Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Outo vesimiesmies, apua kaivataan  (Luettu 9670 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Leo0808
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« : 03.05.2010 10:35:33 »

Heippa kaikille!

Tapasin viikko sitten mukavan vesimiesmiekkosen, jonka kanssa synkkasi heti.
Vaihdoimme numeroita ja hän soittikin heti seuraavana päivänä. Hän on viikot toisella paikkakunnalla, joten silloin ei nähdä. Eli sunnuntaina puhuimme puhelimessa, maanantaina lähetin tekstarin toivotellen mukavaa viikkoa - ja seuraavan kerran sain häneltä viestiä perjantaina. Hän kysyi mitä suunnitelmia minulla on viikonlopuksi. Kerroin suunnitelmat ja kysyin tuleeko hän mukaan. En saanut mitään vastausta!?!

Mitä tämä tarkoittaa? Lähetin sitten eilen viestiä, kysellen mitä oikein tapahtui ja totesin ettei tästä sitten tainnut tulla mitään. Toivotin hyvät jatkot. Enkä siis ole edelleenkään kuullut mitään.

Onko tuo veskari pelästynyt mahdollisia tunteitaan minua kohtaan, sillä hän on eronnut puolisen vuotta sitten ja huokaili kuinka ei pitäisi taas alkaa suhteeseen?

Luin jostain ulkomaisilta palstoilta, että tuollaiset "ristiriitaiset signaalit" on hyvin ominaista veskarimiehille. Saiskos foorumilaisilta jotain analyysiä ja apua?


tallennettu

Sun Leo
Ascendant Scorpio
Moon Sagittarius
Asterix
Vieras
« Vastaus #1 : 03.05.2010 11:05:54 »

 Grin

No näin  kuu vesimies ;nä,  Vesimies-perheen kasvatti (bio-isä, otto-isä ja otto äiti  aurinko vesimies ),
Vesimiehistä parhaimmat ystäväni omavana ja yhden pidemmän Veskari-parisuhteen omaavana
voin kertoa, että olet langennut aitoon Veskarin ansaan.  Grin

Se on juurikin näin, että ei sitä ihan justiinsa ehdi vastaamaan ja roikkua puhelimessa,
vaan voi mennä muutama viikkokin siihen vastaamiseeen, mutta se ei tarkoit sitä,
etteikö  vesimies olisi kiinnostunut sinusta -hän voi olla hyvinkin kiinnostunut! Cheesy

 vesimies on hyvin itsenäinen ja tarvitsee omaa aikaa ja tilaa ympärilleen.

Seurustelin muutaman vuoden Veskarin kanssa ja välillä meni muutama viikkokin,
ettei jaksanut pitää yhteyttä, mutta sitten kun se yhteys taas tulee, niin  vesimies on kuin
aikaa siinä välissä ei olisi ollutkaan, eikä ymmärrä ollenkaan, mitä se toinen valittaa,
ettei pidä muka yhteyttä, kun hän on kuitenkin niin kovasti sua ajatellut
ja sydämessään sinut tuntenut..  Grin 2funny

 vesimies on kuin koira, se ei tajua aikaa oliko se 2 päivää vai 2 kk vai 2 vuotta.  Cheesy

Vesimiehiin pätee niiden oma lääke; on vastaamatta ja olet heti mahdottoman mielenkiintoinen
ja se soittaa niin kauan, että vastaat. Tongue

Mä tein ex-Veskarille syöttejä, mihin se lankesi aina,
eli hiukan hijaisuutta ja sitten jokin mielettömän kuuma seksiviesti sille
ja kun se soittaa tai tekstaa, niin ei vastaakaan ihan heti, vaan antaa puhelimen soida
vaikka 2 päivää..  Tongue

Mä löysin mun exän tuolla tavoin aina oveni takaa tai toimistostani, kun se tuli sitten
ilmoittamatta hakemaan.  Cheesy

Veskarit ovat magneettisia ihmisiä juuri sen vuoksi, että ne pitää hiukan etäisyyttä,
mutta sama vetää niitä puoleensa ja vesimiehestä voi saada aikamoisen periksiantamattoman
ihailijan, joka tekee puolestasi ihan mitä vain, kunhan osoitat hiukan henkistä itsenäisyyttä,
etkä roiku hänessä.

 vesimies tykkää olla myös vähän kaukorakastunut ensin ja mietiskellä rakkauden kohdettaan,
joten anna hälle aikaa käydä tuo prosessi ihan rauhassa läpi
-siis jos haluat vesimiehesi pitää. Wink
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #2 : 03.05.2010 11:22:46 »

Onko tuo veskari pelästynyt mahdollisia tunteitaan minua kohtaan, sillä hän on eronnut puolisen vuotta sitten ja huokaili kuinka ei pitäisi taas alkaa suhteeseen?
Tuo on sen verran kliseinen lause, etten sitä tuolla tavalla ensimmäiseksi lähtisi tulkitsemaan.. Anteeksi kyynisyyteni.  Tongue
Mutta toisaalta, en tunne veskareita ollenkaan.



Mä tein ex-Veskarille syöttejä, mihin se lankesi aina,
eli hiukan hijaisuutta ja sitten jokin mielettömän kuuma seksiviesti sille
ja kun se soittaa tai tekstaa, niin ei vastaakaan ihan heti, vaan antaa puhelimen soida
vaikka 2 päivää..  Tongue

Mä löysin mun exän tuolla tavoin aina oveni takaa tai toimistostani, kun se tuli sitten
ilmoittamatta hakemaan.  Cheesy
Ehkä voi pitää paikkansa,
mutta toisaalta taas riippuu ihan ihmisistä, sillä olen myös sitä mieltä että jos itse on luonteeltaan erilainen, ei siinä ole mitään järkeä muuttaa itseänsä järkyttävästi vain siksi että saisi pidettyä jonkun veskarin.
Minä en ainakaan vain yksinkertaisesti jaksa leikkiä mitään turhuuksia (leikkiköön se joka siitä leikistä pitää  Wink). Miehen pitää joko selvästi haluta mut tai mä lähen kävelemään. Aina tuolta uuden miehen saa.  Wink Kyllähän niitä soittoja sitten perään tulee, mutta en mä vain jaksa ruveta pelleilemään mitään kun ihan varmana ensi viikolla on taas aivan sama ääni kellossa, ja mä en vain halua sellaista. Se stressaa mut kuoliaaksi.  Sad

Mielummin kannattaa miettiä sitä mitä itse elämältään haluaa, kuin sitä millä tavalla jonkun saisi pidettyä. Ei se ihminen ole ainut tässä maailmassa, ja harvemmin se suhde siitä ikinä muuttuu sellaiseksi kuin sisältä haluaisit jos alussa muutut itse aivan erilaiseksi. Se ihminen nimittäin on mitä on.

No joo, se veskari ottaa kyllä yhteyttä suhun jos on kiinnostunut.  Grin Mieti sitten asioita uudelleen.  Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #3 : 03.05.2010 11:33:51 »

Mutta mä olin hiukan rakastunut mun ex-veskariin, joten tälläistä pientä lemmekästä kisailua
tuli tehtyä, että sai pidettyä ilman kuumana..  :Smiley

Nykyään ei tarvitse kisailla enään tahallisesti, riittää, kun hän tietää, että olen menossa naimisiin,
niin johan tuo on löytämässä syitä, miksi pitäisi tavata ja miksi mun kannattaisi vielä
miettiä tuota avioitumistani.  Grin

Sodssa ja rakkaudessa.. mitä ne nyt sanoikaan..? :Smiley

Olen kyllä samaa mieltä, että kyllä se mies yhteyttä ottaa, jos on oikeasti kiinnostunut.
...ei siis kannata soitella sairaaloita läpi, jos se on vaikka ollut jossain onnettomuudessa,
eikä siksi soita..  :Smiley Tongue 
tallennettu
Leo0808
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #4 : 03.05.2010 12:46:06 »


Veskarit ovat magneettisia ihmisiä juuri sen vuoksi, että ne pitää hiukan etäisyyttä,
mutta sama vetää niitä puoleensa ja vesimiehestä voi saada aikamoisen periksiantamattoman
ihailijan, joka tekee puolestasi ihan mitä vain, kunhan osoitat hiukan henkistä itsenäisyyttä,
etkä roiku hänessä.

 vesimies tykkää olla myös vähän kaukorakastunut ensin ja mietiskellä rakkauden kohdettaan,
joten anna hälle aikaa käydä tuo prosessi ihan rauhassa läpi
-siis jos haluat vesimiehesi pitää. Wink

Kiitos vastauksestasi! Jotain tämän suuntaista itsekin epäilin.
En siis tehnyt mitään peruuttamatonta kun sanoin että juttu taisikin olla sitten tässä?
Jään odottelemaan, minulla on kyllä sellainen tunne, että kuulen siitä miehestä vielä joskus, en vaan tiedä milloin...  Cheesy
tallennettu

Sun Leo
Ascendant Scorpio
Moon Sagittarius
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #5 : 03.05.2010 16:36:40 »

Itse veskari-miehiä tuntevana voin sanoa, että ainakin minun tuntemilleni tapauksille ystävällisyys ja kiinnostuneisuus toisia ihmisiä kohtaan on hyvin luontaista. Toinen veskari-miehistä valittikin, että naiset ymmärtävät aina väärin hänen ystävällisyytensä ja tuttavallisuutensa - ei hän ole naisystävää etsimässä, hän haluaa vaan tutustua uusiin ihmisiin ja olla kaikkien kaveri. Grin
tallennettu
Leo0808
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #6 : 03.05.2010 17:10:41 »

Toinen veskari-miehistä valittikin, että naiset ymmärtävät aina väärin hänen ystävällisyytensä ja tuttavallisuutensa - ei hän ole naisystävää etsimässä, hän haluaa vaan tutustua uusiin ihmisiin ja olla kaikkien kaveri. Grin

Suutelevatko ne tuntemasi miehet kaikkia niitä naispuoleisia kavereitaan sekä puhuvat treffeistä?
tallennettu

Sun Leo
Ascendant Scorpio
Moon Sagittarius
Asterix
Vieras
« Vastaus #7 : 03.05.2010 17:41:52 »


Veskarit ovat magneettisia ihmisiä juuri sen vuoksi, että ne pitää hiukan etäisyyttä,
mutta sama vetää niitä puoleensa ja vesimiehestä voi saada aikamoisen periksiantamattoman
ihailijan, joka tekee puolestasi ihan mitä vain, kunhan osoitat hiukan henkistä itsenäisyyttä,
etkä roiku hänessä.

 vesimies tykkää olla myös vähän kaukorakastunut ensin ja mietiskellä rakkauden kohdettaan,
joten anna hälle aikaa käydä tuo prosessi ihan rauhassa läpi
-siis jos haluat vesimiehesi pitää. Wink

Kiitos vastauksestasi! Jotain tämän suuntaista itsekin epäilin.
En siis tehnyt mitään peruuttamatonta kun sanoin että juttu taisikin olla sitten tässä?
Jään odottelemaan, minulla on kyllä sellainen tunne, että kuulen siitä miehestä vielä joskus, en vaan tiedä milloin...  Cheesy

 Huh
No jos sä sanoit, että juttu taisi ollakin sitten tässä, niin eikö tuo ole ihan selkeä viesti sille,
että ei tarvitse enää ottaa yhteyttä? idiot2

Jos mä saisin tuollaisen viestin jonkun ihanan viikonlopun jälkeen joltain seuraavina päivinä
tai viikkoina siitä, niin kyllä se pettymys olisi ja  kuu vesimies ;nä ajattelen,
että olkoon sitten, kiitos ja näkemiin, enkä reagoisi tyypin soittoihin tai viesteihin mitenkään.

...vaikka se näyttäisi katuvan sanomistaan ja pommittaisi edelleen,
koska mulle se viestittää sitä, että tyyppi on tasapainoton, ristiriitainen ja ripustautuja. buck2


Ole nyt henkisesti vahvempi ja itsenäisempi ja älä ole heti seuraavina päivinä soittelemassa
ja tekstailemassa miehelle, etenkään nyt noin negatiiviseen ja ristiriitaiseen sävyyn,
vaan anna miehen AINA ottaa yhteyttä ensimmäisenä ja kun se ottaa, niin älä ala tekemään
ongelmia, miksi se ei ole soittanut aikaisemmin, vaan päivittele, miten ihanaa susta on kuulla siitä.

Sä saatat aiheuttaa ihan itse sydänsurun itsellesi olemalla liian epätoivoinen,
jolloin sä teet epätoivoisia ja tasapainottomia tekoja.

Viikko tai pari odotella mieheltä soittoa ensimmäisen intiimiyön jälkeen ei ole mitään
pitkällä juoksulla ja siihen pitkään juoksuunhan sä tähtäät? Wink
Sitä soittoa voi nopeuttaa sillä, että ei hyppää liian nopeasti intiimiin kanssakäymiseen.
Sillä on alitajuisesti miehelle merkitystä siten, että se luottaa sun uskollisuuteen enemmän,
kun et hypännyt sänkyyn hänenkään kanssa nopeasti (vaikka kovasti yritti),
joten sä teet sillä itsestäsi vakavammin otettavan.

Tämä siis seuraavan suuren ihastuksen kanssa. Wink

Tosin tuo mies taitaa olla varattu toiselle naiselle, kun se noin toimii.
Kyseli viikolopun suunnitelmiasi katsastakseen, kummalta tulee mukavempaa ehdotusta. Tongue


Tosin mä en ole mikään selvänäkijä, miten tuossa on puolin ja toisin toimittu
ja aivan varmasti sinä suuresti ihastuneena et kykene kertomaan tilantesta objektiivisen realistisesti,
vaan haet ja haet selitystä niin akaun kunnes se tyydyttää sun toiveita.
-> normaalia.
« Viimeksi muokattu: 03.05.2010 17:46:06 kirjoittanut Kreivi Krapula » tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 03.05.2010 17:55:38 »

Niin, että jos joku tuon suhteen on päättänyt, niin eiköhän se ole ollut Leo0808 itse... idiot2
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
mirka222
Vieras
« Vastaus #9 : 03.05.2010 18:32:42 »

Oma mielipide: Ihan normaalia käytöstä ukolta viikon tuntemisen jälkeen siihen asti, että hän ITSE KYSYY sulta kuulumisia eikä sitten vastaa sulle takaisin Shocked Musta tuo on aika epäkypsää käytöstä herralta riippuen tietenkin siitä mitä ja miten oot herralle vastannu sun vkloppu suunnitelmistas..Periaatteessa kyllä aivan sama, mitä oot vastannu, silti ois pitäny vaikka vastata kohteliaasti ettei nyt oo tulossa sun tykö tms..Mutta tuollaisia tapauksia löytyy paljon, joko et kolahtanut herralle tarpeeksi tai on muuten vaan luonteeltaan "peluri"..

Tuli mieleen eräs  neitsyt herra, jonka kans aluks vaan juteltiin jonka jälkeen hän rupesi ehdottelemaan tapaamista..Hän ei saanut kuitenkaan itse ikinä sovittua tarkkaa tapaamisaikaa ja oli muutenkin "outo"-> halusi esim mut FB ja mese kaverikseen muttei kysynyt puhelinnumeroa..No FB:ssä herralla näytti olevan vaikka minkälaista viritystä ja liikkuva työ, viikot muualla ja vkloput kotipaikkakunnalla...Kävi ilmi, että sillä oli ollut joku oikea suhde jonkun kanssa siellä "muualla" ja muka joka viikko töissä Grin No ei siinä mitään, mutta mua naurattaa kun hän jaksaa vieläkin, ensin parin kuukauden hiljaiselon jälkeen laittaa mesessä viestiä, kun sanoin että olen varattu niin jotenkin syyttävästi sanoi "että mää arvasin!" ja heti perään sanoi, että itsekin seurustelee..No kuukauden päästä siitä tulee taas meseviestiä, jotain ihan jonnin joutavaa, jätän vastaamatta...No sitten VUOSI viimeisimmästä meseviestistä tulee taas mesessä viestiä, päätin blokata kyseisen tyypin...yhden baari-illan/yön ja muutaman tylsän mesekeskustelun jälkeen en edes jaksanut panostaa kyseiseen tyyppiin..Aluksi pari päivää eka tapaamisesta odotin, että olisi mukava käydä hänen luonaan kun kutsui itse luokseen mutta kun se ei itse saanut sovituksi mitään niin en edes yrittänyt haaskata aikaa häneen vaan annoin olla..Vähän sekava tarina mutta pointti oli, että tollaset haahuilijat ja venkslaajat saattavat pidemmän päälle olla tosi rasittavia eivätkä itse välttämättä edes tiedä, mitä haluavat, jatkasivat varmaan tuota hommaansa loputtomiin..

Sitten oli yks kaksosmies, baari-illan jälkeen kyllä laitto viestiä ja päätin ehdottaa itse kerrankin "yksiä" kulmakuppilassa, herralle kävi, mutta puoli tuntia ennen tapaamistamme perui homman...Peli oli mulle sillä selvä, en ottanut häneen enää mitään kontaktia, satuin kyllä näkemään hänet jossain kapungilla jonkun "tyttöystävän" kanssa, että varmaan oli varattu tapaus, kunhan halusi vain leikkiä ja säätää, sanoi itsekin ettei ole ollut ikinä uskollinen..Tuskin pystyisin edes ihastumaan sellaiseen tuuliviiriin...

JA tuosta intiimistä kanssakäymisestä: menin nykyisen kanssa heti sänkyyn ja yhdessä ollaan oltu jo 2 vuotta, tosin menin sillä periaatteella, että tästähän ei tuu mitään vakavaa sitten, kävikin niin, että ukko itse halus musta jotain vakavaa, että ei se aina mee niin että jos heti antaa niin ei saisi vakavaa suhdetta aikaseks Grin
tallennettu
Leo0808
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #10 : 03.05.2010 18:36:21 »


Veskarit ovat magneettisia ihmisiä juuri sen vuoksi, että ne pitää hiukan etäisyyttä,
mutta sama vetää niitä puoleensa ja vesimiehestä voi saada aikamoisen periksiantamattoman
ihailijan, joka tekee puolestasi ihan mitä vain, kunhan osoitat hiukan henkistä itsenäisyyttä,
etkä roiku hänessä.

 vesimies tykkää olla myös vähän kaukorakastunut ensin ja mietiskellä rakkauden kohdettaan,
joten anna hälle aikaa käydä tuo prosessi ihan rauhassa läpi
-siis jos haluat vesimiehesi pitää. Wink

Kiitos vastauksestasi! Jotain tämän suuntaista itsekin epäilin.
En siis tehnyt mitään peruuttamatonta kun sanoin että juttu taisikin olla sitten tässä?
Jään odottelemaan, minulla on kyllä sellainen tunne, että kuulen siitä miehestä vielä joskus, en vaan tiedä milloin...  Cheesy

 Huh
No jos sä sanoit, että juttu taisi ollakin sitten tässä, niin eikö tuo ole ihan selkeä viesti sille,
että ei tarvitse enää ottaa yhteyttä? idiot2


Jos mä saisin tuollaisen viestin jonkun ihanan viikonlopun jälkeen joltain seuraavina päivinä
tai viikkoina siitä, niin kyllä se pettymys olisi ja  kuu vesimies ;nä ajattelen,
että olkoon sitten, kiitos ja näkemiin, enkä reagoisi tyypin soittoihin tai viesteihin mitenkään.

...vaikka se näyttäisi katuvan sanomistaan ja pommittaisi edelleen,
koska mulle se viestittää sitä, että tyyppi on tasapainoton, ristiriitainen ja ripustautuja. buck2


Ole nyt henkisesti vahvempi ja itsenäisempi ja älä ole heti seuraavina päivinä soittelemassa
ja tekstailemassa miehelle, etenkään nyt noin negatiiviseen ja ristiriitaiseen sävyyn,
vaan anna miehen AINA ottaa yhteyttä ensimmäisenä ja kun se ottaa, niin älä ala tekemään
ongelmia, miksi se ei ole soittanut aikaisemmin, vaan päivittele, miten ihanaa susta on kuulla siitä.

Sä saatat aiheuttaa ihan itse sydänsurun itsellesi olemalla liian epätoivoinen,
jolloin sä teet epätoivoisia ja tasapainottomia tekoja.

Viikko tai pari odotella mieheltä soittoa ensimmäisen intiimiyön jälkeen ei ole mitään
pitkällä juoksulla ja siihen pitkään juoksuunhan sä tähtäät? Wink
Sitä soittoa voi nopeuttaa sillä, että ei hyppää liian nopeasti intiimiin kanssakäymiseen.
Sillä on alitajuisesti miehelle merkitystä siten, että se luottaa sun uskollisuuteen enemmän,
kun et hypännyt sänkyyn hänenkään kanssa nopeasti (vaikka kovasti yritti),
joten sä teet sillä itsestäsi vakavammin otettavan.

Tämä siis seuraavan suuren ihastuksen kanssa. Wink

Tosin tuo mies taitaa olla varattu toiselle naiselle, kun se noin toimii.
Kyseli viikolopun suunnitelmiasi katsastakseen, kummalta tulee mukavempaa ehdotusta. Tongue


Tosin mä en ole mikään selvänäkijä, miten tuossa on puolin ja toisin toimittu
ja aivan varmasti sinä suuresti ihastuneena et kykene kertomaan tilantesta objektiivisen realistisesti,
vaan haet ja haet selitystä niin akaun kunnes se tyydyttää sun toiveita.
-> normaalia.

Ensinnäkin mitään "intiimiyötä" ei ollut! En ole niitä naisia!

En ole myöskään niitä naisia, jotka odottavat viikkokaupalla toisen yhteydenottoa, vaan haluan asiat halki poikki pinoon, jos kerran on sovittu että viikonloppuna tavataan. Mulle riitti, enkä ole edes ajatellut ottavani yhteyttä enää, poistin hänen numeronsa puhelimestani. Tulen raportoimaan, jos/kun vielä kuulen miekkosesta.  Smiley
tallennettu

Sun Leo
Ascendant Scorpio
Moon Sagittarius
Leo0808
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #11 : 03.05.2010 18:43:42 »

Oma mielipide: Ihan normaalia käytöstä ukolta viikon tuntemisen jälkeen siihen asti, että hän ITSE KYSYY sulta kuulumisia eikä sitten vastaa sulle takaisin Shocked Musta tuo on aika epäkypsää käytöstä herralta riippuen tietenkin siitä mitä ja miten oot herralle vastannu sun vkloppu suunnitelmistas..Periaatteessa kyllä aivan sama, mitä oot vastannu, silti ois pitäny vaikka vastata kohteliaasti ettei nyt oo tulossa sun tykö tms..Mutta tuollaisia tapauksia löytyy paljon, joko et kolahtanut herralle tarpeeksi tai on muuten vaan luonteeltaan "peluri"..

Kiitti vastauksestasi, tunnut ymmärtävän pointtini.

Eli mies viestitti, kyseli mitä teen viikonloppuna (olimme edellisenä viikonloppuna, kun eka kerran tapasimme, sopineet että tänä vkl mennään ulos siis hän, minä ja kaverini). No kerroin suunnitelmat ja kysyin onko hän tulossa mukaan. Tosin lähetin vastaukseni n. 5 tuntia sen viestin lukemisen jälkeen (mutta silti todella hyvissä ajoin)... :Smiley Ei vastausta.

Eilen sitten suivaantuneena laitoin viestin kysyen mitä tapahtui ja että tämä oli sitten kai tässä.

Mielenkiinnolla seuraan tilannetta.

tallennettu

Sun Leo
Ascendant Scorpio
Moon Sagittarius
dodobien84
Vieras
« Vastaus #12 : 04.05.2010 10:50:03 »

Itse veskarina voinen sanoa jotain. Taitaa heebon tapauksessa olla ihan ujouttakin aika paljon. Ja sitoutumiskammoa, eli haluttaisi, mutta ei uskalla. Älä ota nokkiisi, luulen että kaveri säikähti jos olet osoittanut kiinnostusta ja miettii paraikaa kuumeisesti miten klaaraisi homman tällä kertaa paremmin kuin edellisessä suhteessa. Pidä yhteyksiä, ja kaivele kuulumisia. Kyllä se siitä!
« Viimeksi muokattu: 04.05.2010 10:54:05 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
Capriwoman
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #13 : 04.05.2010 22:29:10 »

Hih, täsmälleen samoja asioita olen itse joutunut kovasti pohtimaan erääseen miespuoliseen Vesimieheen tavattuani Cheesy Voi kun joku olisi kertonut minulle nämä jutut jo vuosi sitten Wink

Vuoden jälkeen olen vihdoin alkanut sen verran ymmärtää vesimiesten elämää, että allekirjoitan aika lailla kaiken tähän ketjuun kommentoidun. Todella osuvia juttuja, ainakin omasta kokemuksestani:Smiley Kiitos kaikille kommentoijille, näitä oli todella ilo lukea Cheesy
Minä tosiaan tein myös aluksi omat hätiköidyt halki-poikki-pinoon johtopäätökset vesimiehen käyttäytymisestä, mutta olen joutunut niitä moneen kertaan työstämään ja uudelleen arvioimaan :Smiley Mutta kannattaa miettiä pari kertaa, lähteekö leikkiin mukaan police No, itse en kuitenkaan kadu, vaan tulen tämän tapauksen varmasti vielä vanhainkodissa muistamaan coolsmiley

Tuo henkinen vapaus (sekä oma että toisen) on suhteessa vesimieheen se kaikkein tärkein... Vesimiesten kanssa usein pieni aikalisä tekee myös ihmeitä...tuo koiravertaus oli aivan loistava Cool

Good luck ja anna ajan näyttää, mitä välillänne tapahtuu coolsmiley Ja jos et ole valmis haasteeseen ja kasvuun, niin juokse kauas ja lujaa, kun vielä siihen on mahdollisuus 2funny Minä sen sijaan itse jatkan extreme-seikkailuani ja kissa-hiiri -leikkiä oman Vesimieheni kanssa smitten
tallennettu
Leo0808
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #14 : 10.05.2010 13:58:00 »

Nonniin, lupasin antaa päivitystä tilanteesta.

En sitten kuullut miehestä mitään sen edellisen tekstarin jälkeen, jossa sanoin että se oli nyt tässä.

Mies jäi kuitenkin mieleen ja soitin hänelle perjantaina, puhelu oli perin sekava ja nopea, hän oli edelleen töissä ja tuntui olevan aika stressaantunut. Kysyin sitten että mitä tapahtui kun en enää kuullutkaan hänestä ja hän sanoi ettei vastannut viesteihini koska ei tiennyt MITÄ olisi vastannut!
Sitten sanoi että sai viestistäni kuvan että en halua odottaa (odottaa mitä?) ja että hän haluaisi seurustella (miksi puhuu seurustelusta kun minä haluaisin vain tavata edes kerran?), mutta ei töiltään ehdi. Sanoin että lähetin viimeisen viestin koska meni hermot enkä ole tottunut odottelemaan. Puhelu loppui siihen kun kehotin häntä menemään takaisin töihin. Kaikki viimeisen viikon aikana tapahtunut yhteydenpito olisi varmaan pitänyt jättää väliin, Merkurius kun taitaa todella sotkea kommunikointia.  Shocked

Olen edelleen ihan pihalla tuon miehen kanssa, kaikki kaverini sanovat ettei miestä kiinnosta, mutta minusta tuntuu, että hän itse tekee tuosta työstään todellisen ongelman (ok, on toisella paikkakunnalla vielä tämän kuun loppuun asti ja viikonloput on myös täynnä töitä).

No, yritän unohtaa miehen enkä odottele että kuulen hänestä jotain. Jos on tarkoitettu että tapaamme vielä, niin kyllä se joskus tapahtuu. Hän on ainoa mies pitkään aikaan, josta olen ollut kiinnostunut.  Smiley
tallennettu

Sun Leo
Ascendant Scorpio
Moon Sagittarius
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: