Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ja täälä uusi aloitteleva tarot-lukija...?  (Luettu 127106 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #15 : 22.09.2014 17:31:17 »


Minäkin kysyisin kortinnostoa. Tavoitteeni on jonkin verran kohottaa kuukausitulojani, että elämä helpottuisi. Onnistuuko se?
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #16 : 22.09.2014 17:47:34 »

Minäkin? Korttia tähän syksyyn ja tulevaan talveen? näkyykö miekkosta tms. Smiley

Syksyyn ja talveen nousi ensimmäisenä murehtimisen kortti. Unettomia öitä. Ehkä paisuttelet jotain ongelmaa liian suureksi mitä se oikeasti on. voitat kuitenkin nämä vaikeudet. Tulee iloisia yllätyksiä  Smiley

Miekkoseen nousi pitkästymisen kortti  Wink Painotetaan uudelleen yrittämiseen. Uusi alku uudet kujeet.

Vähän epäilyttää kertoa näistä ehkä ei niin mukavista korteista, mutta toivottavasti kaikki muistavat minun kokemattomuuden. Ja ettei tarotit kaikkea pysty varmasti sanomaan.  angel
tallennettu
nokkaelain
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #17 : 22.09.2014 17:52:44 »

Hei! Sulla sama harrastus kun mulla mutta itselleni on vaikea katsoa joten mulle saat nostaa kortteja parisuhteeseen liittyen Smiley

Itselle on toisaalta helppo nostella, kun on vähän taustatietoa omasta elämästään. Tai sitten se sokaisee näkemästä sitä oikeaa tietoa...  Tongue

Parisuhteeseen liittyen: onko sinulla kaksi miestä joiden välillä palloilet?  Cheesy Toinen vanhempi, viisaampi ja toinen nuorempi, käytännöllinen. Kortit näyttäisivät, että jos hallitset tilanteen hyvin, lopputulos on onnistunut. Sopusointuinen kumppanuus. Jokin iso tavoite toteutuu...
Tuli myös varoitus harkitsemattomuudesta.

Tämä on kyllä aika jännä, kun ei yhtään tiedä onko näissä mitään tolkkua... Toivottavasti oli edes lähellä  Cheesy

Kiitoksia korttien nostosta! Tuo nuorempi mies voisi hyvin olla mieheni. Vanhempi mies taas myysteeri, ei siis ole elämässäni kahta miestä Grin hyvät kortit nostit kuitenkin, saa nähdä mitä tuleman pitää. Kysyisin sulta vielä että tiedätkö mistä löytyy tietoa miten voi korteista katsoa aikaa milloin joku asia osuu kohdalle? Tätä tietoa en ole löytänyt vaikka etsinyt mutta haluaisin tutkia sitä vähän enemmän.
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #18 : 22.09.2014 18:12:10 »

Kiitos mahdollisuudesta. Minäkin voisin ottaa kortin  smitten Näyttääkö tulevan henkisesti helpotusta tulevaan vuoteen?
Miltä rakkausrintamalla mahtaa näyttää lähiaikoina  smitten

Kortit näytti jonkin vaikutusvaltaisen miehen, jonka apua kenties tarvitaan. ystävä... Onko käyty jotain sanallista taistelua? Varoitetaan harkitsemattomuudesta. Tulisi olla kärsivällinen. Äkillinen sokki, joka osoittautuu onneksi onnettomuudessa. Nykyisten ongelmien päättyminen ja onnenpotkuja.
Tämä liittyy ehkä kevät aikaan... Tai sitten ei...  :Smiley

Rakkausrintamalle nousi ensimmäisenä paholainen. Joka kyllä tietää hyvää avioliitolle  Smiley Vankka ja luotettava henkilö ehkä tulossa, joka on valmis taistelemaan reilun pelin puolesta.

Toivottavasti saat helpotuksen tulevaan vuoteen  smitten
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #19 : 22.09.2014 18:22:17 »


Kiitoksia korttien nostosta! Tuo nuorempi mies voisi hyvin olla mieheni. Vanhempi mies taas myysteeri, ei siis ole elämässäni kahta miestä Grin hyvät kortit nostit kuitenkin, saa nähdä mitä tuleman pitää. Kysyisin sulta vielä että tiedätkö mistä löytyy tietoa miten voi korteista katsoa aikaa milloin joku asia osuu kohdalle? Tätä tietoa en ole löytänyt vaikka etsinyt mutta haluaisin tutkia sitä vähän enemmän.

heh, olisiko sitten tulossa joku vanhempi mies...  Grin no joo, mysteeriksi jää mistä tuo vanhempi mies tupsahti  buck2

Eräs opetti, että maljat olisivat päiviä (jos siis vieressä on pentaakkeli-kortti niin voidaan laskea näin) Sauvat olisivat vikkoja, Miekat kuukausia, Pentaakkelit vuosia.
Kalenteripöytäkin on ihan hyvä tähän asiaan. Hidaslukuinen kylläkin.  Smiley
Joissakin korteissa on viitteitä vuodenaikoihinkin.
tallennettu
miix
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #20 : 22.09.2014 18:59:34 »

Hei,
minulle saat harjoitella. Montakin asiaa mielessä, mutta rakkaushan se päällimmäisenä. Mies mielessä, mutta tällä hetkellä vain mielessä. Miten asiat menee?

Näyttäisi lemmen syttymistä  Smiley Ehkä kolmen viikon päästä...? Nämä ajat on vähän niin ja näin en tiedä meneekö oikein, mutta jos haluat niin kerrohan kuinka kävin. Smiley
Ehkä jokin vilkas ja uuttera nuorimies on tulossa.

Kiitos Luuu  smitten 
Toivottavasti tulossa ei olisi kovin nuori fyysiseltä iältään, kun itse jo kohta 50  :Smiley  Mielessä oleva on kyllä nuorekas, uuttera ja vilkaskin omalla tavallaan. Tulen kyllä kertomaan miten kävi.
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #21 : 22.09.2014 21:03:55 »

Nämä minun luonnehdinnat mahdollisista vastaan tulevista henkilöistä voivat tosiaan kuvata paremmin luonnetta. Esimerkiksi nuori tai vanha voi ehkä tarkoittaa mieleltään nuorta tai vanhaa.
Olettaisin näin, kun paremminkin henkien kanssa tässä kanssakäydään...  Smiley
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #22 : 22.09.2014 21:07:04 »

Kiitos mahdollisuudesta. Minäkin voisin ottaa kortin  smitten Näyttääkö tulevan henkisesti helpotusta tulevaan vuoteen?
Miltä rakkausrintamalla mahtaa näyttää lähiaikoina  smitten

Kortit näytti jonkin vaikutusvaltaisen miehen, jonka apua kenties tarvitaan. ystävä... Onko käyty jotain sanallista taistelua? Varoitetaan harkitsemattomuudesta. Tulisi olla kärsivällinen. Äkillinen sokki, joka osoittautuu onneksi onnettomuudessa. Nykyisten ongelmien päättyminen ja onnenpotkuja.
Tämä liittyy ehkä kevät aikaan... Tai sitten ei...  :Smiley

Rakkausrintamalle nousi ensimmäisenä paholainen. Joka kyllä tietää hyvää avioliitolle  Smiley Vankka ja luotettava henkilö ehkä tulossa, joka on valmis taistelemaan reilun pelin puolesta.

Toivottavasti saat helpotuksen tulevaan vuoteen  smitten

Kiitos:) Ärsyttää kun koko ajan varoitetaan harkitsematomuudesta ja kehoitetaan olemaan kärsivällinen  buck2  Haluan jo mennä eteenpäin nopeasti  smitten Miksi pitää aina odottaa..siinäpä suuri kysymys.
tallennettu
riksu85
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #23 : 22.09.2014 21:29:42 »

Hei, täällä olisi yksi harjoituskappale lisää. Minulle saa nostaa ilomielin, työhön ja rakkauteen  smitten

Kiitos, kiitos!
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #24 : 22.09.2014 21:32:44 »

Muutto vai ei? Vai löytyisikö serahavirta sittenkin täältä?

Kiitos sinulle!  smitten
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #25 : 22.09.2014 22:11:56 »


   
     Hei, minä ilmoittaudun myös mukaan.
     Mitä kortit minulle  kertoo --nouseeko jotain erityisesti esille??    Kiitos kovasti.
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #26 : 23.09.2014 06:16:29 »

Minulle saa nostaa kortteja, rakkausasiat päällimmäisenä mielessä täälläkin. Kiitos etukäteen  smitten

Noniin, sinulle rakkaus asiaan nousi ensimmäisenä lemmen syttyminen  Smiley
Sain montakertaa kortin joka kuvastaa ystävää/rakastajaa. Olisiko lähipiirissä kenties joku jota olet silläsilmällä katsonut?  Wink
Kysyin vähän aikajaksojakin, mutta sain vain taas ystävä/rakastaja kortin ja toisen joka tarkoittaa toiveiden toteutumista vaikkei ihan sillätavalla kuin itse ajattelet.

Kaikenkaikkiaan hyvältä näyttää  Smiley
tallennettu
NiNNi*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268


Profiili
« Vastaus #27 : 23.09.2014 06:44:28 »

Minäkin? Korttia tähän syksyyn ja tulevaan talveen? näkyykö miekkosta tms. Smiley

Syksyyn ja talveen nousi ensimmäisenä murehtimisen kortti. Unettomia öitä. Ehkä paisuttelet jotain ongelmaa liian suureksi mitä se oikeasti on. voitat kuitenkin nämä vaikeudet. Tulee iloisia yllätyksiä  Smiley

Miekkoseen nousi pitkästymisen kortti  Wink Painotetaan uudelleen yrittämiseen. Uusi alku uudet kujeet.

Vähän epäilyttää kertoa näistä ehkä ei niin mukavista korteista, mutta toivottavasti kaikki muistavat minun kokemattomuuden. Ja ettei tarotit kaikkea pysty varmasti sanomaan.  angel


No eipä hyvältä kuulosta. Ja minäkun tunsin jo oloni ja eloni paljon valoisammaksi ja hyvemmäksi kuin moneen vuoteen.. angel
ja tulevassakaan ei mitään erikoista kummitellut; tasapainoista ja mukavaa arkielämää..en siihen ole koskaan pitkästynyt. en ole ihminen joka odottaa mitään erikoisempaa elämältä, nautin pienistä asioista.  Smiley

tallennettu
johanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #28 : 23.09.2014 07:04:53 »

Tännekin saa nostella Smiley

Jatkuuko työni jouluun tai mahd pidempäänkin?
Rakkauselämääni kaipaan myös tulkintaa.

Kiitokset smitten
tallennettu
vaissat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #29 : 23.09.2014 08:32:39 »

Minulle saa nostaa kortteja, rakkausasiat päällimmäisenä mielessä täälläkin. Kiitos etukäteen  smitten

Noniin, sinulle rakkaus asiaan nousi ensimmäisenä lemmen syttyminen  Smiley
Sain montakertaa kortin joka kuvastaa ystävää/rakastajaa. Olisiko lähipiirissä kenties joku jota olet silläsilmällä katsonut?  Wink
Kysyin vähän aikajaksojakin, mutta sain vain taas ystävä/rakastaja kortin ja toisen joka tarkoittaa toiveiden toteutumista vaikkei ihan sillätavalla kuin itse ajattelet.

Kaikenkaikkiaan hyvältä näyttää  Smiley

Kiitos paljon!  Smiley Aivan samansuuntaisia tulkintoja olen saanut muiltakin, olen siis kysynyt tätä asiaa jo monesti eri tahoilta;) Ja myös kun nostan kortteja itselleni. Nyt vaan odottelen toiveiden toteutumista  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: