Sivuja: 1 ... 39 40 [41] 42
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pieni kokeilu ;P  (Luettu 324498 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nanna- Kristiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #600 : 24.02.2011 14:55:19 »

Minä myös kyselisin rakkauselämästä Smiley Kiitos!
tallennettu

Aurinko Oinas
Nousumerkki Skorpioni
Kuumerkki Skorpioni
Merkurius Oinas
Venus Kaksoset
Mars Kauris

Kiinalainen: Lohikäärme
Maya: Sininen Magneettinen Käsi
Ave^^
Vieras
« Vastaus #601 : 24.02.2011 15:44:02 »

Moi Smiley

Opiskelu- ja työasiat vähän stressaa. Voisitko katsoa, mikäli jaksat?
Kiitos jo etukäteen jos jaksat Smiley

Katsotaan..
Suuria kuvioita, voi ehkä kuvata että työssäsi olet tekemisissä laajojen asioiden kanssa. Tässä on sellainen tunnelma, että ei yksityiskohtia, vaan jotain laajempaa, ei silloin aika riittäisikään kaikkiin yksityiskohtiin. Myös se, että sinun ei välttämättä tarvitse tarkistaa omalla polullasi kaikkia kohtia, vaan hieman uskaltaa antaa mennä, pääset nopeammin eteenpäin jos hieman otat riskiä. Jos sinulla on tavoite ja se on mahdollinen, nyt on ehkä aika suunnata katse enemmänkin jo suoraan sitä kohti, niin se on kohta nopeammin lähellä, takaovien varmistaminen on aina totta kai hyvä juttu, mutta kannattaa laskea juuri se, kuinka paljon menetät ajassa tai jossain muussa, saavutatko sillä selustan suojaamisella yhtä paljon tai enemmän. Riskienhallintaa..
tallennettu
memmamon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #602 : 07.03.2011 17:28:49 »

Hei Ave! Toivottavasti vielä katsoilet. Smiley Kysymys koskee terveyttäni. Nyt on oikeastaan kahta vaivaa. Näetkö toisen niistä puhkeavan ajan myötä kokonaan? Lääkitys? Kuinka käy toisen vaivani leikkauksen kanssa?
 Jääkö vaivat leikkaupöydälle? Ja tuleeko vielä muuta vaivaa?
tallennettu
Jannanne
Vieras
« Vastaus #603 : 13.03.2011 10:54:58 »

Hei.

Kysymykseni liittyy työ/opiskeluelämään

hiukan hukassa mille tielle pitäisi lähteä, haaveet on suuret ja vaati paljon työtä, onkohan kenties liian suuret haaveet.
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #604 : 13.03.2011 13:49:36 »

Yks miespuolinen aiheuttaa päänvaivaa, mitäs siihen nyt sitten....?
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Ellanora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« Vastaus #605 : 14.03.2011 02:47:29 »

palaako mies enää ikinä? ikävä on suuri..

tumma nuorimies kyseessä.
tallennettu

Selvännäkijä

Intuitiolla, henkistä kasvua ja kehitystä edistäen.
coon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #606 : 14.03.2011 22:07:21 »

Pakko kysyä: mitä näet minulle  Smiley ?
Tottahan toki kysyn rakkaudesta, eli onko tämä nyt se "the one", jonka olen onnellisesti lopulta saanut elämääni  smitten Ja jos näet perhettä, niin kiva olisi tietää sekin.
Toinen kysymys mikä askarruttaa on työni, eli olen hakenut jo muita töitä, onko muutosta näkyvissä?

Kiitos kaunis  smitten
tallennettu
tizia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #607 : 15.03.2011 10:10:25 »

Hei Ave,

jos ehdit, niin katsoisitko minulle miltä näyttävät maaliskuun lopun kohtaamiset tumman miehen kanssa ja minkälaista tunnelmaa niistä välittyy loppukevääseen/kesään?

Kiitos sinulle ja mukavaa maaliskuun jatkoa!

tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #608 : 16.03.2011 12:30:35 »

Voisitko minullekin nostaa pari korttia?
Tällä hetkellä suuret kuviot ovat jo vinhaa vauhtia alkaneet pyöriä ja näemmä minulla on muutosten aika meneillään, joten olisi ihan kivaa tietää, miltä näyttää.
Ja olisi kivaa, jos voisit kertoa myös, miltä näyttää rakkausrintamalla? On nimittäin vähän kaikkea meneillään ja nyt meitsi on niin sekaisin että ihan silmät pyörii päässä Cheesy

Ja mä en ole varmaan vielä kertaakaan antanut palautetta mutta annanpa nyt: mä yleensä kysyn sinulta, että voisitko nostaa kortteja, koska "ennusteesi" ovat ihmeen tarkasti pitäneet paikkaansa  Wink että tsemppiä ja jaksamista  smitten

Pahoitttelut että vastaus on näinkin paljon myöhässä, ei ole ollut aikaa viime aikoina nosteluun..
Nainen ja mies, nostin ensiksi hieman niinkuin erillään, siis tässä voi olla jollain tapaa hieman eriparinen pari kyseessä, ei mikään ensimmäisenä ajateltava pari, ehkä jotain että ei olisi uskonutkaan. Vaikka nostan täältä kortteja tiiviille yhdessä ololle, tuo teema kuitenkin seuraa jotenkin mukana, ehkä se on takaraivossa, jotain tuntuu siltä että tämä ei nyt ihan välttämättä ole sitä ihan täysin yhteen sulautuvaa. Erikoinen ajatus tavallaan. Noinkin kun kirjoitit että silmät pyörii siellä päässä.  Grin Hommanhan totta kai saa sulautumaan yhteen kun unohtaa nuo typerät ajatukset takaraivosta, tai sitten se vain on niin että tuleva vielä näyttää sen mitä edessä on, joskus myöhemmin. Elämä on aina silti tässä hetkessä, ja sitä tulevaa on turha vielä ajatella, se usein puskee sieltä läpi kuitenkin joka tapauksessa kun on sen aika.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #609 : 16.03.2011 12:39:16 »

Heih. Kaipailisin jotakin nykyiseen tilanteeseeni.  smitten Ihmissuhdejutut toki kiinnostaa aina, mutta oikeastaan mikä tahansa neuvo nyt nouseekaan tärkeimmäksi kelpaa. :>

Nostellaan..  Smiley
Sinisen sävytteistä, palaa kylmässä roihussa, ulkona on jäätä mutta palaa. Varsin mustavalkoiset silmälasit tässä on päällä, lukitsee itsensä kahden ääripään välille, ehkä mahdollisuuksia ei ole muuhun tässä nyt, mutta se johtuu vain siitä että näet sen niin. Missä on kaikki värikkyys, sateenkaaren monet eri vivahteet, ne ovat mahdollisuuksia, voi mennä tuonne, tuonne tai tuonne, ei ole mitään mikä pitää tässä. Sitä vain luulee. Jos maa on roudassa ja roihu polttaa loputkin elävät maan pinnalta, miksi kitua tarkoituksella autiomaassa, josta ei tarvitse ottaa kuin pieni askel toisaalle, ja on taas kaikki värit läsnä? Katso asiaa laajemmin. Se ei ole näin yksinkertaista että vaihtoehtoja olisi vain kaksi.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #610 : 21.03.2011 12:02:52 »

Hei Ave, voisitkohan nostaa minulle kortit elämäntilannetta ja lähitulevaisuutta koskien.  Minulla on kaikki päällisin puolin kunnossa, mutta olen kovin yksinäinen ja ja kaikesta hyvästä huolimatta päällä on jatkuva henkinen ahdistus ja levottomuus. Tuntuu, etten ole ihan ehjä.  Kaipasin vähän neuvoja ja valaisua.

Nostellaan..
Äly, luonnollisuus. Kun hallitsee älyn, voi taistella, kun hallitsee aitouden, läsnä olon, se on vaikuttavampaa. Kun hallitsee läsnä olon, se on tarpeetonta. Muuttua voi hetkessä. Sitä ei välttämättä tajuakaan, että jonkin pisteen ylitettyään on kuin salamaniskusta muuttanut halujaan ja toiveitaan. Luulin että aina halusin tätä. Suunnittelet askeleesi sen mukaan että aina tulisit haluamaan sitä. Et osaa ottaa huomioon mikä tapahtuma tuo muutoksen. Ja siinä vaiheessa kaikki muuttuu, suunnitelmat muuttuvat. Mitä nyt siis tästä pisteestä katselet, ei kerro mitään lopullisesta.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #611 : 21.03.2011 12:10:05 »

Hei! Minullekkin - Mulla on paljon suunnitelmia ja unelmia, mutta mitään en oikein saa aloitettua tai tehtyä. Mitä kortit kertoo tähän tilanteeseen?

Nostetaan..  Smiley
Heiluva maa, ja tämä henkilö seisoo siinä kuin veneen pohjalla, laidat molemmilla puolilla. Tie on kapea enää, kun ajattelee olevan suuri ponnistus nousta laidoille. Näkemys on kapea, kun unohtuu kaikki mikä on laitojen toisella puolella. Niinhän se aina menee..mutta minkä sille voi? Tuntuu pahalta, ei jaksa. Tekee mieli antaa olla. Kaikki menee kuitenkin päin.. Ei ole mitään ratkaisua, sillä kaikki joutuvat kokemaan tämän. Kukaan koskaan noussut sieltä on noussut samaan epävarmuuteen. Älä odota ihmeratkaisua, äläkä odota toista ihmistä, vaan tee se itse. Se on ainut keino. Silloin sillä on voimaa ja pysyvyyttä kaikkea vastaan.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #612 : 21.03.2011 12:18:10 »

Hei Ave, mitä minulle näkyisi tänä vuonna? t. Heart

Nostellaan..  Smiley
Tässä on nyt jotain voimakkaan oloista, konkreettista, jotain mistä saa tosissaan kiinni, mitä voi itse rakentaa, ja mistä voi ottaa vastuun, mitä voi tehdä eteenpäin, rakennella, ja se on, siinä, vaikka kääntäisi selän, sehän on konkreettinen, oikeasti olemassa oleva asia. Se on mielenkiintoinen, monipuolinen ja värikäs asia. Sinulla on lupa hengähtää, rauhoittua ja levätäkin, sulkea silmät, olla valvomatta. Jokin, se on sinun, ja sitä ei sinusta irti saa.  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #613 : 21.03.2011 12:27:25 »

Hei Ave  Smiley
Tälle vuodelle rakkaus- ja ihmissuhteisiin jos saisin kortteja, kiitos!  Cheesy

Nostetaan..  Smiley
Lintu seuraa tuossa aika tiiviisti, hyvän matkan päässä, lähellä kuitenkin, selän takana. Hmm.. saan tästä hieman nyt negatiivista, tuon linnun motiiveista, on hirveän intensiivinen, ja intensiivinen saattamaan loppuun jotain, ne ei välttämättä ihan puhtoiset ole ne motiivit. En halua pelotella, mutta hieman sellainen olo tuli. Se lintu on selän takana, joten et huomaa. Omat unelmasi, suunnitelmasi ovat muualla, paljon kauniita ajatuksia. Joku pieni ongelma ehkä edessä päin, jota pohdit, mutta suosittelisin kääntämään sen katseen myös selän taakse, välillä, tarkistamaan.
tallennettu
jankat
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 333



Profiili
« Vastaus #614 : 21.03.2011 14:01:31 »

Hei Ave  Smiley
Tälle vuodelle rakkaus- ja ihmissuhteisiin jos saisin kortteja, kiitos!  Cheesy

Nostetaan..  Smiley
Lintu seuraa tuossa aika tiiviisti, hyvän matkan päässä, lähellä kuitenkin, selän takana. Hmm.. saan tästä hieman nyt negatiivista, tuon linnun motiiveista, on hirveän intensiivinen, ja intensiivinen saattamaan loppuun jotain, ne ei välttämättä ihan puhtoiset ole ne motiivit. En halua pelotella, mutta hieman sellainen olo tuli. Se lintu on selän takana, joten et huomaa. Omat unelmasi, suunnitelmasi ovat muualla, paljon kauniita ajatuksia. Joku pieni ongelma ehkä edessä päin, jota pohdit, mutta suosittelisin kääntämään sen katseen myös selän taakse, välillä, tarkistamaan.

Kiitos Ave  smitten
Tuosta linnusta tuli mieleeni ex-mieheni. Ehkä hän haluaa vieläkin hallita minua ja minä pyrin jättämään hänet taakseni elääkseni vapaasti ilman hänen kahlintaansa ja luomaansa pelon ilmapiiriä.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 39 40 [41] 42
  Tulostusversio  
 
Siirry: