko kyseessä piirros, maalaus, mainos, juliste, valokuva, elokuva, animaatio, parodia, peli.... Ihan mikä tahansa, joka on inspiroiva visuaalisesti saa minun silmäni tiukkimaan.
Viimeisin, mille silmät tuikahtelivat oli Metal Geal Solid 4-pelin animaatio, jossa Raiden taistelee Gekko-nimisiä aseita vastaan ja taistelun lopuksi avaa visiirinsä. Kerrassaan isnpiroivaa, haluan ehdottomasti aina piirtää jotain tuon videon jälkeen Grin

Raiden & Gekot

Olet eksyksissä. Kysytkö ohjeita vai yritätkö löytää itse perille? Jos pääsyt kysymään neuvoa kauanko olet ehtinyt hortoilla omin päin? Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 109 110 [111] 112 113 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: