Sivuja: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vuosi 2012: Mitä tapahtuu?  (Luettu 637274 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #735 : 24.03.2010 09:09:10 »

Tässä kohtaa mulle tulee sellainen tunne, että sua on väärin informoitu.

Lainaus
En ole koskaan kuullut,että Mayat pelkäsivät jotain kamalaa tapahtuvan ja sen vuoksi olisivat tehneet raakuuksia...  idiot2

En ole tosiaankaan mikään asiantuntija. Koulussa oli heistä jotain, nyttemmin katsonut telkusta erinäisiä dokumentteja aiheesta, lukenut jotain sieltä täältä. Tietysti voi miettiä onko kaikki historiasta kirjoitettu paikkansapitävää, en osaa arvioida sellaista. Joka tapauksessa en ole julistamassa mitään totuutta vaan kerroin omasta suhtautumisesta. Jos löydän totuuden tästä asiasta, niin ilmoitan siitä myöhemmin erikseen ja lisään tunnisteen "tässä tulee ehdoton totuus". Wink

Lainaus
nykypäivän ihmiset ovat äärimmäisen julmia ja raakoja toisiaan kohtaan. Suljemme kuitenkin tältä silmämme

Jotkut sulkee jotkut ei.


Lainaus
Olen itse aikoinaan "sattumalta" eksynyt eräälle shamanismi leirille sellaiseen paikkaan, jossa perehdyimme Mayojen kalenteriin ja teimme erilaisia seremonioita kunnioittaaksemme esim. kaikkia ilmansuuntia ja jokaisen päivän erilaista energiaa. Nämä asiat avautuvat kyllä varmasti aivan eri tavalla käytännössä kuin näin lueskellen tai jutellen.

Se oli varmasti upeaa! Uskon että avautuu paremmin. Smiley  Nyt haluan kysyä tässä välissä, että tunsitteko tosiaan jotenkin ne päivälle ominaiset energiat?! Ihan uteliaisuudella kysyn, itse en ole kokenut enkä kyllä ole vielä koettanutkaan omakohtaisesti tutkia. Sellainen lievä epäilys tähän sisältyy mutta älkää antako sen häiritä. En ole lyttäämässä kenenkään kokemuksia. Itseäni hieman arveluttaisi lähteä tunnustelemaan enempää ympäröiviä energioita (teenhän sitä jo nyt mm. Kuuta seuraamalla), koska olen huomannut taipumukseni alkaa kuvittelemaan kaikenlaista ja alkaa tehdä uskomussysteemin mukaisia havaintoja ennakkoluulottomien sijaan. No niin taas meni ihan sivu aiheen.


Lainaus
Mitä nyt on aina välillä kiva reissailla ympäri maailmaa tapaamassa eri Kinejä ja yhdistymässä valotyötä tehden.

Wow, tekeekö joku oikeastikin tuollaista!  Cheesy


Lainaus
Tarkoitin tuolla lyhyellä kommentilla sitä, että onko kenties Sinulla joitain henk. kohtaisia kokemuksia avaruusihmisistä - Jos niin olisin enemmän kuin kiinnostunut kuulemaan ja jakamaan omia- muuten - annetaan olla. Wink

Miten se, mitä kokemuksia muilla on, vaikuttaa siihen haluatko kertoa omiasi? Huh

Omalta osaltani voin kertoa että minulla on 2 kohtaamista, mutta ne on varmaankin toisten mielestä tylsän kuuloisia koska he eivät sanoneet mitään. Minulla ei ole heiltä mitään sanomaa ihmiskunnalle Wink enkä edes tiedä millä asialla olivat, mistä ovat kotoisin, tai yleensäkään mitään. Huh  Mutta hyväntahtoisia tuntuivat olevan. Smiley  Voi tietysti olla että he yrittivät sanoa jotain, mutta en vain kyennyt vastaanottamaan sitä (ja pian saan varmaankin kuulla olevani "liian alhaisella tasolla" tms). Ymmärrän että tämä saattaa kuulostaa keksityltä tai harha-aistimukselta. Mutta en minä sille mitään voi että nyt on vain tällaisia epämediaseksikkäitä kohtaamisia. Niin ja ensimmäinen oli silloin kun en tiennyt avaruusolennoista yhtään mitään, ja vasta vuosia myöhemmin ymmärsin että siitä taisi olla kysymys.
tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #736 : 29.03.2010 23:17:49 »

Kun puhutaan tuosta mayojen 2012 ennustuksesta ja siitä kuinka kaikki aine rupeaisi värähtelemään nopeammin niin tuli tämän vuoden alusta mieleen ajanjakso jossa olin kuin taivaassa koko ajan.... tai semmoinen pakonomainen tarve kohdella toisia hyvin ja huomioonottavasti. Hinnalla millä hyvänsä. Ihan kuin olisi ollut semmoinen constant bliss-vaihde pykälässä. Vähän vaikea selittää. Eikö kenelläkään muulla ollut semmoista??

edit: lukihärö taas
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #737 : 29.03.2010 23:20:39 »

Hm... koen jotenkin, että energioiden värähtely on helpottunut. En osaa sanoa miten.  Huh
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
dodobien84
Vieras
« Vastaus #738 : 29.03.2010 23:39:05 »

Ja tuoltakin ajanjaksolta jäi sitten semmoinen maine meikäläiselle että huhhuijaa. Ei sitä kukaan ole sanonut mutta tiedän sanomattakin.
tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #739 : 29.03.2010 23:41:14 »

Hm... koen jotenkin, että energioiden värähtely on helpottunut. En osaa sanoa miten.  Huh

Juu vähän kuin olisi mahalaskun tehnyt, eikö?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #740 : 29.03.2010 23:42:44 »

pöh, Esmiralda,  mars energiaplaneetta on lopettanut retroamisen ja eronnut yhtymästä Atropokseen, joka leikkaa poikki, kiinni.
Tosin Atropos 0  leijona on nyt  aspect_sex saturnus rx  0  vaaka ja vieläkin voi leikata kiinni.
Veturin ( saturnus)jarruthan täsä vasta leikkas.
Tuo  mars kun on Oinaitten oma planeetta niin pari  aurinko oinas -immeistä koki hyvinkin tuon
"kiinnileikkaamisen". Toinen sai auton lämmitysjohosta 220 volttia käsille suoraan ja toisella alkoi savuttaa konepellin alta ja  vesta: kin rx 23  leijona meinas polttaa koko huushollin.
Vanha mies  saturnus yodin kärjellä sai Atropos- marsin yodin kannaksi ja rytmihäiriöö (leijona-sydän) ja kammiovärinää. Meinas leikata kiinni pahemman kerran.
Että värähtelee ja onneks helepottaa.

Ja kuin myös huomannut tuota huomioonottamista tai paremminkin hyvää käytöstä, mikä lie  saturnus vaaka ja hyvät käytöstavat? Eräs nainen sanoi yhessä haastattelussa että tulevaisuuden menestyjät ovat niitä, joilla on hyvät käytöstavat. Olennaista menestymisessä, kuulemma.
Jopa virpojilla, joista suurin osa oli trullihattuisia poikia, oli hyvät käytöstavat :
jokainen kysyi saako virpoa? Ja minä toivotin hyvät pääsiäiset.

Ja offia oli tämä.
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #741 : 29.03.2010 23:48:20 »

Kun puhutaan tuosta mayojen 2012 ennustuksesta ja siitä kuinka kaikki aine rupeaisi värähtelemään nopeammin niin tuli tämän vuoden alusta mieleen ajanjakso jossa olin kuin taivaassa koko ajan.... tai semmoinen pakonomainen tarve kohdella toisia hyvin ja huomioonottavasti. Hinnalla millä hyvänsä. Ihan kuin olisi ollut semmoinen constant bliss-vaihde pykälässä. Vähän vaikea selittää. Eikö kenelläkään muulla ollut semmoista??

edit: lukihärö taas


on. jo vuodesta 2008, tosin se oli välillä tauolla.

tunnen tarvetta kohdella toisiakin kuin kukkaa kämmenellä, varsinkin perhettäni.


tosin, ei se luonnettani muuta, eli tulistun ja väittelen joskus kuitenkin. mutta ei se sitä 'natural high' ta poista. Smiley


kuitenkin pohjalla on halu siihen, että kaikki olisivat onnellisia tai tulisivat sellaiseksi.


mutta se realismi, että minä en voi tehdä kaikkia muita onnellisiksi. joten sitä en edes yritä.


nautin siitä Bliss' istä vaan Smiley


ja parhaani mukaan koitan antaa toisille sitä, mitä he vaikuttavat minusta tarvitsevansa. tietenkin itseäni kuunnellen samalla.



minä en ymmärrä edelleenkään mitä ne 'energiat' on, niin en voi edes kommentoida mihinkään 'yleisten energioiden' laskuihin ja nousuihin. ja onneksi. Smiley
tallennettu

dodobien84
Vieras
« Vastaus #742 : 30.03.2010 14:57:08 »

Kun puhutaan tuosta mayojen 2012 ennustuksesta ja siitä kuinka kaikki aine rupeaisi värähtelemään nopeammin niin tuli tämän vuoden alusta mieleen ajanjakso jossa olin kuin taivaassa koko ajan.... tai semmoinen pakonomainen tarve kohdella toisia hyvin ja huomioonottavasti. Hinnalla millä hyvänsä. Ihan kuin olisi ollut semmoinen constant bliss-vaihde pykälässä. Vähän vaikea selittää. Eikö kenelläkään muulla ollut semmoista??

edit: lukihärö taas


on. jo vuodesta 2008, tosin se oli välillä tauolla.

tunnen tarvetta kohdella toisiakin kuin kukkaa kämmenellä, varsinkin perhettäni.


tosin, ei se luonnettani muuta, eli tulistun ja väittelen joskus kuitenkin. mutta ei se sitä 'natural high' ta poista. Smiley


kuitenkin pohjalla on halu siihen, että kaikki olisivat onnellisia tai tulisivat sellaiseksi.


mutta se realismi, että minä en voi tehdä kaikkia muita onnellisiksi. joten sitä en edes yritä.


nautin siitä Bliss' istä vaan Smiley


ja parhaani mukaan koitan antaa toisille sitä, mitä he vaikuttavat minusta tarvitsevansa. tietenkin itseäni kuunnellen samalla.



minä en ymmärrä edelleenkään mitä ne 'energiat' on, niin en voi edes kommentoida mihinkään 'yleisten energioiden' laskuihin ja nousuihin. ja onneksi. Smiley

Wau! Itse olen yrittänyt vänkäämällä saada tuota onnellisuutta litkuilla. Toi eka piikki (jouduin uuteen tilanteeseen elämässä, jossa en enää suostunut antautumaan) tossa vuoden alussa sai kummia aikaiseksi ja olen sen jälkeen joutunut jatkuvalla syötöllä tilanteisiin joissa alitajunnasta on pulpunnut estoja, pelkoja ja haluja, joita olen joutunut miettimään ja tukimaan uudelta kantilta.

Mutta kun tuo egonperhana on niin voimakas...
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #743 : 30.03.2010 15:09:46 »

minä en edes tiedä mistä tuo mun euforia johtui. jotenkin sillä näkyy kyllä olevan tekemistä astrologiassa Jupiterin transitteihin syntymäkarttaan (siis kun Jupiter transitoi eli tulee 'suhteeseen' jonkun oman syntymäkartan tärkeän tekijän kanssa)...mutta en tiedä onko sekään yleistettävää, sillä ei minullakaan Jupiter aina ennen vaikuttanut näin voimakkaasti. en tiedä oli mikä oli, kunhan on. Smiley


mutta ainakaan se ei mitenkään johtunut siitä että minulla olisi ulkoisesti yhtään mitään enemmän, vaan tulen vaan paljon suuremmalla volyymillä onnelliseksi kaikista pienistä asioista. SE tuntuu mahtavalta....


minä uskon että yksi tie onneen on juuri noiden kaikkien alitajunnan kuonien rohkea ja sitkeä kohtaaminen, jos jaksaa ensin nähdä vaivaa ja vaikka kärsiä itsensä kanssa, se voi tuottaa onnellisen hedelmän.


mutta en yleistä. :Smiley



niin se ego, sehän on ihan hyvä palvelija mutta huono isäntä. minä en egosta halua eroon, tärkeintä on vaan että se ei ole se joka käyttää minua, vaan minä joka käytän sitä....




no mutta, ootellaan tuota vuotta 2012 :Smiley


en usko että tapahtuu mitään näkyvää.
« Viimeksi muokattu: 30.03.2010 15:11:46 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #744 : 30.03.2010 18:33:08 »

pöh, Esmiralda,  mars energiaplaneetta on lopettanut retroamisen ja eronnut yhtymästä Atropokseen, joka leikkaa poikki, kiinni.
Tosin Atropos 0  leijona on nyt  aspect_sex saturnus rx  0  vaaka ja vieläkin voi leikata kiinni.
Veturin ( saturnus)jarruthan täsä vasta leikkas.
Tuo  mars kun on Oinaitten oma planeetta niin pari  aurinko oinas -immeistä koki hyvinkin tuon
"kiinnileikkaamisen". Toinen sai auton lämmitysjohosta 220 volttia käsille suoraan ja toisella alkoi savuttaa konepellin alta ja  vesta: kin rx 23  leijona meinas polttaa koko huushollin.
Vanha mies  saturnus yodin kärjellä sai Atropos- marsin yodin kannaksi ja rytmihäiriöö (leijona-sydän) ja kammiovärinää. Meinas leikata kiinni pahemman kerran.
Että värähtelee ja onneks helepottaa.

Ja kuin myös huomannut tuota huomioonottamista tai paremminkin hyvää käytöstä, mikä lie  saturnus vaaka ja hyvät käytöstavat? Eräs nainen sanoi yhessä haastattelussa että tulevaisuuden menestyjät ovat niitä, joilla on hyvät käytöstavat. Olennaista menestymisessä, kuulemma.
Jopa virpojilla, joista suurin osa oli trullihattuisia poikia, oli hyvät käytöstavat :
jokainen kysyi saako virpoa? Ja minä toivotin hyvät pääsiäiset.

Ja offia oli tämä.

Kuulostaapa tuo Marsin retroamisen lopettaminen ihan hyvältä, jotakin vapautuu omaan energiaansa. Kuulin juuri että poika ja miniä ovat synnytysosastolla ja perheeseen syntynee   aurinko oinas... smitten smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
dodobien84
Vieras
« Vastaus #745 : 30.03.2010 19:07:57 »

Jos haluatte maailmaan muutoksen niin uskaltakaa olla itse se muutos, enkä nyt vain vain puhu siltä että tuntuu kivalta ja näytätte sen kenelle hyvältä tuntuu, vaan TÄRÄYTTÄKÄÄ se päin näköä toisille miltä itsestä  OIKEALTA tuntuu. Näin olen itsekin tehnyt ja muutos näkyi (1500 ihmisen työpaikalla). Ei se kivalta tuntunut, mutta mikäpä elämässä tuntuisi? Olkaa oma itsenne, ehkä jopa korostetun tyhmänrohkeasti. Ruumiistapoistumiseni sai ajattelemaan että mitä helvettiä, miksi noudatan mitään sääntöjä, jos säännöt loppuvat jo "kuolemaan", jota ei itse asiassa edes ole.

Herätys kauniit ihmiset!
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #746 : 30.03.2010 21:19:35 »

Näinhän siinä sitten kävi..
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
epona
Vieras
« Vastaus #747 : 31.03.2010 00:58:04 »

Ihan vaan välihuomautuksena, että Mayojen kalenteri jatkuu vuoden 2012 jälkeenkin...

/A



« Viimeksi muokattu: 31.03.2010 10:23:58 kirjoittanut Anahata » tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #748 : 31.03.2010 10:37:59 »

Ihan vaan välihuomautuksena, että Mayojen kalenteri jatkuu vuoden 2012 jälkeenkin...

/A




No mitäs ne puheet loppumisesta sitten ovat  Shocked

... ja jatkuuko erilaisena vai mikäs jekku tämä ...  Grin
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
epona
Vieras
« Vastaus #749 : 31.03.2010 11:46:57 »

Siis isompi ajanjakso, pitkälasku,  päättyy. ( 13 Baktunia) Sen jälkeen kalenteri alkaa alusta jälleen.

Väittelivät keskenään MayaDreamtime festivaaleilla, että onko se vuosi 2013 sitten vuosi 0 vai mikä - en muista mihin lopputulokseen tulivat.

Eihän Mayat koskaan ole ennustaneet, että maailma päättyisi?!!? Heidän yksi merkittävimmistä aika - jaksoista päättyy. That's all.

/A
tallennettu
Sivuja: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: