Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ratkaistut haasteet  (Luettu 5989 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Vehra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« : 04.03.2009 18:38:30 »

Tässä keskusteluja seuratessani nousee yksi kysymys.

Kun puhutaan aspektien kehityshaasteista ja mikä ongelma piilee neliössä ja mikä oppositiossa, mitä on opittava ja missä kompuroi - niin täytyy siis olla ihmisiä, jotka ovat ratkaisseet neliönsä tai oppositionsa tai muut haastavat.

Mitä silloin tapahtuu teidän mielestänne? Miten tulkita vaikka kehitystehtävällisesti ratkaistua uranuksen ja marssin neliötä? "Kolmioituuko" se? Vai eliminoituuko koko aspekti? Vai tuleeko siitä jotain ihan muuta?
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #1 : 04.03.2009 19:08:14 »

Omalta kohdaltani voisin sanoa, kun on juuri tuo Uranuksen ja Marsin neliö, että olen joutunut opettelemaan pitämään tämän aspektin haasteet balansissa .
Olen ollut oikea raivotar kiihtyessäni…tavarat ja astiat sekä ilkeät sanat ovat lennelleet! tickedoff knuppel2 tickedoff
 Pieni muotoista raiveliin kiinni käymistäkin on ollut! Embarrassed

Mutta kun olen tätä itsessäni tarkoituksella ja ajatuksella hionut, yrittänyt muuttua…opetellut hillitsemään kiukkuani, laskemaan kymmeneen, nukkumaan yön yli jne. , olen oppinut tasapainoilemaan sen haasteen kanssa.
 Olen hieman oppinut hillitsemään itseäni.

Ei se neliö ole siitä mulla mihinkään kadonnut, sen kanssa vain on oppinut elämään ja yrittänyt helpottaa sen kanssa oloa.
 Eikä ole ollut helppoa laskea kymmeneen kun raivo nousee!  Shocked

Mutta vuosiin en ole ketään läimäytellyt, eikä astiat ole lennelleet. angel

Kolmioksi en usko sen muuttuvankaan, ainakaan minulla.  Undecided
Venuksen ja Marsin kolmio   smitten kartallani on niin helppo kuvio, jossa minun ei tartte laittaa tikkua ristiin, kun kaikki sen osalta jo tapahtuu, ei tästä tule ikinä sellaista.

Minulla se on mennyt niin, että kyseinen kuvio on haaste, jonka kanssa on taisteltava ja yritettävä elää rauhallisemmalla otteella.
Siellä se kuvio on ja pysyy silti.
 Ja hyvä niin…siinäpä minulle oppimista!  crazy2

Ja onhan sillä hyviäkin puolia... Wink...asiat ainakin tapahtuu, kun jotain aloittaa...! Smiley
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
spin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #2 : 04.03.2009 20:42:27 »

Minulla 14 neliötä, 7 yhtymää, 4 oppositiota.
Kokonaista 1 kolmio  chiron aspect_tri venus. Pääkkösen mukaan vaikeaa välittömän seksuaalisuuden karmaa. Kolmiodraamaa?

Itse en ole pitänyt elämääni vaikeana, enemmänkin kai olen päästänyt itseni liian helpolla. Kaikki asiat ovat aina kuitenkin järjestyneet parhain päin. Ehkä se voi tarkoittaa, että en ole neliöitäni taas tässäkään elämässä työstänyt, ja se kaikki työ on taas joskus uudelleen edessäpäin. Tiedä häntä.

tallennettu

askendentti leijonamars, aurinkojousimies, venus/neptunus/ kuuskorpioni
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #3 : 05.03.2009 08:27:40 »

Kartallani on neliöitä ja oppositioita ihan kiitettävästi.
Oppositiot olen oppinut hallitsemaan mutta neliöt on minullekkin vähän avoin kysymys vielä..
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 05.03.2009 09:50:00 »

Minuakin nämä oppositiot ja neliöt mietityttävät. Oppositio on sellainen, jota kokee useimmiten muiden ihmisten kanssa, eli sosiaalisissa suhteissa. Oppositiot ovat vähän kuin peili, joka heijastelee molempien planeettojen ääripäitä.

Neliö sen sijaan on itsellenikin hieman ongelmallinen. Itse olen ajatellut sen jotenkin näin:

Minulla on esim. Jupiter Oinaassa 12.huoneessa ja tekee neliötä 10. huoneen Merkuriukselle Kauriissa. Tämä on tarkin aspektini koko kartallani.

Jupiter Oinaassa 12.huoneessa kuvastaa kaikenlaista henkistä kehitystä, johon rynnätään päistikkaa Oinaan itsenäisellä tekemisen tarmolla. Merkurius Kauriissa taas kuvastaa vähän sellaista jäykähköä, loogista ajattelua. Kun nämä kaksi asiaa yhdistää, ne rupevat tavallaan kilpailemaan siitä, kumpi on parempi - looginen ajattelu vai henkinen, sokea usko. Kai tässäkin oleellisinta olisi sitten löytää se tasapaino kaiken välille. Tämä kilpailu sitten voi johtaa siihen, että ei oikein tiedä mitä ajatella yhtään mistään.

Tosin, kuten huomaa, neliöt eivät ole minulle mikään helpoin ala ja se on aina ollut hieman ongelmallinen tulkinnan kohde. Olisi kiva saada joltain kokeneemmalta enemmän vielä tietoa asiasta.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #5 : 05.03.2009 10:46:48 »

Miekin jäin vielä miettimään noita neliöitäni ja oppositioita, lähinnä sitä, miten ne omassa elämässäni käytännössä näkyvät!
Näenkö niitä ollenkaan? Shocked

Mulla on kymmenen neliötä kartalla ja oppositioitakin muutama.
Otin esimerkiksi tuon Uranus neliö Mars, koska se on minulla se kaikista tarkoin aspekti ja on myös Suurristini osa.
 Tunnistan tuon kuvion myös hyvin itsessäni, sen rämäpäisyyden, vapauden ja itsenäisyyden halun, joka kuitenkin kuin sidottuna jotenkin haluun pitää elämä tasaisena ja rutiinin omaisena.

Marsini on kuudennessa huoneessa ( Neitsyen huone), Härän merkissä.
 Olen mukavuudenhaluinen, nautiskeleva, rutiineihin helposti menevä, pikkutarkasti asioihin paneutuva, nipottajakin, terveystietoinen arkisen työn puurtaja.

 Mutta tuo Uranus, 8 h., Leijonassa, aika-ajoin yllättävästi, muuttaa koko arkista kuviota.
 Esim. joku alkaa määräilemään minua tai tapaani elää, alkaa omalla tavallaan pakottamaan minua tiettyyn muottiinsa ja silloin minulla rämähtää.  tickedoff

Kaikkinainen vallankäyttö saa raivostumaan (8 h.teemoja).
Myös jos minua yritetään rahalla saada itselleen( sitäkin on tapahtunut), olen vetäissyt itseni pois koko suhteesta, hyvin Leijonamaisen näkyvästi ja julkisesti.  knuppel2

Silti tuo Mars Härässä puoleni haluaisi elellä rauhassa ja mukavasti, ilman tuollaisia äkkikäännöksiä!  smitten

Tuo Uranus  saan itsestäni irti jotain ihan erilaista, rohkeaa puolta, joka irrottaa minut Härkämäisistä kuvioistani ja uskallan rohkeammin sanoa/ toimia vastaan vallankäyttöä.

Mikä nössö minä olisinkaan ilman tuota kuviota! Cool

 Elämäni kulkisi tylsää, tavanomaista rataa, ilman suuria muutoksia, joista olen oppinut paljon.
 Ei ne helppoja ole olleet, mutta ihan minun näköiseni elämän tarpeellisia juttuja!
Mutta kun se menee välillä överiksi, jos en hallitse sitä. Kuvion ymmärtäminen käytännössä on helpottanut sen hallitsemista...ainakin luulen niin... Huh

Muista neliöistäni en ymmärrä niinkään…Mars tekee neliön myös Khironiin ja on oppositiossa Jupiteriin 12h. Siis minunkin Juppari tekee 12. huoneesta ( Skorppari) neliötä, mulla tosin tuolle 8h:n Uranukselle.

Jäämpä pohtimaan…. idiot2

Mites teillä muilla elämä sujuu noiden neliöitten ja oppositioiden kanssa?
Miten ne näkyvät elämässänne?
Miten te selviätte niiden haasteista? Vai selviättekö…?
Voiko niistä todellakin tulla kolmion kaltaisia, jolloin kuvion asiat sujuvat kuin itsestään?


tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 05.03.2009 11:47:38 »

Avittakaahan minuakin ottamaan selvää näistä!  Cheesy  idiot2

Tässä omat Sepon kartan mukaan (Astro.com antaa vähän erilaisen kartan)

Kartalla 2 neliötä; Auringon ja kuun (molemmat huoneessa 4, Jousimies) neliöivät nousumerkkiäni neitsyttä.

Oppositioita: Saturnus huoneesta viisi (kauriissa) oppositioi Jupiteria huoneessa 11 (rapu).

Chiron (ravussa huoneessa 11) oppositioi venusta ja saturnusta (molemmat huoneessa viisi, kauriissa)

Uranus huoneesta 4 (kauriin alueelta) oppositioi Jupiteria

Neptunus huoneesta 5 (kauris) oppositioi Jupiteria ja Chironia

Miten nämä näkyvät käytännössä?
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #7 : 05.03.2009 12:04:04 »

Ei kai sitä toinen ihminen voi sanoa, miten ne toisella nimeen omaan näkyvät käytännössä.
Kartta on kuitenkin henkilökohtainen ja kokonaisuus vaikuttaa.
Mutta paremmin asiaa tuntevat osaisivat sanoa suuntia! Et sanookapa... smitten

Mie lähtisin itse purkamaan sitä niin, että ottaisin esim. sulla Auringon ja Kuun, miettien ensin, mitä ne tarkoittavat, kun ovat Jousimiehessä…miten se sinussa ilmenee. Ja sitten kun ne ovat ns. kodin huoneessa. Jousimies sisimmässään…ilmentäen myös samaa tunteissa ja arkipäivässä?

Millainen on nousu Neitsyt?
Miten se sinussa ilmenee? Neitsyen piirteitä katsoen, se miten sitä ilmennät ulospäin?

Ja kun nämä kaksi asiaa jotenkin riitelevät keskenään…miten se näkyy sinussa?


Kyllä nää vaatii pohtimisia…mutta mie nousu- Skorpparina tämmösestä tykkään.. smitten Wink



tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 05.03.2009 16:57:40 »

Ei kai sitä toinen ihminen voi sanoa, miten ne toisella nimeen omaan näkyvät käytännössä.
Kartta on kuitenkin henkilökohtainen ja kokonaisuus vaikuttaa.
Mutta paremmin asiaa tuntevat osaisivat sanoa suuntia! Et sanookapa... smitten

Mie lähtisin itse purkamaan sitä niin, että ottaisin esim. sulla Auringon ja Kuun, miettien ensin, mitä ne tarkoittavat, kun ovat Jousimiehessä…miten se sinussa ilmenee. Ja sitten kun ne ovat ns. kodin huoneessa. Jousimies sisimmässään…ilmentäen myös samaa tunteissa ja arkipäivässä?

Millainen on nousu Neitsyt?
Miten se sinussa ilmenee? Neitsyen piirteitä katsoen, se miten sitä ilmennät ulospäin?

Ja kun nämä kaksi asiaa jotenkin riitelevät keskenään…miten se näkyy sinussa?



Astro.comin mukaan:

This astrological combination yields an exploratory, independent individual who cannot endure any kind of restriction. Everything about you is free and spontaneous. You are outspoken in asserting yourself and your opinions, often turning argumentative. Your imagination is easily stimulated, and your enthusiasm is lighted and extinguished most rapidly. Because your interests are fitful and wide-ranging, you are in danger of remaining only a superficial dabbler in many projects. In love you show yourself to be generous, with warm, intuitive feelings. You consciously aim to acquire wisdom, and you are eager to disseminate the knowledge you have assimilated. The key to a more harmonious self lies in cultivating fixity of purpose and a degree of restraint. You constantly veer toward carelessness and improvidence, but by devoting more thought to others, you will be able to curb these tendencies in regard to yourself, as well.

Sun in the Fourth House

The Sun appears in the fourth house at the time of your birth. This is an indication that parental name, family affairs and other domestic matters are of the utmost importance in your life.

Sun brings honor, pride, and fame to anything under its influence, and it is indicated that the problem of these influences here is that proper success for you cannot materialize until you are well past your mature years. There appears to exist a very strong attachment to one of your parents.

You believe in being the "ruler" in your home, and the sense of privacy is extensively developed in your nature.

As life passes you will experience illuminating insights connecting your individuality with certain racial and family elements. Study them. You will then perhaps discover the nature of the spiritual mission which destiny requires of you.



Moon in the Fourth House

The Moon was found in the fourth house at the time of your birth. Moon here will definitely influence events concerning your mother, places of residence and family matters.

Both your childhood and even your older age will be characterized by a love of romance, various journeys, and interesting adventures.

The liability of this astrological combination is that it gives you an uncertain position in life and a perpetual striving for material security that seems to be hard to come by. This may be relieved temporarily by your receiving a small inheritance and will be almost overcome by the final years of your life by excellent family care and assistance.

Sitten:

People with Virgo rising are often a little understated in their personal mannerisms and appearance, although a lot depends on the position of Mercury (the ruling planet of Virgo) in the chart. Generally, there is an intelligent and reserved aura about Virgo rising individuals that is unmistakable. These are actually somewhat shy people who need time to analyze things around them before they warm up to both situations and people. This quality can be received exactly as that, or it can be received as a rather stand-offish, cool, and even critical manner (depending on the audience).

One of the biggest personality traits of this position is body-awareness. People with Virgo ascendants are sensitive to any discomfort or other signals their body gives them. Many are especially interested and concerned with physical health, and some are attracted to mind-body awareness exercises such as yoga. Virgo rising people are often rather particular about food. Although some have good appetites, there can be an unmistakable pickiness about what they put in and on their bodies.

Virgo ascendant natives have a tendency to worry a lot, especially when confronted with new situations. They notice the tiniest details that others overlook.

Many people with this position have a tendency to attract (or be attracted to) people who need help. Their relationships may be confusing as a result. Despite the Virgo rising tendency to appear rather collected and professional, relationships can sometimes be messy simply because these natives don't always see their partners and partnerships clearly.

There's a quiet charm to many Virgo rising people. Once they have the chance to warm up to new people and situations, you'll find they have a lot to offer. They'll help you out of a jam, go out on a limb for you, and surprise you with a natural modesty under a somewhat critical and standoffish manner

Hmm, tunnistan osan tuosta itsessäni, mutta vahva jousimiesvaikutus yleensä jyrää sen. Saatan kyllä ulkopuolisten silmissä vaikuttaa aluksi ujolta jne, ja ehkä he vähän aliarvioivatkin minut.
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #9 : 05.03.2009 18:03:18 »

Minulla 14 neliötä, 7 yhtymää, 4 oppositiota.
Kokonaista 1 kolmio  chiron aspect_tri venus. Pääkkösen mukaan vaikeaa välittömän seksuaalisuuden karmaa. Kolmiodraamaa?

Itse en ole pitänyt elämääni vaikeana, enemmänkin kai olen päästänyt itseni liian helpolla. Kaikki asiat ovat aina kuitenkin järjestyneet parhain päin. Ehkä se voi tarkoittaa, että en ole neliöitäni taas tässäkään elämässä työstänyt, ja se kaikki työ on taas joskus uudelleen edessäpäin. Tiedä häntä.



Hienoa kuulla tälläisiä kommentteja!  smitten

Hyvä topic, olen nimittäin juurikin viimeisen viikon miettinyt tätä asiaa.

Ihmiset ovat niin sadistisia omissa karttatulkinnoissaan ja vanhanajan astrologinen tapa tulkita perustuu pelkoon niin, että juuri tämän otsikon vastaus jää saamatta, mitä esim neliön 'ratkaisemisesta' seuraa?

Minulla on noin suurin piirtein samassa suhteessa neliöita ja kolmioita, mutta yksi stressaava kuvio on sellainen jossa stelliun neliöi aurinkoja ja eräs erittäin tunnettu suomalainen astrologi tulkinnassaan ilkesi sanoa 'että on täysin mahdollista ettei elämäsi koskaan käynnisty', 'tämän energia on niin kovin lukkiutunutta' mitä se ikinä tarkoitaakin ja että 'koeta nyt saada jotain elämässäsi aikaiseksi'.  idiot2
Minä en tätä tietenkään uskonut sillä tiesin elämäni käynnistyneen ajat sitten vaikka tunnistinkin neliöryppään haasteen elämässäni. Näin jälkeenpäin kun ajattelen, olisin toivonut kuulevani näinkin arvostetulta astrologilta, että mitä tämän haasteen sovituksesta seuraa, mutta sainkin selvittää sen itse, mikä oli ehkä ihan hyvä niin.
Neliö ei mielestäni muutu kolmioksi sillä kolmio on 'laiska'(ellei kolmion toisella laidalla ole esim  mars tai vaikka  uranus ), neliö on hyvin dynaaminen ja 'haasteen' jälkeen  mielestäni jopa parempi kuin komio. Stressi on nyt hallittu, energiaa on silti neliön luonteen omaisesti hyvin paljon, mutta se on opittu kohdistamaan oikein ja rakentavasti.

Miten se sitten tapahtuu?
Henkilökohtainen mielipiteeni on, että neliöt(yms.muut haastavat aspektit) ovat tästä ja etenkin aijemmista elämistä kertynyttä karmaa ja karma sana on synonyymi sanalle pelko. Alitajuiset pelot. Usein ne täytyy kohdata eli nostaa pintaan jotta ne voidaan antaa anteeksi. Pelko on syy ja 'ikävät'tapahtuma seurauksia jotka kutsut luoksesi alitajuisilla peloillasi. Seurauksia ei tarvitse antaa anteeksi, mutta syy/pelko olisi hyvä antaa jotta neliö muuttuu supeaksi.

Omalla kohdallani  saturnus aspect_con mars aspect_con pluto  aspect_squ aurinko etenkin auringon hallitessa karttaa (ilmeisesti olin päättänyt, että tällä kertaa tämä sel-vi-te-tään),  ilmeni lapsena ankarana ja kilpailevana isänä, tiukkana kurina koulussa ja myöhemmin ihmissuhteissani ilmenevänä alistamisena ja vakavina haasteina jotka muut näyttivät nostavan eteeni. Nyt ymmärrän, että se oli juuri minun alitajuntani joka nämä kokemukset kutsui ja toistin niitä hämmästyttävän tarkasti kunnes kelloni alkoivat soida ja aloin miettimään miksi asiat menevät joka kerta juuri samalla tavalla. Jokaisella on varmasti keinonsa, minulle se oli rukous, pyysin viimeisen vakavan ihmissuhde/alistamis yms sotkun keskeltä, että se syy minun mielessäni joka vetää näitä kokemuksia puoleensa poistetaan tai parannetaan.

Kun aloin toipua huomasin, että minulla on uudellainen tunne sisimmässäni ja jopa ystäväni huomasivat olemuksessani jotain täysin uutta.
  saturnus mars pluto nyt suopea neliö  aurinko toi minulle hyvin vahvan sisäisen varmuuden ja ennen näkemättömän tahdon ja voiman, mitä ei mikään maailman tuuli pysty enää heiluttelemaan. Nyt seison kuin vuori ja jopa kiitin kaikista 'kauheuksista' mitä olen kohdannut - ne olivat vain seurauksia, syy oli minun mielessäni. Olin oppinut muutosten myötä joustavaksi ja ymmärsin ettei asiat aina mene haluamallani tavalla, enkä suinkaan lukkiutuneeksi niinkuin minun oli annettu ymmärtää. Minäkin niin mielelläni osoitin vuosia ja taas vuosia sormella kaikkia muita, kuinka huonosti he minua kohtelivat, enkä huomannut, että osoittaessani kolme sormista osoittivat itseäni.
Yhtä kaikki, sieltä se sitten löytyi, eikä minun tätä asiaa tarvitse enää tässä, eikä seuraavissa elämissä pyörittää. Ties kuinka monta tuhatta vuotta tätäkin on jo vatvottu.

Tämä on asia jota toivoisin korostettavan tulevaisuuden astrologiassa.
Minä ymmärsin tuon mainitsemani tulkinnan perättömyyden, mutta mitä jos siinä olisikin istunut joku täysin astrologiaa tuntematon ja mahdollisesti epätoivoinen ihminen. Hän olisi saattannut menettää elämänhalunsa, vaikka juuri toivoa oli tullutkin hakemaan.
« Viimeksi muokattu: 05.03.2009 21:39:42 kirjoittanut Theus » tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #10 : 05.03.2009 18:31:54 »

Elämän haasteet ja ratkaisut niihin löytyvätkin Ihmisen omasta sisimmästä. smitten

Kyllä ihminen tietää mihin lähtee, mitä kestää, Oma valinta. police

 
Ei toinen ihminen, oli se alallaan, miten oppinut tahansa,voi tietää mikä toisen elämän tarkoitus on.
Mutta mie oon sitä mieltä...siis MIe...
että,
joku voi , psykologi, astrologi tai joku terapeutti, antaa suuntaa, auttaa ihmistä ymmärtämään...jotkut ymmärtää, toiset ei...
onko silläkään väliä? :Smiley

Mie aattelen niiin , ettei minua kukaan määrää, ajatuksillakaan,
mutta mie kuuntelen muitakin,
otan opiksi, mutta aina myös kritiikillä... :Smiley

Minua ei kukaan saa muottiinsa... knuppel2
mutta
viisaampaa kuuntelen Undecided
kritiikillä sitäkin! Angry
Koska minun elämästä ei kukaan koskaaan tiedä paremmin kuin MInä. Samaa pätee muihinkin.
Smiley

 smitten smitten
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Vehra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #11 : 06.03.2009 20:59:56 »

Minusta itseasiassa vaikuttaa, että minun stelliumin ja kuun neliö on minun henkireikä, se mikä on vaikeina aikoina auttanut.

Koska olen elänyt elämän, jossa kaikki hyvä on ollut kiellettyä, rangaistuksen alaista tai hyväksikäytettyä, käännänkin koko jutun mielenkiinnonvuoksi hetkeksi toisinpäin, otan neliöt vahvuuksina ja katson kolmioni vaikeuksina. Kartta avautui aika hurjasti tällätavalla tehdessäni. Koska kartallani leijuva leija on ollut niin kiellettyä, olen ollut puristettuna oppositioitteni ja neliöitteni luokse ja ottamaan käyttöön niissä piilevät kyvyt.

Ihan innostuin! Nyt ymmärrän paremmin muutamaa vaikeutta elämässäni karttani suhteen.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: