Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tarokorteista katsominen  (Luettu 176765 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mörökölli07
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #240 : 16.05.2008 00:50:17 »

Muutama kysymys minua askarrettaa?

Osaisitko nähdä mikä selkääni vaivaa, kipu on ollut kova ja jatkuva. Noidannuolta on tarjottu, mutta se ei kestä puoltavuotta yhtäjaksoisesti? Löydetäänkö siihen syy ja pääsen eroon vaivasta?

Onko taloudellinen tilanne helpottamassa?

Vanhan ammatinharjoittamisen jouduin lopettamaan terveydentilan takia, näetkö millä alalla sopisin työskentelemään?

Millaisena näet rakkauspuolen elämässäni kukoistavan?

Kiitän ja kumarran Tarotkorteistasi.

t.Mörökölli07

tallennettu
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Where you stumble, there lies your treasure


Profiili
« Vastaus #241 : 30.05.2008 08:15:59 »

Hei Annamariia,

Olisitkos ystävällinen ja katsoisit minulle miten minun suhteeni poikaystävän kanssa jakselee ja mitä on luvassa lähitulevaisuudessa hänen kanssaan.

Kiitos kaunis Smiley
tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
Atomi
Vieras
« Vastaus #242 : 18.06.2008 17:23:38 »

Hei Annamariia!

Kysynpä sinultakin mitä teksin työmaailmassa? Kun on paljon mahdollisuuksi, mutta ei osaa päättää niin onko viitteitä mihinkään suuntaan?

t. Atomi   Smiley
tallennettu
Cheba
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #243 : 18.06.2008 22:30:57 »

Heippa Annamariia! :Smiley

Kehtaisitko katsoa mitä kortit kertovat minulle rakkaudesta? Onko tämä ihminen johon olen törmännyt kiinnostunut minusta romanttisessa mielessä vai kuvittelenko vain? Vai mitähän minusta haluaa? Sellainen tunne on tullut ja se ei kyllä ole ihan hyvä juttu.. Huh Grin
tallennettu
lillian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #244 : 19.06.2008 18:30:20 »

Hei, jos katselet vielä- minua kiinnostaisi tietää mitä korteista nousisi rakkauselämän suhteen. eipä ole ketään minulla.
tallennettu
Strelizia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #245 : 22.06.2008 23:08:03 »

Kiitos tuosta tulkinnasta, vaikka tulikin hieman viiveellä. Juuri tuolla tavalla itse ajattelinkin.

Miltäpä kesä näyttää? Jatkanko samalla "myrtsillä" tuulella kuin tähänkin asti. Olenkohan koskaan tyytyväinen itseeni ja saavutuksiini?

tallennettu

It does not do to dwell on dreams, Harry, and forget to live.
-Dumbledore-
azaka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #246 : 23.06.2008 01:34:28 »

heippa!

katsoisitko minulle miten loppuvuosi sujuu?

kiitos paljon

 smitten
tallennettu
Sleeper
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #247 : 25.06.2008 21:17:03 »

Hei Annamariia,

Pystyisitkö katsomaan mitä kortit kertovat minulle lähitulevaisuudesta?

Tuntuu että vähän koko elämä on sekaisin ja suunta aika hukassa. Viime viikolla yllätyksekseni työnantaja ilmoitti ettei jatka koeajan jälkeen työsuhdetta ja nyt ollaan siis ihan tyhjän päällä töiden suhteen...ja tietysti myös taloudellisesti. Mitä minulla näkyy sillä rintamalla? Entäpä terveyspuolella? Jotenkin sellainen olo ettei kaikki ole kunnossa, joten onko minulle huolenaiheita terveyden suhteen...vai onko vain stressin oireita johtuen tilanteestani?

Entäpä tuo rakkauspuoli. Aika pitkään on ollut hiljaista ja olisi kiva jos tässä rinnalla kulkisi toinen jakamassa näitä arjen iloja ja suruja? Näkyykö sillä rintamalla mitään? Näkyykö jotain muuta mitä minun olisi hyvä huomioida elämässäni?

Rakkautta ja Valoa,

See'er  smitten angel
tallennettu

Se, mitä me olemme, on Luojan lahja meille. Se, mitä meistä tulee, on meidän lahjamme Luojalle.
Minä olen sitä, mitä olen ja niin on hyvä.
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #248 : 26.06.2008 11:53:40 »

Kysyn tälleen salaperäisenä, tukisivatko kortit yhden vaiheen loppua ja uuden alkua?  Cheesy
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
jankat
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 333



Profiili
« Vastaus #249 : 29.06.2008 23:38:54 »

Hei Annamariia!

Mitä kortit neuvovat tekemään tässä elämäntilanteessa. Uudesta alusta haaveilen ja toteuttamisajankohtaa vielä suunnittelen.

Töitä on elokuun puoliväliin ja sen jälkeen ei ole tietoa työstä. Löydänkö töitä tai jatkuuko työsuhde entisessä paikassa?

Kiittäen Jankat  smitten
tallennettu
sorsar
Vieras
« Vastaus #250 : 30.06.2008 12:37:48 »

Hei Annamariia <3

Voisitko katsoa minullekin?

Olen (taas) aloittanut uuden ihmissuhteen ja haluan vilpittömästi, että suhde toimii ja jatkuisi jonain päivänä yhteiselona. Omasta  mielestäni tulemme hyvin toimeen  keskenämme, mutta rakkaushoroskooppi ei lupaa niin hyvää. Kuinka on???

Toinen asia, joka on akuutti liittyy rajatietoon. Olenko oikealla tiellä? Itse koe voimakkaasti olevani, mutta haluaisin vielä varmennuksen suuntaan tai toiseen, ja en oikein tiedä kuinka edetä asiassa eteenpäin.

Kiitos

raijahelen
tallennettu
sirulainen
Vieras
« Vastaus #251 : 30.06.2008 16:15:06 »

hei, voisitko katsoa mitä näet minulle työ- ja rakkauselämään. työssä on nyt paljon uusia haasteita, sujuvatko asiat toivotulla tavalla?tapasin vähän aika sitten mielenkiintoisen ihmisen, mitä näet tähän tilanteeseen sekä ihan yleisellä tasolla.kiitos
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #252 : 03.07.2008 07:40:26 »

 Hei Annamariia !

Joukon jatkona minäkin toivoisin yleistä tulkintaa tulevaisuudesta.  Smiley Smiley

Kiitos  smitten 
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Strelizia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #253 : 04.07.2008 15:59:35 »



Strelizia,

Ei täällä myrtsiä Streliziaa näy, kortit väittävät sinun nyt olevan oikein menevässä kunnossa, juhlia, hauskaa? Lähiaikoina jokin asia vaatii sinulta päättäväisyyttä tai oikeastaan se suorastaan nousee sinusta itsestäsi se tipsakka voima selvittää epäselviä asioita. En yllättyisi, jos loppukesästä tai vähän myöhemmin rakkautta ilmenisi/syvenisi - vai rakkautta itseesi?. Liittyyköhän se tähän opiskelukorttiin, joka nousee myös.

 smitten
Annamariia
[/quote]

Voi kiitos Annamariia! Tällähetkellä olen kuin olenkin hyvin päättäväisellä tuulella ja olen saanut asioita aikaiseksi niin siviilissä kuin työelämässä.
Vai että opiskelukortti?! Itse olen haaveillut työn ohella opiskelemisesta/jatkokouluttamisesta, mutta en ihan vielä.
Ja että rakkautta...huisia Wink
tallennettu

It does not do to dwell on dreams, Harry, and forget to live.
-Dumbledore-
mörökölli07
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #254 : 08.07.2008 20:58:42 »


Kiitos, paljon kysymyksiä, mutta paljon vastauksiakin  Smiley

Pistän korvan taakse,

Lepoterveisin mörökölli07
tallennettu
Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: