Sivuja: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 92
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 679109 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #885 : 11.11.2008 13:47:32 »

 smitten

Minulla oli aamulla kanssa onnellinen olo kun heräsin, johtuen unesta jossa lohdutin teini-ikäistä tuntematonta poikaa.. Olin jo herännyt pari kertaa ja olin sellaisessa puoli-unessa ja ennen heräämistä juttelin arkkienkeli Urielin kanssa. Jotenkin tuli rauhallinen olo kaiken suhteen.  Smiley smitten
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #886 : 12.11.2008 13:32:28 »

Kerrankin puhtaat vaatteet päällä ja eväinä läjä kuivattuja rauskun pyrstöjä. Proteiinia! smitten
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #887 : 12.11.2008 16:34:03 »

yhyy, Rauskuparat Cry Undecided


Vihdoinkin asunto-asiaani on näkyvissä ehkä parantavaa muutosta.... smitten


helpottaa kummasti, ainakin toivon pilkahdus jos ei muuta Cool

ja uudet nettigoottimuusikkoystävät...pimeää piristystä. aurinkolasisia miehiä coolsmiley mutta ei siinä mielessä, kykenen platonisuuteen varsinkin taiteen kyseessä ollessa Smiley taidan olla jopa aika hyvä nimenomaan ei-fyysisessä ja kehoista riippumattomassa rakkaudessa...en tarvitse päästä käpälöimään kaikkia 2funny...riittää että musiikki ja runot käpälöi mun tärykalvoja ja verkkokalvoja ja sitä kautta sielua, mieltä, henkeä ja sydäntä.


« Viimeksi muokattu: 12.11.2008 16:50:06 kirjoittanut dawnchild » tallennettu

Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #888 : 12.11.2008 18:19:54 »

yhyy, Rauskuparat Cry Undecided


Mutta ne olivat tarjouksessa. :Smiley
Ja Suomessa ei saisi ikinä, varsinkaan alle eurolla paketti.

Kaukomaat on juuri siitä hyviä jos haluaa syödä omituisuuksia ja halvalla, toistaiseksi ei edes ole tullut vastaan mitään mikä ei olisi mennyt onnistuneesti kurkusta alas, myös kuoriutumattomat linnunpoikaset (liekö olleet tipuja vai ankkoja, en muista.)

Juu mä olen myös hitsin onnellinen kun muistin peseytyä (pitkästä aikaa)  laugh
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #889 : 12.11.2008 18:24:42 »



Lainaus
Mutta ne olivat tarjouksessa. Roll Eyes
Ja Suomessa ei saisi ikinä, varsinkaan alle eurolla paketti.


 Cry Cry Cry Cry


sinänsä kuulostaa kivalta, kun itse olen aina pitänyt erikoisista ruuista, enkä ole inhonnut mitään nilviäisiä, etanoita, simpukoita ja mustekaloja....mutta kovin eksoottiseksi en ole vielä päässyt keittiöpuolella...

mutta ehtiihän sitä.

joo olen iloinen kun huomaan, että en vierasta omituisia eliöitä Cool
tallennettu

indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #890 : 14.11.2008 08:46:29 »

Koska minulla on ihana kämppäkaveri.
Koska olen muutoksessa ja oppinut käsittelemään omat tunteeni, pysymään itsessäni, tuntemaan omat rajani, olemaan empaattinen, mutta en holhoava. Koska olen tutustunut ihmiseen, johon haluan tutustua lisää, mitä hän minulle opettaakaan? Koska minulla on telepaattinen suhde kahteen ihmiseen, ja se on niin hienoa.
Elämääni on tullut kauniita, minun värähtelyni kanssa soivia ihmisiä. JES!!! Ja että olen nyt kipeänä, muttei se tunnu kuin erilaiselta lähetykseltä keho-mieli-sydän suhteessa  Grin
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #891 : 14.11.2008 09:44:27 »

Olen Kiitollinen Kiitollisuudesta, joka on Taivaan Avain           smitten smitten smitten
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #892 : 14.11.2008 10:38:11 »


olenpa niin samaa mieltä. kiitollisuuden aiheita alkaa nähdä kun todella avaa silmänsä...(kuvainnollisesti)...hassua kun masentuneena on ikäänkuin tälle asialle hyvin sokea. mutta olen myös iloinen että olen kokenut masennuksen ja tiedän mitä se on, tämä tekee minusta syvemmin ymmärtävän ihmisen kun olen kokenut eri puolia.
tallennettu

Lizzy
Vieras
« Vastaus #893 : 14.11.2008 23:10:47 »

Luen ilolla indiiman viestejä, koska toivon ja uskon, että itselläni tulee samanlaisia hyviä teemoja elämään ensi vuonna kun tr.  uranus aspect_con kuu pääsee vauhtiin.

 smitten
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #894 : 15.11.2008 07:50:56 »


älä unohda  jupiter joka siirtyy MC:llesi ensi vuonna....minä en millään, en sitten millään raskisi luopua tästä transiitista Cry Cry Cry Cry

mutta täytyy....lohduttaudun sillä että se alkaa trinittää sitten AC:ta, mutta ei se niin voimakas ole kuin tuo konjunktio....
tallennettu

Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #895 : 15.11.2008 12:32:24 »

Olen onnellinen tänäin koska on vapaapäivä, ihanaa !!!! Ei tartte tehä mitään erikoista ,paitsi siivota ja laittaa ruokaa.. Wink


                                     aurinko oinas askendentti jousimies kuu jousimies
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #896 : 15.11.2008 12:39:46 »

Olen onnellinen ja rauhallinen kauniin energiahoidon vuoksi!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
marija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161


Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..


Profiili
« Vastaus #897 : 15.11.2008 17:13:47 »

Tästä pienestä perheestäni, rakkaudesta jota saan osakseni.
Aamulla herättiin rauhallisin mielin (ei siis HETI ollu kiirettä töihin tms.), aurinkoakin näkyi hieman, mutta kuitenkin.. Smiley Ihana päivä, edes työvuoro ei kyl pilaa Smiley
tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
epona
Vieras
« Vastaus #898 : 16.11.2008 14:08:27 »

on vapaapäivä smitten
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #899 : 17.11.2008 11:53:15 »

Että yöunien jälkeen kaikki ongelmat ovat paljon pienempiä.
 Wink
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 92
  Tulostusversio  
 
Siirry: