Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Syntymäkarttani tulkinnasta  (Luettu 2510 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rox
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 10.10.2011 06:29:42 »

Hei! Mä olen vasta tässä viime aikoina ruvennut kiinnostumaan astrologiasta, joten rekisteröidyin tänne ja ehdin jo lueskella mm. pikatulkintaa kartastani -osiota, mikä oli mun mielestä aikas mielenkiintoista luettavaa. Syntymäkarttaa osaan toistaiseksi tulkita yhtä taitavasti kuin heprean kieltä, joten enempää en ole vielä saanut siitä irti! Cheesy

Jos jollakin riittää kiinnostusta vilkaista mun syntymäkarttaa, olisin hyvin kiitollinen. En oikein osaa sanoa, mitä tiettyä tietoa etsin, jotain mielenkiintoista vaan. Olisi kiva katsella, miten paljon tulkinnat natsaa oikean luonteeni kanssa. Koska olen niin nolo tietoteknisten taitojeni kanssa, enkä tiedä onnistuinko liittämään tähän kuvaa, jätän tähän vielä tarkan syntymäaikani ja -paikkani: 11. Elokuuta 1990, klo 00:23 Espoossa.
tallennettu
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #1 : 17.10.2011 01:10:32 »

Moi,

nopeasti katsottuna taidat olla varsin energinen ja innostuvaa sorttia enkä ihmettele, mikäli varsinkin verbaalinen ilmaisu luistaa (dramatiikkaa unohtamatta  Wink) Auringon, Pluton ja Marsin väliset aspektit voivat olla niin siunaus ja kirous - niistä saat kunnianhimoista energiaa mennä eteenpäin ja tarttua haasteisiin, mutta toisaalta ne voivat myös johtaa äkkipikaisuuteen ja konflikteihin muiden kanssa. Nousu-Kaksosen terävä kieli ei välttämättä helpota asiaa  Wink

Monet elementit kartallasi vihjaavat viehätysvoimasta. Leijona on luonnollisesti valovoimainen aurinkomerkki, mutta venuksen ja jupiterin yhtymä on kyllä jo aika hyvä jättipotti! Kyseessä on oikea Hannu Hanhi -aspekti sen tuodessa usein suosiota ja myös materiaalista vaurautta, mutta toisaalta sen nurjana puolena voi olla jonkinasteinen laiskuus ja itsekurin puute. Näiden planeettojen sijainti IC:n tuntumassa kielisi myös onnelisesta perhe-elämästä, vaikka teknisestihän nuo kolmoshuoneen puolella ovatkin. Aurinko nelosessa vahvistaa kodin tärkeyttä tasapainollesi ja todennäköisesti panostat kotiisi ja perheeseesi leijonamaisella ylpeydellä ja omanarvontunnolla.

Vaikka kartallasi on paljon tulta ja tappuraa, löytyy kuitenkin myös neptunista herkkyyttä: neptunuks ja monet henkilökohtaiset planeettasi muodostavat aspekteja ja lisäksi kuu ja mars sijaitsevat salaperäisessä 12. huoneessa. Eipä siis ihme jos astrologiakin kiinnostaa. Nämä elementit kartallasi tuovat idealismia ja empatiaa niitä kohtaan joilla menee huonommin, mutta voit myös ajoittain itse kärsiä alemmuudentunnosta.  Saatat myös paeta hyvintoimivaan mielikuvitukseesi, mikäli todellisuus ei miellytä. Tarvitset myös tilaa ja ehkä joskus vetäydytkin sosiaalisesta kuhinasta. Hieman ristiriitaisia taipumuksia löytyy - toisaalta itsenäisyyttä ja itseriittoisuutta tuovia ja toisaalta ihmissuhteissa luottamusta, turvaa ja pysyvyyttä hakevia.

Miltä kuulostaa?
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Rox
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #2 : 17.10.2011 15:15:25 »

Hei! Kiitoksia paljon sun ajastasi. Smiley

Pystyn allekirjoittamaan suurimman osan tuosta tulkinnasta. Mä olen ehkä vähän ujo, mutta juttu kyllä luistaa ja on kuvattu sanavalmiiksi. Kunnianhimoa löytyy ja innostun asioista helposti, mutta mä saatan menettää kiinnostuksen nopeastikin ja alkaa tekemään jotain muuta (esim. vaihtanut koulua kaksi kertaa uglystupid2).

Tuosta Hannu Hanhi -aspektista muhun sopii ehdottomasti tuo negatiivinen osuus, eli olen laiska eikä itsekuri ole sieltä parhaimmasta päästä. Musta kuulemma saa miellyttävän kuvan, joten ei tuo viehätysvoimakaan varmaan täysin ohi mene. Grin

Sukuni - varsinkin äidin puolelta - on mulle tosi läheisiä ja tärkeitä, joten se meni ihan nappiin. Alemmuuskompleksia en usko omaavani, ainakaan mitenkään erityisen pahaa, mutta empaattinen ja jokseenkin idealisti kyllä olen. Mä tosiaan kaipaan aina välillä omaa rauhaa, että pystyy rauhassa pohtia syntyjä syviä, vaikka rakastankin seuraa.  Mielikuvitus on laaja ja sinnekin yritän aina välillä paeta, kun on vähän raskaampaa. Mä saatan myös olla hieman ristiriitainen.

Mä yritin miettiä tarkasti tätä, ja aika hyvin tuo kuvaus kaiken kaikkeaan sopii muhun. Aika mielenkiintoista. Kiitokseni vielä kerran. Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: