Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vesimiehen rakkaushuolet...  (Luettu 3419 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Parlamigos
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 03.03.2008 00:08:03 »

Rakkauselämä ja sen puute... tickedoff Mistäköhän kannattaisi hakea kartalta vastauksia. Kaipa sitä samaa pohdin kuin muutkin... että löytyisi jo joku. Mutta... Mitä minun kartaltani kannattaisi katsoa, merkkejä jne. kun en niistä hirveästi ymmärrä. Elämä alkaa näyttämään jo vähän tylsältä...

 aurinko vesimies kuu kalat merkurius vesimies venus jousimies mars oinas jupiter kalat saturnus jousimies uranus jousimies neptunus kauris pluto skorpioni  chiron kaksoset ceres jousimies pallas skorpioni juno  kauris vesta oinas kuunsolmu oinas
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 05.03.2008 10:18:46 »

Voisitko linkittää karttasi tähän, niin tulkintaa olisi helpompi tehdä?

Yleensä rakkaushuolia kannattaa katsoa 7.huoneesta, sen hallitsijoista ja tietenkin rakkausasiat muutenkin ovat aika kokonaisvaltaisia asioita, joten kokonaisuudessaankin kartan teemat liittyvät rakkaudettomuuteen tai sen puutteeseen ja siihen johtaneisiin syihin.

Sinulla on paljon vesimiestä kartalla ja samoin kalaa, eli todennäköisesti kaksi puolta taistelee sinussa - toisaalta haluat olla vapaa ja itsenäinen (vesimies) ja toisaalta haluaisit emotionaalista lämpöä ja yhteyttä elämääsi.

Mutta näytä se kartta niin on helpompaa.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
ginger
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Exploring the mystery of the deep blue ocean...


Profiili
« Vastaus #2 : 06.03.2008 15:51:31 »

Itseäni monesti pohdituttaa venus ja mars ja niiden sijainnit. Eli jos venus on  vesimies ja mars on  kalat, niin onko mitään odotustakaan siitä, että jotain räjähtävää rakkauden markkinoilla tapahtuisi kohtuullisen ajan kuluttua? En mitenkään halauiaisi olla skeptinen, mutta olen tutkaillut monen ystäväni karttoja noiden venuksen ja marsin osalta ja jos ne sattuvat olemaankaan noissa edellämainituissa, niin näyttänee jotenkin sivustakatsojana takkuiselta  :Smiley Sori vaan kaikki te näiden merkkien edustajat, mutta itse koen asian näin... ja toisaalta olen samassa veneessä, sillä rakastan yhtä jolla venus on juuri vesimiehessä smitten Tai sitten odottelen 7-kymppiseksi sitä rakkauden tunnusta ja kosintaa siltä toiselta Wink  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: