Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ystävät kartalla  (Luettu 7602 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« : 29.08.2007 22:01:59 »

Paljon on puhuttu siitä kuinka 'täydellinen kumppani' näkyy kartalla mutta mistä löytyisivät täydelliset ystävät?

Havahduin tänään tajuamaan, että viidestä parhaasta ystävästäni peräti neljä on aurinko-Neitsyitä, kaksi jopa syntynyt samana päivänä (10 vuoden välein). Viides ei jotenkin sovi kuvioon (aurinko-Leijona, kuu-Oinas) mutta hänen kanssaan on tarkka Kuu-Chiron -yhtymä Härässä, liekö se syynä ystävyyteen? Juuri tänäänkin itkin ihmissuhdeongelmiani hänen olkapäätään vasten Smiley

Kartallani ei ole Neitsyen merkissä mitään muuta kuin 11.huoneen kärki, tosin 11.huone perinteisesti on liitetty ystäviin(?) Maapainotuskin kartallani on vähäinen, ainoastaan Kuu on Härässä.
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #1 : 29.08.2007 22:08:46 »

Hyvä kysymys.Paras kaverini on aurinko leijona jolla noussussa vaaka ja kuumerkkinä kaksonen.Muutenkin sukulaisissa ja ystävissä on paljon vaakoja,leijonia ja skorpioneja.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #2 : 29.08.2007 22:35:09 »

Elämässä kootut kokemukset antaa viitteitä, että kuulla olisi tässä merkittävä rooli. Mietin äskettäin, miten minulla synkkaa niin monen nousujousimiehen kanssa. Silloinhan kuuni asettuu ystävän descille tai 7 huoneeseen.
Tärkeimmissä ystävissäni löytyy skorpionia ja jousimiestä tai ainakin vahva Pluto. Kalojen kanssa pääsen syviin sfääreihin todella nopeasti ja viihdyn loistavasti heidän kanssaan, jostain syystä ne ystävyydet ei vaan yleensä kestä pitkään. Lieneekö tuo  neptunus  aspect_con askendentti vaikuttava tai  chiron aspect_con merkurius  kalat :ssa. Junon asetelmissa voi myös olla jotain aspektia, parisielu voi tietty olla myös ystävä.
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #3 : 30.08.2007 10:57:41 »

Elämässä kootut kokemukset antaa viitteitä, että kuulla olisi tässä merkittävä rooli. Mietin äskettäin, miten minulla synkkaa niin monen nousujousimiehen kanssa. Silloinhan kuuni asettuu ystävän descille tai 7 huoneeseen.

Hyvä huomio, Synapsi! Oma Kuuni on Kaloissa ja ystävissä on keskimääräistä enemmän  askendentti neitsyt -ihmisiä, samoin  aurinko kalat ja IC-merkkini Leijonan nousuja... Kuu-Rapuja löytyy myös liuta... Ja juttu tietysti luistaa parhaiten muiden "ilmapäiden" kanssa  Cheesy! Kyllä niiltä pitkäaikaisten ystävien kartoilta aina jokin yhdistävä, harmoninen tekijä löytyy.
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« Vastaus #4 : 30.08.2007 12:09:39 »

Itsellä ei nousu-Skorpioneja pahemmin kaveripiirissä ole, nousu-Vaakoja ja nousu-Rapuja kyllä sitten senkin edestä (itsekin nousu-Vaaka).

Ainoastaan entinen kumppanini on nousu-Skorpioni, ja kuuni on hänen 7.huoneessaan (ja Pluto yhtymässä hänen Askendanttiinsa) mutta suhde päättyi todella rumasti emmekä koskaan olleet 'kunnolla' ystäviä, seksi näytteli aina liian suurta osaa suhteessamme.

Lapsuudenaikaisista ystävistä suurin osa oli joko  aurinko harka tai  aurinko skorpioni, nykyään tosiaan jostain syystä tuo  neitsyt -joukkio suurin.
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 30.08.2007 13:16:32 »

Minulla on ystävinä monenlaisia tyyppejä, mutta elämässäni ovat erityisen merkityksellisiä olleet yleensä Oinas-ihmiset (leijonapainotuksella). Äitini on   aurinko leijona kuu oinas, veljeni on  aurinko oinas ja kaksi parasta ystävääni (syntyneet samana päivänä) ovat  aurinko oinas kuu leijona, lisäksi yhdellä on   aurinko harka kuu oinas. Itselläni on 10.huoneessa  aurinko merkurius neptunus ja  jupiter oinas joiden uskon vaikuttavan siihen että tällaiset valovoimaiset ja temperamenttiset ihmiset astelevat elämääni.

Paljon nousu-kauriita on myös lähipiirissäni, mm. äitini ja ainakin 5 ystävällä.

Rapujen kanssa tulen poikkeuksetta hyvin toimeen (Olen  kuu rapu), samoin myös oinaiden (mikä on jännä, koska oinas-aurinko tekee kuitenkin neliön omaan kauris-aurinkooni!)

Kyllä näissä kuitenkin paljon loogisuutta on. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 01.09.2007 14:24:00 »

Hyvin mielenkiintoinen aihe!!

Pikaisella vilkaisulla läheisten ihmisten, niin sukulaisten kuin ystävienkin karttojen ja karttani välillä näkyy selkeästi omalla kohdallani että Akseleilla ja  kuu :lla todellakin on jotenkin merkitystä.

1)
Hänen askendentti 7. huoneessani
DC siis 1. huoneessa
 kuu yhtymässä DC:ni orbi 1 aste
(läheinen siskoni)

2)
 keskitaivas samassa merkissä, minun 10. huoneessani / IC 4. huoneessani
 askendentti eri merkissä, minun 1. huoneessani / DC siis 7. huoneessani
 kuu :ni hänen 7. huoneessaan
(ystäväni, jonka kanssa olemme tunteneet vasta pari vuotta, mutta toivottavasti ystävyys jatkuu)

3)
 askendentti  keskitaivas samoissa merkeissä
mun  askendentti / DC hänen 1. ja 7. huoneessaan
hänen  kuu  aspect_con minun  askendentti orbi 0 astetta
minun  kuu ja 7. huoneen kärki hänen 7. huoneensa sisällä
(sielunsiskoni, jonka olen tuntenut 15 vuotta)

4)
Vertailun vuoksi vielä ihminen, jonka kanssa olen katkaissut ystävyyssuhteen jo useammankin kerran - tällä kertaa toivottavasti lopullisesti

hänen  askendentti minun 8. huoneessa (perintö= äitimme ovat olleet hyviä ystäviä ennen syntymäämme ja ovat edelleen)
hänen  keskitaivas minun 7. huoneessa / IC 1. huoneessa
hänen  kuu  aspect_con minun DC orbi 3 astetta

tallennettu

Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #7 : 03.09.2007 18:43:15 »

Kaksi vanhinta ja läheisintä ystävääni ovat:

 aurinko  skorpionikuu  skorpioniaskendentti  vaaka
 aurinko  rapukuu  oinasaskendentti  rapu

Heidän kanssaan synkkaa tietenkin loistavasti. Olemme olleet vuosikymmeniä yhdessä.

Tuoreempia ystäviä joiden kanssa menee hyvin yksiin on:

 aurinko  skorpionikuu  kaurisaskendentti  skorpioni
 aurinko  skorpionikuu   kaksosetaskendentti  neitsyt


Mies puolisista ystävistä löytyy paljon kaurista ja skorpionia.

Ystävissäni muutenkin toistuu paljon skorpioni, kauris, rapu.

Ja itselläni on nouseva rapu joten siksi ehkä viihdyn rapulaisten kanssa, kauris on ravun vastamerkki ja vertexini ja uranukseni on skorpparissa.
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 03.09.2007 19:01:35 »

itsellä parhaat ystävät löytyy vesimerkeistä johtuneeko sitten tuosta omasta  kuu kalat

kaurista on myös jonkin verran kaveri piirissä mutta en heitä kyllä välttämättä ihan hyväksi ystäviksi menisi sanomaan...
tallennettu

mirka222
Vieras
« Vastaus #9 : 04.09.2007 01:00:25 »

parhaat ystävät koostuvat lähinnä vesimerkeistä, eritoten  kalat tuntuvat kaikkein läheisimmiltä. Myös veskareiden ja kaksosten sekä maamerkkien kanssa synkkaa meleko hyvin  coolsmiley
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #10 : 04.09.2007 09:30:10 »

Hyvä kun laitatte viesteihin viittaukset omaan karttaanne myös, tai arveluja mistä synkkaus voisi johtua, niin valaisee paljon. Smiley

Itse tein pikapikatutkimuksen, ja tosiaan 11. huone sekä kuu noissa naispuolisissa ystävyyksissä näkyy monissa. Sen lisäksi huomasin, että akseleista löytyy niin ikään tuttuutta ja myös tuo dissolven mainitsema Chiron on esillä. Esimerkkejä:

Ystävä 1:  kuu oman 11. huoneeni kärjellä, jupiter aspect_con minun kuunsolmumerkurius aspect_con minun jupiter, chiron aspect_con minun merkurius

Ystävä 2:  kuu minun 11. huoneessani (myös minun kuuni hänen 11. huoneessaan),  askendentti aspect_con minun IC eli akseleissa samat merkit, jupiter aspect_con minun chiron

Ystävä 3:  askendentti & jupiter aspect_con minun chiron

Ystävä 4:  askendentti aspect_con minun kuu

Ystävä 5:  venus aspect_con minun kuu, merkurius aspect_con minun merkuriusjupiter aspect_con minun chiron

Ystävä 6:  venus aspect_con minun chironkuunsolmu aspect_con minun jupiter

Kiinnitin huomiota erityisesti siihen, että näistä tutkailemistani peräti kolmen Jupiter ja yhden Venus osuu Chironilleni. Shocked Olisivatko kyseessä erityisen hyvät suhteet oman eheytymiseni kannalta..? Ainakin kyseessä ovat pitkäaikaiset, erittäin hyvät ystävät. Samoin kiinnitin huomiota Jupiterin ja kuunsolmujen kontakteihin - voi hyvinkin olla niin, että tuo ystävä jonka Jupiter on yläsolmullani, toimii jonkinlaisena opettajanani ja minä taas tälle toiselle, jonka yläsolmulle oma Jupiterini osuu. Tai sitten toisinpäin. :Smiley

Seiskahuone mainittiin myös ja ehkä koska itselläni se on erittäin suuri (Placiduksella), huomasin useita "osumia" sinne. Esim. avomieheni askendentti, IC ja mars, kahdeksasta ystävästä neljän ystävän askendentti, kolmen ystävän kuu, kolmen ystävän venus, kolmen ystävän DC, kahden ystävän aurinko, kahden ystävän merkurius, yhden keskitaivas, yhden IC ja yhden kuunsolmu.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: