Sivuja: 1 ... 15 16 [17]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua tarjolla  (Luettu 122877 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
epona
Vieras
« Vastaus #240 : 21.08.2010 18:49:33 »

Hei Pia,

Elämäni on tällä hetkellä aika kaaoottinen. Asun väliaikaisesti mökillämme - olen pistänyt oman asuntoni vuokralle tarkoituksena muuttaa syksyn aikana Ruotsiin.

Kysymykseni liittyy nyt kuitenkin, yllätys yllätys - mieheen. Tapasin laivalla samaan sielunperheeseen kuuluvan mieshenkilön. (tai näin oletan - hämmästelimme molemmat sitä, miten vahva yhteys miedän välillä oli) Aivan kun olisimme tunteneet hyvin Paaljon pidempään kuin mitä todellisuudessa olemme.

Mies kertoo, ettei halua sitoutua. Pitkä suhde takana, joka on vastikään päättynyt jne. Minäkään en periaatteessa pysty sitoutumaan - olenhan koko ajan ajamassa asioita eteenpäin, jotta pääsisin lähtemään pois Suomesta.

Sääli, että tässä kävi näin. Olemme nyt (tai loppukädessä minä) tehneet sen päätöksen, ettemme ole enää missään tekemisissä toistemme kanssa. En yksinkertaisesti nähnyt siinä mitään järkeä enää kun vaikutti kuitenkin siltä, että minulla oli tätä miestä kohtaan paljon enemmän tunteita kuin päinvastoin.

Mitä sinulle nousee tästä suhteesta? Onko se jo palvellut tarkoitustaan - olisiko aika jättää hänet tyystin taakse, nuolla haavansa ja jatkaa elämää?

Minun on myönnettävä, että tunnen suurta tarvetta löytää kumppanin rinnalleni. Näin vahvasti en ole koskaan toista ihmistä tarvinnut. Olen väsynyt olemaan yksin.

Suurkiitos etukäteen.

 smitten

/A
« Viimeksi muokattu: 13.09.2010 16:36:09 kirjoittanut Anahata » tallennettu
tizia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #241 : 22.08.2010 12:46:35 »

Hei sinulle Pia,

mitä näkisit minulle ja mielessä ja sydämessä pyörivälle tummalle miehelle?
Tulisiko syksyn aikana jotain edistystä, viestittelyä edes, kohtaamisia?

Mitähän muuta näkyisi elämääni, esim. työ, opiskelu, matkat, lähipiiri?  jotenkin olen "uudella asenteella" liikkeellä, takana on vaikeita aikoja.

Kiitos sinulle etukäteen, jos ehdit jossain vaiheessa vastailla.
tallennettu
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #242 : 27.08.2010 11:13:16 »

Pia auttaa, luottamus on korkealla..
Osaatko auttaa tässä suhteessa mieheen joka on kestänyt nyt kaksi vuotta.. Tilanne on monimutkainen mutta omat tunteeni on niin syvät.. mutta mitä tapahtuu?
Olisin oikea ongelmapaketti sulle monessakin asiassa mut aloitetaan nyt tästä.. Huh
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Tuuning
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #243 : 27.08.2010 15:02:34 »

Hei!
Saisinko minäkin kauttasi apua ja selvennystä elämääni? Minulla on ollut pitkään eräs haave ja unelma, jota olen kantanut. Nyt kuitenkin näyttää että se on lipunut tavoittamattomiin ja olen hukassa tämän elämäni kanssa. Mistä uusi suunta? Uppoanko työhön ja onko työpaikka minulle edes pysyvä ja pitkäaikainen? Kiitos jos annat näkemystäsi!
tallennettu
aava1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194



Profiili
« Vastaus #244 : 29.08.2010 17:23:43 »

Hei,

Miltä minun syksy näyttää Smiley
Toivottavasti jotain hyvää...kesä meni todella pieleen  Cry
tallennettu
Redwolf
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #245 : 31.08.2010 11:33:39 »

Moi ulkopuolinen!

Pystytkö auttamaan ahdistuksessa?

Näen hyvin voimakkaita painajaisia ja päivisinkään ei ole aina helppoa....

Miltä työ- ja raha-asiani näyttävät talven tullen? Pitääkö kirves vain heittää kaivoon?

Kiittäen.
tallennettu
siala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Profiili
« Vastaus #246 : 09.09.2010 17:36:22 »

minäkin kyselisin vähän tästä elämästä.  Smiley
mulla on mm masennusta, josta en tunnu pääsevän eroon millään, ikuinen raha pula varsinkin nyt kun jäi työttömäksi, löydänkö omaa ammattia ikinä, sille mille olen opiskellut ei ole kiinnostusta yhtään.
niin ja tietestä tämä ainainen rakkaus asia Cheesy kuka onkaan se oikea, nykyinen vai ei?
tallennettu
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #247 : 09.09.2010 17:45:44 »

Hei,

Haluaisin lisää lapsia (yksi on jo) ja myös parisuhteen eli rakastua. Vakituista työtä ei ole... tuntuu että monet asiat on jotenkin solmussa näiden suhteen ja toivoisin jo muutosta tähän jo kauan jatkuneeseen elämäntilanteeseeni. Näkyykö muutosta? Rakkaussuhde? Lapsia? Työ?

Kiitos!!  smitten
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #248 : 10.09.2010 17:27:56 »

kuinka moni teistä ajattelee olevansa luoja, eikä luomansa illuusion vanki? siis että ottaa työ-ja tunne-elämän todella hallintaansa? tähän on monia kirjojakin olemassa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
valopilkku77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #249 : 13.09.2010 10:14:18 »

Hellou  Smiley
Minäkin kaipaisin apua, onko ihastumiseni yksipuolista vai tunteeko hän mitään minua kohtaan?  smitten  Onko tässä minkäänlaista tulevaisuutta ja minkälaista se mahtaakaan olla?  Smiley
Kiitoksia jo etukäteen  Smiley
tallennettu

se mikä ei tapa se vahvistaa Smiley
Pikkukisu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48


Profiili
« Vastaus #250 : 14.10.2010 21:00:07 »

Hei, olen uusi täällä ja mielelläni kuulisin mitä näet minulle - rakkauselämä tietysti kiinnostaa aina  smitten

yhden kahvi ja sokeririippuvuuden poistin

Oih, ja olisi upeaa jos voisit auttaa irti herkkuriippuvuudestani sekä ylenpalttisesta mässäilystä, tavoitteena laihtuminen ja muutenkin terveellisempi elämä...  :Smiley
tallennettu
Aikuinen Nainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #251 : 17.10.2010 16:21:49 »

Elämässäni on iso haave rakkausrintamalla, kuinka sen mahtaa käydä?
Millaisia asioita elämääni on tulossa??
Vastausta odotan innolla,kiitos etkäteen  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 15 16 [17]
  Tulostusversio  
 
Siirry: