Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousumerkki ja kuun laskusolmu samat - ristiriitaa??  (Luettu 4129 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jiallana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« : 28.02.2015 14:38:42 »

Minulla on nousumerkki ja kuun laskusolmu molemmat  harka Eikö tämä siis tarkoita, että se persoonallisuus, jolla minun pitäisi mennä elämässä eteenpäin, on sitten kuitenkin jäänne, joka pitäisi jättää taakseen päästäkseen kehityksessä eteenpäin? Valtavan ristiriitaista?? Sitten noususolmu  skorpioni, jota tukee myös skorpparissa olevat kuu ja deskendentti...
Ja kaiken tämän keskellä aurinkomerkki on  kalat , joka haluaisi vain päästä jotenkin sopuisasti lipumalla tässä elossa eteenpäin, muttei se näillä eväillä taida millään onnistua -  Cry

Miten te muut tuon samassa merkissä olevan nousumerkki vs. kuun laskusolmu ymmärrätte?
tallennettu

Elämä on.
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #1 : 28.02.2015 15:32:31 »

Kannattaa muistaa, ettei Eteläsolmua pidä suinkaan jättää taakseen. Sehän tarkoittaisi, että hylkäisit entisten elämiesi kokemukset ja opit. Ihmisessähän on kaikki merkit olemassa aina, eikä mitään niistäkään sinänsä tule syrjiä vaan tasapainoittaa. Otan itse tuon Eteläsolmun enemmänkin voimavarana, joka on kuitenkin helposti liian hallitseva. Sitten kun sen aiempien elämien taipumuksen ymmärtää, niin siitä voi alkaa pyrkiä kehittymään toiseen suuntaan. Eli se toinen puoli kehitetään siis yhtä vahvaksi, eikä Eteläsolmua aleta mitätöimään. Näin ainakin itse näkisin tämän asian hyödyllisimmän käsittelyn.

Sieluhan valitsee tarkalleen hetken jolloin syntyy, niin voisi ajatella sinun tapauksessasi sen kuitenkin vahvistavan, että Härkä-piirteiden edelleen viehättävän. Ei kai noiden tarvitse olla ristiriidassa. Tarkoitus olisi kuitenkin pyrkiä sinne Skorpioniin päin enemmän, koska Härkä ei enää niin paljoa sinua kehitä. Kannattaa kuitenkin mielestäni tarkastella enemmänkin Solmujen huonetta, kuin merkkiä, koska Solmut liikkuvat melko hitaasti ja huoneet ovat lähempänä ihmisen elämää.
tallennettu
jiallana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« Vastaus #2 : 28.02.2015 16:17:39 »

Hei kiitos!
Eteläsolmu on minulla huoneessa 1., se härkä ja kyllä se on vahvana minussa. Ja tuli muuten aika riemastuttava oivallus tässä - olen pitkälti mennyt elossa niin eteenpäin, että olen ostanut asunnon, remontoinut sen ja paiskinut paljon hommia, sitten myynyt asunnon voitolla, elellyt ja toteutellut niillä rahoilla sitä syvällisempää puoltani, poihdiskellut ja pähkäillyt, innostunut yrteistä, lukenut kaikenmoista kirjallisuutta ja ollut työelämästä pois, sitten taas ostanut asunnon, remontoinut ja myynyt voitolla ja taas ns. syvällisempää puolta toteuttamaan...no, ei tästä ehkä nyt kovin järkevää kuvaa saa elämäntavastani, mutta tajusin juuri kirkkaasti, että miten minä tosiaankin olen käyttänyt sitä härkää välineenä kohti skorpionipuolen vahvistusta ja jokaisella kerralla kaikki tapahtuu vahvempana, menee enemmän kohti epämateriaalista elämäntapaa, pyrkimys pysyvämpiin malleihin ja elämäntapaan, jotka mahdollistaisi sellaisen rahallisesta mammona-ajattelusta irtautumisen. Tämä on minun tapani tehdä se.
Voi että. Vaikka välillä tämä oman tähtikartan tuijottelu saa tuntemaan itsensä ihan mitättömäksi (en osaa, en pysty, tuollaiseen minusta ei ainakaan ole) niin välillä tulee niitä hetkiä kun tajuaa, että sitä on ihan vaan valtavan viisas salaa itseltäänkin tekemään asiat juuri niinkuin pitää, kunhan uskaltaa vaan mennä elämässä eteenpäin siltä pohjalta miltä tuntuu. Simppeliä!!! Niin, noususolmu sitten siellä 7. huoneessa - jää nähtäväksi mitä se tuo tullessaan. Mä luulen, että jotain tosi kivaa  Smiley Matka ei kenties ole maailman helpoin vaan ensin, mutta niin, Elämä on. 
tallennettu

Elämä on.
jiallana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« Vastaus #3 : 28.02.2015 16:22:07 »

Muuten Ritsa ja muut astrologiaa paremmin ymmärtävät - mä yritin näillä aivan alkeellisilla ymmärryksilläni tulkita tuota erään maijuuk:in JOD:ia. Asia tuntui hänelle olevan tärkeä, niin yritin edes. Kiva jos sitä viitsii joku muukin vilkaista (ja mahdollisesti oikaista sitä mun versiotani, josko siinä on jotain ihan outoa).
tallennettu

Elämä on.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: