Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Numerologinen puolikas  (Luettu 5666 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« : 29.01.2014 20:46:05 »

Oletteko löytäneet astrologisen/numerologisen puolikkaanne tai jakajanne?
Minä olen ja sanon, että tämä on jotain smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #1 : 29.01.2014 21:14:20 »

Mikä se on?
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #2 : 30.01.2014 13:44:23 »

Vastakappale
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sirpa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62


Profiili
« Vastaus #3 : 30.01.2014 13:56:23 »

Miten tuollaisen voi selvittää? Mistä sen tietää?

Niin ja onko se vastakappale joku toinen ihminen vai koskee tuo jotenkin itseä ja omia piirteitä?
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #4 : 30.01.2014 14:03:18 »

Minä olen puolet hänen kaikkien karttojensa/kalenteriensa numeroista. Myös iästä. Kun hän on jossakin 6, minä olen 3. Kun hän on 4, minä 2 jne. Heitot ovat ilmeisesti sitten eroavaisuuksia, mutta nekin vain yhdellä numerolla isompia kuin minun vastaavat Cheesy
Ihan hullua enkä tässä tapauksessa kertakaikkiaan usko sattumaan idiot2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #5 : 04.02.2014 00:25:08 »

Juuri lainasin kirjastosta taas muistin virkistykseksi kaksi kirjaa numerologiasta ja tein edelliselle ihastukselleni numerologisen kartan.Valitettavasti hänen syntymäaikaansa en tiedä,joten piti mennä nimen mukaan.
Hänen nimestään sain pyrkimyksen numeroksi:7, vaikutelman numeroksi:8, ja minuuden numeroksi 6.
En jaksanut ruveta laskemaan itse päässä numeroitani niin katsoin tuolta rajatieto.org sivuston laskurilla mun numerot.
Omat numerot  menee näin:
 Karmanluku:8(noissa kirjoissa muuten ei oo tota nimeä lainkaan),
Pyrkimys:8,
vaikutelma:11,
minuuden luku:1
Mitä nää luvut sitten kertoo meidän kahden "suhteesta"?En kehdannut kysyä syntymäaikaa aikoinaan, niin tiedot jää avonaisiksi.Eikä mies tiennyt,että olin ihastunut häneen.
Jää nyt kyllä mieltä askarruttamaan,että mitä laskutapaa toi rajatieto.org sivusto käyttää noissa laskelmissaan?Kun noissa kirjoissa mitkä mulla on esitellään useita eri laskutapoja.Mä käytin suomalaistalaskutapaa.

Mun on ihan pakko kysyä,että miten mestarilukujen laskeminen otetaan huomioon kypsyyden numeron laskemisessa?Pitääkö se supistaa?Kun jossain sanotaan,että ei pidä supistaa ja jossain sanotaan,että pitää supistaa? Esimerkiksi. siskoni elämänopetuksen numeroksi tulee mestariluku 22 ja minuuden luvuksi 1.Kypsyyden numerohan laskettiin elämänopetus+ minuuden luku=kypsyys.
Pitääkö tuo mestariluku siis supistaa?Kiitän kovasti neuvoista.

P.s kirjat jotka kirjastosta lainasin olivat Airi Oja numerologiaa rautalangasta sekä Kanerva Vuori numerologian käsikirja.

tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1334



Profiili
« Vastaus #6 : 06.02.2014 14:14:53 »

Laskutavat numerologiassa perustuvat kirjainmerkkien numeroarvoihin ja syntymäaikaan tai muun numeroiksi muutettavaan tiedon tulkintaan.
ERi kielissä on erilaiset kirjaimet käytössä tai kirjaimen äänneasu on alettu tulkita tiettyä numeroa vastaavaksi. Siitä sitten on aletu määritellä noita isompiten kokonaisuuksien lukuja. Esim. Skandinavisissa kielissä on ö, ä ja å, joita ei muissa keilissä tavata. Tämän vuoksi esim suomalainen laskenta ja tulkinta- malli poikkeaa hiukan mm. englanti-pohjaisesta. Hiukan tarkoittaa todella hiukan.
« Viimeksi muokattu: 06.02.2014 14:17:36 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1334



Profiili
« Vastaus #7 : 06.02.2014 14:21:36 »

Lisään hikan tuosta tuplalukemista, jota hehkkuttelet Varjotar. Tupalttuna luku on usein myös ns. mestariluku eli se jonka luvusto on puolet toisen luvuista on usein oppilaan asemassa, eli pahimmillaan matkii - parhaimmillaan oppii ymmätämään. Kontakti useimmiten väljähtyy, kun oppilas pääsee 'opettajan' tasolle. Sitten haetaankin uusi guru ja seurataaan kuin hai laivaa.

 Parasta on, mikäli avoimin silmin elää omaa elämäänsä ja ottaa oppia, sieltä missä sitä kokee olevan tarjolla. Jokainen syntyy tänne elämään omaa elämäänsä.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: