Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näkyykö kartalta suuret päätökset?  (Luettu 2847 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Saana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« : 12.07.2006 12:45:23 »

Tervehdys kaikille Smiley
Olisiko täällä kohtalotovereita tai muuten vain avuliaita, jotka voisivat neuvoa tärkeässä asiassa.
Eli olen pikkuhiljaa ajautumassa umpikujaan raha-asioissa...nyt kysynkin, että pystyykö kartalta (syntymä- tai ap-kartalta) näkemään, että kannattaako nyt tehdä "uhkarohkeita" päätöksiä esim. myydä talo ja auto tms. Vai reagoinko vaan nyt taas liian äkkipikaisesti idiot2

Ahdistaa ihan mielettömästi, kun kaikki ei ole neitsytmäisessä Wink järjestyksessä....
tallennettu

Aur Neitsyt
Asc Skorpioni
Kuu Leijona
enska
Vieras
« Vastaus #1 : 12.07.2006 12:53:00 »

Hei
uskoisin että ap- tai transiittikartta sopisi tähän. Omaisuuteen liittyviä huoneita ovat  2 ja 8, merkeistä Härkän tai Skorppari. Planeetoista voisi selvitellä tietysti Venusta, Plutoa ja Uranusta.
Jos autosta kyse niin huone 3, kaksosen merkki ja merkurius.
Jos talosta huone 4 eli IC, ravun merkki ja kuu.

Näistä sijainteja ja aspekteja etsimään, niin eiköhän sieltä jotain avaude.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 12.07.2006 17:50:14 »

Niin ja ehkä kannattaisi myös katsastaa proge-karttaa, jos sieltä löytyisi jotain vinkkiä..

Itse olen opetellut sulkemaan korvat ja silmät tuolta "neitsytmäiseltä ahdistukselta", koska se on usein ollut turhaa... Nyt Aurinkoni on siirtynyt jo progressiivisesti Vaakaan, joten ahdistus on helpottanut kovasti...  Wink
« Viimeksi muokattu: 16.07.2006 22:08:26 kirjoittanut Emelia » tallennettu

Saana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #3 : 13.07.2006 12:45:32 »

Tänkjuu enska ja Emelia smitten
Silmäilin noita karttoja ja lueskelin vanhoja viestiketjuja...ja ehkä jotain selvyyttä sain...olen vaan melko "sekaisin" idiot2 näiden kaikkien karttojen kanssa...mutta eiköhän se tästä Smiley
tallennettu

Aur Neitsyt
Asc Skorpioni
Kuu Leijona
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: