Sivuja: 1 ... 953 954 [955] 956 957 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619286 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #14310 : 19.09.2011 14:48:53 »

Foorumin osaset on näköjään ponnahtaneet eri paikkaan.  Smiley

Heh, messujen jälkeen tuli lähdettyä hämeenlinnaan ja aika venähti niin ettei ehtinyt enää takasin tampereelle niin että miittin ois ehtiny. Mutta toivottavasti tuo tuolla puhuttu supermiitti tampereelle 2012 saa tulta alleen.. tai mikä ettei pikkujoulumiitti.. no joo..

Elämä tuntuu nyt hymyilevän niin mukavasti.  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #14311 : 19.09.2011 15:07:50 »

Mutta jos nyt vielä purkaudutaan, niin se kyllä rasittaa niin pirusti että ihmiset joilla on hyvät kirjalliset ja suulliset lahjat ovat niitä jotka pääsevät elämässä eteenpäin ja itse kun ei mitään kovin hyviä sosiaalisia taitoja omaa, joutuu kulkemaan se luuserin leima otsassa ja taistelemaan tiensä edes normaaliin elantoon. Perhanan kapitalismioravanpyörä.  buck2 No, sitä se elämä on, kaikkea ei saa mitä haluaa. Ja jos ei ole aktiivinen ja ulospäinsuuntautunut, ei saa yhtään mitään..
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14312 : 19.09.2011 15:12:55 »

No mä ainakin pyysin pienen pientä ihmettä tänään, että saisin pikaisella varoitusajalla heti ajan vyöhyketerapeutilleni. Ja se nappasi kiinni.  smitten

Jos nyt hoitaisi ainakin tämän alavatsakivun pois, en päässyt tänään töihinkään sen takia. Mutta tietenkin liittyy tähän koko kuvioon, että kroppa oireilee. Mitenköhän sitä taas töissä selittäisi, että mikä on vialla. Ei tämä ole mitään diagnosoitavaa ja lääkärillä hoidettavaa. Poppakonsteilla vaan taas kroppa kuntoon.  2funny
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #14313 : 19.09.2011 16:05:53 »

Voi Casperiina.
Minulla oli myös paskamaisessa elämänvaiheessa selittämätöntä ja helvetillistä alavatsakipua, joka vain hoidettiin pois antibiooteilla jota käytetään kohtutulehdukseen...muttei kukaan mitään tulehdusta minulla todennut, edes verikokeita ei otettu. Sen avusta en tiedä, kipu loppui parin päivän kuluttua, ja on yhä täysin selittämätön.

Kävin sitten päiväkodilla. Piti olla palaveri sen "riepottelijan" ja meidän pojan kanssa...niin  Shocked Ei henkilökunnan vähyyden vuoksi kerinnyt. Nainen melkein porasi kun sanoi, että tämä on ihan kamalaa, ennenkö saadaan joku töihin, stressaavaa ja pää vaan surisee... tickedoff tickedoff

Jos joku on väärin niin se, että hoitohenkilökuntaa ei ole tarpeeksi siellä, missä sitä tarvitaan!!!

Ja onnea somalle!!! smitten Oma tupa, oma lupa  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14314 : 19.09.2011 16:52:01 »

Mutta jos nyt vielä purkaudutaan, niin se kyllä rasittaa niin pirusti että ihmiset joilla on hyvät kirjalliset ja suulliset lahjat ovat niitä jotka pääsevät elämässä eteenpäin ja itse kun ei mitään kovin hyviä sosiaalisia taitoja omaa, joutuu kulkemaan se luuserin leima otsassa ja taistelemaan tiensä edes normaaliin elantoon. Perhanan kapitalismioravanpyörä.  buck2 No, sitä se elämä on, kaikkea ei saa mitä haluaa. Ja jos ei ole aktiivinen ja ulospäinsuuntautunut, ei saa yhtään mitään..

Musta tuntuu välillä ihan samalta. Vaikka oonkin  aurinko ceres chiron mars merkurius- kaksonen vielä sosiaalisessa 7. huoneessa, niin hitto vie. Tuntuu että en osaa ilmaista itseeni niin että tulisin ymmärretyksi. Nää kaikki planeetat ja  chiron onkin sitten oppositiossa 1. huoneen Uranukseen  jousimies ... Et ehkä se selittää jotain?

Tai mä mietin KOKO AJAN että mitä ihmiset ajattelee musta, mun kodista, mun ammatista, siitä miten mä puhun, miten kävelen, mitkä vaatteet mulla on. Mulla on joku saakelin koko elämän kestävä identiteettikriisi - minä vastaan muu maailma... Aina välillä osaan irrottautua ulkomaailman odotuksista ja paineista ja olla tyytyväinen tähän olooni tässä hetkessä ja päätän et mä oon nyt omasta mielestäni kiva kun oon tällainen luonteeltani ja tyyliltäni, että ketutkos siitä jos oon jonkun mielestä kamalan näkönen pukeutuessani keltaiseen tai luonteeltani tekopirteä. Mut sit taas alkaa vertailu ka pohdinta, et oonko tarpeeks hyvä ollakseni onnellinen.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #14315 : 19.09.2011 17:25:43 »

Minulla ainakin johtui solmussa olevasta ja painostavasta parisuhteesta nuo kipuilut silloin. Siitä ei tainnut mennä enää kovin kauaa kun erottiinkin sitten. Eikä kyllä ole sen jälkeen ollut niitä, vaikka surkeita suhteita on kyllä ollut.



tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #14316 : 19.09.2011 19:53:30 »

Juup, sopii hyvin ^^
Tosin tuolloin en tiennyt chakrojen olemassaolostakaan, mutta yhdistin nämä kaksi asiaa heti, kun chakroihin tutustuin.
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14317 : 19.09.2011 20:30:45 »

Ennen tuon kivun puhkeamista olin aiemmin illalla ensin nostellut tarotteja, jotka antoivat hyvin epämieluisaa tietoa. Jälkeenpäin ajateltuna ehkä oli kyse vain omista peloistani, mutta siitä sain taas aiheetonta stressiä aikaiseksi.

Sitten vietin iltaa oinas-miehen kanssa, jolla ainakin ongelmia tuon 2. chakran kanssa ja seksissä. Olin sitten illan aikana ehkä vähän liikaa keskittynyt hänen haavoihinsa ja miellyttämiseen. Ja sitten kun hän lähti, vei hän taas hetkellisesti tunnetasapainoni mennessään, mitä on tapahtunut tässä jatkuvasti tapailumme aikana.  idiot2

Sellaisia aineksia tälle kivulle.  Embarrassed
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14318 : 19.09.2011 22:59:24 »

Mä en ymmärrä miksi ihmiset ylipäänsä kyselee taroteilta tai soittelee ennustajille tms. jos ne ""tiedot"" aiheuttaa pelkoja, epävarmuutta tai muuta sellasta... Miksi ei voi vaan antaa elämän tulla sellaisenaan ja kuunnella sitä omaa intuitiotaan?

 idiot2
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #14319 : 19.09.2011 23:10:02 »

Voi herttinen, miten tätä nyt osaa enää käyttää. Lips Sealed Ehkäpä tähän tottuu. Smiley

Asunto on nyt kohta minun, tai siis vuokra. Jes. Ihan ku ois joku hirveän raskas paino vierähtäny harteilta ku tein sen vaikean, mutta toivottavasti oikean päätöksen. Hymyilin bussissa, minun silmät oli saman väriset ku auringonvalossa välkehtivät spektroliittikorvakorut ja kaikki oli aivan hyvin. Se asunto on täydellinen, puhdas, valosa, rauhallinen.. siitä tulee Minun Oma Paikka.




     Wauuu... Onnea  angel       smitten smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #14320 : 19.09.2011 23:15:15 »

Mä en ymmärrä miksi ihmiset ylipäänsä kyselee taroteilta tai soittelee ennustajille tms. jos ne ""tiedot"" aiheuttaa pelkoja, epävarmuutta tai muuta sellasta... Miksi ei voi vaan antaa elämän tulla sellaisenaan ja kuunnella sitä omaa intuitiotaan?

 idiot2

         

           
  Niin..antaa mennä elämän vaan omalla painollaan.  smitten
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14321 : 19.09.2011 23:25:47 »

Mä en ymmärrä miksi ihmiset ylipäänsä kyselee taroteilta tai soittelee ennustajille tms. jos ne ""tiedot"" aiheuttaa pelkoja, epävarmuutta tai muuta sellasta... Miksi ei voi vaan antaa elämän tulla sellaisenaan ja kuunnella sitä omaa intuitiotaan?

 idiot2

Mulle tarotit on nimenomaan väline intuition käyttöön. Ja miksi niitä nostelen; no koska on asia joka valmiiksi aiheuttaa pelkoja ja yritän saada sen käsittelyyn muitakin näkökantoja kuin mitä häiriköivä mieli tuottaa.

edit. Mutta ilmeisesti sulla Tiigris ei ole sitten koskaan ollut elämässä sellaista vaikeaa tilannetta, josta ei tunnu selviävän läpi ilman ulkopuolista ohjausta? Kun vain tarvitsee jostain epätoivoisesti valoa tunnelin päähän. Sen verran ajattelemattomalta kuulostaa tuo kysymyksesi.  Lips Sealed
« Viimeksi muokattu: 19.09.2011 23:36:17 kirjoittanut Casperiina » tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14322 : 20.09.2011 00:09:03 »

Kunhan kyselin ja ihmettelin, ei koskien juuri sinua henk.koht. ...

Mä välillä mietin nykyään, että mitä ihmettä mun pitäis tehdä. Mulla on kaikki hyvin, mut tunnen niin suurta ahdistusta melkeen joka päivä jossain välissä et tekee mieli haljeta. Kuukauden ajan itkin joka päivä, lähinnä silloin ku vauvakin itki, nyt en enää oo itkenyt ja mulla on suurimman osan päivästä ihan normaali olo.

Jotenkin on vaikee hyväksyä se et on jonkin asteinen synnytyksen jälkeinen masennus, ku oon pitkän aikaa ollu onnellinen ja mieleltäni tasapainoinen ja mua välillä ällöttää se et ihmiset on niin masentuneita, tekee mieli huutaa sellasille ihmisille et lopeta toi ruikuttaminen, ei se sua auta!!! Mut nyt mun on itsellä paha olla ja vaan pitää niellä se. No, se kai kuuluu nyt tähän vaiheeseen, sanallakaan en oo neuvolatädille tms asiasta maininnut kun ei se kellekään kuulu.. Kyllä mä edelleen tiedostan et elämä on ihanaa ja nautin asioista, mä vaan tunnen välillä kuristuvani, lähinnä näin illalla ja yöllä se tunne tulee ku mies ja vauva nukkuu ja mun ei tavallaan tarvi olla muiden edessä.

Ja Casperiina, mä oon joskus noin 7 vuotta sitten käyttänyt pari tonnia ennustajiin, nostellut tarotteja, puhunut enkeleille, sun muille puutarhatontuille kuin viimestä päivää. Ja se kaikki oli silloin ajan ja rahan tuhlausta. Kun lopetin sen epätoivosen vouhkaamisen ja keskityin elämiseen ilman sen kummempia pohdintoja, alkoi tuleen mielekkyyttä ja kaikkea sitä mitä olin janonnut... Se liika etsiminen oli vähä niinku en nähny metsää puilta..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14323 : 20.09.2011 00:10:44 »

Kuinkahan vanha luulen olevani, korjaus edellisen viestin 7 tilalle 5..!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14324 : 20.09.2011 00:41:33 »

Onko se ajattelematonta sanoa jostain asiasta että "en ymmärrä"...

Jos sanoisin että "en ymmärrä, miksi ihmiset laittaa ketsuppia makaronilaatikkoon, mielestäni se ketsuppi maistuu liian voimakkaalle siinä", niin onko se loukkaavaa niitä kohtaan, ketkä sitä ketsuppia käyttävät? Sehän oli vain minun mielipiteeni asiasta. Sehän on sitä minun ymmärtämättömyyttä.

Minusta ihminen saa ilmaista että ei ymmärrä jotain toimintatapaa. Sen takana voi olla että on aikasemmin itse toiminut niin ja kokenut sen omalla kohdalla epätoimivaksi. Tai sitten ei vaan tajuu, kun ei tajuu. Ei sillä tarkoita loukata, se on vaan toteamista.

Ja jonkun mielestä tämä on rasistinen vitsi:

Arabi seisoi parvekkeella ja ravisteli mattoansa. Suomalainen naapuri tuli omalle parvekkeelleen. Katteli hetken ja kysäs: Mikä on Ahmed, eikö starttaa?

tallennettu
Sivuja: 1 ... 953 954 [955] 956 957 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: