Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vuosi 2012: Mitä tapahtuu?  (Luettu 637239 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #105 : 09.12.2005 20:13:23 »

Se on kyllä erittäin mielenkiintoinen...
Ehkäpä senkin kautta löytyy niitä 'silmälle näkymättömiä' osia moneen juttuun.... Cheesy

Niin mutta tietoiset elementit toimii itsestään ja jumalallisesta energiasta käsin joten ne vain elävät. Eihän ihmisen tajuntaakaan näe ellei osaa katsoa aurinko käsin   :Smiley

Niin, tai sitten sillä silmällä  Wink

Tosiaankin - millaisella mittarilla voisikaan mitata tällaista energiaa, voiko sitä näillä ihmisten suunnittelemilla mittareilla mitatakaan  :Smiley

Tämänkaltaista asiaa en vajavaisella taidollani osannut selvittää, sinä kiteytit sen yhteen lauseeseen!

Kun dna muuttuu - siinähän on tälläkin hetkellä nähtävissä jäänteitä geeneistä, jotka eivät enää ole käytössä - niin osa jää latenttiin tilaan. Aivan kuten käydessämme koulua, emme enää käytä ekaluokan kirjoja juurikaan, vaan käytössämme on nämä ylempien asteiden kirjat. Ekaluokan kirjat voi siis vaikkapa hävittää tarpeettomina. Voisiko samoin tapahtua myös dnan kanssa?

Valokehon kehityksen myötä lisääntyy valo-, magneetti- ja 'kristalli'kierteiden määrä, jotka resonoivat kyseisiä energioita, fyysisen (karkeimman) tason kierteitähän on vain kaksi, joten ne jäävät sivumpaan, syrjäytyen kokonaan, ja kenties käyttämättöminä lopulta tuhoutuen.

Me olemme henkiä kehossa, eli tämä ruumiimme on käyttövälineemme, jonka olemme saaneet tältä 3d planeetalta käyttöömme. Kun planeettamme värähtelytaso nousee, niin myös kehostommekin, ja muutos saattaa olla todellakin hyvin nopea.

On myös esitetty teoria, jonka mukaan ne karkeampivärähteiset kehostot (sekä planeetan, että sen 'elijäimistön' ) jotka eivät pysty 'ylösnousemusprosessiin' eli muuntamaan värähtelytasoaan, irkaantuisivat näistä korkeampivärähteisistä kehostoista ja lähtisivät eri teille.

Saa nähdä miten etenemme Smiley
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #106 : 09.12.2005 22:17:32 »

Sana kehosto alkaa tulla tutuksi heh.

Sehän hienoa hih.  Smiley
tallennettu
Seija78
Vieras
« Vastaus #107 : 09.12.2005 22:26:26 »

Saisinko vielä selvennystä mitä tarkoitetaan tuolla 3d?
Tai 4d?
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #108 : 10.12.2005 12:42:57 »

Lisäksi kaiken DNA:n perusinformaatio on sama lajista riippumatta eikä kyseinen data katoa mihinkään, osa vain pysyy pois käytöstä kunnes olosuhteet tekevät niiden esilletulon suuremmassa määrin kannattavaksi. :Smiley Eli mitä ominaisuuksia evoluution kulussa on geneettiseen koodiin tullutkaan, ne ovat ja pysyvät siellä vaikka data menisi kuinka sekaisin eivätkä ominaisuudet olisi aktiivisia ja ulospäin nähtävissä. :Smiley
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #109 : 10.12.2005 18:07:43 »

Saisinko vielä selvennystä mitä tarkoitetaan tuolla 3d?
Tai 4d?

 coolsmiley Eiköhän ne ole jo mennyttä ja, tai juuri menevää maailmaa, joten lienee aika sisäistää 5d ja 6d, joiden kautta vain voi edetä,,, jopa perille.


                     
« Viimeksi muokattu: 20.01.2006 01:19:47 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
wigger
Vieras
« Vastaus #110 : 11.12.2005 12:18:48 »

Saisinko vielä selvennystä mitä tarkoitetaan tuolla 3d?
Tai 4d?

 coolsmiley Eiköhän ne ole jo mennyttä ja, tai juuri menevää maailmaa, joten lienee aika sisäistää 5d ja 6d, joiden kautta vain voi edetä,,, jopa perille.


                        VALOA JA ILOA  smitten Pietro

Pi(aaats)etro satutko kuulumaan VNAH? (vastauskyvyttömät new age hörhöt)
Taidat kuulua?

Minä uskon sinuun  Smiley voimia ja enkeleitä  crazy2
tallennettu
wigger
Vieras
« Vastaus #111 : 11.12.2005 12:20:13 »

Se on kyllä erittäin mielenkiintoinen...
Ehkäpä senkin kautta löytyy niitä 'silmälle näkymättömiä' osia moneen juttuun.... Cheesy

Niin mutta tietoiset elementit toimii itsestään ja jumalallisesta energiasta käsin joten ne vain elävät. Eihän ihmisen tajuntaakaan näe ellei osaa katsoa aurinko käsin   :Smiley

Niin, tai sitten sillä silmällä  Wink

Tosiaankin - millaisella mittarilla voisikaan mitata tällaista energiaa, voiko sitä näillä ihmisten suunnittelemilla mittareilla mitatakaan  :Smiley

Tämänkaltaista asiaa en vajavaisella taidollani osannut selvittää, sinä kiteytit sen yhteen lauseeseen!

Kun dna muuttuu - siinähän on tälläkin hetkellä nähtävissä jäänteitä geeneistä, jotka eivät enää ole käytössä - niin osa jää latenttiin tilaan. Aivan kuten käydessämme koulua, emme enää käytä ekaluokan kirjoja juurikaan, vaan käytössämme on nämä ylempien asteiden kirjat. Ekaluokan kirjat voi siis vaikkapa hävittää tarpeettomina. Voisiko samoin tapahtua myös dnan kanssa?

Valokehon kehityksen myötä lisääntyy valo-, magneetti- ja 'kristalli'kierteiden määrä, jotka resonoivat kyseisiä energioita, fyysisen (karkeimman) tason kierteitähän on vain kaksi, joten ne jäävät sivumpaan, syrjäytyen kokonaan, ja kenties käyttämättöminä lopulta tuhoutuen.

Me olemme henkiä kehossa, eli tämä ruumiimme on käyttövälineemme, jonka olemme saaneet tältä 3d planeetalta käyttöömme. Kun planeettamme värähtelytaso nousee, niin myös kehostommekin, ja muutos saattaa olla todellakin hyvin nopea.

On myös esitetty teoria, jonka mukaan ne karkeampivärähteiset kehostot (sekä planeetan, että sen 'elijäimistön' ) jotka eivät pysty 'ylösnousemusprosessiin' eli muuntamaan värähtelytasoaan, irkaantuisivat näistä korkeampivärähteisistä kehostoista ja lähtisivät eri teille.

Saa nähdä miten etenemme Smiley

Noh en kyllä vain ymmärrä kuinka minun DNA voisi muuttua sinun päässäsi.
tallennettu
Ivan
Vieras
« Vastaus #112 : 11.12.2005 17:41:18 »

Lainaus
Tietoisuus ja äly ovat aivokemiallista toimintaa, joten DNA-muutos siltä osin muuttanee ihmistä yhä herkemmäksi havaitsemaan asioiden todemmat puolet ja sulauttamaan yhteen tiedon ja ymmärryksen. Sieltä niinkuin kierteet uudelleenaukeavat kun tällainen kehitys etenee!

Minä olen elänyt ymmärryksessä, että mikään muutos ei tapahdu fyysisesta henkiseen vain päinvastoin.

Mutta vuosien päästä olen varma että te häpeätte omaa tyhmyyttänne.
Muistakaa minua silloin,,,olenkohan minä nero??  coolsmiley
tallennettu
Ivan
Vieras
« Vastaus #113 : 11.12.2005 17:47:07 »

Tai siis kun teille puhuu niin sanotaan sitten "henkiseen"...
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #114 : 11.12.2005 18:11:39 »

Minä olen elänyt ymmärryksessä, että mikään muutos ei tapahdu fyysisesta henkiseen vain päinvastoin.

Spiraali. Ylhäältä Alas ja toisinpäin you know? Hengestä aineeseen ja aineesta Sinuksi, kolmanneksi osapuoleksi niiden välillä  :Smiley
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Ivan
Vieras
« Vastaus #115 : 11.12.2005 18:17:19 »

Minä olen elänyt ymmärryksessä, että mikään muutos ei tapahdu fyysisesta henkiseen vain päinvastoin.

Spiraali. Ylhäältä Alas ja toisinpäin you know? Hengestä aineeseen ja aineesta Sinuksi, kolmanneksi osapuoleksi niiden välillä  :Smiley

Selitä oikein tarkasti niin joku voisi luullakin että tietäisit jotain?
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #116 : 11.12.2005 18:33:39 »

Ei elämän toimivuutta tarvitse selittää. Katso ympärillesi. Siinähän se on koko ajan edessäsi!

NÄE itsesi läpi niin ymmärrät. Ainut vastaus löytyy päästäsi  uglystupid2


Sinne on vaan saatava pikkuisen valoa..
« Viimeksi muokattu: 13.12.2005 11:42:08 kirjoittanut Lumor » tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Ivan
Vieras
« Vastaus #117 : 11.12.2005 18:36:23 »

Ei elämän toimivuutta tarvitse selittää. Katso ympärillesi. Siinähän se on koko ajan edessäsi!

NÄE itsesi läpi niin ymmärrät. Ainut vastaus löytyy päästäsi  uglystupid2

No niin miksi sitten aloit äsken?

Mutta oih opeta minua lisää?
Tunnen itseni niin nuoreksi sieluksi...
tallennettu
Seija78
Vieras
« Vastaus #118 : 11.12.2005 18:40:57 »

Ei elämän toimivuutta tarvitse selittää. Katso ympärillesi. Siinähän se on koko ajan edessäsi!

NÄE itsesi läpi niin ymmärrät. Ainut vastaus löytyy päästäsi  uglystupid2

No niin miksi sitten aloit äsken?

Mutta oih opeta minua lisää?
Tunnen itseni niin nuoreksi sieluksi...

Anteeksi tuuppautumiseni mutta Ivan tyylisi on ärsyttävä.
Luepa ajatuksen kanssa pari viestiä taaksepäin ja sitten uusiksi uusin viestisi..
tallennettu
Ivan
Vieras
« Vastaus #119 : 11.12.2005 18:54:46 »

coolsmiley
Joopa JOO, wigger ja Ivan.              Ihan miten vaan.  :Smiley

Eikös pistetä koko hoito selitykseen!!   2funny
Eli pitäköön jokainen oman päänsä sopivilla täytteillä. Kyllä ne toisilla tasoilla jo olevat dna rihmat sieltä ilmestyvät! Ehkei niiden tarvitse tullakkaan aivan tänne 3d:oon asti!!


                VALOA JA ILOA  smitten Pietro

Niinkö?
Toiselta tasoltako ne tulee?
Tuleeko Jeesus niiden mukana?
No niitä odotellessa, minja pidän pääni tyhjänä ja täytä sinä omasi vaikka paskalla  Grin
« Viimeksi muokattu: 11.12.2005 18:58:28 kirjoittanut Ivan » tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: