Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 19
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Illuminati ja New World Order  (Luettu 173602 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #30 : 14.02.2009 18:28:13 »



                                             coolsmiley''   


             Lienee joku maailmanlaki, etteivät skeptikot vahingossakaan kohtaa

                mitään epäUSKOttavaa ! Onneksi omatkin kokemukset viittaavat

                   sinnesuuntaan, etteivät rajat vielä tule vastaan.


                                                        smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #31 : 15.02.2009 15:51:05 »

Tuo oli aika hyvin sanottu! Skepojen ajattelu on 100% tieteellistä, ja kaikki liian uskomaton hylätään heti. idiot2 uglystupid2  No joo ei täällä pitäisi miettiä skepoja ollenkaan, mutta kun tilanne nyt vaan on vieläkin sellainen, että suuri osa ihmisistä perustaa näkemyksensä ahdasmielisen tiedeyhteisön näkemykseen (jonka äänitorvia skepot on).

Mutta sen verran vielä Usko Ahosen tapaukseen liittyen, että onneksi kaikki kontaktitapaukset eivät ole niin kammottavia. (Eivätkä kyseessä edes olleet oikeat avaruusolennot.) Suurin osa avaruuskontakteista on kokijalleen mieluisia. Sitten on niitä tapauksia missä ihmiselle tehdään kivuliaitakin kokeita - kai kyseessä on oikeat avaruusolennot? Tässä on se merkittävä ero että tarkoitus ei ole tuottaa kipua, vaan saada tuloksia. Enpä silti haluaisi olla koekaniini... Suurin trauma kokijalle kuitenkin tulee siitä kun kukaan ei ota vakavasti vaan leimataan hulluksi jne. Jotain huhupuheita kuulin että uusien kokeiden aloittaminen olisi nyt kielletty, vanhat tehdään kuitenkin loppuun. Toivon että pitää paikkansa. angel  (No tämä nyt ei enää liittynyt otsikkoon mitenkään.)
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #32 : 10.03.2009 12:46:33 »

Hei, hyppään keskeltä keskustelua mukaan. Tämä aihe aina välillä häiritsee minua todella paljon. Mitä enemmän asiaa miettii niin sitä enemmän huomaa merkkejä tästä salaliitosta joka puolella.

mikeslowry mainitsi noista chemtraileistä. En tiennyt yhtään mitä ne ovat, joten tutkin wikipediaa. Uskomattomia juttuja. Kohta sitä alkaa epäilemään omia silmiäänkin. Edelleen miken viesteissä jäi mietityttämään nuo symbolit. Mitä muita niitä sitten on kuin tuo pyramidi, jossa on silmä? Vapaamuurareiden symboli kai on ympyrä, jonka keskellä on piste toisin sanoen:  aurinko  Huh

Minua alkoi turhauttaa netti, joten etsin aiheesta käsiini kirjallisuutta. Löysin Pat Robertsonin kirjoittaman kirjan Uusi maailmanjärjestys joka on siis suomennettu ja toimitettu versio alkuperäisestä englanninkielisestä. Kirja on vanha, mutta mielestäni siinä on kyllä asiaa. Suosittelen lukemaan, jos saatte kirjan käsiinne.

Nuo symbolit ovat enemmänkin mietityttäneet. Tuossa Robertsonin kirjassa mainitaan, että vapaamuurarit ovat käyttäneet paljon vanhoja egyptiläisiä symboleita. Olen aivan varma niin tuohon pyramidi kuvaan olen törmännyt aiemminkin ja se on ollut vain vanha egyptiläinen symboli, joka kuvaa kaikennäkevää silmää. Osirista tai jotain egyptiläisiin jumaliin liittyvää.

Olen miettinyt paljon tuota talous ja politiikka asiaa. Kuitenkin nyt henkinen puoli nousi taas pintaan. Jos näiden joidenkin tahojen pyrkimys on saada valtaansa kaikki maailman valtiot ja hallitukset. Muodostaa niistä poliittisesti yksi valtio, saada koko talouselämä hallintaansa niin epäilemättä heidän päämääriinsä kuuluu myös yhden maailmanuskonnon luominen, jolla ei ole mitään tekemistä kristinuskon kanssa. Päinvastoin kristinusko on suuri vihollinen. Kuten kaikki maailman vakiintuneet uskonnot. Tässä kohtaa siis new age tulee mukaan kuvaan. Robertsonin kirjassa tästä aiheesta mainitaan, että nämä salaliittolaiset ja vallanhimoiset hallitsijat haluavat korostaa henkisten kirjoitusten kautta sitä ajatusta, että jokaisessa meissä on pala jumaluutta ja voimaa luoda. Meillä on siis valtaa. He maalailevat henkisestä ykseydestä hyvin romanttisen ja humanistisen kuvan. Tietenkään kukaan ei oikeasti voisi jakaa valtaa heidän kanssaan, joten jumalankin pitää olla hyvin eteerinen ja symbolinen hahmo, joka ei sekään uhkaa heidän valtaansa.

Ainakin silva-menetelmä ja Ihmeiden oppikurssi -nimellä tunnettu hanke on voimakkaasti liitetty tähän salaliittoon.

Minulle iskee paha uskonkriisi kun tätä asiaa mietin. Olen ajatellut, että tottakai kaikki mitä henkisenä esitetään on hyvää ja rakentavaa. Kamalaa tajuta mitä jossain henkiseen kategoriaan liitetyissä liikkeissä saattaa olla takana.

Muuten vielä noista zeitgeist dokumenteista. Minäkin ihmettelin miten siinä sitä kristinuskoa niin pitkään käsiteltiin ja sitten vielä tuo nousukuun huomaama räikeä asiavirhe! Nyt kun mietin asiaa uudestaan niin en enää ihmettele, koska kristinusko ja kaikki siihen liittyvä täytyy saada kumottua. Dokumentissahan kätevästi yhdistettiin kristinusko kaikkiin muihinkin maailman uskontoihin ja näin ollen niitä ei tarvinnut erikseen käsitellä. Viis asiavirheistä kunhan vaan hylkäätte Raamatun ja samalla lukemattomat muut uskontoa muistuttavat ajatuskuviot.

Juu, minä en ainakaan enää tiedä mitä pitäisi ajatella.  Huh Mutta yritän rauhoitella itseäni, että ei varmasti kaikkea henkistä tietoutta tarvitse heti kättelyssä lytätä ja kieltää. Jälleen kerran taitaa olla kysymys enemmän siitä, että yhtä termiä tai mielikuvaa voidaan käyttää monella tavalla. Eivätkä kaikki tahot todella tarkoita sitä mitä puhuvat.
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #33 : 10.03.2009 22:35:26 »



                                           coolsmiley

               Asiallinen havainto sinänsä, että kaikki uskonnot on syytä jättää

                  kiemurtelemaan omaan uskottomuuteensa. Kun paljastuu

                     uusien näkemysten mahdollisuus! Siis, kun meidän

                        avaruusveljet ja siskot astuvat alas tänne

                           luoksemme, kertomaan asioita ihan

                              toisista todellisuuksista.

                                 Jonne meilläkin on

                                   mahdollisuus.


                                           smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #34 : 11.03.2009 19:38:40 »

Onhan meillä mahdollisuudet vaikka mihin, jo nyt, ihan omista lähtökohdista. Tiedetään esimerkiksi paljon saasteettomasta tekniikasta ja lisää ratkaisuja keksittäisiin, jos siihen vain haluttaisiin panostaa. Mutta kun ei. Nää jotku muutama ihmistä on päättäny junailla niin, että ihmiset ei ensinnäkään tiedä asioista ja toisekseen ei tajua ettei tiedä. Ehkä jossain tapauksissa ei ole edes ollenkaan kiinnostuneita. Tolkutetaan, että me tarvitaan fossiilisia polttoaineita, tarvitaan silkka ryöstö pankkisysteemi ja joka paikasta tarjotaan lainaa, jotta saadaan ihmiset sidottua ja alistettua velkoihin ja töihin etc.



tallennettu
Päärynä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 105



Profiili
« Vastaus #35 : 12.03.2009 10:56:14 »


Miun pitää kans taasen kommentoida.  Smiley Cheesy
Mä olen tullut siihen tulokseen omassa ajattelussani, että että NWO on ottanut ikiaikaisia symboleja valtuuttaakseen toimensa, vähän niinkuin risitiretket aikanaan.. Esimerkiksi tuo kaikennäkevä silmä, mikä kuvastaa jumaluutta, kaikkeutta -haluan uskoa, että sen ovat NWO tyypit lainanneet ja aikojen saatossa uskoneet omaksi symbolikseen. Alkuperäiset ideat symbolien takana eivät ole uskoakseni tähdänneet ihmisten orjuuttamiseen, ei tämä kaikennäkevä silmäkään.  Eli itse en ole heittämässä henkisen polkuni opettajia/ajatuksia romukoppaan pelkästään NWO:n kritiikin takia. Ja kuten aiemminkin tuolla sanoin, Zeitgeisthan mielestäni itse asiassa tähtää henkisyyteen.
tallennettu

Ihan turhaan tuotakin tuskailet
jos päivä ei pilkota polkusi yllä.
Se valo, jota ulkoa löydä et,
sehän rintasi luolassa loimuu kyllä.

-Aaro Hellaakoski
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #36 : 12.03.2009 13:48:14 »

Chemtraileista olen ymmärtänyt että ne tekisi mahdolliseksi esittää taivaalla valtavankokoisia hologrammikuvia ja -animaatioita. Ne kai on jotain ainetta joka saadaan jotenkin fluoresoimaan tai heijastamaan valoa, en tiedä. Satelliitit toimisivat kuvan lähettiminä.

Idea olisi että ihmiskuntaa voisi jymäyttää näillä kuvilla ja animaatioilla. Esim. näyttää Jeesuksen kuva kristityille ja kuinka hän sulautuu Uuden Maailman Henkiseen Johtajaan (tai mikä nimi sillä sitten onkaan). Tai että saadaan ihmiset uskomaan että alienit hyökkää, ja kaikkien maiden armeijat ampuisivat näitä tyhjiä kuvia ydinaseillaan. Jonka jälkeen nämä maat a) olisivat ilman ammuksia (mikä toisaalta on hyvä juttu, mutta idea on että niistä ei ole sotilaallista vastusta NWO:lle) ja b) joutuisivat ydinasekieltoon tms., koska ampuivat olematonta vihollista kohti (ihme logiikka, tai sitten en ole oikein itsekään tajunnut asiaa). Ja sen tapaisiin tarkoituksiin.

En oikein tiedä mitä tästä uskoisin. Uskon kyllä että teknologiaa tähän on. Mutta, sekin on mahdollista että koko tämä skenaario on keksitty vain harhauttamista varten: Saadaan ihmiset luulemaan että jos taivaalle tulee avaruusalus, niin se ei ole todellinen. En tosiaankaan tiedä miten asia on. Ei voi muuta kuin pitää kaikki mahdollisuudet avoimina ja suhtautua tutkivasti mitä ikinä vastaan tuleekin.

Videolinkki: "PROJECT BLUE BEAM", n. 10 min
http://www.disclose.tv/action/viewvideo/4404/PROJECT_BLUE_BEAM/
« Viimeksi muokattu: 12.03.2009 13:49:59 kirjoittanut nousukuu » tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #37 : 12.03.2009 14:58:05 »

Tuosta henkisyydestä niin minäkin olen alkanut kallistua pois newagerismistä. Ainakin otan etäisyyttä ja kaikkia henkisiä kirjoja olen viime aikoina lukenut hyvin eri tunnelmalla kuin mitä aiemmin. Kokonaan uudesta näkökulmasta ja se ei ole aina ollut sille kirjallisuudelle eduksi...

Kuvittelin kanssa, että nuo chemtrailit mahdollistaisivat lähinnä hologrammikuvien heijastamisen ja sillä tavalla ihmisten harhauttamisen. (tavalla tai toisella?)

Kun Saturnalia kyseli noista vaikutuksista terveyteen niin löysin tällaisen linkin, jossa on aika huolestuttavaa tietoa. Todellakin vaikutuksia terveyteen on ja itse asiassa tuolla linkkien takana olevien tietojen mukaan vasta viime aikoina on puhuttu tuosta mielenhallinta puolesta.

http://educate-yourself.org/ct/

Tummennettujen kohtien takaa löytyy aina uusi linkki, eli sieltä vain lukemaan aiheesta niin paljon kuin kestää lukea. Huh huh.

Ei mitenkään ihmeellistä niin mullekin tuli noista symboleista natsien hakaristi mieleen. Olen ymmärtänyt että se olisi ollut joku muinainen aurinkojumalan symboli? Jota natsit sitten vähän muutti ja otti omiin tarkoituksiinsa. Mutta natsit eivät saaneet haltuunsa koko maailmaa ja tuo NWO on jatkunut sanoisinko epätoivoisena utopiana monien satojen vuosien ajan, eivätkä he ole vieläkään onnistuneet tarkoituksissaan, joten toivoa on!
« Viimeksi muokattu: 12.03.2009 14:59:52 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #38 : 15.03.2009 16:35:54 »

Tutkija Rima Laibow on aika eläväinen luennoitsija.  Smiley Mutta tosiaan, huolestuttavaa asiaa. Koskeeko tuo codex siis myös Suomea?

Tässä lisää ruokaan liittyvää asiaa... vanha tuttu aspartaami... ilmeisesti se on vielä moninkertaisesti vaarallisempi kuin on kuviteltukaan. (kirjoittaa hän, jolla on kevytlimsapuollo vieressä, gulp)  Lips Sealed

http://www.youtube.com/watch?v=S8kgJfw699E&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=lqIFDoOwSFM&feature=related

Tämä tohtori Russell on neurokirurgi, joten uskon että tietää mistä puhuu. Vaikuttaa ihmiseltä, jonka sanomisiin olisi hyvä perehtyä.

Minusta alkaa vaikuttaa siltä, että mitä tahansa hämärää tai huolestuttavaa ilmenee niin siihen liittyy aina jotenkin NWO.
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #39 : 16.03.2009 17:37:31 »

Lainaus käyttäjältä: Lizzy
Minusta alkaa vaikuttaa siltä, että mitä tahansa hämärää tai huolestuttavaa ilmenee niin siihen liittyy aina jotenkin NWO.

Hyvin sanottu, ja siltä minustakin vaikuttaa. Minulle tämä NWO on sanana melko uusi (tänä vuonna sen opin), mutta vuosia olen jo haistanut että jotain hämärää on tekeillä. Palaset alkaa loksahtelemaan kohdalleen, ja monet hämärät asiat saavat selityksensä!

Nyt en ole jaksanut vielä katsoa ruokadokkareita, mutta mikä on ihan selvää muutenkin, niin tottahan nämä hämärät tahot käyttävät kaikki mahdolliset keinot meidän alistamiseksi. Ja ruoan manipuloinen on tehokasta jos mikä. Minä lasken rokotteetkin tähän samaan juttuun. Ne tekee meistä tyhmempiä ja siten helpompia hallita. Nyt ei ole antaa mitään linkkiä, kun siitä on jo vuosia kun asiasta luin enkä muista missä se oli. Muistelenko ihan omiani vai oliko ihan Suomessa julkisuutta saanut tapaus, jossa joku itsenäisesti ajatteleva äiti ei halunnut lastaan rokotettavan?

Ja lääkkeet! Mitä kaikkea ne meille tekeekään! En hämmästyisi yhtään jos kohta tulee joku dokumentti siitä miksi yleensä on niin paljon lääkkeitä ja että itse asiassa niidenkin tarkoitus on vain heikentää ihmispopulaatiota sekä fyysisesti, mentaalisesti että henkisesti. Vai onko sellainen dokumentti jo?

Ihan noin esimerkkinä voisi katsoa kahta lääkeryhmää.
  * Verenpainelääkkeet. Lääkärit tietävät aivan hyvin että ne vain tappavat hitaasti. Kerron tässä nyt mitä rohtokauppias kertoi: Eräs selvänäkijä-kansanparantaja -pariskunta (toinen heistä jo edesmennyt) teki kokeen. Naisen kehosta hierottiin vain toinen puoli (vasen/oikea), kunnon vanhanajan hieronta. Sitten nainen meni lääkäriin mittauttamaan verenpaineen, se mitattiin siitä kädestä jota puolta ei hierottu. Korkeat lukemat. Lääkäri alkoi heti kirjoittamaan reseptiä. Tämä nainen sitten sanoi että mittaapas vielä toisesta kädestä. Terveet lukemat. Lääkäri vain totesi että "aha sinä tiedätkin nämä jutut". Eli lääkärit kyllä tietävät mikä verenpaineeseen todella auttaa: kunnon hieronta.
  * Mielialalääkkeet. Tämä on nyt ihan omaa pohditaani. Oma tietämykseni biokemiasta on melko ohutta, joten mistään kovin vaikeasta ei ole kyse. Nämä "Selektiivinen serotoniinin takaisinoton estäjä"-tyyppiset lääkkeethän kuulostavat oikein hienoilta ja mukavilta. Sitä en epäilekään etteikö se tekisi varsinaista virallista tehtäväänsä, ja siitä on omiakin ja läheisten kokemuksia. Mutta mitä sille aineelle tapahtuu sen jälkeen? Sehän on keskushermostoon kulkeutuva (kuten "pitääkin"), on melko lyhytikäinen koska lääkettä pitää vetää koko ajan lisää. Eli se hajoaa jossain siellä keskushermostossa, kuten jossain selostuksessa lukeekin. Mitä ne hajoamistuotteet ovat? Onko jokin hajoamistuote edelleen keskushermostoon kulkeutuva? (Arvalen että kyllä.) Jos on, niin se/ne kerääntyy keskushermostoon (esim. aivoihin). Ja on elimistölle vieras aine. Mitä se saa siellä aikaan? Ei tietenkään mitään akuuttia. Pitemmällä tähtäimellä vaikutuksia voi silti olla.

Sehän lääkkeissä ja muissa vastaavissa juuri onkin, että periaate tuntuu olevan: "jos niillä ei ole akuuttia haittavaikutusta, ne ovat turvallisia". Salakavalasti ne kuitenkin heikentävät ihmistä ja ihmiskuntaa pitkällä aikavälillä. Sitten kun pitkän aikavälin haittavaikutuksita viimein tulee tutkittua tietoa - siihen automaattisesti menee vuosikymmeniä - mömmöt ovat jo tehneet tehtävänsä, ja ne voidaan tarvittaessa vaikkapa kokonaan kieltääkin. Onhan sillä välin keksitty monin verroin uusia aineita, joiden vaikutus on vielä salakavalampi. Ja on luotu vielä tarvekin näiden aineiden käytölle.

Tulipas nyt vähän tällainen yksinpuhelu tästäkin. En yritä saada ketään uskomaan mitään, jos nyt jollekulle sattui tulemaan tästä sellainen olo. Itsekseni näitä olen miettinyt. Minkälaisia ajatuksia teillä on näistä lääkeasioista?
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #40 : 18.03.2009 00:40:51 »

Yksi asia tässä koko NWO ja Illuminati-jutussa on hieman paradoksaalinen. Tämä maailman alistaminen, jonka tavoitteena on absoluuttinen valta, on jatkunut satoja tai tuhansia vuosia, joidenkin mukaan jopa kymmeniä tuhansia vuosia. Eli samat ihmiset eivät sitä absoluuttista valtaa olisi enää käyttämässä eikä siitä "nauttimassa". Ja kuitenkin, absoluuttinen valta kiinnostaa vain äärimmäisen itsekeskeisiä ihmisiä!

En suinkaan tarkoita etteikö asiat silti olisi niinkuin ne ovat. Ihme ristiriita tämä kuitenkin on. Onko ne sitten jotenkin samat sielut jotka aina inkarnoituu uudestaan siihen porukkaan? Tai onko heillä vaan sellainen suku-/perhepiiri-/heimotietoisuus? Elääkö ne pidempään kuin me muut?

Toinen asia, pystymmekö antamaan anteeksi niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet? Eli juuri heille. Sitten kun tämä kaikki on kaikkien tiedossa. Anteeksiantohan on yksi nykyhenkisyyden/newagen lempiaiheita. Enkä sitä toki vähättele. Mutta jospa siitä jauhetaan niin paljon juuri tämän takia?
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #41 : 18.03.2009 14:52:52 »

Luonnonmukaiset lääkkeet ja kemialliset lääkkeet, siinäpä tärkeä huomio! Tottahan rohtoja on aina käytetty ja kun viisaasti käytetään niin se on hyvä.

Jotain harmillista kuitenkin aina tapahtuu kun ihminen alkaa itse kemistellä. En tiedä mistä se johtuu enkä siten osaa sitä selittää. Jokin siinä vaan on, että nämä ihmisen tekemät mömmöt ovat pahaksi ihmiskeholle itselleen, muille eläimille ja koko luonnolle. Olipa sitten kyseessä lisäaineet, lannoitteet, lääkkeet, polttoaineet, liuottimet, teollisuuden raaka-aineet, tai mikä tahansa. Aina kun keksitään jokin uusi aine, niin ennemmin tai myöhemmin siitä paljastuu jokin haitallinen juttu. Uusimmista ei toki vielä ole paljastunut...

Ei me näitä aineita oikeasti tarvita. Tällä samalla planeetalla asuu saman lajin ihmisiä, jotka eivät harjoita eivätkä hyödynnä kemianteollisuutta lainkaan. Ja silti, tai juuri sen takia(?), he voivat oikein hyvin. Eikä heidän elämänsä ole tylsää vaan henkisesti rikasta. Meillä kaikilla on tähän mahdollisuus.

Toki voidaan harrastaa kemiaa (ja sähköä ja mikroaaltoja ja ydinvoimaa) jos halutaan, mutta ensin olisi hyvä ymmärtään näiden asioiden todellinen vaikutus, ja sitten miettiä millaista se kemia sitten olisi. Luulenpa että se olisi jotain hyvin erilaista kuin mitä tällä planeetalla on tähän asti harrastettu. Halutessamme varmasti saamme siinä vaiheessa vinkkiä toisista maailmoista, kuinka aineita muutetaan niin että se on kaikille hyväksi. Siis jos haluamme. Itse veikkaan että tekninen yksinkertaisuus on tämän planeetan juttu, emmekä välitä sitten kovin paljoa high-techista. Ravinto ja lääkkeet löytyy jalkojen juuresta, puhelinta ei tarvitse kun on telepatia, ja pitkät välimatkat saatamme taittaa mielen voimalla.
tallennettu
Päärynä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 105



Profiili
« Vastaus #42 : 24.03.2009 20:08:11 »

Tässä linkki dokumentteihin, joita voi katsella ilmaiseksi. Monta dokua liittyen NWO:n myös löytyy.


http://www.sprword.com/mustwatch.html
tallennettu

Ihan turhaan tuotakin tuskailet
jos päivä ei pilkota polkusi yllä.
Se valo, jota ulkoa löydä et,
sehän rintasi luolassa loimuu kyllä.

-Aaro Hellaakoski
Lizzy
Vieras
« Vastaus #43 : 26.03.2009 14:53:10 »

Jokin noissa linkin dokumenteissa ahdistaa, en tiedä mikä?

Mutta tuosta luontaistuote asiasta niin mulla on sen suhteen ristiriitainen olo. Perinteisen lääketieteen haitat tiedetään, mutta toisaalta olen lukenut myös joidenkin luontaistuotteiden sisältävän jotain haitallisia ainesosia, jotka esim. rasittaa maksaa. Ainakin herbalife tuotteisiin liittyen oli tällaista juttua. Pisti silmään kun yksi kaveri oli jossain vaiheessa jälleenmyyjä. Eli taitaa silläkin puolella olla monenlaista yrittäjää liikenteessä?
 Undecided Tosin en tuosta osaa sanoa sen enempää tai perustella, mutta siltä se välillä vaikuttaa, ettei luontaistuotteekaan ole aina niin luonnollisia mitä väitetään.
Eilen 45 minuuttia ohjelmassa käsiteltiin piraattiruokaa. Siis piraattiruokaa!!?? Ilmeisesti jotkut on keksiny että ruokapuolellakin voi yrittää tehdä rahaa tunnetuilla merkeillä. Aivan käsittämätöntä. Liittyyköhän tämä nyt noihin ruokajuttuihin mistä aikaisemmin oli puhetta. Sille alueelle tungetaan todella voimakkaasti. Jostain merkkiviineistä löytyi Saksassa vettä! Mutta minulle kyllä heräsi ajatus, että olisiko jotkut näistä piraattituotteista jopa haitallisia terveydelle. Piraattilaukku ei kenenkään terveyttä vaaranna, mutta ruoka onkin jo toinen juttu!

Mietin tuota uskonto puoltakin edelleen. Raamatussahan sanotaan, että Lucifer  "Valon tuoja" ja Robertsonin kirjassa viitattiin, että useat illuminaatit ovat joko ateisteja, satanisteja tai saatananpalvojia. Tuohon valoon liittyen siis termi valaistuneet ja jopa Voltairen termi valistus liittyisi myös tähän.  Shocked
Tämä on kammottava ajatus. Monesta lähteestä olen lukenut, että kristittyjä tultaisiin vielä vainoamaan. Siis ei siinä mitään, jos ei kaikki kuulu kirkkoon tai näin. Itse kuulun, mutta en ole mitenkään aktiivinen. Lähinnä nukkuva luterilainen, joka ei tiedä miksi kuuluu kirkkoon, mutta että jotain vainoja niin huh huh.
Jotenkin sellainen fasistinen tunnelma tuosta NWO:sta tulee. Toisaalta se liittyy kommunismiinkin. USA rahoitti entisessä Neuvostoliitossa kommunistien vallankaappauksia.  idiot2

Minä en käsitä tätä juttua. Onko se oikeasti niin iso kuin väitetään vai yritetäänkö siitä antaa isompi ja pelottavampi vaikutelma mitä se oikeasti on? Kuka tietää...
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #44 : 26.03.2009 16:32:03 »

Olet oikeassa tuon kristillisyyden dualismin suhteen ja kyllä kristinuskonkin nojalla on ollut lukemattomia vainoja, sotia jne.

Kristinusko, jos mikä (?) on synnyttänyt lukemattomia alalahkoja, jotka painottuvat kukin omaan suuntaansa. Luin vasta sellaisesta kuin joku Kainin koulukunta (kainilaisuus?), joka palvoo Kainia ensimmäisenä murhamiehenä?  idiot2

Käsittääkseni NWO:ssa ei kuitenkaan pohjimmiltaan ole kyse uskonnosta tai uskonsodasta vaan yksinkertaisesti vallasta.

Minun täytyy kyllä etsiä käsiini Orwellin 1984, koska ilmeisesti sen kirjan kuvaamat asiat ei joidenkin mielestä ole niin utopiaa kuin mitä voisi ajatella... Kyseessä on siis jonkinlainen vallanjärjestely ja mystiikka jos joku on siinä tärkeässä roolissa ei niinkään uskonto, joka on ihan sivujuoni tai keino peitellä todellisia tarkoitusperiä.

Olen samaa mieltä tuosta, että ihmisiä yritetään tarkoituksella pitää tiedostamattomassa tilassa. Koko ajan joka puolelta tunkee viihdettä, seksiä, huumeita tai jotain päihteita... etc.  buck2 Nimenomaan tiedon jakaminen ja asioista puhuminen on ainoa keino hävittää tuo tietämättömyyden huntu.

Olen niin paranoidi, että minusta tuntuu nykyään kaikki liittyvän tähän aiheeseen.  2funny  Undecided Cry

Minut pitää järjissäni se, että ensinnäkään nämä tyypit eivät selvästi vielä ole saaneet kaikkea hallintaansa ja toisekseen se, että on olemassa ihmisiä, joiden uskon ihan aidosti olevan hyvää tarkoittavia ja aitoja.
 Smiley
« Viimeksi muokattu: 26.03.2009 16:34:19 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 19
  Tulostusversio  
 
Siirry: