Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Reinkarnaatio vai ei?  (Luettu 18710 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #30 : 01.02.2007 20:04:26 »

Kaikkihan varmaan tietavat Dalei Laman kertomuksen ja hanen uudestaan syntymisesta, rannekorusta ja kuinka selvia merkkeja seurattuen han loytyi, maisema ja turkoosiseinat talossa jossa han syntyi uudestaan  ja en muista mita muuta oli kertomuksessa, ainakin itselleni ei mahdu paahan ajatus ilman reinkaartiota. Ei kasittaakseni energia voi kuolla vaan siirtyy toiseen muotoon.
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #31 : 01.02.2007 20:13:03 »

Niin, minun "kyseenalaistukseni" lähinnä kohdistuu siihen kohtaan, että minä olen ollut sitä ja tätä. Me kuitenkin tässä elämässä ilmennämme itseämme persoonamme kautta ja tämä persoona elää vain tämän yhden elämän. Ja koen että "sielulle" persoonan rakentaminen on kuoleman pelon siirtämistä persoonatasolta vain toisaalle.
Joku joka poltettiin noitana joskus Ranskassa, en ollut minä... minä en voi sanoa, että se olisin ollut minä.
Se oli joku toinen persoona, jonka kokemus "priinsirpittöityy" minunkin tässä elämässäni jossain kokemuksessa tässä ajassa. Siis syvimmiltään kokemukseltaan samaa, sen heijastumaa nyt eri muodossa.
Mutta se nainen ei ollut minä, enkä minä ole hän. Se persoona kuoli ja tämä persoona kuolee.  Cheesy
Energialla ei ole personaa/laadullistamista missään mielessä "puhtaimmassa" muodossaan, kuten ei "Jumalallakaan".
Näin minä koen...
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #32 : 05.02.2007 16:22:11 »

Elektra, jooh, nämä on kyllä hyvin mielenkiintoisia teorioita.
 Smiley
...Niin tynnyriin vain takaisin, mutta nyt tynnyri on päällystetty mystisellä silkillä ja sametilla.  laugh

 2funny 2funny 2funny

Tästähän tulee mieleen pallopeli... etenkin Lassipallo... 2funny 2funny 2funny
(http://www.koulut.kuopio.fi/~Klassikka/tekijat/oppilaat/97b/TOMASKO/leevi2.gif)
« Viimeksi muokattu: 05.02.2007 16:25:45 kirjoittanut Elektra » tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #33 : 05.02.2007 16:26:23 »

2funny 2funny 2funny
Tästähän tulee mieleen pallopeli... etenkin Lassipallo... 2funny 2funny 2funny

 2funny hah, mitenkäs tämän nyt sitten ottaisi...
Lassipallo on peli. Pelattava peli on vapaavalintainen eikä siinä tarvita välttämättä palloa. Eikä sen tarvitse olla edes peli. Lassipallo on saanut alkunsa alkunsa Lassi & Leevi (eng. Calvin & Hobbies) sarjakuvasta.

Lassipallon (eng. Calvinball) säännöt perustuvat siihen, että ne keksitään pelin edetessä ja jokainen saa muuttaa niitä halutessaan. Samoin on pisteytyksen laita. Joskus pelistä pelataan myös versiota, jossa samaa sääntöä ei saa käyttää kahta kertaa, mutta useimmiten joku vääräleuka muuttaa tämänkin säännön voimattomaksi voimattomuusvarvulla tai jollakin juuri keksityllä säännöllä (tai ei muuta, mutta rangaistuksen saatuaan korjaa saamaansa rangaistusta uudella säännöllä).

Pelaajien olisi syytä käyttää lassipalloa pelatessaan naamioita. Pelaajan ei ole sallittua kyseenalastaa ja kysyä naamioiden käytön syytä.

Henkilö, joka kyselee enemmän sääntöjä tai tyhmejä kysymyksiä, tipahtakoon älykkörotkoon.

http://vvv.lassipallo.com/info.php
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #34 : 05.02.2007 16:30:52 »

Eikäköhän vaan  Kiss  coolsmiley  2funny

tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: