Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enkeleistä  (Luettu 2755 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Yulunga
Vieras
« : 22.01.2007 12:07:36 »

Sellaista mietin, että miten erottaa toisistaan oma enerigiaryöppy, minkä voi siis itselleen aiheuttaa ja se, että paikalla on henkiä tai enkeleitä puhdistamassa auraani?

Nimittäin luulen, että koin molemmat  idiot2 enkä tahtoisi menettää uskoani enkeleihin vain sen vuoksi että pystyn aiheuttamaan nuo väristykset itse itselleni jos vain tahdon...  Huh
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #1 : 22.01.2007 14:22:08 »

Enkelit tekvät kanssamme onneksi paljon muutakin kuin puhdistavat auraamme! Wink

Enkelit pudistavat minua yleensä omasta pyynnöstäni. En ole ajatellut, että oma energiani olisi mitenkään erillään heistä. :Smiley Koen, että olen noissa tilanteissa yhtä heidän kanssaan. Oletko ajatellut, että he ikäänkuin aiheuttaisivat sen pyörteilyn energiassasi? Aina, kun puhdistat energiasi ovat enkelisi joka tapauksessa läsä auttamassa sinua, joten minusta noita asioita on vähän vaikea erotella toisistaan... :Smiley
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #2 : 22.01.2007 14:46:17 »

Niin no säikähdin sitä, että ilman pyyntöjä tai meditaatiota aiheutin sen tilan itselleni, liekö sitten vain purskautan alachakrasta energiaa ylöspäin... mikä tuntuu vähän samalle kuin jos pyydän enkelin apuihin.

Noh, tässä juteltuani jotenkin tajuan sen eron  Smiley koska kun pyysin apua, minussa lähti liikkeelle sekä kyyneliä että kikatusta. Energian purskautus sen sijaan ei aiheuta mitään emootioita. Se vaan tuntuu.  Cheesy

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: