Sivuja: 1 ... 556 557 [558] 559 560 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5635856 kertaa)
0 jäsentä ja 30 vierasta katselee tätä aihetta.
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #8355 : 15.03.2010 22:51:38 »

Sen verran Sashalle,

että älä sinä Sasha kulta hukkaa nauruasi, ilman naurua maailma ja elämä muuttuu aikas ankeaksi paikaksi.

Toivoo 'maarita'  smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Eyen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #8356 : 16.03.2010 08:09:02 »

Ei ole kiva herätä kissanpaskan lemuun! Undecided No ei haise kauaa.. Mutta nyt nautin omasta rauhallisesta aamupalahetkestäni esikoisen ja nuorimmaisen vielä uinaillessa.
tallennettu

"Tell me what to do, I'll do the opposite."

"I'm pro at weird."
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #8357 : 16.03.2010 11:37:25 »

Kaunis päivää taas ulkona! Täällä vaihteeksi -22 astetta pakkasta, enpä ole heti tunkemassa itseäni tuonne ulos. Onneksi en varannut ratsastustuntia tälle päivälle.

Olen kokenut täällä pohojoosessa ihanaa yhteisöllisyyttä, sitä kyllä samaa, jota koen Turkkusessakin. Lämmittää mieltä, kun ihmiset jaksavat auttaa, ottaa kantaa, nahistella, välittää ja kysyä. Eivät vaan kulje ohi ja kohauta olkapäitään.

Tosiaan elo  aurinko  kalat  kuu  leijona  askendentti leijona  merkurius  kalat alkaa sujua. Katsoin meidän yhteistä karttaa, ja sieltä tuli oivalluksena se, että Tosiaan, olemme tunteneet seitsemän vuotta, ja sinä aikana on kyllä molempien elämässä ollut vaikka minkälaista hulabaloota, ja meidän suhde on silti samanlainen, inspiroiva, lämmin ja kestävä, luottavainenkin.

Koira on ihan hermona, kun tahtoisi ulos, muttei hänen tassukkansa tahdo oikein kestää noin kylmässä säässä.
Edelleen läpätysfiiliksellä  Cheesy
hyvät päivät ja suklaamuffinssit!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #8358 : 16.03.2010 15:03:01 »

Iltapäivä heippaset kaikille tasapuolisesti  smitten
Tänne tulla törmään ja sillä tavalla kevyesti kehräten suu hymyssä, takamus leveästi keinahdellen kävelen tuvan perälle ja keitän kuumaa kaffetta pannullisen ja tarjoan vielä piparit päälle...
...suihkun raikkaana vieläpä...
 Wink
 Cheesy
 smitten

Mikäs Indiima haukun tassussa?
Sasha -noinhan tuo menee... yhdelle asia /piirrre on punainen vaate ja toiselle se seikka, joka herättää mielenkiinnon  :Smiley Toisaalta onneksi, eipä tule tylsää... ja kaikille löytyy jotakin  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 16.03.2010 15:08:44 kirjoittanut *Kide* » tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #8359 : 16.03.2010 16:32:25 »

Kide

Ulkona on niin kylmä, että kylmänaran pikkukoiran tassut eivät sitä kestä, vaikka muuten siellä touhuaisi kovastikin reipas kun on.

Yritän kovasti miettiä, että mitä nyt sitten haluan jatkossa ja miten edistää oman ammattitaitoni kehittymistä ja omaa työllistymistäni. Joka paikkaan sitä olisi vähän tungettava, mutta hmmm...kova kiirus syö keskittymisen.

Teen friikkuna töitä ja tänäänkin tajusin, että en tiedä tarpeeksi työntekijän oikeuksista. Suosittelen lämpimästi kaikille oman alan työehtosopimukseen tutustumista. Ilmeisesti olen nyt jättänyt hyödyntämättä päivärahakortin ja lomakorvaukset. Harmitus. Huh Ihan vauvana näissä asioissa, vähän tulee sellainen fiilis, että kaikesta pitää ottaa selvää, jottei tule kusetetuksi.

Yliopistomaailmaankin olisi hyvä saada itsensä työllistettyä. *raapii päätään ja hieroo aivonystyröitään* Hitto, kun mielikuvitus tahtoo loppua ja umpikuja-ajattelu painaa päälle, ei hyvä...  Shocked

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #8360 : 17.03.2010 01:32:12 »

Juu pakkanen on vähän ikävää koirille ja nuo mielettömät kinokset. Tänään uskalsin heitellä keppiä toiselle koiralle ensimmäistä kertaa, no huonolla menestyksellä, se parka jotain toilaili ja sai parin sentin halkeaman korvaansa, joka tihkutti ikävästi verta, no koira on sen verran aggressiivinen vielä, että en uskaltanut lähteä koskemaan koiraa, joten mitä tämä hihhuli tekee. Istuu alas ja alkaa kaukoparantamaan. Ajattelin, että kyllä sitä ainakin voi yrittää ja voihan vitsi!

Verentulo lakkasi ja haava umpeutui! Arvatkaa mitkä fiilikset, koira parka ilostui kovin ja tuli oikein hakemaan huomiota, kiitti kai hoidosta. Kyllä se nauttikin, makoili lattialla autuas ilme päällä. Tuli kyllä sellainen olo, että jos kerran tuollaisen haavan saan umpeutumaan viidessä minuutissa niin kyllä mun jotain pitää osata. Vähän hienoa!
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #8361 : 17.03.2010 03:33:38 »

Verentulo lakkasi ja haava umpeutui! Arvatkaa mitkä fiilikset, koira parka ilostui kovin ja tuli oikein hakemaan huomiota, kiitti kai hoidosta. Kyllä se nauttikin, makoili lattialla autuas ilme päällä. Tuli kyllä sellainen olo, että jos kerran tuollaisen haavan saan umpeutumaan viidessä minuutissa niin kyllä mun jotain pitää osata. Vähän hienoa!

Pystyisitköhän parantaa myös mun haavat ... ?   smitten
tallennettu

Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #8362 : 17.03.2010 04:26:17 »

Sen tietää sitten kun kokeilee, voin vain yrittää parhaani, laita viestiä niin kerron tarkemmin.
tallennettu
Eyen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #8363 : 17.03.2010 08:01:12 »

Otin eilen madonna-lävistyksen (ns. kauneuspilkku) ja voi miten se onkaan ihana! Sopii kuin nenä päähän. Grin smitten
tallennettu

"Tell me what to do, I'll do the opposite."

"I'm pro at weird."
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #8364 : 17.03.2010 13:24:21 »

Hienoa, jos haukku parani.

Aloitin aamun taas niin, että heräsin koira jalkojen päällä. Siitä sitten tunnin lenkille. Koiran omistaja, ystäväni ihmettelee koikkeliininsa käyttäytymistä. Ei nimittäin lähde enää mielellään hänen kanssaan ulos, vaan jää katselemaan minua, jos jään sisälle. Tulee mun syliini nukkumaan, tunkee syliin pöydän ääreenkin - ihan vaan olemaan ja seuraa talossa kaikkialle. Mitenkään älyttömästi en ole koiran kanssa leikkinyt, enkä puhunut sille, enkä oikeastaan kauheasti edes rapsuttele, pidän vaan kättä selällä tms. Koira ei kauheasti heiluta mulle häntäänsä, vaan enemmänkin on vieressä, haistelee ja hoitaa  idiot2 1-vuotias pentu, nyt on vielä alkanut itkeä mun perään. Olen ollut täällä ystäväni luona nyt pe-ke ja viikonlopun vielä kokonaan duunissa. Itse kun en koiraihmisiä ole, tai sellaista ainakaan koskaan omistanut, niin ihmetyttää, kun tulen niin hyvin juttuun tämän kanssa.
 :Smiley

Hieno ilma oli ulkoilla, merellä puhalsi tuuli, mutta kiva nähdä ja tavata endorfiinista hehkuvia (ja hiestä) hiihtäjiä, jotka jäävät höpisemään!


tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #8365 : 17.03.2010 13:26:32 »

Laitan tänne, siirtäkööt modet jos siltä tuntuu  Smiley

Mentalwearin maaliskuun horoskoopit.
 
Oinas

Oinaan maaliskuu starttaa kuin Kimin ferrari aikanaan. Toiveet korkealla mutta kas kummaa, moottori hyytyy kuin veri liian ohueksi käyneessä suonessa. Suuri unelma jää vielä odottamaan. Sitä ennen sinun täytyy tehdä enemmän työtä itsesi kanssa. Olet ollut henkisesti saamaton. Olet kyllä tehokkaasti polttanut kynttilääsi molemmista päistä mutta se ei johda mihinkään. Anssi Kelan sanoin: "Oinas Oinas, sun täytyy muuttuu, sun elämältä suunta puuttuu..." Sä et todellakaan ole mikään tyttö (poika) enää! Näen kristallipallossa hahmon. Hahmolla on jotakin sylissä. Vauva? Vai onko se koirapentu? En saa selvää. Näen myös palmunlehtiä. Ne eivät välttämättä tarkoita ulkomaanmatkaa vaan voivat kuvastaa myös sitä että sinä löydät oman "pähkinäsi." Pähkinän sisällä on "lääkettä." Tuo lääke on toimii kuten Diapam (mutta se ei ole lääke sanan varsinaisessa merkityksessä). Se rauhoittaa sinua mutta samalla tuo sinuun sellaista vakautta, jonka avulla kevääsi tulee olemaan kuin kuumailmapallo. Nouset nopeasti korkealle ja näet kauas. Kaukana häämöttää talo, talon ikkunasta kurkistaa nuori neito. Neidolla on sinulle puhekuplassa viesti. Näen kolme ensimmäistä sanaa. Ne menevät näin: "Joku juoksee ulos.."

Ja tuo joku on Hän, joka tuo sinulle amorilta viestin. Sitä odotellessa voit vaikka aloittaa ikkunoiden pesun. Sillä varmistat viestin perille tulon kirkkaana.

Härkä

Härkä menee maaliskuussa matalalla profiililla. Ihan suotta kätket kynttilääsi vakan alle, mitä ikinä se tarkoittaakaan. Näen kristallipallossani tämän: härkä kohtaa maaliskuussa ihastuksen (aivan sama oletko vapaa vai varattu). Epäröit hänen suhteensa. Ja se onkin aivan oikein sillä tällä henkilöllä ei olekaan ihan puhdas tausta. Onko hän tuomittu hiljan ehdonalaiseen vai pitääkö hän yllä useampaa "rakkaus"suhdetta, sitä minä en näe. Varoituksen sana on paikallaan. Tartu hetkeen mutta älä usko mihinkään, mitä tämä ihminen sanoo. Anna hänen tarjota drinkki, lounas tai leivoskahvi. Juttele. Hänellä on näkemyksiä. Mutta älä mene syvemmälle. Hän kärsii donhuanismista. Toisaalta sekin on parempi kuin väljähtänyt suhde.

Muista kuitenkin: är det rätt att knulla utan känslor?


Kaksoset

Twins. Kahtia jakautunut ja väärin tämänkin vuoksi ymmärretty. Voi raukkaa. Kristallipallo ennustaa kuitenkin vain hyvää! Kuuntele Eppujen uutta levyä; kappaletta numero viisi. Älä tee sitä kirjaimellisesti vaan etsi sieltä symboliikkaa. Ja ota opiksesi. Näen että kehityt. Sinuun aletaan luottaa. Mutta varo loukkaamasta muita. Älä puhu niin suoraan. Ei se ole mikään hyvä juttu olla ihan suora. Valkoinen valhe on aina paikallaan. Hyvin se menee!


Rapu

Rapu. Älä ota niin raskaasti kaikkea. Elämässä sattuu. Kukaan ei naarmuitta säästy täällä. On sydänsuruja, luopumista, uudistumista jne. Kuuntele Eppuja. He laulavat: "jokainen päivä synnyttää yön...jokainen rakkaus surutyön..."

Näin se menee rapu sinullakin. Jos nyt menee huonosti, niin kohta menee hyvin. Jos nyt menee hyvin, niin kohta menee vielä paremmin. Ja sitten taas huonommin. Se on ihan suoraan sanottuna: elämää. Nauti siitä! Osta vaikka kynttilöitä. Ja osta niitä nyt tosi paljon ennen kuin on liian valoisat illat. Kynttilän valossa on tapahtunut useitakin ihmeitä. Ja sinullekin näen pienoisen ihmeen; sen ajoitus on maaliskuun kuudennen illan tietämissä. Silloin sinussa tapahtuu muutos. Onko se sisäinen vai ulkoinen, sen me tiedämme maaliskuun seitsemäntenä.

Lion

Leijona. Jarruttelet suotta! Kyllä ne visa/mastercard laskut järjestyvät. Anna nyt vain palaa. Tao! Rauta on todella kuumaa. Näen kristallipallossani semmoista että sinun kannattaakin nyt mennä teatteriin. Tapaat lämpiössä vastakkaisen sukupuolen edustajia, jotka haluavat seuraasi. Itse asiassa älä stoppaa heihin. Näytelmän jälkeen toimi näin; mene siihen läheiseen kapakkaan. Ota naukku. Käy ulkona tupakalla. Saat nimittäin yllättävästi yöseuraksi näyttelijän! Teillä tulee olemaan todella kiihkeä maailiskuu. Onnea leijona!


Virgin

"Laik ö vöötsin.
Tats pai tö veri fööst taim...
Laik ö vöötsin...

Ai meid it truu the vilderness.
Samhau Ai meid it truu.
Didnt nou hau lost I vas
Until Ai faund juu."

Ei hitto, paan tähän kunnon enkkuakin että opit kirjoittamaan:

"But you made me feel
Yeah, you made me feel
Shiny and new

Like a virgin
Touched for the very first time
Like a virgin
When your heart beats (after first time, with your heartbeat)
Next to mine."

Siis neitsyelle ilmoitan että teillä tulee menemään ihan kivasti vaikka nyt alkaakin kalojen aika. Laulakaa tuota laulua karaokessa ja harjoitelkaa ääntämystä. Saatte uusia kumppaneita, ystäviä.


Vaaka

Vaaaakaaa! Teistä puhutaan selän takana aika paljonkin. "Hän on muuten tosi kiva yksilö. Taiteellinen ja hauras, aika mukava mutta miten se ei saa mitään itestään irti. Hissukka!"

Niin vaa-at. Teille sopisi itse-ilmaisukurssi! Ihan totta. Suotta pidätte kyndee vakan alla. Teistä pidetään. Mutta teitä pidetään vain niin kertakaikkisen nössönä! Eipä hätää! Tämä voidaan muuttaa: Menkää joka aamu peilin eteen. Luvatkaa ääneen tämä: "Päihitän ne hutsut! Olen kivi!"

Kun olette koko maaliskuun aamuin illoin toistaneet tämän mantran, pääsette ystävien suosioon!


Skorpioni

Nyt alkaa skorppareiden juhla-aika. Lupaan sinulle paljon. Saat mainetta. Saat kunniaa. Sinua kadehditaan. Sinusta välitetään! Olet paras. Yksinkertaisesti huipputyyppi. Enrgiatasosi on kovempi kuin kaikilla formulakuskeilla yhteensä! Kaasu pohjaan vaan! Ikää tulee lisää, naisia kaatuu lisää (tai miehiä). Keräät kokemuksia enemmän kuin kukaan. Beckham? Eiiiii. Hänet voittaisit mennen tullen. Ei kaikkea voi mitata rahassa. Sinulla on karismaa! Näin se vain on.


Jousimies

Matka jatkuu jouskari. Tein juuri pientä gallupia ja huomasin että sinusta kyllä välitetään mutta enemmistö pitää sinua hiukan "outona lintuna." Mistä tämä johtuu? Oletko epärealistinen? Annatko itsestäsi hassun vaikutelman syyttä suotta? Maaliskuun motto: neutralisoi itsesi. Ole enemmän maan pinnalla. Puhu ystävillesi arkipäivän asioita, älä vatvo ilmakehää tai Burman asioita. Semmoinen on niin tekopyhää! Puhu siitä, miten kurjaa on kun tupakkaihmisiä syrjitään. Sinua aletaan tämän jälkeen kunnioittaa enemmän. Pitävät sinua hyvänä jätkänä tuotapikaa.


Kauris

No ei ole totta! Kauriskin on jämähtänyt! Poljet paikoillaan niin kuin mummo Husqvarnaa. Mikä teitä riivaa? Odotatte unelmien prinssejä. Ajattelette että kyllä se tästä ja kohtalo tuo mitä tuo. Ei. Ei. Ei se mene niin. Lusikka kauniiseen käteen nyt. Olet itse oman elämäsi määräävä tekijä. Älä luota ennusteisiiin. Luotat nyt vain itseesi. Ota jokainen päivä vastaan niinkuin se olisi ekalle luokalle meno. Ole skarppi. Varo autoja. Usko opettajia. Älä polta tupakkaa. Aloita ihan alusta kaikki.


Vesimies

Vesimies. Näen ennusteessa, että te ette myönnä ihmissuhteessanne olevan jotakin vialla. Tämä ei tietenkään koske sinkkuja. Sinkuilla menee hyvin. Suhteessa elävät vesimiehet ovat hakoteillä. Teidän tulisi vakavasti harkita eroa. Ihan oikeesti. "Turvallinen suhde", te sanotte. Kilin v***t! Elämässä pitää olla myös paloa. Niin juuri. Ette voi saavuttaa paljoakaan jos roikutte jossakin vain siksi että haluatte suojella muita. Ei kannata, sanon minä. Uutta matoa koukkuun ja sassiin!

Kalat
Fisut! Oletteko seonneet? Ei se raha kasva puissa tässäkään kuussa! Sukan varret tyhjinä? Miksi ette noudata isoisienne elämäntapaa? Velaksi ei eletä! Jos ei ole rahaa, niin sitten sitä hankitaan. Mennään kirppikselle, viedään levyjä tai kirjoja divariin yms. Ja kalat! Aina sama laulu alkoholin kanssa. Horoskooppinne varjollako te juotte? En tunne yhtä ainoaa raitista kalaa! No okei; Kurt Cobain ei juonut paljoa mutta kaikki muu kama kelpasi. Kalat! Nyt ne korkit kiinni vappuun saakka. Näen kristallipallosta tämän: Kalojen viinanhimo iskee maaliskuun seitsemäntenä päivänä. Siihen asti kaikki onkin mennyt jo melkoisen mukavasti. Seitsemäntenä päivä kuitenkin palkitsette itsenne kosteasti. Näen matkan. Juotte matkallakin. Kihlaudut pienessä pöhnässä. Sou? - ai mitä minä moralisoin?

Ei jumankauta! En minä moralisoi. Minä ainoastaan ennustan ja varoitan! Jos te nyt voisitte kiltisti aloittaa päiväkirjan. Johon laitatte joka päivä ylös toiveenne. Hyvin tarkasti ja yksilöiden sekä eritellen. Niin tämäpä käy toteen: te saatte kaiken mitä toivotte (tämä ei koske asuntoja, rahaa, materiaa). Niin helppoa on kalojen elämä. Pidätte päiväkirjaa (kännissäkin). Luette sitä ääneen perjantai-iltaisin. Ja huomaatte kuun lopussa, että 1/8 toiveistanne on toteutunut. "V***u miten vähän!", te saatatte sanoa. Pientä rajaa kalat! Joillakin muilla ei toteudu senkään vertaa tässä kuussa!!!
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #8366 : 17.03.2010 14:19:20 »

Mahtavaa eppana!!!!

Just noin, juuri noin. Aivan oikeat sanat ja mikä volyymi. Kaksosena allekirjoitan täysin ja kun tässä muutamia läheisiäni ajattelen niin oli ne sanat oikeat heillekin. Mutta hei annatko tuon Eppujen biisin nimen, levyä itselläni ei ole ja voisin kuunnella sen mielelläni youtybestä.

KIITOS!!!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #8367 : 18.03.2010 11:07:15 »

Huomenta murmelit.

Mä lähden kohta ensin junalla helsinkiin ja sieltä båtenilla kohti tukholmaa - päivä tukholmassa risteily siis luvassa kahden ihanaisen tytön kanssa,  aurinko kuu kalat askendentti rapu ja toinen on  aurinko kauris askendentti kaksoset kuu leijona ... Jälkimmäinen on ihan kuin kopio mun siskosta ehkä hieman pehmennettynä.. Mun sisko on  aurinko kauris askendentti leijona kuu kaksoset.. Tai tää mun ystävä on kyllä paljon pehmeempi, lepposampi - ja sanoisinko että vähemmän fiksu ja analyyttinen... 2funny

Varmaan pehmennys johtuu siitä että hänellä on mars ja merkurius kalan merkissä, kun taas mun systerillä oli ne kauriissa,,, haha.. Mun siskossa on myös paljon vesimiestä joten se on kiinnoistunut kaikesta hifistä ja skifistä, sellanen taidenörtti hullu sinkku kissanainen.... Grin

Jokatapauksessa, kaurikset ja kalat on mun elämää  smitten

Meidän osastonhoitaja sanoi pari päivää sitten osastokokouksessa että kohta aukee uus sairaanhoitajan vakipaikka meiän osastolle ja sen jälkeen kaikki virnuili mulle ja tökki ja vinkkas silmää yms härskiä.... No katotaan, kyllä mä sitä haen... Ja näillä näkymin mulla on aika korkeat mahdollisuudet saada se.... :Smiley

Ja te kyllä tiedätte mitä siitä seuraa!!!!!

Näin muuten viime yönä että painoin 72kg ja olin ihan sairaan epätoivoinen (no hei c'moon, ei 15kg tuu kuin tyhjästä)... Ja itkin äidille että mä vaan oon syöny tylsyyteen enkä tajunnu et se lihottais ihan näin paljoo... Grin Ette arvaa miten huojentunut olin aamulla!
Oon nyt muutenkin tukevassa kunnossa ollakseni oma itseni, normaalisti oon tästä noin 5kg kevyempi. Oon kuitenkin päättäväisesti alottanut jo kesäkuntoon-projektin, et eiköhän ne karise suht vaivatta pois... Wink

tallennettu
Eyen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #8368 : 18.03.2010 11:14:24 »

Mulla on ystäväpiirissä oinaita ja härkiä, heidän kanssaan koen - näin leijonana - tulevani "parhaiten" toimeen. Smiley
tallennettu

"Tell me what to do, I'll do the opposite."

"I'm pro at weird."
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8369 : 18.03.2010 14:57:34 »

hassua tuo Tigriksen 'yli 70 kg' uni....kun just eilen katsoin netin paino-indeksi-laskurista, että olen sitten kuulemma 'lievästi lihava' idiot2


eli paino on mennyt yllättäen yli normaalipainon...ei ihan 70 kg asti, mutta yli 65....(pituutta 162,5 cm)


ja kummallisuus on se, etten tunne itseäni ylipainoiseksi ja en valokuvissakaan näytä 'lihavalta', ja olo on kevyt/sopiva...


aattelin että annan tuolle mittarille piut paut.


on siis kokemusta eri painoista siitä 48 kg---nykyinen...ja en tiedä, en vaan tunne pakottavaa tarvetta laihuduttaa 50 kiloiseksi vaan sen takia kun jos joku indeksi sanoo, jos nykyinen tuntuu ja näyttää sopivalta.


just eilen vaan ajattelin tuota 'yli 70 kg' ajatusta...että ei nyt kuitenkaan viitsis päästää painoa yli 70 kg Grin



henkilökohtainen makuni on, että sekä muodokkaat että laihat naiset voi olla kauniita jos se heille sopii....


ainoa mikä mulla on (kohtuullista) painonnousua vastaan ulkonäöllisesti, on kasvot, niiden malliin ei mulla sovi 'pyöreys' ollenkaan.
« Viimeksi muokattu: 18.03.2010 15:00:04 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Sivuja: 1 ... 556 557 [558] 559 560 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: