Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Intuitiosta  (Luettu 2639 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Venku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94



Profiili
« : 31.03.2012 22:21:42 »

Minulla on yleensä vahva intuitio aina apuna eri elämäntilanteissa, mutta nyt jostain ihmeen syystä tunnen olevani jotenkin ihan hukassa tai eksyksissä. Ihankuin intuitio olisi vaiennut enkä yhtään tiedä mistään mitään. Tämä on todella omituinen tilanne ja ahdistava olotila. Onko kellään kokemuksia tämmöisestä? Miten tästä pääsee takaisin normaaliin?
tallennettu
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 179



Profiili
« Vastaus #1 : 31.03.2012 23:38:26 »

Eikö ole monille aika normaali olotila olla enimmäkseen intuitiotta  Smiley. Mulla on parhaiten toiminut intuitio silloin kun on sitä vähiten yrittänyt. Olen kuullut, että intuitio on vahva silloin kun olemme olleet aiemmin samankaltaisessa tilanteessa ja osaamme alitajuntaisesti yhdistää samankaltaiseen tulokseen kuin menneisyydessä. Olet nyt laajentanut uusille alueille, eikä ole mitään kokemusta menneisyydestä, - jos on niin että olet intuitiotta. Intuitio käsittäkseni on se tunne, että en kuulu tänne, jokin ei tunnut oikealta, haluan pois tästä tilanteesta, mikä onkin juuri omituinen ahdistus ilman selvää syytä. Fantasia ja visiointi on eri juttu kuin mun intuitio.
tallennettu
Venku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94



Profiili
« Vastaus #2 : 01.04.2012 10:36:24 »

Juurikin tuo olo, että täysi pimento, mikä ei kyllä ole ollenkaan normaalia minulle! En tiedä mistä johtuu, raskaana en ole. Kyllä minulle muuten on normaalia vahva intuitio, eikä kyse ole fantasiasta eikä visioinnista.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 01.04.2012 13:14:24 »

Joskus meitä koetellaan. Kyllä se siellä on, edelleen... Luottakaa ja rauhoittukaa. Kyllä te kuulette taas.  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: