Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: osaisko joku kertoo tälläsesta ihmisestä jotain??? KIITTI  (Luettu 3785 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
valopilkku77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« : 18.04.2006 10:34:33 »

tässä ois jousimiehen kartta ois tosi kiva josko joku osais kertoo tästä meis henkilöstä jotain..oisin iki onnellinen ja kiitollinen halit sinullekkin  smitten


Aurinko 0° 7' Kauris 4. huone
Kuu 20° 26' Rapu 11. huone
Merkurius 10° 19' Jousimies 4. huone
Venus 3° 51' Jousimies 3. huone
Mars 24° 2' Skorpioni 3. huone
Jupiter 15° 29' Kauris 4. huone
Saturnus 16° 4' Kaksoset 10. huone
Uranus 22° 27' Vaaka 2. huone
Neptunus 5° 54' Jousimies 3. huone
Pluto 4° 21' Vaaka 2. huone
Chiron 12° 40' Oinas 8. huone
Ceres 19° 45' Skorpioni 3. huone
Pallas 28° 29' Vaaka 2. huone
Juno 29° 53' Skorpioni 3. huone
Vesta 6° 14' Kaksoset 9. huone
Kuunsolmu 17° 47' Kauris 4. huone
Vertex 27° 17' Vesimies 6. huone
 Huoneiden kärjet
Askendentti 15° 57' Neitsyt
2. Huone 3° 57' Vaaka
3. Huone 29° 59' Vaaka
Keskiyö 7° 32' Jousimies
5. Huone 19° 53' Kauris
6. Huone 22° 52' Vesimies
Deskendentti 15° 57' Kalat
8. Huone 3° 57' Oinas
9. Huone 29° 59' Oinas
Keskitaivas 7° 32' Kaksoset
11. Huone 19° 53' Rapu
12. Huone 22° 52' Leijona
tallennettu

se mikä ei tapa se vahvistaa Smiley
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #1 : 18.04.2006 15:40:07 »

Kuu 20° 26' Rapu 11. huone

Omalla aviopuolisollani on Kuu Ravussa, huonesijainti tosin on 12. huone, mutta kuitenkin. Erittäin lämminsydäminen, tunteellinen mies. Herkkäkin, liikuttuu usein kyyneliin saakka esim muistellessaan tyttäremme syntymää tai meidän ensitapaamistamme. Melko maskuliinisesta ulkokuorestaan huolimatta hyvin sinut myös femiinisen puolensa kanssa. Tosin nämä kaikki ovat asioita, jotka saattavat ensinäkemältä jäädä huomaamatta ja aika ajoin tuntuvat olevan hukassa itseltäänkin -ehkä koska tuo Kuu (eli tunne-elämä) siellä alitajunnan huoneessa möllöttelee, eikä siihen näin ollen aina ole niin helppo päästä käsiksi. Mutta tässä tapauksessa kun kyse on 11. huoneesta, niin voisin kuvitella hänen suhtautuvan erittäin lämpimästi ja tunnepitoisesti ystäviinsä. Hyvä ja lämmin suhde äitiinsä, voisin kuvitella? Näin ainakin minun miehelläni.

Merkurius Jouskarissa...hmm, voi olla aikamoinen julistaja ja totuudentorvi. Toisaalta päästellä myös sammakoita suustaan, joita ei kuitenkaan kannata ottaa vakavasti, koska motiivit aina oikeamieliset.

 aurinko-Kauris ja Neitsyt- askendentti yhdistelmästä tulee mieleen, että ahkera ihminen, jolle ura/työelämä voi olla tärkeällä sijalla elämässä. Nuorempana ehkä kunnianhimoinen, mutta vanhemmiten muuttunee vaatimattomammaksi ja oppii nauttimaan muiden palvelemisesta. Ehkä kriittinen ja vaativa -etenkin itsensä, mutta myös muiden suhteen. Saattaa pidellä tuota herkkää  rapu-kuutaan piilossa viileän ja asiallisen kuoren alla.

En osaa tuota kokonaisuutena katsoa, kun olen tässä itsekin opettelemassa vasta. Muutama yksityiskohta vaan nousi silmiin ja niistä nyt laitoin jotain, mitä mielikuvia tuli. Ehkä koko kuvassa on lisää elementtejä, jotka saattavat kumota nämä olettamukseni ja visioni täysin ja joku taitavampi varmaan osannee sanoa enemmän. Sillä vaan nyt ajattelin vastata, kun itse aikoinaan olisin toivonut mielummin vaikka aloittelijoiden aavisteluja ja haparoivia tunnusteluja sen sijaan, ettei kukaan sano mitään.
tallennettu
valopilkku77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #2 : 20.04.2006 09:27:52 »

Kiitos Katja-Q.. minulla samanlaisia ajatuksia ja olen tosi iloinen kun vastasit ja eiköhän sitä itsekkin joskus ala näitä koukeroita tajuamaan Shocked  vaikka tuntuukin että aika hakusessa vielä on  uglystupid2  mutta oppia ikä kaikki  Smiley
tallennettu

se mikä ei tapa se vahvistaa Smiley
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #3 : 20.04.2006 10:11:25 »

Juu, hyvin samoilla linjoilla ollaan täälläkin. Itselläkin kun Aurinko Kauriissa ja Kuu Ravussa eli sopiva sekoitus jämäkkyyttä ja tunnetta.

Mutta tällä ystävälläsihän on  aurinko aspect_squ pluto mikä varmasti tuo intensiivisyyttä ja kovuutta lisää.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
valopilkku77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #4 : 24.05.2006 09:40:06 »

kiitoksia vastauksista  smitten  kyllähän nuo jotenkin tuota miestä kuvaavat toisaalta kyllähän varmasti elämän tavatkin vaikuttaa siihen millainen hän on tällä hetkellä..  Smiley
tallennettu

se mikä ei tapa se vahvistaa Smiley
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 24.05.2006 18:25:04 »

Kokemuksesta sanoisin että jos mies on kauris jolla vesimerkkiä kuu, voipi olla tunteiden ilmaisu "hieman" estynyttä - vai? Kova kuori, jolla suojattava herkkäilyä? Oikeestaan olen tyytyväinen että olen au ja kuu jouskari, ei ole niin herkkänahkainen vaan pystyy olemaan avoin elämälle ja ihmisille, huumorintajuinen, erittäin harvoin menen "lukkoon" minkään tilanteen edessä vaan kekseliäisyyttä riittää.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: