Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ystäväpiirissä paljon samoja merkkejä?  (Luettu 3798 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
karol~
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49



Profiili
« : 10.11.2009 00:36:23 »

Tästä aiheesta voi olla jo ehkä keskusteluakin? En nyt vain tällä silmäyksellä löytänyt ihan suoraan ketjua aiheesta... joten tämän voi toki siirtääkkin jo olemassa olevaan jos katsotte tarpeelliseksi.

Kysyisin kuitenkin; onko teidän ystäväpiirissä/läheisissä paljon samoja merkkejä edustettuna, tai ei lainkaan jotain merkkejä? (jos nyt puhutaan vain aurinko merkeistä...ettei mene monimutkaiseksi  Wink)

Itse olen tehnyt havainnon, että läheisimmistä ihmisistäni 5 on aurinko kauriita, muutama neitsyt (mukaan luettuna mieheni) ,ja pari jellonaa, pari jousimiestä... Itse olen siis oinas, nouseva neitsyt.

Sukulaisissa on myös samoja merkkejä paljon: isä ja veli vesimiehiä,velipuoli vaaka, äiti härkä/kaksonen, isoäidit kauris ja rapu. Serkkuja ja muita sukulaisia on neitsyitä eniten, vaakoja, ja pari kaksosta.

Olen huomannut että ystävissäni ei juuri ollenkaan ole edustettuna vaakoja, skorppareita, kaksosia, tai kaloja ("vedet" sammuttaa oman tuleni  Wink )
Pari oinas kaveria on, mutta heidän kanssaan taas välit ovat enemmän "kaveri" pohjalla, kuin varsinaista ystävyyttä...  Huh (päätelmä: en kestä itseni kaltaisia tyyppejä...)
Vain yksi härkä; äitini (jonka kanssa on joskus kovastikkin kolisteltu sarvia yhteen...) mutta meissä on paljon samaa. itsellänikin kartalla härkäpäisyyttä...

Eihän se olisikaan mitenkään epäloogista, etteikö tietyt merkit sopisi paremmin yhteen kuin toiset... olen jopa huvittunut joskus siitä kuinka paljon esim. kauriita elämässäni "pyörii"..  2funny

tallennettu

Ut sementem feceris ita metes
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #1 : 11.11.2009 17:50:31 »

Mulla taitaa lähimmät naispuoleiset kaverit olla tulimerkkejä, pari Oinasta, Leijonaa ja yksi Jousimies ovat ainakin läheisiä. Lisäksi läheisissä on pari nais-Kalaa, muuten en vesimerkkejä harrasta, mutta Kalojen kanssa synkkaa yllättävän hyvin. Mieskavereissa enemmistö on Vaakoja, mukaanluettuna oma ukko, pari Neitsyttä, pari Härkää...

Itse olen siis Arska-Jouska, Nousu-Kauris. Kuu on Jellonassa.

Meidän perheessä kaikilla on Kuu kiinteässä merkissä, minä, sisko, isä kaikki Kuu-Leijonia. Äiti Kuu-Härkä. Eli voitte vaan kuvitella, että tulisia tunteita, draamaa ja kovapäisyyttä meidän poppoossa riittää Grin

Aurinkomerkkejä mielenkiintoisempi tekijä on se, että ne mulle kaikkein läheisimmät ihmiset ovat kaikki Nousu-Neitsyitä! Osasyy voi olla se, että kohtaamisiin liittyvä Vertex on mulla Neitsyessa ja 7. huoneessa...

Kaksosia ei lähipiirissä ole yhtään, eikä myöskään Kauriita. Eikä Rapujakaan ole ketään, joka kuuluisi lähipiiriin (no, paitsi tuplarapu-sisko). Eikä skorpioneja, paitsi tuo vahvasti Skorpparipainotteinen Vaaka-mies...
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #2 : 02.12.2009 01:09:40 »

Kun pohdin ystäväpiiriäni pitkällä aikatähtäimellä, tulee mieleen, että vaakoja on ollut eniten kavereina. Ihmekös tuo, kun minulla on nouseva vaaka. Tajusin myös, että elämässäni on ollut erilaisia vaiheita asian suhteen. 13-15 -vuotiaana vedin puoleeni kaksosia, kun taas lapsuusiässä leijonia oli kavereina eniten (myös molemmat vanhempani ovat leijonia). Nykyään tuntuu siltä, että skorpionit ja ravut ovat alkaneet yllättäen ilmaantua elämääni. Minulla on kuu ravussa ja skorpioni plutossa.
 Nykyään merkit tuntuvat jakautuneen melko tasaisesti tuli-, vesi- ja ilmaelementtien kesken. Mutta tajusin, etten ole oikein ikinä kaivannut maamerkkien seuraa, vaikka olenkin itse auringossa neitsyt. Jokaisesta maamerkistä minulla sentään on yksi ystävä. Kauris on muuten ok, mutta hänellä tuntuu olevan jokin pakkomielle päteä ja hän on töksäytellyt mielipiteitään, jotka ovat loukanneet minua. Härkä taas on kovin rajoittunut ajattelussaan, mikä kokemuksieni mukaan vaivaa hyvin monia muitakin härkiä Smiley Neitsytystävästä taas on itse asiassa melko teennäinen - aivan kuten minäkin!
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #3 : 02.12.2009 08:13:41 »

Kaksi parhainta ystävääni ja yksi lapsuudenystäväni on syntynyt seuraavana päivänä, mutta tosin eri vuonna. Ja neljäs paras ystävä on samanmerkkinen, kuin minä, joten kyllähän niitä on.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #4 : 02.12.2009 09:11:46 »

Itselläni lähipiirissä taitaa eniten olla jousimiehiä. Molemmat siskoni ovat aurinko jouskareita ja toisella taitaa olla vielä  askendentti jousimies. Muutama ystäväkin on jouskareita. Itse tulen ihan hyvin toimeen, kun on tuo  askendentti jousimies. Seuraavaksi eniten on varmaankin neitsyitä, useita ystäviä ja muutenkin lähipiirissä paljon neitsyitä joko  aurinko eller  askendentti. Muutamia kaksosia ja vesimiehiä, esimerkiksi äitini  aurinko vesimies ja isäni  aurinko kaksoset ja oikeastaan läheisin ystäväni  aurinko kaksoset. Sitten muita onkin aika vähän xD
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: