Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aurinkohuone ja sen asukkaat  (Luettu 125973 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #105 : 05.05.2010 18:55:32 »

Kiitos tosiaan! Ihme, että noinkin paljon löytyy elämästä pelkästään Aurinkohuonetta katsomalla, vaikka sen osoittamat asiat voivat täysin kumoutua muualla kartalla olevien merkkien ja huoneitten kautta.

Lähdinkin katsomaan etupäässä niitä lapsuuden maisemia ja ilmapiirejä siitä, jos pitää paikkaansa, kuten olen jostakin lukenut, että Aurinkomerkki näyttää enemmän varhaislapsuutta ja Nousumerkki tulee mukaan vaikuttamaan enemmän elämään esim. murros- ja nuoruusiässä.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
mimikrija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


all throttles open


Profiili WWW
« Vastaus #106 : 10.05.2010 17:17:42 »

 aurinko ja  chiron 1. huoneessa ja merkissä  rapu - onneksi edes aurinko on sinne päässyt, tuntuu että tuota chironia on runnottu jo ihan tarpeeksi lapsuudessa! ainakin auringon sijainti ykköshuoneessa mahdollistaa pirteyden, ilon ja leikkisyyden sillonkin kun on vaikeaa. Cool
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #107 : 10.05.2010 17:59:06 »

aurinko ja  chiron 1. huoneessa ja merkissä  rapu - onneksi edes aurinko on sinne päässyt, tuntuu että tuota chironia on runnottu jo ihan tarpeeksi lapsuudessa! ainakin auringon sijainti ykköshuoneessa mahdollistaa pirteyden, ilon ja leikkisyyden sillonkin kun on vaikeaa. Cool

Onpas sinulla hyvää luonnetta! Itsekin olen aina mieltänyt, että Auringonhan pitäisi olla 1.huoneessa. Miksi ihmeessä sen 'oma' huone sitten on 5.huone?! Ehkä siksi, että se on luovuuden huone. Usein suurilla taiteilijoilla on usein aurinko tässä.

Mutta varmaan on yhtä hyvä lähtö 1.huoneen persoonallisen minuudenkin huoneessa. Ja kun se oikeastaan on Oinaan huone, niin sekin antaa sinulle tuota sitkeyttä ja pirteyttä, sillä Rapu voisi helposti olla sellainen itkupilli ja surija. Chiron siinä, en tiedä kummalla puolella Aurinkoa, mutta varmaan on terveydestä kysymys tai sitten henkisistä kärsimyksistä. Sitkeyttä ja parkkiintunutta nahkaa se luo.  Wink  Joskus olen lukenut, että jos Chiron on yhtymässä Aurinkoon, se on parantajan merkki.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #108 : 10.05.2010 23:15:05 »

Löytyipä kiinnostava keskustelu! Olen viime päivinä miettinyt paljonkin omaa aurinkoenergiaani, jonka en  tunne ehkä aina pääsevän ihan oikeuksiinsa.. Haluaisin kuitenkin kehittää sitä kovasti.

 vesimies aurinko on 5.huoneessa (jonka kärki on  kauris)
 aurinko aspect_opp kuu
 aurinko aspect_tri  keskitaivas
 aurinko aspect_squ pluto
 aurinko aspect_ssx venus saturnus
sitten on vielä joku aspekti  uranus kanssa joka näyttää vähän tältä. <  Cheesy anteeksi kun en tunne näitä termejä paremmin. Smiley
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #109 : 10.05.2010 23:24:17 »

Lainaus
Olen viime päivinä miettinyt paljonkin omaa aurinkoenergiaani, jonka en  tunne ehkä aina pääsevän ihan oikeuksiinsa..

Pistikin heti silmään, että sinulla on leijonan huoneessa (5. huone),
aurinko vesimiehessä.. Voisikohan se olla syy, ettei energia pääse
välttämättä aina ihan oikeuksiinsa?

Se ihmettelemäsi aspekti on
puolineliö (semisquare)  2.luokka  raameja luova  45 astetta, 1/8 Wink
http://koti.welho.com/rnikula/aspektit.htm
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #110 : 11.05.2010 11:01:16 »

Kiitos, Suljin! Niin on se vähän hassua kun  aurinko on vastamerkkinsä huoneessa. Cheesy mutta olen varma että vähän kehittämällä se kyllä pääsisi oikeuksiinsa sielläkin. Toi  aurinko aspect_squ pluto tuo myös varmaan aika paljon haasteita..
Ainiin! Mulla on vitosessa myös  vesimies kuunsolmu ja  kauris merkurius. (Joka on kartalla aika hallitsevana.) Osaisko joku sanoa vielä tosta puolineliöstä jotain? Netistä ei hirveesti tietoa löydy...
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #111 : 12.05.2010 21:16:01 »

Kiitos, Suljin! Niin on se vähän hassua kun  aurinko on vastamerkkinsä huoneessa. Cheesy mutta olen varma että vähän kehittämällä se kyllä pääsisi oikeuksiinsa sielläkin. Toi  aurinko aspect_squ pluto tuo myös varmaan aika paljon haasteita..
Ainiin! Mulla on vitosessa myös  vesimies kuunsolmu ja  kauris merkurius. (Joka on kartalla aika hallitsevana.) Osaisko joku sanoa vielä tosta puolineliöstä jotain? Netistä ei hirveesti tietoa löydy...

Hieno huone sinulla Fawnette tuo Aurinkohuoneesi, täynnä auringon energiaa, suuri maisemaikkuna ja suoraan siellä vastassa itse tuon Auringon peilinä sinun oman merkkisi huone. Aika jännä! Tuli ja ilma.
Eikö ilman happi anna tulelle vauhtia? Mitähän sinulla on siellä vastakkaisessa huoneessa?

Tulee mieleen tuosta asetelmasta, että sinun luovuutesi ideat on kuin tuulessa lepattavia siemeniä vielä siellä täällä. Onko vaikea juurruttaa niitä maahan? Oletko haaveilija? Tai taustalla jotain pelkoakin, et halua mennä tuulen viemänä, kun tuo Kauris-Merkurius vahtii tekemisiäsi. Annatko järjen johtaa vähän liikaa? Vai tuo kuunsolmuko tuota varovaisuutta tuo? Pluto haastaa todellakin rikkomaan rajojasi. Ehkä lapsuutesi taustalla on jotakin, joka on tehnyt sinut vähän epäileväksi ja valppaaksi. Jotain varuillaan oloa löydän tuosta lapsuuden kammaristasi.  :Smiley Kun selvität vanhat ja vahvistut, niin kyllä aurinkosi vielä loistaa!!!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #112 : 13.05.2010 20:46:19 »

Ohhoh, hämmenävän tarkan ja henkilökohtaisen oloisen yhteenvedon teit Esmiralda, kiitos.. Tuntuu kyllä siltä että luovuutta täältä kyllä löytyy ja paljonkin, mutta en saa sitä juuri purettua mihinkään muotoon. Taiteissa olen kyllä ihan hyvä mutta harrastan niitä ihan liian vähän.
 Totta on, että järki ottaa toisinaan yliotteen ja en pidä siitä, koska tiedostan sen rajoittavan luovuuttani. Ja joo, olen kyllä varsinainen haaveilija ja haihattelija joka ei siitä  kauris-komppauksesta huolimatta saa koskaan mitään aikaiseksi.  :Smiley

Lapsuus oli tosiaan vaikeaa aikaa ja silloin olin tilanteessa, jossa oli pakko oppia järkevyyttä ja kuria.  Vastakkaisessa (11.huoneessa) ei ole mitään. Kärki on  rapu Eli auringon oma huone tyhjä, mitäköhän siitäkin pitäisi ajatella...
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Essillore
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #113 : 15.05.2010 15:58:06 »

Minulla on   rapu aurinko 5. huoneessa
Kaverina sillä on vain  venus.

Aspekteina näkyvät
 aurinko aspect_con venus
 aurinko  aspect_sex (sulkeutuva)  mars
 aurinko  aspect_sex (avautuva)  jupiter

En ihan ymmärrä vielä näitä kaikkia merkintöjä, mutta nähtävästi tuo Astro.fi:n kartalla näkyvä  kuunsolmu on noususolmu? Kartallani näkyvä  kuunsolmu on 0 astetta  kauris, joten nähtävästi laskusolmunikin osuu auringon huoneeseen. Lisäksi  aurinkoni tekee aspektia kuulleni, avautuvana sekstiilinä.

Olisi kiva jos joku haluaisi tästä jotakin tulkita ^^
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #114 : 15.05.2010 17:46:14 »

Minulla on   rapu aurinko 5. huoneessa
Kaverina sillä on vain  venus.

Aspekteina näkyvät
 aurinko aspect_con venus
 aurinko  aspect_sex (sulkeutuva)  mars
 aurinko  aspect_sex (avautuva)  jupiter

En ihan ymmärrä vielä näitä kaikkia merkintöjä, mutta nähtävästi tuo Astro.fi:n kartalla näkyvä  kuunsolmu on noususolmu? Kartallani näkyvä  kuunsolmu on 0 astetta  kauris, joten nähtävästi laskusolmunikin osuu auringon huoneeseen. Lisäksi  aurinkoni tekee aspektia kuulleni, avautuvana sekstiilinä.

Olisi kiva jos joku haluaisi tästä jotakin tulkita ^^


Toivoisin että myös muutkin tulkitsisivat.  Smiley Mutta jotakin voin sanoa, kun otin tämän pikkusektorin tutkittavaksi. Aurinko on luovuuden ja innokkuuden huoneessa, jonka isäntänä taustalla toimii Leijona. Tämä voimallinen ilmestys on taustahaamuna varmaan antanut sinulle rohkeutta ja esiintymiskykyä, ehkä lapsena olet nauttinut keskipisteenä olemisesta ja Venus huonekumppanina oletkin hyvin puoleensavetävä ja rakastettava lapsi. Rapu-lapsi on merkkinään hellyttä antava ja kaipaava, helppoa löytää syliä ja huomiota kuin myös huomata muut varsinkin tuossa huoneessa, missä vuorovaikutus on luovaa ja ehkä avointakin.

Tuosta Marsin sekstiilistä en nyt näe, missä merkissä se on, mutta näkisin siitä impulsiivisen ja touhuavan pikku tytön. Sekstiilissä Jupiteriin? Uskoisin sinulla olevan noita taiteilijalahjoja, tai sitten lahjoja joita käytät vuorovaikutussuhteissa.

Kuunsolmuun en nyt tässä kajoa. Hyvää kesää sinulle Essillore!  smitten

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #115 : 05.06.2010 18:20:28 »

Sun in the second house

 http://www.myastrologybook.com/Sun-in-the-second-house-2nd-house.htm

Sun in the Eleventh House  11th hs

You are very social and enjoy being with friends rather than by yourself. You try to find out and emphasize what you and someone else have in common, instead of getting caught up in differences. You are a team player who knows how to make the best possible contribution to the workings of the group. You are quite capable of being a leader, because you understand what is best for all of you, not just yourself, and you are able to get others to work with you for group goals.

You are also an idealist with high hopes for your life.

Your most positive trait is your concern for those who are close to you, as well as for people in general.

Tuo pitää kyllä paikkansa. En etsi omaa parastani vaan parasta koko ryhmälle. Nykyisessä työpaikassani olen todennut, että ymmärrän kaikkien mielipiteet heidän omalta kannaltaan ja he ovat siinä siltä kannalta oikeassa. Kukaan ei vaan ajattele mikä olisi parasta kaikille. Olen oman ryhmäni vastaava ja se riittää minulle. En haluaa valtaa vallan vuoksi vaan saadakseni asiat toimimaan.  laugh
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #116 : 05.06.2010 19:19:57 »

Haluaisiko joku kurkata minunkin Aurinkohuoneeseeni? smitten Mulla on  aurinko jousimies 9. huoneessa ja  auringollani on tällasia aspekteja:
 aspect_con saturnus
 aspect_con uranus (tosin uranus on 10. huoneen puolella, löyhä orbi)
 aspect_sex askendentti
 aspect_sex kuu
 aspect_squ mars
 aspect_squ jupiter
 aspect_opp chiron
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #117 : 08.06.2010 10:22:10 »

Haluaisiko joku kurkata minunkin Aurinkohuoneeseeni? smitten Mulla on  aurinko jousimies 9. huoneessa ja  auringollani on tällasia aspekteja:
 aspect_con saturnus
 aspect_con uranus (tosin uranus on 10. huoneen puolella, löyhä orbi)
 aspect_sex askendentti
 aspect_sex kuu
 aspect_squ mars
 aspect_squ jupiter
 aspect_opp chiron

Hei Faithful!

Sinun Aurinkosi energia latautuu filosofisen, totuuden etsijän ja henkisen opiskelun huoneessa. Sanotaan, että tuo energia ei ehkä loista puhtaimmillaan kuin vasta myöhemmällä iällä, mutta tämän kaiken tietoisuus on muhimassa mielesi syvyyksissä, kun vain on aikaa ja kypsyyttä sille.
Ehkä tuo Saturnus onkin kuin ankara isä tuolla huoneessasi, vahtii, ettet heti levittele energioitasi jonnin joutavalle, vaikka sinulla on kauhea uteliaisuus kaikkeen outoon ja mystiseen (Uranus). Juttelen nyt tässä lapsuuden tilastasi siis.

Kaiken lisäksi sinähän olet itse tuon huoneen valtias Jousimiehenä, joten kukaan toinen merkki ei ole energiaasi ohjailemassa, vaan ehkä senkin vuoksi tuo edellinen energian hitaasti virtaaminen ei päde, kuten tuolla edellä kirjoitan. Ehkä tuon vuoksi onkin usein napit vastakkain isän kanssa, joka pyrkii jarruttelemaan touhujasi. Ja ehkä tuon  aspect_sex askendentti 'kin vuoksi avoin uteliaisuutesi kaikkeen virtaa estotta.  Wink Äitisi ehkä ymmärtää sinua paremmin  aspect_sex kuu. Kuitenkin nuo Jupiterin ja Marsin neliöt haastavat toiminnoissasi kuuntelemaan ja ottamaan huomioon ympäristösi, ehkä juuri tuon isäsi ja äitisi ristiriitaisuudet.

Joten haasteellinen aurinkohuoneesi on! Yritä olla kärsivällinen, kasvat kuitenkin koko ajan kohti omaa itsenäisyyttäsi, vapauttasi ja rohkeuttasi, varo siis siltojen hajoamista. smitten. Tuossahan on tuo haasteellinen Chironin kuvio myös, joka muistuttaa mielen, sielun ja ruumiin tasapainohakuisuudesta.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #118 : 08.06.2010 11:34:50 »

Minulla on aurinko  aurinko kaksosissa  kaksoset ja huoneessa 12. Myös merkurius ja Juno on kaksosissa ja samassa huoneessa. Ceres on puolestaan härässä, mutta samassa huoneessa silti.  :Smiley

Esmiralda, sinun kuun tarinasi oli sen verran mielenkiintoinen, että kuulen mielelläni tämänkin tarinan, jos sen haluat kertoa.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #119 : 08.06.2010 13:02:16 »

Minulla on aurinko  aurinko kaksosissa  kaksoset ja huoneessa 12. Myös merkurius ja Juno on kaksosissa ja samassa huoneessa. Ceres on puolestaan härässä, mutta samassa huoneessa silti.  :Smiley

Esmiralda, sinun kuun tarinasi oli sen verran mielenkiintoinen, että kuulen mielelläni tämänkin tarinan, jos sen haluat kertoa.

No kuule! Olen jostakin lukenut/kuullut että kun Aurinkosi on noin 'kaukaisessa' huoneessa, sen loiste on heikompaa ja kasvaa iän myötä. Sen voisi ymmärtää sitenkin, että et ota haltuusi kaikkia energioitasi, varsinkaan kun olet ulospäin suuntautunut Kaksonen, vaan vähän pihtaat. Silloin et varmaankaan törmäile niin paljon.  Grin. Tätä törmäilyä kun olen seurannut Kaksospojallani. Pihtaaminen voi tarkoittaa myös sitä, että sinussa kypsyy jotakin, joka puhkeaa kukkaan vasta vanhempana, jos 'tähdet sallivat' tai etupäässä vapautat luovat energiasi. Eli näkisin, että Aurinkohuoneesi on täynnä tiedotusvälineitä ja vempaimia, koska haluat pysyä ajan mukana, kirjoja ja lehtiä myöten. Merkurius tahdittaa elämääsi ja uteliaisuuttasi oppia kaikkea mahdollista, oikein ahmia! Ja kavereita pitää olla paljon, viihtyvät tonkia maailman menoa kanssasi tuossa huoneessa. (Ceres-siskot ja Juno-kumppani) Et viihtyisikään paljoa yksin, koska Kalojen vaikutuksesta helposti tulee tunteesi esille ja niitähän on väsyksiin asti pohtia. Onneksi osaat niistä puhua muillekin. Mutta paljon nielet syvälle itseesi ja pohdiskelet, useat kaverisi eivät tunne tuota puoltasi. Näytät usein vain sen nauravan helpon toisen puolesi.

Siellä voi olla aikamoinen kaaos välillä, kun huomaan että 'vuokraisäntäsi' onkin aika suurpiirteinen Kalat, unohtaa itsekin välillä asioita. Mutta isot isot ikkunat sinulla on ja siinä laudalla monta mukulakukkaa odottamassa esiinmarssiaan. Anna Elämän kypsyttää ne kaikessa rauhassa!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: