Sivuja: [1] 2 3 ... 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ja täälä uusi aloitteleva tarot-lukija...?  (Luettu 127116 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« : 22.09.2014 06:15:52 »

Heippa vaan kaikki!
Olen tässä jo hetkenaikaa lukenut ja opetellut tarot kortteja. Olen huomannut, että mitä kauemmin olen niitä lukenut, sitä selvemmiksi ne on tullut.
Täältäkin olen kysellyt muilta kortin lukijoilta vastaavia asioita mitä itsekin omilta korteilta ja yrittänyt niistä saada lisää oppia...

Mutta nyt alkaa jo tympäästä lukea kokoajan itselle...
Lähipiirissäni ei oikein ole ketään jolle voisin harjoitella lukemista, niin että olisiko täälä?  Smiley

Painotan suuresti vielä vähäistä kokemustani. Voi olla, että menee päin prinkkalaa lukemiseni. Mutta kiva jos pystyn harjoittelemaan täälä. Ja antakaa palautetta! Sitä tarvitaan.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 22.09.2014 06:28:05 kirjoittanut Luuu » tallennettu
nokkaelain
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #1 : 22.09.2014 06:49:16 »

Hei! Sulla sama harrastus kun mulla mutta itselleni on vaikea katsoa joten mulle saat nostaa kortteja parisuhteeseen liittyen Smiley
tallennettu
miix
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #2 : 22.09.2014 06:53:20 »

Hei,
minulle saat harjoitella. Montakin asiaa mielessä, mutta rakkaushan se päällimmäisenä. Mies mielessä, mutta tällä hetkellä vain mielessä. Miten asiat menee?
tallennettu
Noffi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25


Profiili
« Vastaus #3 : 22.09.2014 07:00:33 »

Hei!

Kysytäänpä välillä työstä ja taloudesta:)
miltä seuraava vuosi näyttää tällä alueella?
Tuottaako solmimani jälleenmyyntisopimus taloudellista hyötyä vai jääkö merkitys pieneksi?
Onko valitsemani ala oikea minulle?
tallennettu
NiNNi*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268


Profiili
« Vastaus #4 : 22.09.2014 07:29:29 »

Minäkin? Korttia tähän syksyyn ja tulevaan talveen? näkyykö miekkosta tms. Smiley
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #5 : 22.09.2014 07:43:13 »

Kiitos mahdollisuudesta. Minäkin voisin ottaa kortin  smitten Näyttääkö tulevan henkisesti helpotusta tulevaan vuoteen?
Miltä rakkausrintamalla mahtaa näyttää lähiaikoina  smitten
tallennettu
vaissat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #6 : 22.09.2014 08:05:09 »

Minulle saa nostaa kortteja, rakkausasiat päällimmäisenä mielessä täälläkin. Kiitos etukäteen  smitten
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #7 : 22.09.2014 10:26:00 »

Mukana! Saanko sen, mistä luovuin? Vähän mystinen, mutta annetaan korttien kertoa Wink

Kiitos jo etukäteen  smitten
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #8 : 22.09.2014 14:58:21 »

Tottakai mukana Smiley Tähän kaaokseen työelämässä, löydänkö ulospääsyn?
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
glenda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #9 : 22.09.2014 15:19:58 »

Hei,

Myös minä ilmottaudun harjoituskappaleeksi. Kortteja voisit nostaa parisuhteeseen liittyen  smitten
tallennettu
siru24
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #10 : 22.09.2014 16:15:08 »

Voisitko katsoa minullekin josko saisin sen miehen Smiley

Kiitos
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #11 : 22.09.2014 16:19:30 »

Hei!

Minäpä tässä olen heti kärkkymässä kortteja.  Smiley
Miesasiaan... mitä minun pitäisi tehdä tämän miehen suhteen? Unohtaa vai yrittää? Ja millaisin miettein hän on liikkeellä? Onko eronnut/eroamassa?
Tässäpä sinulle...  Smiley

Kiitos jo etukäteen!

-zillic-

Noniin katsotaas mitä tulee.
Kysymykseen onko tämä mies eronnut/eroamassa: kortit näyttäisivät jonkinmoista taukoa elämässä juuri nyt. Jotain muutosta tapahtumassa. Ehkäpä tämä mies on eroamassa.
Kysymykseen mitä sinun pitäisi tehdä tämän miehen suhteen: kortit näyttivät onnellista perhe-elämää.
Ja kysymykseen millaisin miettein hän on liikkeellä, tuli äidillisä kortteja. Olisikohan hällä perhe mielessä...  Smiley

Toivottavasti auttoi... Oli ainakin mukava nostella ihan erilaisia kortteja mitä itselle on tullut.  Grin
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #12 : 22.09.2014 16:39:43 »

Hei! Sulla sama harrastus kun mulla mutta itselleni on vaikea katsoa joten mulle saat nostaa kortteja parisuhteeseen liittyen Smiley

Itselle on toisaalta helppo nostella, kun on vähän taustatietoa omasta elämästään. Tai sitten se sokaisee näkemästä sitä oikeaa tietoa...  Tongue

Parisuhteeseen liittyen: onko sinulla kaksi miestä joiden välillä palloilet?  Cheesy Toinen vanhempi, viisaampi ja toinen nuorempi, käytännöllinen. Kortit näyttäisivät, että jos hallitset tilanteen hyvin, lopputulos on onnistunut. Sopusointuinen kumppanuus. Jokin iso tavoite toteutuu...
Tuli myös varoitus harkitsemattomuudesta.

Tämä on kyllä aika jännä, kun ei yhtään tiedä onko näissä mitään tolkkua... Toivottavasti oli edes lähellä  Cheesy
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #13 : 22.09.2014 16:49:31 »

Hei,
minulle saat harjoitella. Montakin asiaa mielessä, mutta rakkaushan se päällimmäisenä. Mies mielessä, mutta tällä hetkellä vain mielessä. Miten asiat menee?

Näyttäisi lemmen syttymistä  Smiley Ehkä kolmen viikon päästä...? Nämä ajat on vähän niin ja näin en tiedä meneekö oikein, mutta jos haluat niin kerrohan kuinka kävin. Smiley
Ehkä jokin vilkas ja uuttera nuorimies on tulossa.
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #14 : 22.09.2014 17:21:44 »

Hei!

Kysytäänpä välillä työstä ja taloudesta:)
miltä seuraava vuosi näyttää tällä alueella?
Tuottaako solmimani jälleenmyyntisopimus taloudellista hyötyä vai jääkö merkitys pieneksi?
Onko valitsemani ala oikea minulle?

Seuraava vuosi näyttäisi aika arvaamattomalta. Ilmeisesti esimiehille ja päättäjille hyvää.
Uuden oppiminen kannattaa.

Sopimuksellesi nousi hitaan kasvun kortti. Pitkän aikavälin suunnitelmat ja kova työ kantavat lopulta hedelmää. Älä anna periksi.  Smiley

Alaasi liittyen kortit näyttäisivät, että tunnet kuitenkin olosi mukavaksi. Vaikket rikastumaan pääsekkään. Tuli myös uudestaan tuo oppimisen kortti. Opetella jotain uutta, joka voisi olla hyödyksi tulevaisuudessa ehkä uudessa työpaikassa.
Aika vaikeaselkoisesti nousi kortit. Mutta itse varmaan tiedät paremmin onko ala oikea sinulle  Smiley
« Viimeksi muokattu: 22.09.2014 17:23:40 kirjoittanut Luuu » tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: